Jump to content

Angelov_88

Фен
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Angelov_88 last won the day on August 15

Angelov_88 had the most liked content!

Community Reputation

13 Neutral

About Angelov_88

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda_Accord VIII 2.4 automatic
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

102 profile views
  1. Здравейте колеги, И аз го имам проблемът със тресенето при ускорение при 80-120км/ч и най вече при ниски обороти и при натоварване. Разглеждам от известно време и търся от къде да си купя каре, видях че всъщност карето от 7-ма генерация пасва, та се чудех дали не е по добре да се смени със втора ръка оригинално отколкото ново, но от неясен производител. Аз мисля да пробвам да го сменя със такова от 7-ма. Грезта е много важна и се чудя каква грез да си взема да напълня карето, ако имате инфо по този въпрос montblan Може да провериш на Фебест , за моята кола цената на карето беше 120-130лв. Може и да провериш за втора ръка ако не ти се дават пари за ново.
  2. Здравейте колеги, Един колега от работата ме питаше за сайтове за коли и т.н. , докато му показвах излезна една добра оферта, колата е на 265к и няма да има голям интерес търгът може и да не достигне горната си граница, мисля че тази може да се вземе на доста добра цена. < 6k CH https://www.ricardo.ch/de/a/honda-accord-tourer-2.4i-16v-executive-plus-automatic-1078211234/?_ga=2.68562004.476407977.1566290543-2138305412.1557391447 Поздрави,
  3. Здравейте, Няколко колеги, ме попитаха на лично за разходът на масло, писъл съм в темата за разхода на масло при К24 моторите, но ще напиша и тук. Учудващо, колата не бара маслото, минал съм ~7k до сега с маслото което смениха в Женева , паднало е няколко милиметра по щека. След като го сменя и направя отново 10к ще мога да кажа дали разходът се е запазил или се е повишил. Все пак може да са го нахакали с добавки. Силно се надявам разходът да се запази, колата е карана с 5W30 от HONDA , за първите 100к е сменяно на 20к, от 100к до 200к е сменяно на 10к. Ще пиша отново ако има промяна след смяната. Прикачам и "TSB-то" от Honda по този въпрос вътре има кратко описание на проблемът. Това е официалния документ с който хонда уведомяват своите клиенти за проблемът и за удължената гаранция. TSB II-4-11.pdf Поздрави
  4. Здравейте, Аз нямам сравнение между ръчка и автомат на 8 генерация, но ако сравня 8 автомат и 7 ръчка разликата е голяма, въпреки това едва ли ще ми трябва пълната мощност на мотора някога, просто това не е спортна кола, а семеена и мощноста ми е напълно достатъчна. За мен автоматът е по-добрия избор понеже ще я изпозвам да ходя на работа а и жена ми ще я кара . Относно екстрите: Ceco_Accord не мога да се съглася със твоето мнение (не са много)! ще ти изброя тези които аз намирам за полезни и ще използвам: 1) камерата за задно виждане - използвам я почти при всяко паркиране за да се ориентирам за дистанцията и да мога да паркирам на по малки места 2) дясно странично огледало (движение на долу по време на заден ход) - също го използвам всеки път, за да не надирам джантите 3) памет за позиция на седалката - когато има двама ползватели е много удобно нещо 4) автоматично затъмняване за огледалото за задно виждане - готино е като караш вечер, особенно в БГ като се доближават зад теб и ти пресветват 5) Хладилна жабка и подлакътник - не е нещо кой знае какво но върши работа за по дълги разтояния 6) GPS - работи добре и в нужда е по удобен от поставянето на някакъв на предното стъкло 7) CMBS, LKAS,.... - аз лично харесвам тези функции и ги използвам, много по удобно е да се кара на дълъг път с тях. Даже CMBS е удобен и за между градско, слагаш круиза на по висока скорост от тази на движение и го оставяш да следи предната кола и да кара след нея. 8 ) Автоматичния режим на фаровете също е много удобен, особенно със наличието на дневни светлини 9) Видях негативни коментари за "премиум аудио систамата", аз съм доволен от моята доста добре се чува 10) Подгревът на седалките определо е нещо което ще използвам зимата 11) Voice control-a е малко безполезен според мен , мисля че ще използвам само този за телефонът Не знам кои от тези ги има при Type S-a и кои не, но това са нещата които на мен ми допадът от екстрите и мисля че ще ги използвам. Поздрави, Желязко
