Jump to content

Trapp

Фен
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Trapp

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda accord 2.0 Ex.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Малко ъпдейт, днес след работа махнах лявата кора и се беше понасъбрало малко вода. Поливах и в улейчетата на задното стъкло,не видях да влиза вода. Отворите не са, сухо беше покрай тях. След като измъкнах цялата кора, на снимката се вижда една, тъмно кафява препаска. Като гъба е от другата страна. Долният ръб от единия до другият край е мокър, та чак до задната седалка. Само нея нямах време да сваля, но не вярвам чак до там да се разпространява. Та отворите са сухи, през които се оттича водата, не е от тръбичките за шибедаха. Какво остана да свалям задната броня ли? Оставил съм кората само на една клипса, че да мога да следя положението, надявам се да разреша проблема скоро. Накрая ще отида на водоструйка, и направо влизам в багажникът на отворени седалки и така.... Има и добра страна, ако не разреша проблема, ще си отглеждам рибки в багажникът.... Благодаря все пак за отговорите Междодругото сега ми хрумна. Ще направя един кръг, ще видя от какъв материал ще е, покрай резервната гума, ще го залепя и просто ще видя от кой край се мокри. Как мислите би ли ми помогнало това, поне да се ориентирам на някъде.
  2. Днес сутринта, като тръгвах за работа, отворих багажникът и нормално взе да се стича вода по задният прозорец и така по страничните канали на багажникът. Погледнах да видя но нямаше нищо. Покарах до работа, отворих пак да провррявдигнах кората за да погледна и видях от къде влиза водата. Точно от страната на задната броня, от тази страна влиза вода. Бях го забърсал и се виждаха отчетливо капките по ламарината. Явно след каъо тръгне да се оттича водата от страничните каналчета на багажника, от някъде влиза. Предстои да разбера и да яз също имам влага на задният прозорец, но предполагам след като разреша проблема с влизането на вода, няма да се случва повече.
  3. Благодаря, ще пробвам, и ще тествам. Кво им става на тези акорди, вода във багажникът... Надявам се някой дренажен канал да е запушен. Но и аз гледах, няма признаци да е влезнала вода от някъде. Все едно някой ми е исипал 2 литра вода при резервната гума. Ще наблюдавам, благодаря.
  4. Здравейте, надявам се да ми помогнете, от скоро взех да намирам вода в багажника, където е резервната гума. Първият път си помислих че е от конденз, но сега като го видях... Вътре можеше рибки да си пусна. Ако някой може да помогне от какво може да е. Не мисля че е нормално да се оглеждам дали минават хора, докато изхвърлям вода от багажника си. Благодаря
  5. Къде мога да открия дадената батерия.
  6. Акумулатора показваше 12.1 V, до преди няколко дена зелената светлинка си светеше. Фабрична си е алатмата, да англичанка е. Най вероятно е от влага нещо. Не видях да има проблем с буксата, но пък ми се наложи да сменям гума с резервна един път и какво да видя, два пръста вода имаше... Явно предишният собственик я е наврял със снегът вътре, нямам друго обяснение. Искам да знам само, има ли проблем ако е по този начин, оставена. Грешки във компютъра няма. Но след като патувам сам до работа, голяма кола не ми е нужна и идва момента да я сменя. Метналл съм око към Civic Type R. Благодаря ви за отговорите, поздрави.
  7. Здравейте, днес ми се случи нещо необичайно. За първи път от както притежавам колата, се случва това. Отключвам я, отварям багажника и не след малко се включва сирената(без алармата). Пробвах какво ли не. Ключа вкарвах, запалих, не млъква. Спираше за по 3,4 секунди и пак навиваше. Откачих клемата на акумулатора, продължи да си свири, но по заглушено вече. След 2,3 минути престой без акумулатора, спря и не се включи повече. Прибрах се и откачих буксата на сирената в багажникът. За сега това ми е решението. Някой да има представа какво ми се случи?
  8. Извинявам се за малко така за нахвърленият въпрос. Явно трябва да се науча да си засичам разходът правилно. Хубаво ме нахранихте, заслужено. Просто нямам навик да си засичам разходът и ми беше интересно. Средата в която карам е към 60 извън градско и 40% градско. Не я настъпвам много може би, незнам. Един, два пъти в месеца я по натискам до към 5к обороти, да се поизчиства от карбоновите налепи. Колата е с ръчна кутия,но все пак благодаря ви за отзивите. Нещо се бях шашнал и бях започнал да се оглеждам за 8-ма генерация и по специално дизел. Никога не съм карал дизел и не ми се е налагало, поради това че не изминавам прекалено много км на година, но май ще се наложи. За газова, тук където съм няма смисъл. Благодаря все пак.
  9. Здравейте, въпросът ми е възможно ли е толкова да ми харчи. За 227км 16.60 литра гориво, 16.66 ми е изгоряла за този период. Аз ли някаде бъркам или ми има нещо на колата. Да пробвам освен да го засека още няколко пъти, или да пробвам с по силният 97. Поздрави
  10. Само да допълня, колегата горе много добре го е обяснил за антифризът. Има само едно нещо и то е, когато се сипва антифриз във разширителният съд. Се налива точно между минимум и максимум. Все пак се разширява после и няма да ви хареса като го видите разширителният съд, надул се до горе. Междо другото е прав по ръководство и представа си нямам, защо така е описано, но когато си купих и аз колата от хонда. Антифризът беше на макс и когато погледнах на загрял двигател, не ми стана особено добре. След малко изливане от съда, всичко си дойде на място. Това важи и за другите течности.
