Jump to content

inzomnya

Фен
  • Мнения

    28
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно inzomnya

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda akord
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    sofia

Последни посетители

1030 профилни разглеждания
  1. Явно им е слабо място. При мен като сменям позициите се чува едно скърцане, все едно е панта на врата. Забравих да спомена, че и от моторчето се чува звук - явно втулките са се разбили.
  2. Имах същия пробрем. Изключи ми се само турбината. Решението е първо опит в сервиз за принудителна регенерация. Втора серия е чистене на машина. И трета серия е рязане - никой не може да каже кога ще се случи, защото всичко е на късмет.
  3. Карам Акорда от 2013, първи собственик, 2.2 дизел. След 130 000 започнаха проблемите с ДПФ-а. За сега е последно изчистен (пран) на машина. Дано имам късмет, защото няма гаранция. Колата е чук.
  4. Здравейте колеги! И при мен е така, но не смятам, че е проблем. Създава усещане, че скоростите влизат плътно.
  5. Да от официалния сервиз. Фактурата е някъде в къщи.
  6. До колкото знам рейките се рециклират в Пловдив. Цената е около 300-350 лева. От Хонда в гаранцията там я изпратиха за рециклиране. А, се докарах за рециклиране от дупка, но вече съм минал 100к и нямам никакви проблеми.
  7. Мисля, че най-евтиното решение е изграждане на пластмасата и боя съответно.
  8. Здравейте колеги, моля за мнението Ви! Под седалката на Сивика-2004 г. хеч има такава някаква ламарина, която се мърда, т.е. не е стационарна
  9. Да усеща се. При мен се изключи турбото. Има специален знак на таблото който светва (наподобява фонтан, обърнат на дясно). Възможно е да влезе в авариен режим, т. е. да няма мощност колата и да не може да вдигне повече от 2000 оборота. Нормално е до 10-15 минути да приключи процеса. Ако не изгасне иконката към сервиз. В книжката за експлоатация иконите са 2, като разликата е, че на едната икона има и удивителен-регенерация в сервиз.
  10. Тези коментари ми изглеждат като гледане на боб. Сега сериозно: Светва индикация; не е добре да се прекъсва процеса; ако продължава да свети индикация, на сервиз за принудителна регенерация. Минах от там.
  11. При мен се променят оборотите. Възможно ли е оборотите да се променят от лоши свещи. И при мен грешката е от KNOCK SENSOR.
  12. Здравейте колеги!

    Купих си Сивик Хечбек, 2004 година 2.0 I Sport, двигател K20A3.

    Днес открих ето това нещо под шофьорската седалка. Интересно ми е какво може да бъде.

    IMG_20200405_104737.jpg

    IMG_20200405_104849-1.jpg

  13. Поздравления за мрежата, но как я хвана за решетката? От напора на вятъра, ако не е хваната стабилно, мисля ще падне.
  14. Здравейте, колеги! Точно преди две седмици и аз минах през тази икона за регенерация на DPF. И решението беше сервиз. Софтуерно се извършва регенерацията. Взеха ми около 90 лева.
×
×
  • Създай нов...