  5. Здравей Angelov_88, не бих казал, че има особена разлика в разхода между автоматика и ръчната скоростна кутия. Разхода ми е колкото на твоята, да не кажа и малко по-висок. Аз когато си взех колата, мислех да я карам няколко месеца, докато реша какъв друг по-скъп автомобил да си взема и дали да е чистно нов или употребяван на една, две години. Затова, за мен не бяха важни екстрите, а да е здрав и бюджетен автомобил. Задължително исках комби и 2.4 мотор, които са голяма рядкост и тогава имаше много малко обяви и се намираха трудно. Сега съжалявам, че не си взех автоматик с повече екстри, защото колата ми хареса и си я карам. Климатроника охлажда перфектно, но много ме дразни, че се отразява на мощността, когато е пуснат. От Германия се прибирах Юни месец и беше 36 градуса по време на пътя и климатроника беше пуснат през цялото време. Колата я взех от St. Gallen от представителство на Волво. Те я обслужиха точно преди да я взема. Има пълна сервизна история само от Хонда в Швейцария. Имала е само един собственик и беше с оригинални летни гуми с ДОТ от 2010 година. Возеше като каруца и като ги смених заспа. 😀 Минах прегледа в Германия безпроблемно, без забележка. Платих мито и ДДС в Германия и сега съм с немски номера. Няма разлика между Германия и България, освен това, че аз нямаше как да напиша по-ниска цена и платих всичко, както си беше по-договор с продавача. Хубавото е, че те ми върнаха ДДС-то, което платих в Швейцария. Това, което ми създаде проблем е един документ, който ми трябваше от хонда с техническото описание на автомобила. Чаках го един месец докато пристигне. Без него не можеше да мине преглед, понеже е внос от срана извън ЕС. Call центъра на Хонда за Европа е в България и доста често трябваше да им се обаждам, за да им давам зор. А за пътя, аз винаги се прибирам през Австрия и Унгария. Пътя от Германия е около 1450 км и ми отне около 18 часа и половина. Имаше на места задръствания и чакане по границите. Поздрави, Ранди Randyy Документът за който говориш беше някакъв евро сертификат и аз също проверявах за него и да беше няква голяма драма, трябва да се свържеш със производителят, той да ти издаде подробна информация точно за твоята кола по номер на рама, да я завериш и т.н. , всъщост този документ ти е вместо тех. тест, но в България това е отпаднало преди години, така че сега става и без него. Ако го нямаш и не ти се занимава да го вадиш, може да идеш на тех. тест в БГ вместо него. Аз лично не съм го вадил, но и не са ми го искали. Относно митото и ДДС, аз се договорих с продавача, да опишем забележките по колата и да напишем по ниска цена в договорът, така че в този случей и там можеше да я обмитя колата, но не го направих и си я обмитих в София Запад. Защо си плащал в Швейцария, там ивентуално само депозит ти искат, като гаранция че ще я обитиш след това, и на мен ми искаха, затова им бих шута и се пребрах без транзитна декларация и без да плащам нищо? Аз пътувах през Юли, температурата беше 32 градуса, карах на климатик през повечето време, изключение само вечер. При мен пътя Женева-София беше ~2400км , но минах малко повече защото минах през Румания и малко се обърках та се връщах (+200км) , минах от там за да не ме занимават за транзитна декларация в Сърбия, а и да не чакам на границата. каквото и да си говорим разлика в бензинът има, жалко че няма как да заредя от западна Европа и да направя едно пътуване София-Пловдив за да направим точно сравнение. И аз исках задължително 2.4 , без значение комби или седан. Не виждам много предимства на комбито, багажникът му е по малък, музиката е с една идея по зле, много трудно да намериш executive-plus модел, ..... като цяло бях харесъл две коли тази която купих и едно комби "Type S", радвам се че избрах седана. Поздрави, Желязко
  6. Здравейте Ceco , Интересен кит, може би някой ден ще остане време и за това Благодаря за инфото Поздрави
  7. Angelov_88

