Jump to content

Васил Димитров

Фен
  • Content Count

    167
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Neutral

About Васил Димитров

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    honda accord 2.2 i-ctdi 03.2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

942 profile views
  1. Привет отново! Преди около година писах в тази тема и се интересувах от горивния филтър на моята кола-кога да го сменя,какъв и т.н. Колата ми е на 163 000 км.и доказуемо е с оригиналния си (заводски горивен филтър) т.е.никога не е сменян! Няма да влизам в спорове и пререкания,просто го посочвам като интересен факт ако може да бъде такъв!
  2. Васил Димитров

    Въпрос за радио и CD

    Продължава да следя темата и отново благодаря на включилите се в нея! Вярно е че при документите имам няколко книжки за експлоатация, между които сигурно е и тази с инструкции за радиото,но си признавам, че не съм си правил труда да ги преглеждам и превеждам. За какво да си губя времето като Вие сте една отзивчива енциклопедия? Благодаря Ви отново! Колега ogi28b какво да чета,няма линк?
  3. Васил Димитров

    Въпрос за радио и CD

    Здравейте отново! Функцията " ТА"беше активирана! Наистина никога нямаше да се сетя,че може да е от нея,а и никога не съм знаел какво значи това. Надявам се занапред да не се случва това "прехвърляне". Много благодаря на отзовалите се за вещото мнение! С най-добри пожелания!
  4. Васил Димитров

    Въпрос за радио и CD

    Много Ви благодаря! Аз изобщо не знаех за какво е това копче. Утре ще проверя дали е активирана тази функция и ще пиша. Поздрави!
  5. Васил Димитров

    Въпрос за радио и CD

    Няма ядове,не съм се засегнал. Просто и аз органически не понасям чалга,както може би и хората,които харесват такава музика не харесват моята. Никого не упреквам,въпрос на личен избор и манталитет е! Тъй като чалгата е болезнена тема и за мен,ще споделя, че успокоението ми е,че поне е с бг.произход и младото поколение слуша бг.музика било то и чалга! Та сега много се отплеснах! Има ли решение описания проблем(не с чалгата,той е дълбоко вкоренен),а с CD и радиото или решението е смяна на същото? Благодаря!
  6. Васил Димитров

    Въпрос за радио и CD

    Ще отговоря на иронията така: Не слушам чалга и в дисковото устройство не е влизал диск с чалга музика! Ясно съм описал,че смяната от радио към CD и обрстното се случва в произволен момент,без да вадя или слагам диск. Благодаря! P.S. Човек не може ли да се весели и да е в настроение на музика различна от чалга? Оценявам дискретният намек,но не съм чалгар!
  7. Васил Димитров

    Въпрос за радио и CD

    Привет на всички с един въпрос към знаещите! Автомобила е honda accord 7,2008 год. От известно време както си свири диска без намеса от моя страна се прехвърля на радио.В последно време и радиото започна само да се прехвърля на диска. Не че е болка за умиране,но е неприятно точно в момент,в който си се развеселил да ти секне избраната музичка. Има ли лек това и ако отговора е да какъв е той? Поздрави!
  8. Васил Димитров

    ДИЛЕМА - педалът на газта е тежък

    Приятелю smirky,ти подкрепяш твърденията ми за всеобщите проблеми и описваш начините за отстраняването и! Нищо ново под слънцето! Както и да го погледна ми се струва смехотворно подгрева на седалките да компенсира липсата на парно. Нямал си проблем с педала на газта,но си имал с TPS сензора. Имал се проблема със спукан колектор и си го заварил или сменил с нов. Имал си и проблема със слаби фарове и си го решил еди как си. Еми ние говорим за едно и също. Не разбирам подкрепяш казаното от мен или се опитваш да ме опровергаеш? То е ясни,че всеки проблем си има своето решение,но това означава ли,че е нормално да съществуват? С най-добри пожелания към всички!
  9. Васил Димитров

    ДИЛЕМА - педалът на газта е тежък

    Пак казвам,че не искам да влизам в спорове само споделям личното си мнение. -Често срещан проблем с педала на газта. Твърд,мек,пружини,помпи и т.н. -Скърцащ педал на съединителя! Сигурно и със средния педал има проблеми за да е пълна драмата,но още не съм се срещал с тях. -Спукани колектори-сигурно при 100 процента от колите. -слаби фарове. -при студено време колата не загрява-няма парно,ама няма значи НЯМА та НЯМА! -Машинките на централното се скапват всяка година. Да продължавам ли? Има още много какво да се напише. Ми то май по Renault няма толкова болежки.
  10. Васил Димитров

