Jump to content

xatamoto

Фен
  • Content Count

    354
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

92 Neutral

About xatamoto

  • Rank
    Ситроенаджия
  • Birthday 12/02/1984

Profile Information

  • Кара
    F18B2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Recent Profile Visitors

4203 profile views
  1. Днес имах работа в Общината и проверих дали ми е излязъл данъка. За Акорд 2001г. Евро 3 с мощност 100kW платих 126лв и стотинки, като ползвах 5% отстъпка валидна до края на март.
  2. Тези по таблото би трябвало да са Т5, а на климатика Т3. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  3. На вървежа не би трябвало да се отрази, но би трябвало да вози по-меко за сметка на стабилността. Като цяло едва ли японците случайно са решили да е 195/60/15 стандартния размер. Когато купувах гуми преди месец дадох към 100лв отгоре точно защото не посмях да експериментирам с размера. Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  4. Ще повдигна стара тема, но мисля, че въпросът ми е точно по нея. Имам една изгоряла крушка на управлението на климатроника и покрай нея мисля да сменя цялото осветление с LED. Няма да си разглобявам таблото посред зима и си поръчах крушки (уж с хубави отзиви) от Али-то. Би трябвало да се стопли времето докато дойдат. Поръчах по 10 броя T3, T5 и Т10. В задачата се пита ще ми стигне ли бройката? Изпратено от моят Redmi Note 5 с помощта на Tapatalk
  5. Хубаво си говорите за еконорми, ама има и друго......... Колата ми е Евро3 по талон (въпреки че има зелен стикер за Германия) и с нея минавам 7-8 до 10к на година. 90% от този пробег е извънградско. Не ходя на работа с кола т.е. не замърсявам ежедневно. Редно ли е колегата с 1.9 TDi също Евро3 да плаща (почти) същия данък като мен при положение, че не слиза от колата и прави минимум 30к на година? Ако е въпрос на екология, замърсява в пъти повече и то предимно в града. Не забравяйте, че в нормалните държави новите коли са с ниски данъци, а тук данъка се формира най-вече от стойността на облагаемия обект. Ако имаш скъп имот, плащаш скъп данък. Същото е с колата. Проблемът не е в данъците, а в доходите. Кой не би карал нова кола, ако може да си го позволи? Нека направят данъка за коли под Евро 5 четирицифрена сума, но стандартът да е такъв, че хората да могат да си го позволят. Новите коли да са с нисък или бе данък за първите години и всеки сам да си преценява дали да кара нова или стара кола. В момента караме трошки по финансови причини......
  6. Вече втори Акорд карам с джанти от Прелюд Познат кара Акорд 6 с джанти от Галант, но май има втулки на централния отвор. Като цяло джантите 4х114.3 не се намират лесно, така че взимай каквото намериш, щом търсиш просто втори комплект, а не визия.
  7. Да, но на колегата колата е 1999г и може да не е с OBD2. Дори да е с OBD2 на английските Акорди 6 генерация буксата е вляво, но не под волана, а в краката на пасажера.
  8. Не знам защо е пропуснат най-логичният избор: Мазда 6 комби Хем е японка (с прилична визия), хем е същия клас като Акорд, а и скоро ще стане време за нов модел и дилърите са склонни на добри оферти. Иначе по темата........най-добрият ми приятел си купи чисто нов Лансър през 2008г. Когато стана на 7-8 години почна да се оглежда за нова кола. Появи се много прилична оферта за чисто нов Accord 2.0 автоматик и се възползва. Отидохме с новата (тогава) Хонда до Швейцария и моят човек заяви, че Хондата ще му е "служебна" (работата му е такава, че ходи на всякакви места), а за лична кола си оставя Мицубишито, защото е в пъти по-приятно за шофиране и не иска да го съсипе с ежедневно каране по нашите пътища. Към настоящия момент в 3-годишния Акорд (50к км) са налети повече пари отколкото в 10-годишния Лансър (100к км), но и в двата случая сумата не е фрапираща. През това време в семейството ми се извъртяха един Ситроен ZX, две Хонди (Акорд 5 и Сивик 6) и две Мазди (323 и 6 комби от първите шестици) - всичките купени на старо и заедно с поддръжката и консумативите като пари общо за всички са дадени горе-долу половината от покупната цена на Мицубишито или Акорда. Маздите и Сивика още си ги имаме, но в скоро време ще остане само комбито, а другите ще бъдат заменени от кола с валиден швейцарски, немски или австрийски TUV и цена не повече от 2000 евро.
  9. xatamoto

