Jump to content

Trapp

Фен
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Trapp

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda accord 2.0 Ex.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, преди време имах проблем със муден старт. Давам на контакт, след като изгаснат всички лампи по таблото паля и като завъртя да запаля, стрелката за горивото се връща в начална позиция и пак измерва. Отидох да ми замерят батерията(на 5 месеца е YASSA) и от там ми казаха, че алтернаторът не зареждал батерията. Смених алтернаторът и днес отидох да я поразходя и пак същият проблем слаб старт. Зелената светлинка на акумулатора е налична, проверих със уред за диагностика 12.7v си държи, но това след като се разходих 20 мин. Предполагам при самият старт да е бил 12.4,което трябва да е ок. След това колата си пали съвсем нормално, проблема се появява само като я оставя за 2 дни да стои. Има ток в батерията, но пали сякаш е слаб... Да се насоча към стартера може би , да се смаже и прочие, знам ли.
  2. Предполагам , че може да се окаже горивен филтър, запушена цедка и прочие. Този филтър по принцип от хонда се води доживотен, което за тях значи 100к мили. Почти се бях примирил със водата в багажното отделение, сега и това. Излагат се от хонда... Ако намеря решение ще го споделя веднага. Благодаря за коментарите.
  3. Здравейте колеги, проблемът се появи от скоро и е много рядък. Какво се случва е като запаля колата, си пали нормално, но понякога върти повече от нормалното и не пали веднага. Опитва се да запали, но не се случва веднага, както си пали по принцип. В крайна сметка си пали, но когато се получава този проблем, самото палене е мудно и сякаш се мъчи да запали. Също така когато се прояви прпблема, при запалването, оборотите също не отскачат нормално, а леко отлепват и толкова, мудно палене. Някой да ме ориентира към коя част да погледна, нещо ще е за смяна и бих се радвал да го сменя докато не е станало късно.
  4. Здравейте, наскоро установих проблем. При завиване, като подам мигача, се чува как си цъка, пука много леко ръчката на мигача. Това се чува само когато се включи мигача за завиване. Някакви идеи какво може да е. Ще се възползвам от темата и ще ви попитам и друг въпрос. Наскоро си заредих газ за климатика. Всичко си работеше нормално 2 седмици, докато не спря. След като направиха проверката, установиха че съм имал изтичане на газа от горната страна на компресора(точно където двете тръбички влизат). Това което ме посъветваха беше да си закупя нов компресор. Има ли някакъв шанс това да са само здали О-образните уплътнения, които са на самите тръби, включващи се в компресора, или си е заминал компресора. Като цяло като включа климатика, компресорът се включва и си истудява тръбите, които влизат в малкото радиаторче зад жабката,но студен въздух във купето няма. Какво бихте ме посъветвали. За смяна няма как да стане, защото и предният радиатор на климатика ще трябва да сменям, а няма кой да се занимава с такива ремонти. Причината е много лошите майстори тук, които взимат торби с пари за никакъв труд. На първото място на което отидох, след като им обясних за проблема, без да проверяват колата, ми казаха да си закупя нов компресор... Въпреки че ремонта мога и сам да си го извърша, ме съмнява да се оправи проблема след това, според мен е запушено или е замръзнало малкото радиаторче.
  5. Свиквай колега, за съжаление това е. Аз съм с Акорд 7-ма гемерация, какво ли не правих. Кори махах, така седя 1 месец и нищо, със специална боя съм мацал и пак си е тая. Вземи си няколко рибки, едно лед осветление и си ти... Аз за съжаление си мислех че проблема е решен, докато не видях 2 пръста вода след 1,2 месеца... Разочароващо е но е факт, успех. Само да кажа, че аз нямам запушени тръби, канали и прочие. Дигнал съм ръце вече, за съжаление съм в Англия и през някой месец си слизам с една чашка, и един топ вестници и си го подсушавам... Лошото е че хора минават и не върви някак, да исипваш вода от багажника. Успех с решаването на проблема.
  6. Ще се опитам днес да ги снимам въпросните клипси. То ако влиза вода от там няма да забележиш, изсъхва прекалено бързо по ламарината, но ако има вода там то тя ще се види. На мен ми се беше насабрала и там. Иначе това което ти обесняваш, от където ти влиза вода, то там е невъзможно да го третираш с каквото и да било. Ако е толкова на вътре, по добре започни от доло да гледаш, все пак трябва да идва от някъде тази вода. Може би над гимата, калници и прочие. Надявам се да се реши проблема ти скоро. Междодругото вече и влага няма по задният прозорец, преди редовно имаше.
