Jump to content

xatamoto

Фен
  • Content Count

    356
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

92 Neutral

About xatamoto

  • Rank
    Ситроенаджия
  • Birthday 12/02/1984

Profile Information

  • Кара
    F18B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4348 profile views
  1. Откакто имам лично МПС (има-няма 15 години) сигурно 90% от зарежданията са ми на Еко или Петрол. В единичните случаи, когато зареждам на ОМВ или Шел винаги оставам с усещането, че колата почва да харчи повече. От Ромпетрол и Газпром нямам забележки, но нямам удобен обект и зареждам там инцидентно. На Лукчо дори за тоалетна не спирам. Напоследък преоткрих шано бензиностанцията на Сточна гара (зареждал съм там още преди да имам книжка, но не бях ходил от години). То бензиностанция е силно казано - 3 колонки на тротоара, но цената е поне с 20ст. под тази на веригите, а вече трети резервоар не намирам разлика в разхода и поведението на колата.
  2. Понеже имах английски Акорд 5 генерация, а сега карам 6-та ще си позволя да се изкажа по темата........ 1. За колегите, които имат проблем с шумоизолацията. Имате 2 варианта - допълнително обезшумяване (което значи допълнително тегло т.е. по-бавна кола) или покупка на Мерцедес-Бенц. Мен лично си ме кефи да чувам двигателя, ако шумът е от вятъра или гумите усилвам музиката. 2. Основната ми забележка и при двата Акорда е интериора - неработещи ел. стъкла, счупени дръжки на вратите, разлепена тапицерия - това си е част от задължителната програма и при двете генерации. 3. Да се върнем към музиката. И в двата варианта музиката е хубава, но на практика е трудна да модифициране. На 6-та замяната на оригиналния плеър Bose може да се опише в роман. 4. Специфичен размер междуболтово разстояние на джантите (4 х 114.3мм), което доста ограничава избора. 5. Необходимостта от периодичен реглаж на клапаните за двигателите F-серия. 6. Ако приемеш горните неща е доста трудно да избереш следващата. Не че нещо, ама като се кача на модерна кола и все едно съм в детска играчка. Липсват ми газта с обикновено жило, по-тежичката хидравлика, махагоновите елементи в интериора и т.н., но това по-скоро е елемент от личното светоусещане.
  3. Днес имах работа в Общината и проверих дали ми е излязъл данъка. За Акорд 2001г. Евро 3 с мощност 100kW платих 126лв и стотинки, като ползвах 5% отстъпка валидна до края на март.
  4. Тези по таблото би трябвало да са Т5, а на климатика Т3. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  5. На вървежа не би трябвало да се отрази, но би трябвало да вози по-меко за сметка на стабилността. Като цяло едва ли японците случайно са решили да е 195/60/15 стандартния размер. Когато купувах гуми преди месец дадох към 100лв отгоре точно защото не посмях да експериментирам с размера. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  6. Ще повдигна стара тема, но мисля, че въпросът ми е точно по нея. Имам една изгоряла крушка на управлението на климатроника и покрай нея мисля да сменя цялото осветление с LED. Няма да си разглобявам таблото посред зима и си поръчах крушки (уж с хубави отзиви) от Али-то. Би трябвало да се стопли времето докато дойдат. Поръчах по 10 броя T3, T5 и Т10. В задачата се пита ще ми стигне ли бройката? Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  7. Хубаво си говорите за еконорми, ама има и друго......... Колата ми е Евро3 по талон (въпреки че има зелен стикер за Германия) и с нея минавам 7-8 до 10к на година. 90% от този пробег е извънградско. Не ходя на работа с кола т.е. не замърсявам ежедневно. Редно ли е колегата с 1.9 TDi също Евро3 да плаща (почти) същия данък като мен при положение, че не слиза от колата и прави минимум 30к на година? Ако е въпрос на екология, замърсява в пъти повече и то предимно в града. Не забравяйте, че в нормалните държави новите коли са с ниски данъци, а тук данъка се формира най-вече от стойността на облагаемия обект. Ако имаш скъп имот, плащаш скъп данък. Същото е с колата. Проблемът не е в данъците, а в доходите. Кой не би карал нова кола, ако може да си го позволи? Нека направят данъка за коли под Евро 5 четирицифрена сума, но стандартът да е такъв, че хората да могат да си го позволят. Новите коли да са с нисък или бе данък за първите години и всеки сам да си преценява дали да кара нова или стара кола. В момента караме трошки по финансови причини......
  8. Вече втори Акорд карам с джанти от Прелюд Познат кара Акорд 6 с джанти от Галант, но май има втулки на централния отвор. Като цяло джантите 4х114.3 не се намират лесно, така че взимай каквото намериш, щом търсиш просто втори комплект, а не визия.
  9. Да, но на колегата колата е 1999г и може да не е с OBD2. Дори да е с OBD2 на английските Акорди 6 генерация буксата е вляво, но не под волана, а в краката на пасажера.
  10. Не знам защо е пропуснат най-логичният избор: Мазда 6 комби Хем е японка (с прилична визия), хем е същия клас като Акорд, а и скоро ще стане време за нов модел и дилърите са склонни на добри оферти. Иначе по темата........най-добрият ми приятел си купи чисто нов Лансър през 2008г. Когато стана на 7-8 години почна да се оглежда за нова кола. Появи се много прилична оферта за чисто нов Accord 2.0 автоматик и се възползва. Отидохме с новата (тогава) Хонда до Швейцария и моят човек заяви, че Хондата ще му е "служебна" (работата му е такава, че ходи на всякакви места), а за лична кола си оставя Мицубишито, защото е в пъти по-приятно за шофиране и не иска да го съсипе с ежедневно каране по нашите пътища. Към настоящия момент в 3-годишния Акорд (50к км) са налети повече пари отколкото в 10-годишния Лансър (100к км), но и в двата случая сумата не е фрапираща. През това време в семейството ми се извъртяха един Ситроен ZX, две Хонди (Акорд 5 и Сивик 6) и две Мазди (323 и 6 комби от първите шестици) - всичките купени на старо и заедно с поддръжката и консумативите като пари общо за всички са дадени горе-долу половината от покупната цена на Мицубишито или Акорда. Маздите и Сивика още си ги имаме, но в скоро време ще остане само комбито, а другите ще бъдат заменени от кола с валиден швейцарски, немски или австрийски TUV и цена не повече от 2000 евро.
  11. xatamoto