    K24A3 и ГИ

    Здравей Markony, Радвам се че се включваш, чухме се вчера с теб по същия въпрос за газифицирането на Акорда. До колкото знам никой производител (поне тези които си копуват сензорът от фирмата в която работя) не управлява смесите имайки предвид температурата. Сигналът при повечето се използва за дълговременна настройка / адаптация , предпазване на турбото от прегряване, управление на изгарянето на събраната отайка в DPF, катализатори, и др. - след влизането в сила на EUR6 Full вече и на GPF-те. Ще ми е интересно да видя какви са температурите и да ги сравня със тези на DAG, VAG, RSA групите, въпреки че данните от бензиновите мотори са ограничени, а данни за такива на газ няма . Не съм гледал на моята, с какъв сензор e предполагам Denso или NTK. Какво управление са избрали от Хонда за катализаторът, сензор за разлика в налягането или температурен сензор или и двата? Ще го разгледам катализаторът на моята, къде се намира сензорът преди, след или вътре, показанията са доста различни в различните случеи. Мисля че най-леснот и удачно място за вземане на сигнала за температурата (бе преправяне) е на мястото на 1 ламбда сонда. Преди години, мислих да пробваме да мерим температурата веднага след кривките по колекторите, възможно най-близо до цилиндрите. Става въпрос за Formula Student съзтезанието, бях участник в първия сформиран отбор в ТУ София. По регламент на съзтезанието, диаметърът на смукателите трябва да се ограничи на 20мм, покрай това се прави и нов колектор, та за да се оптимизира и работи правилно, еднакво количество въздух във всеки цилиндър, мислих да мерим температура и ламбда показания на всеки цилиндър. (Да не се отклоняваме повече от темата). Ще се радвам да видя температурите , в случей на желание, може да се измисли сензор с по точни показания от стандартните използвани на катализаторите. Поздрави
  8. Здравейте колеги, При мен дневните бяха монтирани на колата при покупката и, не знам дали е поръчана със тях или са слагани допълнително, за сега си вършат работата. Колата е на "auto" ,дневните работят при запалване на двигателят. Късите светлини се пускат сами при нужда. Ако ме спрът някъде за да ми правят проблем със тях ще пиша. Поздрави
  9. Здравейте колеги, Както бях обещал малко инфо за пукупката и главоболията покрай вноса! Сайтове за търсене Най-популярните сайтове за продажба на автомобили в Швейцария: 1) https://www.autoscout24.ch/de 2) https://www.anibis.ch/de/autos-~-autozubehör--4/advertlist.aspx 3) https://auto.ricardo.ch/ 4) https://en.comparis.ch/carfinder/default 1) е най-професионално направен и има добра търсачка, 2) нещо като продавалник, 3) за мен е най-добрият вариант ако си търсиш кола за малко повече пари и искаш да я купиш от първа ръка, има доста търгове, проблемът е че не можеш да се регистрираш със Български адрез и телефон, трябва да намерите такива например в Германия или друга страна от листът със позволените, 4) събира офертите от останалите, добър вариянт да проверяваш за нови обяви ако чакаш да излезе нещо Обмитяване, EUR1 и Транзитна декларация 1) Телефон на митническа агенция която може да ви извади транзитна декларация, района на Женева: +41223001258 , искат депозит, около стойноста на митото + ДДС-то + разходите по транспорт или ~30% стойноста по фактура. 2) Сайт от който може да се поръча предварително, разбира се със съдействието на продавача: https://www.eur1.ch/ Ако колата е произведена в Европа, може да се оттървете от мито ~10% от стойноста по фактура, ако си извадите EUR1 сертификат, може да се поръча от сайта по горе или да се направи на място. Цени: Транзитна декларация в Швейцария на място ~250CH + депозит, не знам EUR1 колко ще струва на място, Акорд 8 е произведен в Япония и няма как да се размине митото. 3) Процедура по омитяването в България. Съветвам ви да си намерите агенция по обмитяването и да оставите те да всършат работа. Ако се опитате вие да се занимавате и да ходите в митницата шансът да се объркат нешата е голям . Цената на услугата е около 100лв. Трябва предварително да сте си извадили един номер от митницата под който да ви обработят документите. 