Jump to content

ВесКо

Фен
  • Мнения

    426
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    5

ВесКо last won the day on Декември 6

ВесКо had the most liked content!

Обществена Репутация

107 Good

Относно ВесКо

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.2i-ctdi 30th executive navi--- Jazz Graphite 1.4i-dsi--- CBR600RR pc40
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Първо!!!

Последни посетители

1518 профилни разглеждания
  1. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Въпросите ти са повече от един... На първият - да, може да се сложи от бензинов Акорд, но.. Вторият - имат разлики по тампоните за укрепване, както и куките им, и тези от купето. Вътрешно не ги знам как са, но мисля, че бензиновите ползваха по-малък диаметър на тръбите.
  2. golfy, това което си пуснал е подвеждащо, понеже е за Сивик. При Акорд нещата са коренно различни. Ако ми се случи на мен, ще си търся друго огледало.
  3. Това е 5 скоростен дизел, ексекутив(фул екстри) + навигация, която за съжаление не може да се ползва в източна Европа. Колата има не малък пробег, визирайки изтритите бутоните за автопилота на волана. Предвид същите бутони, много е вероятно колата да е от 2004г., а не 2005г както е посочено в обявата (2005г. Акорд излиза с подсветка на тези бутони, а тези с изтриващата се боя не са от този тип). Липа на предната броня е много вероятно да не е оригинален, предвид не стандартния начин на укрепване. Не мисля, че може да се направи по-подробно описание, поради липсата на повече и по-добри снимки, но въпреки това имам съмнение, че външното ляво стопче не е от тази кола. Цената е висока, за същите пари (дори и за по-малко) бих взел фейслифта след 2006, дори и да не е с фул екстри.
  4. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    А аз не разбирам, как човек, който се занимава с автомобили, пуска такава тема..
  5. Oбикновенната аудио система не включва премиум саунд и е с един диск. Там го няма и това SVC
  6. 2.0 i-vtec духа от щеката

    Хора без работа... Внимавайте с тези експерименти, че при подаване на газ с отворена капачка, да не излезне буталото..
  7. Свързване на втора камера

    ichods на 8 пиновата букса на двд-то има един зелен кабел (пин5), който дава инфо за включена задна скорост. Управлението, мисля че беше по +12v.
  8. Моля за информация

    Коренно различни са, както по формата, така и по окабеляването..
  9. Проблем с налягане на маслото

    Аз пък си мисля, че количеството масло няма много общо със съобщението за слабо налягане на маслото. Съобщението може да е в жълт цвят, но лампата горе вляво е червена!! При червена лампа колата не бива да се кара. Най-вероятно става дума за не работеща маслена помпа, което ще рече че мотора няма мазане. Дано е проблем само на датчика, който мери налягането, но аз не го вярвам.
  10. Авариен режим.

    Изгубих връзката........ На кое казваш "същият проблем" ПП. По-добре не казвай нищо... Вече стана ясно, че твоята Хонда е ок, а за разправиите на твоят приятел, да му мислят колегите от другите форуми.
  11. Вибрация!

    Хонда нямат такъв мотор 2,2i-CDTI Aкo искаш може и на Хитлер да се обадиш, но Акорд 7 няма с ДПФ ! След фейса, дизеловият мотор 2.2i-ctdi вече е снабден с 6 скоростна ръчна кутия
  12. A би ли споделил, какъв е този проблем, който да наложи смяната й?
  13. Проблем с паленето

    А може да е просто слаб контакт на клемите му. Размърдай кабелите и опитай отново да запалиш.
  14. Авариен режим.

    Проблема с неоригинален горивен филтър се наблюдава само при модела преди фейса, след това филтъра е коренно различен и аз не съм чул да страдат колите след 2006г. от това нещо.
×