  7. Здравейте от скоро ми направи впечатление, че когато дам на контакт и показателят за гориво се вдигне, след като запаля той отново се връща в изходна позиция и пак прави измерването... Не всеки път пада до доло, и по малки радиуси прави, но го има. Някой да е запознат с този проблем.
  8. Със силикона има вероятност да пропуснеш някъде, главно съм намазал с боя същите места както и ти, около резервната гума и от другата страна, също съм мазал... След като махнеш всичко от багажникът, си избираш един ъгъл и започваш. Навсякъде където има заводско уплътнение, клипси и прочие мажеш, аз сложих повечко на места от където евентуално би могла да влезне вода. Така спорен мен много хора пропускат едно място, и то е прага на багажника, този който е пред теб като отвориш багажникът. След като махнеш палстмасата и се наведеш достатачно, във двата края има отвори и там има черни клипси. Аз там също имах вода, малко но беше там. Те също се мацват с боя. На първата ти снимка се пада от ляво.
  9. Извинявам се че чак сега пиша, да реших си проблема по нелеп начин... Какво направих, ми боядисах багажникът със водо устойчива боя и се получи чудесно. Малко меришеше първите дни но после изчезна. Това е решение само ако не е проблем уплътнението и толкова. Изисква се целият ден и хубаво време, трябва да се покрие абсолютно на всякъде и няма да имате проблем за напред,ако някой се заема може да ми пише че има едни особени места които лесно се пропускат, ще ги снимам и ще ги постна, толкова от мен. Междо другото за да не отварям нова тема, да попитам тук. От скорокато дам на контакт и съответно показателите се покачват(за гориво, температура и прочие). След като завъртя ключа да запаля, показателят за горивото се връща до доло и пак измерва на ново. Някой да има представа какво се случва? Някой датчик ще е, но е дразнещо. Един път се качва стрелката и като запаля пада и пак се качва...
  10. Малко ъпдейт, днес след работа махнах лявата кора и се беше понасъбрало малко вода. Поливах и в улейчетата на задното стъкло,не видях да влиза вода. Отворите не са, сухо беше покрай тях. След като измъкнах цялата кора, на снимката се вижда една, тъмно кафява препаска. Като гъба е от другата страна. Долният ръб от единия до другият край е мокър, та чак до задната седалка. Само нея нямах време да сваля, но не вярвам чак до там да се разпространява. Та отворите са сухи, през които се оттича водата, не е от тръбичките за шибедаха. Какво остана да свалям задната броня ли? Оставил съм кората само на една клипса, че да мога да следя положението, надявам се да разреша проблема скоро. Накрая ще отида на водоструйка, и направо влизам в багажникът на отворени седалки и така.... Има и добра страна, ако не разреша проблема, ще си отглеждам рибки в багажникът.... Благодаря все пак за отговорите Междодругото сега ми хрумна. Ще направя един кръг, ще видя от какъв материал ще е, покрай резервната гума, ще го залепя и просто ще видя от кой край се мокри. Как мислите би ли ми помогнало това, поне да се ориентирам на някъде.
  11. Днес сутринта, като тръгвах за работа, отворих багажникът и нормално взе да се стича вода по задният прозорец и така по страничните канали на багажникът. Погледнах да видя но нямаше нищо. Покарах до работа, отворих пак да провррявдигнах кората за да погледна и видях от къде влиза водата. Точно от страната на задната броня, от тази страна влиза вода. Бях го забърсал и се виждаха отчетливо капките по ламарината. Явно след каъо тръгне да се оттича водата от страничните каналчета на багажника, от някъде влиза. Предстои да разбера и да яз също имам влага на задният прозорец, но предполагам след като разреша проблема с влизането на вода, няма да се случва повече.
  12. Благодаря, ще пробвам, и ще тествам. Кво им става на тези акорди, вода във багажникът... Надявам се някой дренажен канал да е запушен. Но и аз гледах, няма признаци да е влезнала вода от някъде. Все едно някой ми е исипал 2 литра вода при резервната гума. Ще наблюдавам, благодаря.
  13. Здравейте, надявам се да ми помогнете, от скоро взех да намирам вода в багажника, където е резервната гума. Първият път си помислих че е от конденз, но сега като го видях... Вътре можеше рибки да си пусна. Ако някой може да помогне от какво може да е. Не мисля че е нормално да се оглеждам дали минават хора, докато изхвърлям вода от багажника си. Благодаря
  14. Къде мога да открия дадената батерия.
×
×
  • Create New...