    Бисери

    Колата е някакъв видински хибрид между английски и японски Сивик
  12. 4x114.3 На моя Акорд втория комплект джанти му бяха оригинални за Прелюд. Мазда и Мицубиши също имат модели с такова междуболтово, сигурно има и други, но за тези съм сигурен.
  13. Ами изрично си поисках цени БЕЗ отстъпка, все пак. Ако ми бяха казали по телефона цената, която ми обявиха в последствие на място сигурно пак щях да отида в Примекс, защото имаха налични гумите, които исках, а цената (след като си калкулирам отстъпката) беше с 2-3лв на гума по-висока от кварталния гумаджия, който щеше да ги има другата седмица. Но така правят коректните търговци, а за мен Примекс не са такива. Замислете се щом правят всякакви магарии, за да ви замъкнат накрая на града да си дадете паричките какво отношение ще имат след като вече са ви ги взели и не дай Боже се наложи да ползвате гаранция
  14. Имах такъв Акорд, но F22Z2. Имах същия случай, като при по-голям студ се случваше и да не запали от първия път. Не питай как, но установих, че не го прави ако резервоарът е пълен над половината. Така и не разбрах защо става така за съжаление. Успех!
  15. Абе не са точно така. По сайтовете имат цени и си пише, че важат при покупка онлайн. Като отидеш на място с някаква отстъпка ти я начисляват от цената в магазина, а отстъпките не важат за онлайн пазаруване. Примекс нямат цени онлайн, трябва да ги питаш по мейл или телефон. А ако им звъннеш все едно пазаруваш онлайн или (като мен) не пазаруваш......
×
×
  • Create New...