4) Колко пари ще платите за мито и ДДС зависи от вас, от мотивацията на агенцията и настроението на митничарите. Калкулацията е следната: - 10% мито върху фактурна стойност на колата + разходи по докарване или транспорт (минимума за тези разходи определен от митницата е 600лв) - 20% ДДС върху фактурна стойност на колата + 10 % за мито + 10% от разходите - Ако трябва всичко да е както трябва, трябва да се включът парите за гориво + транзитни номера + нощувки за хотел, Пример: кола по фактура 6 000лв - 6 000 + 600 транспорт = 6600 х10% = 660лв - 6 000 + 660 = 6600 х20% = 1320лв - крайна цена 1980лв + 100лв за агенцията = 2080лв Не занижавайте цената прекалено много, ще ви пратят на преоценка. Аз реших да спестя някой лв и не си извадих транзитна декларация и се пребрах през по дългият път през Ръмъния, за да не ме занимават в Сърбия и в Италия, така че това също е опция. Транзитната декларация в БГ е ~60лв, никой никъде не ме е спирал, за првъ път ми поискаха лична карта на Румънската граница. Полети до Швейцария Полетът до Женева е възможно най-евтиния който може да намерите около 100лв, Wizzair, Понеделник и петък Полетът до Цурих е следващия възможен ~200лв , Bulgaria air, не знам в кои дни го има Може би има и други полети Нощувки Хотелите в Швейцария са много скъпи почват от 120-140CH на вечер. 1) Аз лично намерих евтин мотел близо до Женева, не беше зле, 6 легла в стая, има къде да си заключиш нещата и да се изкъпеш на спокойствие. https://www.booking.com/hotel/ch/nyon-hostel-nyon.bg.html?aid=376395;label=bookings-naam-wTAMuVFMLzQvu3zrKRSSDAS267754240709%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap22%2C541%2C000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-65526620%3Alp1001448%3Ali%3Adec%3Adm;sid=6df50d4c681edcca7040df45ef157820 2) Като опция беше също апартамент от RBMB https://www.hometogo.com/search/5460aea910151?adword=google%2Fgb%2Fkwd-19712589481%2Fct%3Dls%3Bd%3Dd%3Btc%3DROWE%3Bln%3Den%3Bdc%3DCH%3Bmt%3Dbm%3Bcid%3D52426f88bb3d1e60%2Fch%2Fn-a%2F5460aea910151%2F259854028459%2F%2Bswitzerland&amp;c=EUR&amp;gclid=Cj0KCQjwhdTqBRDNARIsABsOl98O8J99l9iHgCUMAuwnjOWtB3ipCBIdnW6LPqFPiphtn2BHTaepMx0aAucyEALw_wcB&amp;hl=en_GB Поздрави
  10. Здравейте, Randyy Благодаря ти! изглежда много добре колата, от пъри собственик ли я взе, как е разходът с ръчните скорости, 6-та помага ли за по нисък разход по магистралата.Липовете и праговете за "S" отварят много колата. Относно багажникът , на седана е по голям от на Tourer-a като литраж, единствения недостатък е че не може да товариш обемни неща, щото няма как да ги вкараш вътре , ако взема да ни идва малък, ще и купя едно thule за ваканционните пътувания. Аз държах да си намеря такава със пълния пакет екстри, затова и чаках толкова време и направих компромис със всички неща които има да ремонтирам сега. За малко да взема едно комби, бяло, "S" , на 147к, 2011, от първа ръка. Пичагата си беше местен и беше някъв манияк, беше и сменил всички дискове, всички минимални дефектчета по външния вид ги беше оправил и т.н. , смяна на масло на 10к по сервизна книжка, абе.... колата я беше пуснал за вътрешно продаване, не беше от така наречените за "export" , цена 8200 CH Да те попитам доволен ли си от климатика като е тъмен цвят копето? Аз след черния Акорд 6 основен критерий за следващата ми кола беше цветът, не знам дали е заради подобрена изолация или цветът но съм много доволен от климатика успява да направи равномерна температура в купето и да я поддържа при 35 градуса на вън. От кой град / регион я купи? Аз мислих да се връщам през Италия, че пътя предлага повече гледки ама реших да спестя някой лев и се върнах през Германия - Австрия - Унгария - Румъния. Искаха ли ти депозит като си вади транзитна декларация или и ти си решил да пропуснеш вденето и в Швецария за 250 CH . При мен така се получиха нещата че трябваше да отида първата половина от месеца и транзитните + застраховка ми излезнаха 350 CH , понеже колата е с една идея повече коне иначе е около 280-300 CH, но пък за сметка на това си намерих евтини нощувки. https://www.booking.com/hotel/ch/nyon-hostel-nyon.bg.html?aid=376395;label=bookings-naam-wTAMuVFMLzQvu3zrKRSSDAS267754240709%3Apl%3Ata%3Ap1%3Ap22%2C541%2C000%3Aac%3Aap1t1%3Aneg%3Afi%3Atikwd-65526620%3Alp1001448%3Ali%3Adec%3Adm;sid=6df50d4c681edcca7040df45ef157820 Обща продължителност на пътуването 33 часа с 5 часа сън около Немско-Австрийската граница. Виждам че живееш в Мюнхен, как стоят нещата със мито и ДДС като ги плащаш в Германия Mironch0 Благодаря ти! Покрай търсенето на нова кола разглеждах и други марки и модели и да основното нещо което ми липсваше като екстра при Акорда е вентилацията на седалките, наистина е готино като я има, наскоро имах шанса да се порадвам на тая екстра е E каласа , кожата е перфорирана ама без обдухване ти се поти .....
  11. Angelov_88

