Jump to content

ВесКо

Фен
  • Мнения

    495
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

121 Good

Относно ВесКо

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord i-ctdi 30th executive navi--- CBR600RR pc40--- Accord i-DTEC Luxury Innova
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Първо!!!

Последни посетители

1791 профилни разглеждания
  1. Osram W5W 4000K като дневни?

    Що за крушка е това? снимка или линк към такава??
  2. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Да, това е модела Спорт, който за 2008г. идва с Премиум Аудио, както и по-тъмен хром на предната решетка и останалите лайсни на колата.
  3. Да, да, то и без масло може да кара докато... Предвид по-тънките маслени магистрали при тези двигатели, е крайно не препоръчително да се сменя визкозитета на маслото, от препоръчаното.
  4. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Оборотите на празен ход при дизела са 820об/мин, още с запалването. Колектор нов за 90€,,,, трябва да е нещо китайско Един сигурен вариант е да се вземе втора употреба,чугунен колектор, от 2.2i-ctdi Civic или CR-V
  5. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Това не е вярно! До последният Акорд дизел от 7ма генерация са излизали с мотор N22A1 и всичките ползват метелен изпускателен колектор, който за съжаление, с годините се пропуква. Също е вярно, че на много от колите с този проблем от Хонда безплатно са го подменяли с чугуненият вариант, но само ако колата е била поддържана в Хонда , да е била до 200.000км и до 7 години.
  6. Кои карат мотори от форума?

    CBR600RR PC40
  7. Гледай да е от фейслифт, защото, както казаха колегите, имат разлика във рефлектора
  8. Колега, трябва да откачиш и задната броня, защото има една ламаринка, която е водач на бронята и е закрепена към купето с две гайки, а освен това има едно болтче и към стопа, завито отдолу-нагоре. Това последното трябва да го развиеш, за да освободиш стопчето. Успех!
  9. На пръв поглед, всичко по тази кола си изглежда ок. Модела е Екзекютив с платнени седалки... сиреч модела с повече екстри за клиенти, които не харесват кожа. И радиаторната решетка е оригиналната за модела, но в случая някой сменил никела, с черна боя. Фаровете не се различават само по оранжев и бял мигач,, но както и да е, на снимката и това е ок.
  10. Светна ей това...

    Тази индикация е за нивото на маслото и. Ако няма кой да го качи, ще светне червена лампа!! Ако има масло до максимума и светне тази лампа, то 99% това е проблем в самият сензор на картера. Може и картера да е крив и заради това да не мери правилно.
  11. Изолиране на EGR

    Софтуерно се прави.
  12. КривИ дискове

    Аз явно спирам доста Сложих от по-добрите дискове на ЕВС + накладки ЕВС bluestuff + метални спирачни мъркучета + спортна спирачна течност и.. още не съм доволен. Хубавото сега е, че няма прегряване и при най-екстремното каране. Замислям се да минавам към многобутални спирачни апарати, но докато реша какви точно да са, мисля да сложа накладки YellowStuff на ЕВС , че сините свършиха за 1 година
  13. Снимки? Много странно звучи това... сякаш има някаква допълнителна намеса
  14. Колата на пръв поглед изглежда доста добре, докато обявата има доста неточности: "хладилна жабка"- няма, "Електронна програма за стабилизиране"- няма, "сензор за дъжд" под съмнение, понеже няма и круиз контрол но това са дреболии, а важното винаги е била цената.
  15. Профилактика на компресора?? Това е същото, като да слагаш Калгон в пералнята с всяко пране - за 5 години си платил за Калгон повече от цената на нова пералня, а в същото време продължаваш да ползваш стара такава. И с компресора е така, ще даваш по 175лв няколко пъти, а накрая пак ще му дойде времето, понеже и той не е вечен. Моята 7ца е на над 10 години, а климатика не е пипан, нито веднъж и мисля да не го пипам, докато все още работи. Производителя също не изисква смяна на масло.
×