Jump to content

Trapp

Фен
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Trapp

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda accord 2.0 Ex.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ще се опитам днес да ги снимам въпросните клипси. То ако влиза вода от там няма да забележиш, изсъхва прекалено бързо по ламарината, но ако има вода там то тя ще се види. На мен ми се беше насабрала и там. Иначе това което ти обесняваш, от където ти влиза вода, то там е невъзможно да го третираш с каквото и да било. Ако е толкова на вътре, по добре започни от доло да гледаш, все пак трябва да идва от някъде тази вода. Може би над гимата, калници и прочие. Надявам се да се реши проблема ти скоро. Междодругото вече и влага няма по задният прозорец, преди редовно имаше.
  2. Здравейте от скоро ми направи впечатление, че когато дам на контакт и показателят за гориво се вдигне, след като запаля той отново се връща в изходна позиция и пак прави измерването... Не всеки път пада до доло, и по малки радиуси прави, но го има. Някой да е запознат с този проблем.
  3. Със силикона има вероятност да пропуснеш някъде, главно съм намазал с боя същите места както и ти, около резервната гума и от другата страна, също съм мазал... След като махнеш всичко от багажникът, си избираш един ъгъл и започваш. Навсякъде където има заводско уплътнение, клипси и прочие мажеш, аз сложих повечко на места от където евентуално би могла да влезне вода. Така спорен мен много хора пропускат едно място, и то е прага на багажника, този който е пред теб като отвориш багажникът. След като махнеш палстмасата и се наведеш достатачно, във двата края има отвори и там има черни клипси. Аз там също имах вода, малко но беше там. Те също се мацват с боя. На първата ти снимка се пада от ляво.
  4. Извинявам се че чак сега пиша, да реших си проблема по нелеп начин... Какво направих, ми боядисах багажникът със водо устойчива боя и се получи чудесно. Малко меришеше първите дни но после изчезна. Това е решение само ако не е проблем уплътнението и толкова. Изисква се целият ден и хубаво време, трябва да се покрие абсолютно на всякъде и няма да имате проблем за напред,ако някой се заема може да ми пише че има едни особени места които лесно се пропускат, ще ги снимам и ще ги постна, толкова от мен. Междо другото за да не отварям нова тема, да попитам тук. От скорокато дам на контакт и съответно показателите се покачват(за гориво, температура и прочие). След като завъртя ключа да запаля, показателят за горивото се връща до доло и пак измерва на ново. Някой да има представа какво се случва? Някой датчик ще е, но е дразнещо. Един път се качва стрелката и като запаля пада и пак се качва...
  5. Малко ъпдейт, днес след работа махнах лявата кора и се беше понасъбрало малко вода. Поливах и в улейчетата на задното стъкло,не видях да влиза вода. Отворите не са, сухо беше покрай тях. След като измъкнах цялата кора, на снимката се вижда една, тъмно кафява препаска. Като гъба е от другата страна. Долният ръб от единия до другият край е мокър, та чак до задната седалка. Само нея нямах време да сваля, но не вярвам чак до там да се разпространява. Та отворите са сухи, през които се оттича водата, не е от тръбичките за шибедаха. Какво остана да свалям задната броня ли? Оставил съм кората само на една клипса, че да мога да следя положението, надявам се да разреша проблема скоро. Накрая ще отида на водоструйка, и направо влизам в багажникът на отворени седалки и така.... Има и добра страна, ако не разреша проблема, ще си отглеждам рибки в багажникът.... Благодаря все пак за отговорите Междодругото сега ми хрумна. Ще направя един кръг, ще видя от какъв материал ще е, покрай резервната гума, ще го залепя и просто ще видя от кой край се мокри. Как мислите би ли ми помогнало това, поне да се ориентирам на някъде.
