Jump to content

Васил Димитров

Фен
  • Мнения

    113
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно Васил Димитров

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    honda accord 2.2 i-ctdi 03.2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

626 профилни разглеждания
  1. Васил Димитров

    Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Бях убеден,че не е по правилата на форума за всяко отделно въпросче да отварям нова тема! За това писах в тази. И за мен би било по добре да отворя нова,защото ще ми отговорят повече хора. Извинявам се за невежеството. Занапред ще знам.
  2. Васил Димитров

    Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Не искам да отварям нова тема и за това ще задам тук един въпрос не по темата. Тонколоната на предната дясна врата не работи! Установих го като нагласих звука само отпред и в дясно-свири само колонката на арматурното табло,но не и тази във вратата.Като усиля малко повече музиката тази колона в лявата врата започва да вибрира и да издава неприятен звук. Въпроса ми е дали тонколоната е изгоряла и дали проблема ще се реши със смяната и? Ако да,различни ли са колоноте за отляво и отдясно и в задните и предните врати? Колата е тази от подписа с premium sound sistem. Мога ли да сменя само тази колона или е желателно да купя и да сменя и двете предни. Благодаря!
  3. Васил Димитров

    Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Цял ден седя на крика,но не през целия ден е работено по нея. В honda Апостолов в Бургас също ми казаха два дни за сваляне и качване на колектора. Да оставя колата на единия ден сутринта и да си я взема на другия привечер!
  4. Васил Димитров

    Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Оригиналния колектор беше метален,не чугунен! Аз бях купил чугунен за да го сменя с такъв. Имам въпрос към колегите,които са сменяли колектор! След като го сменихте видяхте ли стария колектор и цепнатина в него? Започвам да си мисля,че в даден автосетвиз ти диагностицират колата с тази диагноза,след това като стигнат до колектора просто го сменят,защото не могат да ти кажат,че са сбъркали и на стария нищо му няма,а и няма как да не си вземат парите за труда,който не е малко! Да си попълня профила,ама не знам къде и как става това!
  5. Васил Димитров

    Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Привет отново! Хайде сега ще споделя какво направих и какъв е резултата относно споменатия по горе от мен спукан колектор и ще се върна малко назад ! Както писах по горе при определени обстоятелства се усеща миризма на изгоряла нафта в купето.Всеобщото мнение тук във форума беше спукан изпускателен колектор! Реших да си направя колата тук в Германия за да не рискувам по пътя до България да се отвори повече. Хайде новия колектор втора употреба (чугунен)в багажника и към сервиза. Така,отидох в сервиз,който е на мой приятел,обяснох му,че това е често срещан проблем при този модел автомобил. Стартирахме двигателя и той също каза,че чува как колектора издиша/ съска или както е там. Тук стигам до извода,че накъдето насочиш човешката психика,тя това започва да чува и вижда! Така,рано сутринта в сервиза,колата на подемника и се започна едно неистово разглабяне за да стигнем до колектора. Вечерта вече колектора е на тезгяха! Еврика! Петима майстори и пишман такива сме около него въоръжени с УВ лампи,луминисцентни лампи,лупи и какво ли още не,но дупка,цепнатина,процеп в колектора НЯМА!!! Роди се идеята да се носи някъде,където снимали блокове на двигатели,но аз реших да я пропусна тази процедура. Оказа се,че колектора е абсолютно здрав! Въздушен филтър,поленов филтър-нови.Проверихме всички въздуховоди,курията на възд.филтър,маркучи-всичко здраво и в изправност. Миризмата си остава загадка! Преди да купя тази кола огледах няколко и при всички при студен старт се усещаше тази миризма. Всички ли са били със спукани колектори? При accord 8 е описан същия проблем. Започвам да си мисля,че това е нещо нормално при дизела,а такива като мен се вманиачават и се чудят какъв проблем да намерят по колите си и да го ремонтират! Сега не ме е яд толкова за хвърлените пари на вятъра,а за цялото това разглабяне и за това, че сега нещата не са заводски сглобени. Съвета ми към колегите с такъв проблем е да не бързат да сменят колектора преди да са 100% сигурни,че е спукан! Поздрави на тези,които са чели дотук с най добри пожелания!
  6. Не съм казал и не съм си помислил подобно нещо! Просто попитах.
  7. И аз съм на същото мнение,но хайде да не се правя на компетентен!
  8. И това е така,но нали все някога трябва да се смени. Хайде сега дилемата да го сменям ли след като колата се държи перфектно или не? В една друга тема чета за маслата! 0W30 или 5W30 като се има предвид,че сега е лято и температурите са високи? Да промия ли двигателя с добавка преди смяната или не? Все въпроси с нееднозначни отговори!
  9. АПсЕлютно си прав както казва Баш Майстора от едноименния филм! Ще го сменя! Благодаря още веднъж с най добри пожелания!
  10. Благодаря! Ако питам при продавач т.е.в магазин за авточасти е 2 до 3 пъти по скъп. Тук искам да попитам. Горивния филтър не знам дали е сменян и ако е не знам кога. Колата върви много добре и не показва никакви признаци на задръстен,запушен такъв. Трябва ли да го сменя или да покарам още така? Тази вечер обещавам да си допопълня профила. Благодаря!
  11. Както и да го търся в немския ebay и в други сайтове го дават абсолютно еднакъв! От 2004/01до 2008/05 Къде е истината и какъв да купя ако можете Вие ми кажете?
  12. Васил Димитров

    Покупка на Акорд

    Е добре де,2.2 diesel читав ще намериш,2.4 бензин също,но не и 2.0 бензин,който всъщност е най разпространения!?
  13. Сърдечно благодаря с пожелания за всичко най хубаво!
  14. Моля,ако някой знае номера на горивния филтър за honda accord 7-diesel (2008год.) да го напише. Благодаря!
  15. Да,за дизел става въпрос!
×