    Бисери

    Колата е някакъв видински хибрид между английски и японски Сивик
  10. 4x114.3 На моя Акорд втория комплект джанти му бяха оригинални за Прелюд. Мазда и Мицубиши също имат модели с такова междуболтово, сигурно има и други, но за тези съм сигурен.
  11. Ами изрично си поисках цени БЕЗ отстъпка, все пак. Ако ми бяха казали по телефона цената, която ми обявиха в последствие на място сигурно пак щях да отида в Примекс, защото имаха налични гумите, които исках, а цената (след като си калкулирам отстъпката) беше с 2-3лв на гума по-висока от кварталния гумаджия, който щеше да ги има другата седмица. Но така правят коректните търговци, а за мен Примекс не са такива. Замислете се щом правят всякакви магарии, за да ви замъкнат накрая на града да си дадете паричките какво отношение ще имат след като вече са ви ги взели и не дай Боже се наложи да ползвате гаранция
  12. Имах такъв Акорд, но F22Z2. Имах същия случай, като при по-голям студ се случваше и да не запали от първия път. Не питай как, но установих, че не го прави ако резервоарът е пълен над половината. Така и не разбрах защо става така за съжаление. Успех!
  13. Абе не са точно така. По сайтовете имат цени и си пише, че важат при покупка онлайн. Като отидеш на място с някаква отстъпка ти я начисляват от цената в магазина, а отстъпките не важат за онлайн пазаруване. Примекс нямат цени онлайн, трябва да ги питаш по мейл или телефон. А ако им звъннеш все едно пазаруваш онлайн или (като мен) не пазаруваш......
  14. Тъй като съм клиент на мобилен оператор, който е партньор (разбирай: има карти за отстъпка) на въпросната верига гумаджийници, реших да видя какво ще ми предложат. Проверих какво предлага кварталния гумаджия и се обадих в Примекс да сравня офертите. По телефона ми казаха цени, като предварително ме питаха дали съм фирма, частно лице ли съм и имам ли някакви отстъпки при тях. Уточних, че съм частно лице и ме интересуват регулярни цени, тъй като от опит знам, че ако се ползва някаква отстъпка, а не си редовен клиент е препоръчително да си даваш документа за отстъпката след като ти обявят крайна цена. Та дават ми хората цени и преценявам, че ако си ползвам отстъпката ще ми е по-изгодно да пазарувам от тях. Уточнихме какви гуми ми трябват, разбрахме се да ми ги пазят до края на деня без капаро (евала, за което ), но не можело да ми ги сложат същия ден. Успях да си уредя монтаж за същия ден в квартала ми и газ към Ботевградско за гуми . Отидох, обясних за какво съм, видях какво ще купувам и отивам на касата да плащам. Цената беше уговорената по телефона. В този момент вече извадих картата за отстъпка и изведнъж се оказа, че цената която са ми дали била за онлайн пазаруване, а с тази карта съм ползвал отстъпка от клиентските цени в магазина, които както сигурно вече се досещате, са по-високи горе-долу с процента на отстъпката . Казвам, че не съм питал онлайн за цена, а съм звънял по телефона, но било все тая. Оказва се, че реално отстъпка нямам, а "онлайн" цените на Примекс са по-високи от тези на кварталната гумаджийница. Обясниха ми, че не съм разбрал (което не знам как е станало при положение, че по телефона изрично поисках цени за частно лице без отстъпка), а аз им обещах да разясня ценовата им политика на максимален брой хора и същевременно ще повдигна въпросът и пред мобилния оператор, който ми дава карта за лоялен клиент с която би трябвало да ползвам отстъпка в Примекс, но реално ме таксуват на общо основание. Служителката ми каза, че това няма да ги събори, в което съм сигурен - добре заредени са и гумите са с актуален ДОТ, имат много и хубави машини и т.н., но мен поне ме загубиха като клиент. Та, с мобилния оператор уточних въпроса, сега остана да попиша и по форумите....
  15. Нямам нищо против регистрацията на автомобили с обратна дирекция. Против съм това да става на общо основание. Ако трябва да сложиш нови фарове, да изкараш специална категория за управление на такова МПС, плащаш поне двойна застраховка ГО, забранено е да изпреварваш с него на път с по-малко от 2 ленти в посока и някои други "подробности" сигурно ще се замислиш дали си на "далавера" от подобна покупка. Естествено, ако колата, която искаш не може да се намери с ляв волан това не са неща, които ще те откажат. Колегата ако желае може да сподели дали и как е успял да си регистрира акордеона.
×
×
  • Create New...