Jump to content

Васил Димитров

Фен
  • Мнения

    98
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно Васил Димитров

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

572 профилни разглеждания
  1. Да,за дизел става въпрос!
  2. Здравейте колеги! Тъй като темата е за горивен филтър искам тук да пипитам. Еднакви ли са филтрите за преди и след фейслифта? Като търся в нета излиза,че са еднакви,но някъде прочетох,че единия бил по дълъг от другия. Може ли номер на въпросния филтър ако го знаете? Предпочитаната марка е Bosch ако правилно съм разбрал или не? Благодаря!
  3. На мем ми се е случвало да зареждам 5 литрова туба с гориво на бензиностанция.На колонката показва,че съм заредил 5 литра,а на тубата до чертата за петте литра има 2-3 пръста разстояние. Т.е.4-4,2 литра! Ако това е така и във Вашите случаи-ето го отговора.
  4. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Ако е така както казваш как да внимаваме с дизеловото гориво? Нали отиваш на бензиностанция и зареждаш! Никой не носи в себе си тестер за да измери нафтата преди да зареди. Какво е твоето предложение? И сигурен ли си, че щетите нанесени по колата ти са в следствие на лоша нафта,а не на нещо друго или че просто не им е дошло времето?
  5. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Два-три пъти не са,а може би 20-30,но какво зачение имат пътите прибиране?Даже и да е само един път,4000 км.не са ли достатъчен пробег за да имам мнение?Прибирал съм се с пълен резервоар от западна Европа за България,но нали след това съм се прибирал от България за западна Европа през Румъния и съответно съм зареждал гориво.Все пак вместимостта на резервоара не е 300 литра! За дизела няма да споря,но при бензина няма разлика!
  6. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Благодаря за хубавите думи Митко! Изчетох целия форум до последната буква,но това бяха въпросите,на които не можах да си отговоря! Относно горивата,защото казваш,че нафтата в Бг е лоша. До сега съм се прибирал с няколко коли през годините,както и със споменатата по горе honda stream и съм ги засичал до последния грам,защото ми беше интересно. Мисля,че 2000+ км.са идеален пробег за това. Трябва да споделя,че колите харчат точно ама точно толкова с бензин зареден в Бг и такъв зареден в Германия или Австрия.Вървят абсолютно идентично и вдигат еднаква максимална скорост. За мен извода е,че разлика в качеството няма и доводите за това са достатъчно сериозни. Миналата година се прибирах с mercedes 320 CDI,изхарчи около 9 литра стеден разход и с Бг нафтата си беше същото. Същата е работата и с двойния стандарт според мен.Нали трябва медиите да има какво да коментират ама това е друга тема. Поздрави и благодаря отново!
  7. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Благодаря Ви! 1.Както разбирам,лостчето за чистачките трябва да е на степента с прекъсване за да сработи.Аз очаквах да се включи от само себе си.Следващият път като завали ще пробвам пак. 2.Нямам такова прозорче,следователно и авто.фарове. 3.При пантите на задната врата всичко е както трабва,разглабях там и проверих.Водата се стича над най задния десен прозорец.Т.е.малко по напред от багажната врата в самия багажник.Ще трябва да разглабям панелите между прозореца на багажника и тавана на колата,но съм се амбицирал и ще го направя. Към колегата Митко Йотов. Не се обиждам колега! Питам,защото колата е нова за мен и не са ми ясни доста неща по нея. В крайна сметка е въпрос на добра воля да ми отговорите,никого не бих могъл да накарам на сила,а темата може да е полезна и на хора след мен. Относно колелото-да,карам и колело,защото съм пълен с цел отслабване ама нещо не става!
  8. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Здравейте отново и отново! Така,алармата не се е задействала оттогав,което е добре. Сега имам още три въпроса. 1.Както разбирам колата трябва да има сензор за дъжд или там както се казва тази екстра. Онзи ден валеше доста силно,но чистачките не се включиха сами. Възможно ли е да не е активирана тази екстра и ако е така как бих могъл да я включа? Как би трябвало да действа тя? 2.Колата ми има ли автоматично включване на фаровете? Как функционира то ако го имам? 3.Вероятно имам спукан маркуч към пръскалката за задния прозорец,защото вода не стига до там,а се стича в багажника. Ок,аз че разкача тавана и ще стигна до спукания маркуч,но това означава ли,че трябва да го сменя с нов от казанчето та чак до задния прозорец?Ако е така разкачането ще е неимоверно много. Т.е.има ли начин да се възсъанови само там,кудето е спукан,повреден? Благодаря!
  9. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Акумулатора е нов! Тази сутрин го закачих и до сега не е свирила. Ще чакам да видя дали проблема ще се повтори. Въпроса ми е дали това би могло да блокира стартитането на двигателя ако е повреда и да си остана някъде по пътищата?
  10. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Цяла нощ четох форума,но има писано само за допълнително слагани аларми. Проблема ми е адски неприятен,защото дефакто не мога да оставя колата без надзор.Трябва да съм постоянно до нея за да изкл.алармата като се разсвири. Не знам и каква е вероятността в един момент да спре и да пали.
  11. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Колеги,моля за още малко спешна помощ! Колата е вече осми ден при мен и проблема,който ще опиша сега се появи за първи път тази вечер! Паркирах колата към 17 часа на паркинга пред блока.В 23 часа съвсем безпричинно алармата се задейства.Отидох до колата, (алармата продължаваше да свири)натиснах бутона за отключване на ключа,но колата нито се отключи,нито алармата спря.Тогава отключих със самия ключ,сложих го в гнездото за запалване и чак тогава алармата спря.Опитах се да стартирам двигателя,стартера върти,но не пали.Така два пъти и на третия запали.Ако е необходимо споменавам,че докато алармата е задействана мигат всички мигачи. Алармата предполагам е оригинална,защото за сирена използва клаксона. Така заключих с копчето от ключа и след около три минути същото се повтори и така няколко пъти. Проверих всички прозорци и врати-затворени са. Сега съм откачил акумулатора,защото съседите ще ме линчуват,но не бих искал всяка вечер да го откачам и сутрин закачам за да ползвам колата. Много ми помогнахте до тук и ще съм ви безкрайно благодатен ако ми кажете какво се случва и какво да направя. Още не съм я подкарал тая кола както се казва,а вече започвам да я намразвам. Нищо не и разбирам и ако не бяхте Вие не знам какво щях да правя.Не съм си в България и даже не знам какъв майстор да търся. Може ли да ми кажете и дали бих могъл да я изключа тази аларма така,че да не функционира и да не ми създава ядове занапред? Бихте ли предположили какво се случва и посъветвали какво да правя? Благодаря и не знам какво още...
  12. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Стана,стана! Светва някаква червена лампичка,после изчаквам да стане зелена и тогава влиза. Сега свири! Остава да разбера какво е IMS и съм аз ??? Отново благодаря!
  13. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Много,много благодаря! Какво е IMS? Не знам до колко съм прекалил с въпросите,но ще попитам още нещо. При добро желание може някой да ми отговори. CD не приема доскове! Поставям диска в гнездото,същия влиза около един см.и после среща някаква преграда и е до там. Дали е развалено,или аз съм прекалено неграмотен за да боравя с него?
  14. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    JHMCN27408C201129
  15. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Няма дупки на тавана за мрежа и в самите тях няма мрежа! За какво са тогава?
×