Jump to content

Васил Димитров

Фен
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Neutral

About Васил Димитров

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    honda accord 2.2 i-ctdi 03.2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

839 profile views
  1. Васил Димитров

    ДИЛЕМА - педалът на газта е тежък

    Приятелю smirky,ти подкрепяш твърденията ми за всеобщите проблеми и описваш начините за отстраняването и! Нищо ново под слънцето! Както и да го погледна ми се струва смехотворно подгрева на седалките да компенсира липсата на парно. Нямал си проблем с педала на газта,но си имал с TPS сензора. Имал се проблема със спукан колектор и си го заварил или сменил с нов. Имал си и проблема със слаби фарове и си го решил еди как си. Еми ние говорим за едно и също. Не разбирам подкрепяш казаното от мен или се опитваш да ме опровергаеш? То е ясни,че всеки проблем си има своето решение,но това означава ли,че е нормално да съществуват? С най-добри пожелания към всички!
  2. Васил Димитров

    ДИЛЕМА - педалът на газта е тежък

    Пак казвам,че не искам да влизам в спорове само споделям личното си мнение. -Често срещан проблем с педала на газта. Твърд,мек,пружини,помпи и т.н. -Скърцащ педал на съединителя! Сигурно и със средния педал има проблеми за да е пълна драмата,но още не съм се срещал с тях. -Спукани колектори-сигурно при 100 процента от колите. -слаби фарове. -при студено време колата не загрява-няма парно,ама няма значи НЯМА та НЯМА! -Машинките на централното се скапват всяка година. Да продължавам ли? Има още много какво да се напише. Ми то май по Renault няма толкова болежки.
  3. Васил Димитров

    ДИЛЕМА - педалът на газта е тежък

    Ок,съгласен съм,че не е инженерна недомислица,а е механичен проблем! То все тая как ще го наречеш. Проблема си е проблем! И ако се спрем на термина "механичен проблем",то по тази кола почти няма възел,където да не можем да употребим термина! Цялата кола е пълна със загадки и термини. Сега знам,че ще скочите срещу мен с обратното твърдение,защото всички,които четете сте собственици на такива коли,но нека все пак бъдем обективни! Благодаря!
  4. Васил Димитров

    ДИЛЕМА - педалът на газта е тежък

    И при мен педала на газта е адски твърд! Когато карам "на дълго" буквално ме заболява крака от съпротивлението,което трябва да преодолея за да го натискам. В буквалния смисъл на думата десния ми крак се бори с твърдостта на педала. И в други теми съм споделял,че този модел honda си има доста инженерни недоразумения,но не искам да влизам в спорове и да се аргументирам отново. Моето лично мнение е,че това е "слаб"модел на honda особено дизеловата. Ще ми е интересно и ще бъда благодарен за мнения. При мен няма значение дали е измита колата или не,все си е така.
  5. Васил Димитров

    Мишки в двигателния отсек! Има ли спасение?

    Баси та.ака! Ако някой ми беше казал,че подобно нещо е възможно да се случи щях да му кажа,че нещо го е напекло слънцето. Аз с тази кола минавам цяла Европа и много си я поддържам. Мислех и това лято да пътувам с нея,но вече никога няма да бъда сигурен с нея. То не може да се разколачи цялата кола и да се провери всяко кабелче,което би могло да създаде проблем. Даже и да я сменя с друга от съображения за сигурност и със следващата може да се случи същото. Абе да сме живи и здрави,другото е решимо!
  6. Васил Димитров

    Мишки в двигателния отсек! Има ли спасение?

    Благодаря ogi28b,че ме успокои поне за този проблем. Написал си го изключително грамотно и технически аргументирано,но сложно за моите технически познания. В общи линии схванах. Акумулатора е на една година и е точно така както казваш ти. Зимата при нула и под нула градуса съобщението се показва за около 2-3-4 секунди,а сега като е по-топло за по-малко. Благодаря още веднъж.
  7. Васил Димитров

    Мишки в двигателния отсек! Има ли спасение?

    Ще споделя за обща информация,която силно пожелавам да Ви е излишна и да не се сблъсквате с този проблем. Консултирах се с автосервиз. Казаха,че не съм единичен случай,случвало се не рядко. Въпросното животинче,което според тях може да е и бекла или бялка(не знам как е правилно) с изхождането върху двигателя си е маркирало територия. Според тях само един екземпляр обитава колата ми. По миризмата вечер намира колата и нощува в нея,храни се гризе и т.н.В общи линии се е превърнала в негов дом нощно време,защото му е топло от двигателя. Казаха,че са намирали опечени плъхове върху двигатели,които не са успели да избягат преди потегляне на автомобила. Общо взето казаха,че създавали големи поразии и отърването било трудно. Сега измих двигателя,паркирал съм на друго място и ще чакам утрешния ден за да разбера дали съм имал гостенин тази нощ.
  8. Здравейте приятели! Днес като отворих капака на двигателя да проверя маслото и филтрите пред очите ми се разкри една много неприятна гледка. Колата е дизелов accord и върху капака на двигателя,(който е хоризонтален и голям и вероятно много подходящ за това,което ще опиша) беше като войнишка тоалетна от фекалии и урина на мишки. Да, фекалии и засъхнала урина от мишки или плъхове! Разбира се веднага отидох на автомивка и старателно измих двигателя и коша,но след това като се загледах...! Тръбите на климатика са "увити"в нещо като маркуч,но не точно,по скоро някакъв материал за изолация,нещо като изолация против замръзване за ПВЦ тръби. Та,именно тази изолация е изгризана. Отдолу по самата тръба си личат следи от зъбите на гризачите! Общо взето проблема колкото и комично да звучи за мен е много неприятен. За сега колата не давa никакви признаци за повреди в следствие на това,но мен все нещо ще ме притеснява. Вероятно ще трябва да отида в сервиз за да проверят дали няма други изгризани кабели,маркучи и т.н.,но предполагам това е много трудно да се провери навсякъде! Отделно от това,когато колата е стояла цяла нощ на паркинга и двигателя е напълно изстинал в момента на завъртане на стартера за около 1-2 сек.на бордкомпа се появява надписа да проверя ABS системата. През останалото време не изписва нищо. Възможно ли е това да е следствие от делата на гризачите? Има ли спасение от тази напаст и какво бихте ме посъветвали да правя? Да наистина спирам колата близо до кофите за смет,но предполагам,че ако я изместя с 5-10 метра няма да им е проблем да я посещават пак щом им е вкусна. Описаното е съвсем сериозно не се майтапя и затова,моля Ви не ме съветвайте да пусна котка в двигателния отсек! Благодаря на всички,които ще се включат в темата с най-добри пожелания!
  9. Васил Димитров