    K24A3 и ГИ

    Здравейте колеги, Обмислям газифициране на Акордеона и реших да разгледам темите относно този въпрос, мисля че тази е най-подробната тема със много участници и реших тук да напиша поста, ако мислите че не првилното място може да го прехвърлите или изтриете. Четейки темата и разсъждавайки върху прочетеното, възникнаха някои въпроси, ако съм разбрал добре от снимките на Омбре основния проблем който се появява при повечето мотори е потъване на клапаните, а не нагар, пукната глава/клапан или нещо друго..... Изводът до който стигам от прочетеното е че първопричината за ускореното стареене на материалът в леглото на клапана е повишената температура на работа на двигателя поради смяната на горивото от бензин на газ, до колкото съм запознат газта може да работи при по-висока компресия поради по добра хомугенизация на сместа и намален риск от детонации при работата, поради същата причина може да работи стабилно при по бедни смеси което би увиличило допълнително работната температура,..... крайният ефект потъването на клапаните описано в предните постове. газифицирал съм D13 и съм пробвал да го карам на максимално бедна смес при постоянен режим на работа тоест магистрално 130-140км, е ефекта е ясен Моля поправете ме ако греша в написаното по горе. 1. Сега на въпроса, някой пробвал ли е, каква е разликата в температурата на изгорелите газове между бензин и газ и при различни настройки на смесите при двете? 2. Дали допълнителна настройка / проверка на температурата на изгорелите газове няма да е полезно да се направи? Относно въпросът защо единия клап или гърбица на вала е по зле от останалите, първото нещо за което се сещам аз е разлика в съотношението на горивната смес между цилиндрите, поради различното количество въздух което постъпва във всеки цилиндър заради различното отстояние на всмукателните колектори от дроселовата клапа, разлика винаги има и тя зависи от много неща. 3. Има ли възможност за настрйка на инжекторите един по един или всички работят заедно във един режим?
  12. Здравейте колеги, Както казах в предишния пост още няколко снимки от колата. На втората се виждат забележките по предната броня и решетката, но на тях като им дойде реда. Кантът по таблото не е в обичайният цвят, покрай прага на колата има логото на моделът, свети в лилаво, когато се отвори вратата. Исках да още да напиша нещо което ми направи впечатление покрай засичането на разхода в различни условия. Празход Швейцария (Женева) до Румания (Тамишора), само магистрала на круиз 130км/ч: 6.7л Разход Пловдив-София: 8.5л (круиз 130км/ч) За съжаления изводът който мога да направя относно разликата от 2л е единсвено качеството на бензинът, в първият случей съм зареждал в Швейзария, Германия, а във втория във Враца и Смолян . То е ясно че има разлика в качеството ама чак толкова...... Дори за първите 500км в Швейцария на круиз 115км/ч ми даде разход 6.3л Разход София градско: 12.5л Разход смесен, извън градско + планинско: 9.5л П.П. Ще напиша и един пост само със инфо свързано със докарването и търсенето на колата, че и там има доста неща и интересни моменти! Поздрави, Желязко
  13. Здрасти.Може ли контакт на майстора от Пловдив за рейките.Моята е правиха в Бургас преди 3 години и пак се разтропа.Интересувам се също и от процедурата за покупка на автомобил от Швейцария.Митото и ДДС не качват ли много цената?Благодаря предварително.