  6. Днес сутринта, като тръгвах за работа, отворих багажникът и нормално взе да се стича вода по задният прозорец и така по страничните канали на багажникът. Погледнах да видя но нямаше нищо. Покарах до работа, отворих пак да провррявдигнах кората за да погледна и видях от къде влиза водата. Точно от страната на задната броня, от тази страна влиза вода. Бях го забърсал и се виждаха отчетливо капките по ламарината. Явно след каъо тръгне да се оттича водата от страничните каналчета на багажника, от някъде влиза. Предстои да разбера и да яз също имам влага на задният прозорец, но предполагам след като разреша проблема с влизането на вода, няма да се случва повече.
  7. Благодаря, ще пробвам, и ще тествам. Кво им става на тези акорди, вода във багажникът... Надявам се някой дренажен канал да е запушен. Но и аз гледах, няма признаци да е влезнала вода от някъде. Все едно някой ми е исипал 2 литра вода при резервната гума. Ще наблюдавам, благодаря.
  8. Здравейте, надявам се да ми помогнете, от скоро взех да намирам вода в багажника, където е резервната гума. Първият път си помислих че е от конденз, но сега като го видях... Вътре можеше рибки да си пусна. Ако някой може да помогне от какво може да е. Не мисля че е нормално да се оглеждам дали минават хора, докато изхвърлям вода от багажника си. Благодаря
  9. Къде мога да открия дадената батерия.
  10. Акумулатора показваше 12.1 V, до преди няколко дена зелената светлинка си светеше. Фабрична си е алатмата, да англичанка е. Най вероятно е от влага нещо. Не видях да има проблем с буксата, но пък ми се наложи да сменям гума с резервна един път и какво да видя, два пръста вода имаше... Явно предишният собственик я е наврял със снегът вътре, нямам друго обяснение. Искам да знам само, има ли проблем ако е по този начин, оставена. Грешки във компютъра няма. Но след като патувам сам до работа, голяма кола не ми е нужна и идва момента да я сменя. Метналл съм око към Civic Type R. Благодаря ви за отговорите, поздрави.
  11. Здравейте, днес ми се случи нещо необичайно. За първи път от както притежавам колата, се случва това. Отключвам я, отварям багажника и не след малко се включва сирената(без алармата). Пробвах какво ли не. Ключа вкарвах, запалих, не млъква. Спираше за по 3,4 секунди и пак навиваше. Откачих клемата на акумулатора, продължи да си свири, но по заглушено вече. След 2,3 минути престой без акумулатора, спря и не се включи повече. Прибрах се и откачих буксата на сирената в багажникът. За сега това ми е решението. Някой да има представа какво ми се случи?
  12. Извинявам се за малко така за нахвърленият въпрос. Явно трябва да се науча да си засичам разходът правилно. Хубаво ме нахранихте, заслужено. Просто нямам навик да си засичам разходът и ми беше интересно. Средата в която карам е към 60 извън градско и 40% градско. Не я настъпвам много може би, незнам. Един, два пъти в месеца я по натискам до към 5к обороти, да се поизчиства от карбоновите налепи. Колата е с ръчна кутия,но все пак благодаря ви за отзивите. Нещо се бях шашнал и бях започнал да се оглеждам за 8-ма генерация и по специално дизел. Никога не съм карал дизел и не ми се е налагало, поради това че не изминавам прекалено много км на година, но май ще се наложи. За газова, тук където съм няма смисъл. Благодаря все пак.
  13. Здравейте, въпросът ми е възможно ли е толкова да ми харчи. За 227км 16.60 литра гориво, 16.66 ми е изгоряла за този период. Аз ли някаде бъркам или ми има нещо на колата. Да пробвам освен да го засека още няколко пъти, или да пробвам с по силният 97. Поздрави
  14. Само да допълня, колегата горе много добре го е обяснил за антифризът. Има само едно нещо и то е, когато се сипва антифриз във разширителният съд. Се налива точно между минимум и максимум. Все пак се разширява после и няма да ви хареса като го видите разширителният съд, надул се до горе. Междо другото е прав по ръководство и представа си нямам, защо така е описано, но когато си купих и аз колата от хонда. Антифризът беше на макс и когато погледнах на загрял двигател, не ми стана особено добре. След малко изливане от съда, всичко си дойде на място. Това важи и за другите течности.
  15. Пуска си ме да си управлявам климатика и радиото, и т. н. Не мисля, че е правилно диска да е извън устройството, търси си го. Това с блокирането ми се случи само веднъж,надявам се да е за последно. Вариантите не са много като цяло със рома. Праща се да се рециклира лещата, или смяна на диска, това е.
×