    Проблем след обслужване 2.2

    Аз питам за petronas syntium 7000 E.
  10. Васил Димитров

    Проблем след обслужване 2.2

    Колеги,за да нямам евентуално горепосочените проблеми бихте ли ми препоръчали каква марка горивен и маслен филтър е добре да ползвам? Масло petronas добро ли е като марка според Вас или по добро от mobil 1 няма? За accord 7 diesel става въпрос 2008 год. Благодаря Ви!
  11. Постоянно сън на ръчен режим. Проблема го има и на ръчен и на автоматичен и на всякакъв режим. Няма топло и това си е! В 21 век кола без отопление. Всеки да го разбира както иска. Струва ми се,че ние собствениците на този модел автомобил ни е срам да си признаем,че сме се минали с покупката на същия и само си ги хвалим без особени основания. Е,аз си го признавам! Колата има много слаби звена,недопустими за квалитетна марка като honda.
  12. Привет на всички! Става въпрос за honda accord 7,2.2 i-ctdi,03.2008 година! Не знам как да нарека това,което ще опиша по долу,инженерна недомислица...или? Колата в градски цикъл просто не загрява! Стрелката на температурата седи на 1/4 от скалата и това се случва едва след 10-15 мин.работа на двигателя.Не изляза ли на магистрала поне за 5-6 км.тя просто няма загряване.Съответно парното духа съвсем хладък въздух и в колата буквално си е клинч,змиярник или не знам как да го нарека от нерви. Преди 30 години шкода 220 L,с 8,5 литра охладителна течност загряваше по бързо и имаше топлина от парното. Ако все пак успея да стопля охладителната течност и парното задуха топло,като спра и оставя колата с работещ двигател след 5 мин.тя пак охлажда,стрелката пак отива на 1/4 и пак се връщам в студа и в колата става клинч та кърти! Ходих в сервиз да проверят термостата -работи коректно,охладителната течност е в нормата,въздух в системата няма! Просто такава си била колата!? Отделно от това днес установих,че не духа в краката,просто никакъв въздух.На челния прозорец си духа,на хоризонталните духалки също,но в краката не. Там студа е вкочаняващ. Можете ли да ми кажете поне как бих могъл да отстраня този проблем? Отделно от това като пусна парното да духа,така замирисва в колата на изгоряла нафта,че буквално очите ми започват да сълзят. Купих нов колектор,отидох в сервиз да го сменя,свалихме стария,но беше здрав,маркучите са здрави,всичко е ок,но в колата мирише та не се трае! Почиствах(дезинфектирах) два пъти въздуховодите-резултата е пак остра,задушлива миризма! Ходя по сервиза,свалят здрави части после ги качват на ново.Тествам какво ли не-резултат никакъв! Всичко е в изправност ама не функционира както трябва. Наглед някой дребни и несъществени неща се оказват важни. Не може в кола конструирана в 21 век,при външна температура 0 градуса да мръзнеш като куче,очите ти да сълзят от приток на изгорели газове,който същевременно да вдишваш и това да бъде неотстранимо! Ще кажете отстранимо е ама не е! Аз си знам на колко наистина доказани сервиза ходих,колко пари похарчих и какво разглабяне беше с резултат никакъв. Ще кажете,че съм попаднал на лошо експлоатиран и на много км.екземпляр. И това не е така! Живея в Германия,купих колата от втори собственик (германец),не от авто къща на реални и доказани 144 000 км.сега е на 160 000 км. С тази си тема исках просто да изплача болката си свързана с тази кола! Благодаря ако сте изчели написаното от мен. Поздрави с пожелания за топлона в купето и безаварийно пътуване!
  13. Васил Димитров

    Греди (багажник) за Honda Stream

    Пасват само оригинални за stream и никакви други!
  14. Васил Димитров

    Повдигане на Accord седан , 7 ген, 2006г

    Има и друг вариант: Сменяш жилището с такова,на което гаража е с подходящ подход!
  15. Васил Димитров

    Повдигане на Accord седан , 7 ген, 2006г

    20 mm. за автомобил с висока проходимост и голям просвет (джип) не са малко,камо ли за лек автомобил! Търси друго решение!
×