Jump to content

JunkieXL

Фен
  • Content Count

    280
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

JunkieXL last won the day on March 19

JunkieXL had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About JunkieXL

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2010 2.0 i-vtec AT, Honda Jazz 2007 1.2 Cool
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. И все пак настройката беше на +3. Коригирах е на 0 явно е било от там но не съм обръщал внимание
  2. Днес е измих на водоструйката като пръсках малко повече около датчика и след това отчете коректно. Може и нещо да се е бил зацапал. Благодаря за мненията и бързите отговори
  3. А при положение че е показвало коректно досега? и как се прави някой може ли да сподели. Благодаря
  4. Здравейте. От няколко дни забелязах че външната темепература се отчита в колата с +4/5 С повече. Променя се темепературата но винаги е по-висока от реалната. Някой да има идея дали датчика е отишъл или нещо е забил (мисля си че ако беше забил нямаше да променя показателите си) и ако някой знае къде точно се намира защото на схемата го дава в бронята под рег номер?
  5. ето отново линк за сваляне за тези който все още го нямат. https://dox.abv.bg/download?id=dde7e9aef5# - Линк за сваляне https://dox.abv.bg/download?id=be66210460# - Линк за сваляне
  6. Взимай смело щом ти харесва. Не се занимавай със сервизи и прочия. Лично мое мнение
  7. Ето и какъв беше проблема при мен. Вода влизаше през шипките на държачите на задната броня (реално самите държачи се захващат за купете чрез щипки директно в ламарината) и от там малко оливаше вода и влизаше вътре. Но не това беше основни проблем. След като ги изолираха с някакъв силикон отново влизаше вода и се оказа че кабелите за парктроника минават от купето към задната броня през една от ревизионните тапи долу под левия стоп. Тапата е срязана и през нея са прекарани кабелите. След което са е изолирали отвън с нещо като силикон, но с времето се беше размекнал и след като е извадих тапата видях че оттам влиза водата. Решението беше и тази тапа да е силиконизират и сега вече не се пълни с вода. Дано да съм полезен на някой друг. Ето и малко снимки
  8. Ако е за боя. Аз досега ползвам само Стефан Стефанов автосервиз - Ягодово. Лично аз съм доволен
  9. Виждам че имаш възможност и в Бултрако (незнам колко са читави майсторите им) но все пак би трябвало да знаят какво правят
  10. И аз така си мислех. Но няма никакви деформации отзад. А уплътненията са наред. Водата влиза само когато е в големи количества. Само при автомивка не се пълни с вода, при нормален пролетен дъжд също не влиза вода. Само като валеше като изведро и беше много силен и продължителен се пълнеше с вода и то не от двете страни а различно или от едната или от другата.
  11. Проблема все още си е налице. Вода влиза там само след силен и продължителен дъжд и то ако има силен вятър. Така и незнам от къде влиза или какво са направя за да не влиза. По-лошото е че и майсторите незнаят какво да направят. Ако някой знае ще съм благодарен за съвет
  12. Лошо. Искаше ми се да се размина без сваляне на задната броня
  13. Някой знае ли на седана стопа как се сваля ако е свалял де идеята ми е дали може да се свали без интервенции по задната броня или ще трябва да търся някой за сваляне на задната броня
  14. Да и аз гледах че за комбито не се сваля бронята. Но на седана има някаква щипка закрепена към самия стоп (поне така е дадено и на схемата) за която се защипва самата задна броня. Нз кога ще мога да отида до някой майстор да видим. Исках да разбера ако някой е свалял дали може без да се разкача цялата броня или ще се наложи да е свалим. Че така и не разбирам как влиза тази вода
  15. И случайно някой знае как се свалят стоповете на нашия модел. Трябва ли да се разглобяват брони или си има интелегенген начин да се извади само стопа?
×
×
  • Create New...