Jump to content

ВесКо

Фен
  • Мнения

    504
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

128 Good

Относно ВесКо

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord i-DTEC--- Accord i-ctdi 30th ---CBR600RR pc40
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Първо!!!

Последни посетители

1856 профилни разглеждания
  1. Не е препоръчително да се купуват такива части, на безименни производители. Супер некачествени са и в доста случай гумените тампони изкарват 3000-5000км Аз заложих на доказал се бранд и след мнения на колеги взех такива на Hardrace. Не твърдя, че ще изкара колкото оригиналната част (над 10г.) но пък силно се надявам
  2. Проблем с Акорд 8 2,2 I dtec

    Сигурен ли си , че проблема ти е идентичен? За Акорда от аватара ти ли говориш?
  3. Защото това е Хонда, произведена в Япония! Наистина малко хора го знаят, затова силно препоръчвам да се информираш, както ти, така и други колеги, що за човек е японеца и що за нация е тази. А за колите, на които частите се изчисляват да не бъдат по-издръжливи от 5 години ... на такива казвам евробангии
  4. 8-ма генерация Акорд

    2.2i-dtec vs 2.4i-vtec Без да съм чел всичките мнения по темата, искам да кажа каквото съм видял и изпробвал лично при сравнението на тези мотори. Ремапнат 2.2 върви много, ама толкова много, че след това като се качиш на 2.4 и се чудиш защо не върви. Ремапнат 2.2 срещу ъпгрейд на 2.4(голям интейк+дросел и рефлашнато ЕКУ) -- предимство пак за дизела. И стоков дизел дава усещане за по-голям вървеж, заради по-високия въртящ момент, но в цифри не е по-бърз от 2.4, докато след ремап дизела става друг, много брутален с добро ускорение и след 4500 обр/м. 2.4 АТ е като куц кон за мощността, която има по документи, иначе е най-удобният модел за градско и задръствания. Всичко това би било добре, стига да не ни бърка високият разход на гориво и усезаемо по-слабото ускорение. Аз предпочетох да остана поне няколко години с дизелаците на 7а и 8а генерация. Хем си давам газ, така че турбото да ме кара да се усмихвам, хем и никога не мисля за разхода (лично на мен не ми допадат газовите инсталации в колите, затова много хора може да не са на моето мнение относно разхода).
  5. Испанките са най-добри в това отношение. И 15 годишните акорди оттам са с болтове и гайки, светещи като нови: снимка след не професионално измиване Италия също е южна страна, но климата не е чак толкова сух. Иначе съм в шах от швейцарки без ръжда, а не са малко. И аз съм на мнение, че Акорда, като цяло не е зле откъм ръжда, въпреки че може да се намери и изнил такъв.
  6. Волан за Хонда Акорд 2003

    Волана е от Акорд комфорт - най-базовият модел и затова волана нито е кожен, нито има типичната форма и извивки като на фейса. Иначе да, ще може лесно да се пригоди на твоята кола.
  7. Митака е дал точният отговор. Преди фейса е с друг парт номер и оригиналният е на Бош, докато след фейса вече се ползва Денсо. Коренно различни са!
  8. Osram W5W 4000K като дневни?

    Що за крушка е това? снимка или линк към такава??
  9. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Да, това е модела Спорт, който за 2008г. идва с Премиум Аудио, както и по-тъмен хром на предната решетка и останалите лайсни на колата.
  10. Да, да, то и без масло може да кара докато... Предвид по-тънките маслени магистрали при тези двигатели, е крайно не препоръчително да се сменя визкозитета на маслото, от препоръчаното.
  11. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Оборотите на празен ход при дизела са 820об/мин, още с запалването. Колектор нов за 90€,,,, трябва да е нещо китайско Един сигурен вариант е да се вземе втора употреба,чугунен колектор, от 2.2i-ctdi Civic или CR-V
  12. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Това не е вярно! До последният Акорд дизел от 7ма генерация са излизали с мотор N22A1 и всичките ползват метелен изпускателен колектор, който за съжаление, с годините се пропуква. Също е вярно, че на много от колите с този проблем от Хонда безплатно са го подменяли с чугуненият вариант, но само ако колата е била поддържана в Хонда , да е била до 200.000км и до 7 години.
  13. Кои карат мотори от форума?

    CBR600RR PC40
  14. Гледай да е от фейслифт, защото, както казаха колегите, имат разлика във рефлектора
  15. Колега, трябва да откачиш и задната броня, защото има една ламаринка, която е водач на бронята и е закрепена към купето с две гайки, а освен това има едно болтче и към стопа, завито отдолу-нагоре. Това последното трябва да го развиеш, за да освободиш стопчето. Успех!
×