    1. Show previous comments  5 more
    2. sparky79

      sparky79

      :DПоследното изречение ме накара сериозно да се замисля.Струва ми се,че 10 годишната ми хонда е остаряла и трябва да се търси нещо по-ново.Няма нов модел и затова писах фейса.Непрекъснато пишат за забрани на дизелите и затова бензин.Доволен съм от дизеловия акорд.Освен рейка за рециклиране,други проблеми нямам засега.Като го купих му махнах DPF-фа и му направих ремап.Върви страхотно,не пуши,не гори масло.Дава ми 8 на 100 за 10000 км. смесено каране.Ще чакам инфо за решение на проблема с рейката.Един приятел ми направи на струг втулка от фосфорен бронз,но не съм се решил да е сменя.Имам и рейка от акура 2.4/2009г,но не става на дизела.Пратиха ми е от Щатите,но не пасна и е запазих за части.

    3. Angelov_88

      Angelov_88

      :D Колкото по на пред в годините отиваш, толкова по добре сметнати стават колите и толкова повече подръжка искат след гаранционният период, все пак от това се изхранват производителите, надценката на частите е 20 пъти :D.  Рейката от Акурата става ли на бензина попринцип и дали е по добра от тази на Европейският Акорд. Мисля че най-доброто решение е дълга втулка, твоята колкото стандартната ли е или я направи по дълга? Брат ми вчера направи ключът за свалянето и мисля да свалям моята утре или в Понеделник ще отида до Пловдив и така. Ако решиш все пак да си докараш кола, питай ще помагам със каквато информация имам. 

       

      Аз се колебаех между 3 модела коли: Mercedes E 3.5 , lexus GS , Accord 8 , накрая се спрях на Акорда че ще ми е най-евтина подръжката. Ако търсиш кола която да предлага повече комфорт,.... може би не е лошо да разгледаш и другите. Аз съм карал само Хонда, но все пак не съм женен за хонда така че .... всяка кола си има предимства и недостатъци. Не съжалявам за изборът си, харесва ми Акорда, само да му сменя пружините че с тея спортните....... 

       

      Най-инресни оферти излизаха в ricardo.ch, търгове на коли от първа ръка, разгледай ги.  

    4. Angelov_88

      Angelov_88

      Здравей,

       

      За нещо такова ли говорим :D , на мен ми се струва скъпичко , но пък е пълен пакет :) 

      https://www.anibis.ch/de/d-autos-~-autozubehör-occasionen-~-neuwagen--113/honda-accord-tourer-24i-16v-executive-automatic--30225028.aspx?fts=honda+accord+2.4&amp;dlf=1&amp;view=2&amp;fcid=0&amp;pr=1

       

      Относно дизелите, не мисля че ще ги спрът, цялата тая история беше една голяма конспирация, създадена от петролните магнати. изисква се по малко петрол за филтрирането на ч литър дизел спряма литър бензин и колите харчат по малко > следователно те печелят по малко :D 

      Ако погледнеш реално на нещата твоя дизел бълва в пъти по малко CO2 от която и да е бензинка а към този момент CO2 е най-важно и допринася най-много за затоплянето. Дизелът бълва гадно миришещ но почти безвреден азотен оксид и в някои случей въглеродни сажди които са тежки и не се разнасят от въздушните течения толкова много. 

