Jump to content

xatamoto

Фен
  • Content Count

    429
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

xatamoto last won the day on October 5

xatamoto had the most liked content!

Community Reputation

163 Good

About xatamoto

  • Rank
    Акордеонист
  • Birthday 12/02/1984

Profile Information

  • Кара
    F18B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

6787 profile views
  1. Почти година не съм писал, но пък има защо. В началото на лятото започна да мига чекът на двигателя. Оказа се,че е заради загуба в компресията в 4-ти цилиндър. Причината се вижда на снимката. Цената на ремонта е съизмерима с покупната цена на конкретния екземпляр, но няколко ПЪТИ по-ниска от тази на негов достоен заместник. Мислих, мислих и реших, че ще си карам още шестичката, а със спестените пари ще сложа газ. Тъй като газ, нафта и чалга принципно не понасям, купих една въшка, чийто разход на бензин е съизмерим с този на Хондата на газ, взех я на цената на газов инжекцион и в същото време (почти) не страдах докато съживяват Акорда. Оказа се, че последното не е много лесна задача. Колата вече е стара и някои части се чакаха 20+ дни. За момента е сглобена и в бойна готовност. Мисля, че няма какво повече да искам от тая кола, освен да ме вози както го прави в последните 5 години. Въшката мисля да си я запазя засега. Състоянието Й е повече от прилично, пък и е по-нова от Акорда
  2. Включвам се в темата като бивш собственик на подобен Акорд. Моят също беше сив F22Z2, но ръчка. Потвърждавам, че пръскалките на фаровете са черни по default, независимо от цвета на колата. Возията е като на лодка т.е. по-скоро се лашка, но пък по път със завои предлага завидна устойчивост. Вероятно се дължи на голямото междуосие. За зимните джанти съм на 99% сигурен, че са от фейслифтов Акорд 6, какъвто карам към момента. Не е драма. Петичката зимата я карах с джанти от Прелюд 4, шестицата също т.е. моделите са с напълно съвместими джанти. За съжаление нямам снимки на 5-та генерация с прелюдовите джанти, но пък имам с нейните си, които се слагат само на F22Z2 и на оригиналните за Акорд 6 след фейслифта
  3. Джамбазите я знаят схемата. В немския договор полето за купувач се попълва, когато се намери такъв, а колата вече е тук. Трябвало е твоят човек да се консултира с някой джамбазин преди да иде при лелката. В софийския КАТ си има "съдействащи", с които такава драма няма как да се случи. Таксата за услугата им се избива дори само от това, че вместо в 6.00ч. отиваш в 14.30ч. и до един час си тръгваш с платена екотакса, ГО и номера. За тази процедура обикновен човек трябва да си вземе почивен ден, а и лелките се заяждат за каквото могат, но това едва ли е, защото са на % при "съдействащите"
  4. Досега винаги са ми спестявали нещо, когато съм си купувал кола от България. Колкото и да се пазариш, няма как да покриеш всички "изненадващи" разходи. Затова вече няколко пъти ходя из Европа, когато се налага закупуване на МПС. Там избягвам плацовете, а ходя при дилъри. Колите им са по-скъпи и не са склонни на пазарлъци, но поне не лъжат (много) - казват какво има да се прави по колата и ориентировъчната му цена. Когато продавам гледам да съм изчерпателен, съответно съм склонен на пазарлък колкото купувачът да си покрие пътните.
  5. По принцип си поддържам колата в Тандер, но са доста натоварени, а и се случва да нямат необходимите части. В такива случаи стигам до Юби-ко. И двата варианта са далеч от бюджетни, ама все пак карам Хонда - не съм всеки месец в сервиза
  6. Прочети внимателно първия пост в темата и избери подходящият за теб вариант.
