Jump to content

Васил Димитров

Фен
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Neutral

About Васил Димитров

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    honda accord 2.2 i-ctdi 03.2008
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

1172 profile views
  1. Така,за ключа ми стана пределно ясно,за което благодаря още веднъж! Ще се позволя тук да задам още един въпрос не по темата,защото ме нахокахте,че отварям нова тема без да съм прегледал форума,в който пък никъде нямаше конкретен отговор на въпроса ми! В продължение на две нощи изчетох целият форум за civic,има теми за оригинално радио,но не и отговор на въпроса,който имам! Ако все още някой чете темата и има желание нека ми отговори ако не здраве да има! Доколкото разбирам оригиналното радио трябва да има код,който то ще поиска след сваляне на акумулатора например! Аз никъде не намирам кода! Нямам книжка за радиото,карта,лепенка с кода и каквото и да било друго. Какво се прави в такава ситуация? Благодаря!
  2. Благодаря,това исках да знам и ми стана ясно! Ще си позволя още един може би глупав въпрос. Този,който ще ми обучава ключа може ли да обучи новия по стария ключ или ще е необходимо и колата да е там? Благодаря още веднъж с пожелания за здраве и успехи!
  3. Ще ми помогне ли някой с кратък отговор? Благодаря!
  4. Ами изчетох темета,но първо в нея става въпрос за CR-V,ок вероятно са идентични,после се говори за някакъв червен ключ,който аз нямам! Може ли някой кратичко да ми отговори ключа има ли имобилайзер,необходимо ли му е обучение и т.н.? Ще функционира ли ако просто ключар ми нареже нов ключ или е необходимо още нещо? Благодаря!
  5. Извинявам се,че не пробвах с търсачката,но и не знам как се ползва!
  6. Здравейте! Моята Honda civic 2003 год.си я купих само с един ключ. Количката мисля да си я покарам още и искам да Ви попитам следното: Ако си купя ненарязан ключ примерно от ebay,след това го занеса на ключар да ми го нареже по този,който имам,ще мога ли да стартирам двигателя с него и да отключвам вратите? Има ли имобилайзер в него или нещо друго,което би попречило на това? Интересувам се как седят нещата с направата на резервен ключ и евентуално още едно дистанционно? Благодаря на всички,които ще се включат в темата с най-добри пожелания!
  7. И двата кабела за таблото са закачени,пробвах няколко пъти. Къде е този минус,който евентуално не съм закачил? Всичко което откачих след това закачих обратно. Да,отзад има две празни гнезда за лампички и там не сложих нови. Ако е дало на къси ново табли ли трябва да купя и как да разбера дали е така? Благодаря!
  8. Здравейте колеги! Наскоро си купих honda civic 7,1.4,даже преди да я купя пуснах една тема с въпросчета,с които може би досадих,но сега имам друга болежка,която май сам си причиних. Не ми светеха няколко лампички на таблото (там където е километража) и реших сам да ги сменя. Ок,откачих акумулатора,свалих таблото без проблем,смених лампичките,и когато го закачих- шах и паника!Всички стрелки седят най- долу и никоя не функционира и не ще да помръдне! Ток към таблото има,защото свети и показателите,които са с лампички индикират (ръчна,масло и т.н.),но стрелките не помръдват. Покарах петдесетина километра така и единственото,което се случи е,че стрелката на километража се стрелна на около 40 км.в час,застана там неподвижно,след десетина километра отиде на 110 км.в час и сега остана там. Можете ли да ме посъветвате къде съм сгрешил и какво съм батисал? Дали съм окъсил и съсипал таблото и да търся друго или проблема е на друго място? Благодаря Ви предварително!
  9. Сърдечно благодаря на Rakeem и на всички включили се е темата с най-добри пожелания!
  10. Ще си позволя да задам още един въпрос,който не е по темата,но ако някой все още я чете ше съм благодарен на отговор. При пускане на климатика,ремъка започна силно да свири,после утихна. При следващото запалване на двигателя пак същата работа. Каква е причината за това? Предполагам,че ще кажете: -Бягай далече от този боклук! Но за момента възможностите ми са толкова! Благодаря!
  11. Наистина правилното решение е да се посети сервиз,но в случая е невъзможно преди покупката. И за какво са форумите ако на всеки зададен въпрос отговора е "посетете сервиз"или"има сервизи за тази цел"?! Все пак благодаря!
  12. Чукането или пукане ( трудно е да се определи с дума) го има при спрял автомобил,запален двигател и рязко завъртане на волана наляво и надясно,приблизително 10-15 см.от хода на волана. Не е единично.Чува се и наляво и надясно някъде по хода на рейката. Ще бъда много благодарен ако някой ми каже какво може да е това,защото още не съм купил колата и се двоумя! Благодаря предварително!
  13. Благодаря за отговора,но го разбирам двузначно. Искате да кажете,че рейката вероятно е здрава? Откъде идва въпросният шум (чукане) при описаните обстоятелства и какъв би могъл да бъде проблема? Благодаря!
×
×
  • Create New...