Jump to content

xatamoto

Фен
  • Content Count

    425
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

xatamoto last won the day on November 16 2023

xatamoto had the most liked content!

Community Reputation

154 Good

About xatamoto

  • Rank
    Акордеонист
  • Birthday 12/02/1984

Profile Information

  • Кара
    F18B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

5668 profile views
  1. По принцип си поддържам колата в Тандер, но са доста натоварени, а и се случва да нямат необходимите части. В такива случаи стигам до Юби-ко. И двата варианта са далеч от бюджетни, ама все пак карам Хонда - не съм всеки месец в сервиза
  2. Прочети внимателно първия пост в темата и избери подходящият за теб вариант.
  3. Както домашният майстор, така и този на колата може да разпознае читавите части от ментетата, ако наистина е "майстор". А ако е "човек", ще си каже, че няма как да монтира части на клиента за същите пари, както ако сам ги поръча. Сега по темата. В сайта има неща, които иначе нямат намиране или се намират само алтернативи. Аз си поръчах оригиналните крушки по таблото на Акорд 6 преди 3-4 години. Не че тук нямаше същите крушки и то за половината пари, но оригиналните бяха изкарали по 20 години. Тези също държат фронта засега.
  4. То сам си го написал.......Джазката е за градска употреба. Сивикът се справя по-добре извън града, но все пак името идва от "градски". Има раздел за модела. Разгледай го, за да се ориентираш за основните му драми. Като съвет - взимай по-запазеният екземпляр без значение от модела Успех!
  5. Да. Първата тренировка е в петък от 6.30ч. наше време.
  6. Имам следната драма с моята баба..... Предвид навъртения пробег воланът се нуждае от освежаване. Докато търсех къде да извършат процедурата съвсем случайно попаднах на волан с автопилот и управление на радиото. Настоящият волан е само с автопилот, а радиото си е оригиналното Bose. В задачата се пита трябва ли нещо да се преправя, за да работи управлението на радиото, при положение, че двата волана са с нагледно еднакви букси? Извинявам се за качеството на снимките, но нямам възможност да сваля сам волана и качих снимка на същия, която намерих в нета. "Новия" го снимах с телефон. П.П. Също така приемам акъл къде да го занеса за претапициране
  7. Преди Хонда карах няколко години Ситроени т.е. знам много добре какво е да посещаваш редовно сервиз. Но не затова смених марката - просто не открих моят следващ Ситроен. Акорд 7 е удачен ъпгрейд, но сегашния го взех на 18-години в доста прилично състояние за 1000 евро. В момента такъв Акорд 7 е мисия невъзможна, имам доста лоши впечатления от Акорд 8, а следващите генерации нямат официален внос. Сивик ми е малък, а нямам необходимост от джип или Легенда. И точно защото не ми се иска да сменям марката ще си карам настоящата Хонда докато деяни. Може пък с времето нуждите ми да се променят П.П. Ауди, БМВ или Мерцедес не бих си купил втора употреба. Като я вземеш нова, големият финансов проблем е загубата на стойност, а не поддръжката. Ако погледнем другите японци има разни алтернативи, така че като му дойде време, ще го мисля
  8. Онзи ден минах за четвърти път ГТП с Акорда. Равносметката за това време е, че съм попаднал на относително читав екземпляр. Като се замисля съм сменил доста неща по колата, но повечето са си консумативи или е нормално да се сменят за 22 години или 270к км употреба - акумулатор, два носача, три спирачни апарата, кормилни накрайници, гарнитурата на капака на клапаните, механизъм на шофьорското стъкло. Освен това благодарение на външни обстоятелства смених шофьорска врата и пръскалката на левия фар. Идеята като купувах колата беше да я карам 4-5 години, но въпреки че навлязохме в петата ни съвместна година, за момента не се оглеждам за друга кола. Просто не виждам смисъл да давам 5-цифрена сума за следващото поколение Акорд, а осма генерация съм я отписал още през 2015г. когато един приятел си взе чисто нова 2.0 автомат - мудна, но лакома, а качеството на интериора просто ме потресе. Та следващата ми кола почти сигурно няма да е Хонда, но тази ще си я карам още известно време. По тази причина наскоро смених шините за номерата на Фюгел с клубни
  9. Информативна снимка как седят шините на сив Акорд 6. Изпратено от моят 2201116PG с помощта на Tapatalk
  10. На снимката си личи по шината на номера. www.honda-fugel.de - на български май се чете като "Фюгел". За каквото ги попитах - не ме излъгаха, но пък нямаше как да ги питам за всичко и някои неща ги разбрах чак в България. Въпреки всичко пак бих купил кола от тях.
  11. Съвсем случайно засякох бившата ми 7-8 години след като се разделихме. Настоящата е на преден план, а предполагам, че се досещате какъв е акцента във фона
  12. Като бивш собственик на Акорд 5 твърдя, че 6 не е чак толкова голям, но определено и двата са далеч от маневреността на доста по големи коли. Това имаше нещо общо с управляемостта по път със завои, но не помня каква точно беше връзката. За оборудването решаващата дума е била на първият собственик, но определено кола без автопилот не бих си причинил по собствено желание. Иначе това ми е темата. Не съм писал скоро, но тия дни ще ходим на преглед преди зимата и ще актуализирам малко информация.
  13. Пиша със закъснение, но сега виждам темата, а все пак имам "почти" същата кола от близо 4 години - даже си имам тема за нея. И за мен покупката на Акорд 6 не беше "голямата ми мечта", но просто попаднах на читав екземпляр от точно този модел. За времето досега определено мога да кажа, че не съжалявам за покупката. Вярвам, че и с автора на темата ще е така. Все пак става дума за 20+ годишна кола и се налага да се смени туй-онуй, но цените определено не са стряскащи, а някои неща (като печално известните дръжки на вратите) подлежат на "кирилизация" и стават направо вечни. Сега да кажа защо написах "почти" в началото. И моята е сив хечбег, 1.8, набор 2001, но с маааалко по-голям пробег (взех я на 221к, скоро ще чукне 270к) и по-високо ниво на оборудване. Всъщност в последното виждам единствения недостатък на коментирания екземпляр - няма шибидах, халогени, пръскалки на фаровете, а огледалата не са в цвета на купето. Това предполага, че и вътре сигурно е "постничко", но пък неща, които ги няма, няма как да се счупят ;). Желая много безаварийни километри!
  14. В раздела има контакти на няколко сервиза в София. Прозвънихте ли ги? Някой по-компетентен да каже дали ремонтът е специфичен или може да се извърши и в сервиз, който не е специализиран по Хонди.
  15. Не бих направил връзка между двете събития, но преди 2-3 седмици ми изгоря едната Н7 на късите. Може пък и да са свързани
×
×
  • Create New...