  11. Пуска си ме да си управлявам климатика и радиото, и т. н. Не мисля, че е правилно диска да е извън устройството, търси си го. Това с блокирането ми се случи само веднъж,надявам се да е за последно. Вариантите не са много като цяло със рома. Праща се да се рециклира лещата, или смяна на диска, това е.
  12. Когато почиствах устройството, на самото око нямаше прах. Но около него, по малките ламарини, улейчета и като цяло, имаше доста черен прах. Може би, не само окото трябва да се забърше, а и всичко до което се има достъп. Като се завърти дискът, се предполага праха наоколо и той да се надигане и следователно да направи проблема. Междо другото само да кажа, че процедурата е същата и като се монтира YATOUR. С една подробност, маха се горният(централният) панел на духалките. За по лесното му премахване се пуска парното за няколко минути, да се отпуснат щипките. Поздрави
  13. За ефект, единствената разлика която видях или си мисля, че видях е по бързото реагиране. Но мисля, че си внушавам... Като цяло не съм имал кой знае какви проблеми. 2,3 пъти ми изписа ерор и толкова. Това което правех бе да извадя диска и да го по чистя и тръгваше за известно време. За сега работи и няма проблем. Ако го извади пак, ще си купя диск и ще кажа как е. Все пак моят е надраскан и стар. Случи ми се, да ми стане черно-сив екрана и нищо не реагираше,затова и се заех да правя нещо. Иначе нави-то не ми трябва.
  14. Здравейте, днес се по занимавах и така и не видях тема във форумът, която да показва как се сваля и почиства оптичното око на двд-рома(извинявам се ако вече има такава). Ще прилагам снимки за всяка една стъпка и действие. Започваме като махнем първо пепелникът. След като го отстраните, в двата странични ъгъла, ще видите две бол чета които трябва да отвиете. Много внимателно с тях, лесно могат да паднат, а не ви трябва това. Препоръчвам да имате по дълга пинсета или телескопичен магнит. Иначе работата значително може да се увеличи. След това, продължаваме като махнем панелът около скоростния лост. Хваща се от отпред където е пепелник с леки повдигания и така постепенно на зад, докато не се откачи. Не се притеснявайте, трудно може да се счупи. Ще ви се стори в началото, че няма да изскочи и ще се счупи, но няма. Във снимката се вижда и къде са клипсите. След това продължаваме със премахването на две винтчета, които се намират в двата края на долната част на пепелникът. Посочил съм ги с върхът на отверката. След това, вадите въпросният пепелник, като го хващате от към страната на панела на скоростният лост(там се намират 2-те клипси). Малко трудно излиза, но като вземете да го дърпате, ще видите на къде отива. Аз като го дръпнах, клипсите(ламаринките) ми изпадаха. Затова ви трябва и магнитът. Вади те го, откачате буксичките от отзад и го оставяте на страни. След като го махнете, ще видите двете болтчета във двата горни края на пепелникът, които трябва да премахнете. Посочени са със върхът на отверката ми. След това следва малко по трудна част, поне за мен беше. Трябва да издърпате целият панел отгоре. На снимката се вижда от къде се дърпа за да изскочи. Капачето за двд-то трябва да е отворено. Клипсите се намират в двата горни края само и трудно излиза, но с малко търпение се получава. Вече от тук на татък е лесната част. Двд-рома зейва и трябва да отвиете10мм-те гайки от доло и също така 10мм- винтчета горе. Ще ви трябва гидория и около 10-сантиметров отдължител. Ромът пада, вадите го внимателно напред и откачате отзад буксите. Тук е моментът да подложите нещо меко от доло като го дръпнете. Най добре е 2,3 неща, че има едни странични планки, които ще надраскат панелът на скоростната кутия. Всяка една буква отзад си има плаче което се натиска за да изскочи буксата, внимавайте с тях. Може да видите на снимката в долният ляв ъгъл, как паланката надрасква бутонът за подгрева... След като вече го освободите,премахвате двете планки, с по два болта са. Много внимавайте да не заоблите болтчетата, доста здраво са затегнати. На двете планки си пише лява и дясна, ще е полезно после като го връщате. След това отгоре в края има едно малко болче, другите 2 са отзад при буксите. И другите 2 отзад. Ламаринката отгоре пада и вече сте в сърцето на рома. Следва да махнете и последната ламаринка, предпазител. На 4-ри болтчета се държи. Тук е момента да не изпускате болтчетата, работете бавно. След като я отстраните имате лесен достъп до окото. Златисто е на цвят и внимавайте с какво го почистват. Трябва да е памучен тампон и със някакъв спирт. При мен няма пряк достъп към окото и затова трябваше да импровизирам, но се получи. Внимание, двд-ромовете са различни, може вашият да не е като този от снимките, но пък ако е от другите, ще имате пряк достъп до окото и ще ви е по лесно. При мен централната част си стои и нямам пряк достъп. И още нещо да не забравя, моля ви извадете си дискът преди да започнете. Надявам се да съм бил от полза, това ми е първото нещо което качвам като обяснение, как се прави. А ето и как изглежда самото око.
  15. Забравих да попитам също, вчера пак ми изписа сд ерор-ра и след като изгасна дисплея, стана бледо черен и не реагираше никое копче. Само да вметна, дискът ми е от 2007...Някакво решение освен да записвам копия, че четох някъде тук из форума, че спирала навигацията после да работи. Гледам има от 30-тина паунда и на горе дискове, за какъв трябва да се оглеждам,за да работи и в Бг.
×