Jump to content

ВесКо

Фен
  • Мнения

    458
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

111 Good

Относно ВесКо

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord i-ctdi 30th executive navi--- CBR600RR pc40--- Accord i-DTEC Luxury Innova
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Първо!!!

Последни посетители

1668 профилни разглеждания
  1. Измръзвам в колата

    Тц, Тц, Тц... Сивик за Италия и Швейцария е един и същ... и за Австрия, и за Германия, и за Холандия, а също и за Испания. Колежке, моля ви да не сравнявате евробангии с японски автомобили... още по-малко пък и френски! Явно е, че личният ви опит все още не е на нужното ниво, а цитата, който сте споделили е нищо повече от евтин търговски блъф без никаква иновативна система или някаква технология, която да е от полза. Без значение за къде е правена колата, ако всичко е ок, следва да има доста топло парно, предвид това , че антифриза достига 90 градуса. Сега ако се окаже, че Сивик-а е с дизелов мотор..... нормално е високата температура от духалките да се забави 10-15мин след тръгването със студен мотор.
  2. DVD - навигация

    Какъв е проблема с твоето двд?? Дай подробности..
  3. Аз все си мисля, че няма да успееш, а ти искаш и темата да преименуваш така.
  4. Джанти Акорд 7-ма ген.

    Как марка са тези джанти? Имат ли си сайт? Това за километража не е проблем. И без това при 100км/ч, той показва с около 5-6км/ч повече от реалната скорост. Тук въпроса не е един.. 1. Отговора е НЕ 2. Отговора е също НЕ "Стъпката" не се променя от ширината на джантата!
  5. С ниско окачване ли си?? За ставането - ще станат, след което ще можеш и да регулираш наклона на задните гуми (кембър), но не се знае колко време ще издържат преди да се разбият шарнирите им, понеже са от незнаен производител. Някои такива карат по 5000км и се разтропват. Потърси такива на марката HardRace.
  6. Предпазители

    мини... , но ти нали имаш такава кола?
  7. Допълнителна аларма

    Другият вариант е да свалиш чипчето от ключа и да го сложиш близо до четеца, така ще можеш да прескочиш защитата на имобилайзера.
  8. Формата на бутоните е различна и не могат да се пренаредят, но ако имаш бутони от друга навигация с нормален волан - става. Освен размяната на бутоните , трябва да се "пипне" и платката на климатроника, за да тръгне за ляв волан.
  9. chavdarbs, не знам на какво казваш ти макферсон, но при Акорд-а такова животно нЕма! Аз съм на мнението, че е по-добре да сложиш втора употреба оригинална част, отколкото чисто нова от не знаен производител.
  10. Странно ми е защо всички вините спирачните апарати, а никой не спомнава нищо за помпата или накладки?
  11. Досега всичките афтърмаркет мултимедии за Акорд 7, стават само за бензиновите модели.
  12. Този екран също е от преди фейса и от кола с десен волан
  13. Toва на снимката не е от фейслифт!!! От по-горният ти пост, буксата, която си намерил между духалките се използва при модела екзекутив и се включва в блутут модула, който при теб липсва. Ааа и не е добре да монтираш такова устройство от кола с десен волан заради управлението на климатроника... става като манджа с грозде.
  14. Вечният въпрос 2.0 или 2,4

    Снимкиии
  15. КривИ дискове

    Аз съм твърдо притив престъргването на вече изривени дискове! Дисковете се кривят, най-често от прегряване. Различните марки издържат до различна температура, след която се получава молекулярно разграждане на метала и оттам кривини. Като се престърже диска, става идеално равен, но все пак си остава с разрушена структура на метала и при много по-леко загряване той отново ще се изкриви на същото място.
×