    ДИЛЕМА - педалът на газта е тежък

    Ок,съгласен съм,че не е инженерна недомислица,а е механичен проблем! То все тая как ще го наречеш. Проблема си е проблем! И ако се спрем на термина "механичен проблем",то по тази кола почти няма възел,където да не можем да употребим термина! Цялата кола е пълна със загадки и термини. Сега знам,че ще скочите срещу мен с обратното твърдение,защото всички,които четете сте собственици на такива коли,но нека все пак бъдем обективни! Благодаря!
  11. Васил Димитров

    ДИЛЕМА - педалът на газта е тежък

    И при мен педала на газта е адски твърд! Когато карам "на дълго" буквално ме заболява крака от съпротивлението,което трябва да преодолея за да го натискам. В буквалния смисъл на думата десния ми крак се бори с твърдостта на педала. И в други теми съм споделял,че този модел honda си има доста инженерни недоразумения,но не искам да влизам в спорове и да се аргументирам отново. Моето лично мнение е,че това е "слаб"модел на honda особено дизеловата. Ще ми е интересно и ще бъда благодарен за мнения. При мен няма значение дали е измита колата или не,все си е така.
  12. Васил Димитров

    Мишки в двигателния отсек! Има ли спасение?

    Баси та.ака! Ако някой ми беше казал,че подобно нещо е възможно да се случи щях да му кажа,че нещо го е напекло слънцето. Аз с тази кола минавам цяла Европа и много си я поддържам. Мислех и това лято да пътувам с нея,но вече никога няма да бъда сигурен с нея. То не може да се разколачи цялата кола и да се провери всяко кабелче,което би могло да създаде проблем. Даже и да я сменя с друга от съображения за сигурност и със следващата може да се случи същото. Абе да сме живи и здрави,другото е решимо!
  13. Васил Димитров

    Мишки в двигателния отсек! Има ли спасение?

    Благодаря ogi28b,че ме успокои поне за този проблем. Написал си го изключително грамотно и технически аргументирано,но сложно за моите технически познания. В общи линии схванах. Акумулатора е на една година и е точно така както казваш ти. Зимата при нула и под нула градуса съобщението се показва за около 2-3-4 секунди,а сега като е по-топло за по-малко. Благодаря още веднъж.
  14. Васил Димитров

    Мишки в двигателния отсек! Има ли спасение?

    Ще споделя за обща информация,която силно пожелавам да Ви е излишна и да не се сблъсквате с този проблем. Консултирах се с автосервиз. Казаха,че не съм единичен случай,случвало се не рядко. Въпросното животинче,което според тях може да е и бекла или бялка(не знам как е правилно) с изхождането върху двигателя си е маркирало територия. Според тях само един екземпляр обитава колата ми. По миризмата вечер намира колата и нощува в нея,храни се гризе и т.н.В общи линии се е превърнала в негов дом нощно време,защото му е топло от двигателя. Казаха,че са намирали опечени плъхове върху двигатели,които не са успели да избягат преди потегляне на автомобила. Общо взето казаха,че създавали големи поразии и отърването било трудно. Сега измих двигателя,паркирал съм на друго място и ще чакам утрешния ден за да разбера дали съм имал гостенин тази нощ.
  15. Здравейте приятели! Днес като отворих капака на двигателя да проверя маслото и филтрите пред очите ми се разкри една много неприятна гледка. Колата е дизелов accord и върху капака на двигателя,(който е хоризонтален и голям и вероятно много подходящ за това,което ще опиша) беше като войнишка тоалетна от фекалии и урина на мишки. Да, фекалии и засъхнала урина от мишки или плъхове! Разбира се веднага отидох на автомивка и старателно измих двигателя и коша,но след това като се загледах...! Тръбите на климатика са "увити"в нещо като маркуч,но не точно,по скоро някакъв материал за изолация,нещо като изолация против замръзване за ПВЦ тръби. Та,именно тази изолация е изгризана. Отдолу по самата тръба си личат следи от зъбите на гризачите! Общо взето проблема колкото и комично да звучи за мен е много неприятен. За сега колата не давa никакви признаци за повреди в следствие на това,но мен все нещо ще ме притеснява. Вероятно ще трябва да отида в сервиз за да проверят дали няма други изгризани кабели,маркучи и т.н.,но предполагам това е много трудно да се провери навсякъде! Отделно от това,когато колата е стояла цяла нощ на паркинга и двигателя е напълно изстинал в момента на завъртане на стартера за около 1-2 сек.на бордкомпа се появява надписа да проверя ABS системата. През останалото време не изписва нищо. Възможно ли е това да е следствие от делата на гризачите? Има ли спасение от тази напаст и какво бихте ме посъветвали да правя? Да наистина спирам колата близо до кофите за смет,но предполагам,че ако я изместя с 5-10 метра няма да им е проблем да я посещават пак щом им е вкусна. Описаното е съвсем сериозно не се майтапя и затова,моля Ви не ме съветвайте да пусна котка в двигателния отсек! Благодаря на всички,които ще се включат в темата с най-добри пожелания!
×