Jump to content

hrisimow

Фен
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

11 Neutral

About hrisimow

Profile Information

  • Кара
    Accord VIII Tourer 2.4 AT Executive Facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

698 profile views
  1. Здравей, Може ли цена за: 33151-TL0-G71 (ляв волан). Излиза ми информация, че е заменен от 33151-TL0-305
  2. Ето вариантите за дневни светлини които съм намерил из Интернет за фейслифтовия Акорд 8 (с bi-xenon, съответно опцията за дългите като DRL отпада). 1. Използване на крушка с двойна светлина на мястото на мигача. Оплакванията са, че бързо се развалят и все още няма на пазара качествени такива. Примерен продукт: Daytime-Running-Light-and-Turnning-light Краен резултат: Video link 2. Готов вариант с въпросните HELLA LED Flex, но скъпичък. Има китайски алтернативи, както е споделил колегата по-горе, но там рискът е често да изгарят единични бройки. Ще трябва закупуване на 2-и комплект за резерва, ако е китаецът. https://www.ath-hinsberger.de/tagfahrlicht-honda-accord.html 3. Вариант споделен от колегата в този пост: https://forums.hondabg.com/topic/102910-слагане-на-дневни-лед-светлини-за-accord-8/?do=findComment&comment=1057553916 В линка отдолу има подобни свелини, но дали ще се поберат в пространството до халогена при фейслифтовия без преправяне. https://www.avto.bim.bg/Dnevni-svetlini-LED-Mini_pr49262.html 4. Osram LEDriving FOG101 или FOG102 Най-долу на тази страница е показан резултатът: https://carsound.kh.ua/news/honda_accord_led_tuning В интернет има видеа демонстриращи този продукт как изглежда и как работи. 5. Вариант предложен от руснаците за монтаж на LED лента в продълговатата секция предвидена за габаритни светлини. Част 1: https://www.drive2.ru/l/477421693749428884/ Част 2: https://www.drive2.ru/l/507681353257451556 https://www.drive2.ru/l/527280422900466802
  3. в тази тема може да погледнеш: Иначе се предлагат и от Хонда, но цената е доста по-висока: http://www.honda-varna.com/access/accordt09.html
  4. Като "workaround" може да си създадеш напомняне с избрана крайна дата или краен километраж далеч в бъдещето и в полето Бележка/Note да си попълниш всички нужни данни за мпс-то.
  5. Това което е показал колегата chus си работи с Андроид. Питах съпорта им и ми разясниха. Разликата с китайските е, че самото устройство представлява интерфейс, който свързва телефона към фабричната навигация, посредством Apple CarPlay / Android Auto приложенията. Такъв тип връзка се среща в новите автомобили и собствениците им казват, че е супер удобно. При китайските, самите устройства са със собствена операционна с-ма (Андроид) и много зависи дали вложеният хардуер е на ниво, за да не бави, забива и прегрява. Малка подробност е, че все още Android Auto не може да се изтегли от България. Трябва да се изтегли директно .apk файлът, което е изпробвано и става. Друг вариант (неизпробван) е да се смени Google Play държавата и така да се инсталира Android Auto. Но цената на този интерфайс за Акорд 8 е дебела - $549. Отделно доставка от САЩ и евентуално мито... Видях, че предишни години от NavTool са пускали -15% Black Friday и Free worldwide shipping. Та не е изключено с повече късмет да се хване близка цена като на китайско. Някой колега дали се е сдобил с такъв NavTool, да напише впечатления?
  6. В този сайт Link има писано по темата от днес, вероятно утре ще пуснат и в бг сайтовете някакво инфо.
  7. Миналата година в Бултрако ми бяха казали, че като отида за обслужване, ще проверят за евентуални ъпдейти за автомата. Тъй като обслужването го направих на други места, така и не разбрах за какво иде реч. Ще следя темата също!
  8. Honda Test Fest 11 до 13 Юни 2020: https://www.bultraco-sofia.bg/promos/honda-test-fest-se-zavrshcha
  9. За оригинални може да погледнеш в този каталог с продавани аксесоари за Акорд 8. Аз си взех за зимата едни не оригинални, но една идея по-скъпички сравнено с другите автърмаркет стелки и съм доволен. Ето линк. Предните си имат захващащ механизъм, а задните си влизат много точно всяка на мястото си. Ето и снимка от шофьорското място:
  10. Не бъркаш, автоматичната е 5 степенна. При скорост от 140км/ч, оборотите при автоматичната са около 2900, а при ръчната (6 степенна) бяха малко повече. Сравнявали сме с колега с ръчни с-ти. Колко бяха точно при него съм забравил. Колегите с такива автомобили ще могат да датат по-точна конкретика. Ако все пак ти стане любопитно за автоматичната, ето една съвсем прясна тема от Петък: цък
  11. Не съм много сигурен в отговора и за да не те заблудя, ти препоръчвам да разгледаш тук . Доста колеги го използват, а и разработчикът му е хондаджия.
  12. И мен ме вълнуваше точно този въпрос когато бях в търсене на автомобил. За 2.4 автоматик на Акорд 8: не се сещам за стойностите относно посочените от теб км/ч, но при скорост 140км/ч, оборотите са около 2900. Това за мен първоначално беше изумително, тъй като предишната ми кола при същата скорост оборотите бяха 4000. Сега шофирането е в пъти по-приятно!
  13. Една друга ситуация с мигачите - често виждам водачи с включен десен мигач, все едно ще излизат от кръговото, но продължават да се връткат докато не стигнат нужния им изход. Това си е предпоставка за ПТП! Логично е всеки който чака за включване в кръгово и види подаден десен мигач от задаващ се автомобил в кръговото, да направи въпросното включване, без да го чака. Това с идеята, че щом е подаден десен мигач, значи водачът напуска кръговото от предстоящия за него изход и няма да има пресичане на траектории. Практиката обаче показва, че не винаги логичното е вярното и трябва да се изчаква една идея повече, което пък допринася за затрудняване на трафика.
  14. През Google Street View се вижда, че точно на това комплексно кръстовище, случайно или не, е поставен лозунгът: "Безопасността на движението - дело на всички".
×
×
  • Create New...