       

      Както и да е, аз съм си привърженик на бензина и затова си взех бензин, а и е най-евтиния вариянт (на газ)

  14. Здравейте колеги, Много благодаря на всички, за подробните теми и помоща, иска ми се сега по някакъв начин аз също да съм полезен на останалите и реших да пусна тази тема. След дълга история със марката Хонда реших да си купя по нов и подходящ за семеен автомобил, след като обмислих вариантите се спрях отново на Хонда. След 5 месеца, търсене, четене и занимавка, най-накрая регистрирах новия Акорд 8, закупен лично от мен и докаран от на самоход от Швейцария. Ще кача повече снимки след няколко дена! След много търсене успях да си намеря и закупя това което искам, на цена която ме устройва (не искам да поствам цифри ако някой се интерисува, да пише на лично). Конфигурацията на колата е Executive-plus, на практика има всичко което предлагат от Хонда за този модел (без щорите), но пък прозорците са тонирани всичките. Колата има някои неща които за цялото търсене което направих не видях на друга, ще ги снимам и ще ги добавя към темата, предполага че са поръчвани от Хонда допълнително от първия собственик, не мисля че са добавяни в последстие. Колата има забележки които установих на място и свалих от цената, сега е време да се оправят : > рейката тропа - втулка която ще се оптиам сам да оправя имам такава възможност в средата в която съм. (Нещо интересно по този въпрос, ходих при един майстор от Плводив носи му се славата за най-добрия в рециклиране на рейки, приятел на мой добър приятел. Ходихме при него да му покажем колата и да го питаме дали има опит със рециклирането на такава рейка, човекът се засмя със глас и вика "Ей там ония палет със рейки виждаш ли го, сутрината дойде от Бултрако всичките са като твоята!" ) > лагер на първичен вал на автомата - има тема от колега от Пловдив по този въпрос капака е като този на 7-ма 400лв. > Вътрешно каре дясно - карето от 7-ма пасва > лагер задна главина - пасва от 7-ма също > забележки по предна броня - за сега ще си стоят > Пистов ремък и лагери на ролките - мисля да сменя само лагерите, ще ги избием от ролките и ще набием новите много по евтино е > Колата е със спортни пружини H&R 350mm 29023 VA , възнамерявам тази седмица да ги сменя със оригиналните, та тези ще ги сваля, ако има някой който се интерисува от тях пишете, цената ще е символична > Гумите и джантите са 235/35/19 , Tomason TN4 8519 , Setula Space - Rotalla (DOT 3617) Ще се радвам да бъда полезен, така че ще следя темите и ще пиша ако мога да помогна Ако някой има въпроси по закопуването, пътуването, документацията и обмитяването може да пита събрах доста опит в тези неща (Внос от Швейцария) Идеята ми е да продължа темата със останалата информация която събера покрай ремонтите както и може би покрай цялата покупка и всичките разправии Поздрави,
  15. Здравейте колеги, Както писах по рано, изпълних намерението ми да си закупя Акорд 8 2.4 , вече минах първите 8К със маслото което сложиха в Хонда (Женева) преди да отида да я докарам, към този момент колата ми е изгорила около 100-200мл (нивото по щека е паднало със 1-2мм), надявам се да имам късмет и да нямам проблем със разход на масло. Колата я купих на 207к реални, общо 2-ма собственика е имала, винаги е карана със 5W30 , до 100к смяна на всеки 20К, след 100к смяна на всеки 10К. Маслото с което е карана е това от Хонда понеже е сменяно само в представителство на Хонда в Женева. За сега нещата със разходът на масло изглеждат добре, надявам се не са правили циганийки със разни добавки и да не започне да го гори след като го сменя. Възнамерявам да направя първата смяна тази седмица със Motul 8100 5W30, ще пиша отново какво е положението след като му навартя първите 5к. П.С. Като цяло съм доволен от колата, въпреки забележките които има, рейка, вътрешно каре, лагер на първичен вал на скорости, лагер задна главина и т.н. , все пак поради тези проблеми и цената беше доста добра , та време е да започваме със ремонтите. Поздрави,
×