  7. Както домашният майстор, така и този на колата може да разпознае читавите части от ментетата, ако наистина е "майстор". А ако е "човек", ще си каже, че няма как да монтира части на клиента за същите пари, както ако сам ги поръча. Сега по темата. В сайта има неща, които иначе нямат намиране или се намират само алтернативи. Аз си поръчах оригиналните крушки по таблото на Акорд 6 преди 3-4 години. Не че тук нямаше същите крушки и то за половината пари, но оригиналните бяха изкарали по 20 години. Тези също държат фронта засега.
  8. То сам си го написал.......Джазката е за градска употреба. Сивикът се справя по-добре извън града, но все пак името идва от "градски". Има раздел за модела. Разгледай го, за да се ориентираш за основните му драми. Като съвет - взимай по-запазеният екземпляр без значение от модела Успех!
  9. Да. Първата тренировка е в петък от 6.30ч. наше време.
  10. Имам следната драма с моята баба..... Предвид навъртения пробег воланът се нуждае от освежаване. Докато търсех къде да извършат процедурата съвсем случайно попаднах на волан с автопилот и управление на радиото. Настоящият волан е само с автопилот, а радиото си е оригиналното Bose. В задачата се пита трябва ли нещо да се преправя, за да работи управлението на радиото, при положение, че двата волана са с нагледно еднакви букси? Извинявам се за качеството на снимките, но нямам възможност да сваля сам волана и качих снимка на същия, която намерих в нета. "Новия" го снимах с телефон. П.П. Също така приемам акъл къде да го занеса за претапициране
  11. Преди Хонда карах няколко години Ситроени т.е. знам много добре какво е да посещаваш редовно сервиз. Но не затова смених марката - просто не открих моят следващ Ситроен. Акорд 7 е удачен ъпгрейд, но сегашния го взех на 18-години в доста прилично състояние за 1000 евро. В момента такъв Акорд 7 е мисия невъзможна, имам доста лоши впечатления от Акорд 8, а следващите генерации нямат официален внос. Сивик ми е малък, а нямам необходимост от джип или Легенда. И точно защото не ми се иска да сменям марката ще си карам настоящата Хонда докато деяни. Може пък с времето нуждите ми да се променят П.П. Ауди, БМВ или Мерцедес не бих си купил втора употреба. Като я вземеш нова, големият финансов проблем е загубата на стойност, а не поддръжката. Ако погледнем другите японци има разни алтернативи, така че като му дойде време, ще го мисля
  12. Онзи ден минах за четвърти път ГТП с Акорда. Равносметката за това време е, че съм попаднал на относително читав екземпляр. Като се замисля съм сменил доста неща по колата, но повечето са си консумативи или е нормално да се сменят за 22 години или 270к км употреба - акумулатор, два носача, три спирачни апарата, кормилни накрайници, гарнитурата на капака на клапаните, механизъм на шофьорското стъкло. Освен това благодарение на външни обстоятелства смених шофьорска врата и пръскалката на левия фар. Идеята като купувах колата беше да я карам 4-5 години, но въпреки че навлязохме в петата ни съвместна година, за момента не се оглеждам за друга кола. Просто не виждам смисъл да давам 5-цифрена сума за следващото поколение Акорд, а осма генерация съм я отписал още през 2015г. когато един приятел си взе чисто нова 2.0 автомат - мудна, но лакома, а качеството на интериора просто ме потресе. Та следващата ми кола почти сигурно няма да е Хонда, но тази ще си я карам още известно време. По тази причина наскоро смених шините за номерата на Фюгел с клубни
  13. Информативна снимка как седят шините на сив Акорд 6. Изпратено от моят 2201116PG с помощта на Tapatalk
  14. На снимката си личи по шината на номера. www.honda-fugel.de - на български май се чете като "Фюгел". За каквото ги попитах - не ме излъгаха, но пък нямаше как да ги питам за всичко и някои неща ги разбрах чак в България. Въпреки всичко пак бих купил кола от тях.
  15. Съвсем случайно засякох бившата ми 7-8 години след като се разделихме. Настоящата е на преден план, а предполагам, че се досещате какъв е акцента във фона
×
×
  • Create New...