Jump to content

hrisimow

Фен
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About hrisimow

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hrisimow

    F1

    http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24312 'От Хонда описаха основните ползи от промяната с "подобрение на издръжливостта и надеждността", както и с "лек напредък в мощността".' - това повече ми звучи като "bug-fixes" на установени проблеми, отколкото прогрес с мощността. Но явно е наложително и няма за кога да се отлага, щом жертват толкова рано по двигател, въпреки ограничението от 3 броя за сезона.
  2. Аз бих добавил, освен полирането отвън, да се нанесе също и специално лаково покритие за фарове като най-горен слой. При мен само с полиране фаровете се скапваха за под 2 години в следствие на UV лъчите и честото безконтактно миене на автомобила.
  3. Аз благодаря за полезния ти пост от преди 5-6 години, който ми изясни що е то "заключване на хидротрансформатора" - (Лок-ъп), както и на @note за споменаването на тази яка иновативност при хондовите автоматици (иновативност поне за моите представи), което пък ме провокира да ровя за инфо. Поздрави
  4. Супер! При тези обороти, шум от двигателя почти няма да се долавя. Благодаря за отговора!
  5. Имат ли разлика автоматичните кутии при двата вида? Хората които имат съответно с 2.0 AT и 2.4 АТ, дали са забелявали какви обороти държи двигателя при 140км/ч?
  6. Здравейте. Може ли да ме ориентирате дали моделът от обявата е фейслифт https://www.bultraco-sofia.bg/avtomobili_s_probeg/honda-cr-v-20-ivtec-executive . Четох, че започват от 2010, но предполагам е възможно да има някакво застъпване в годините с пре-фейса. В стара тема намерих мнения относно нивото на шумоизолация при CR-V 3 ( ). Фейслифтовите по-добре ли са от към обезшумяване? Също дали някой от вас е имал възможност лично да сравни нивата на обезшуменост при Accord 8 бензин AT и CR-V 3 2.0 AT при магистрално каране 140км/ч? Има ли осезаема разлика и ако да кой от двата варианта е с по-добра обезшуменост? Всъщност при скорост 140км/ч, CR-V 3 2.0 АТ какви обороти поддържа?
  7. Да, имаш право наистина . Откакто следя обявите ми прави впечатление, че по-трудно се продават хондите с газова и на това се мръщят хората, както в случая и аз. Другото, дали е карана/поддържана в БГ не е спънка, даже си има известни плюсове.
  8. Здравейте. Тази обява https://www.mobile.bg/11537527399388208 стои от доста време, може би Септемрви-Октомври миналата година. Някой виждал ли е автомобила на живо? За съжаление поредното комби с газова, монтирана и експлоатирана "n" на брой км, без ясна история на поддръжката през годините в БГ.
  9. Няма лошо и да я погледнеш и покараш, ако имаш път натам. Така ще имаш база за сравнение за следващите които те заинтригуват. Забележките не са непоправими, ако я даде и на добра цена, но пък си е занимавка. Както се казва за едни са забележки, за други нормални белези за 10 годишна кола. Мен лично не ме грабна.
  10. Тази https://m.mobile.bg/details/11552567243773399 : има си разни външни забележки. Предното стъкло май е сменено. Дясното огледало като се включи на R и се смъкне, след това не се връща в норманата позиция. За горене на масло продавачът каза малко, но пък си имаше останали 1-2 прясни капки по декоративния капак на двигателя - може да е от доливане непосредствено преди огледа или пък да е от щеката при проверка. Продавачът е склонен на коментар на цената, както и на оглед в сервиз. Дава я с втори чифт джанти с гуми (но само 3 гуми, едната джанта е без). от КИТ-а и липсва компресорът. Също (май) нямаше 2ри ключ, което понякога го изискват от каското. Извинявай за тези "май", но като мине време впечатленията се омесват от различните огледи. Друго не се сещам. Тези https://m.mobile.bg/details/11548943418109731 : беше доста добре лъсната вънка/вътре/двигател и нямаше забележки в това отношение. Но по автокъщите обикновенно са така. За сравнение с предишната описана при която забележките се виждаха трудно заради мръсотията по купето и бъркотията вътре от детето, при тази поне продавачът я държи с лъсната боя. Друго не мога да кажа, защото само минах набързо от там. Поздрави
  11. Здравейте. Някой дали е успял вече да погледне тази https://www.mobile.bg/11554051910009861 . Обявата е от вчера. ~50К на газ не са толкова много, ако е обслужвана редовно и на време. Дано само с този теглич не са влачени някакви тежки неща... И една друга варненка има, която не е толкова нова обява. Предполагам вече някой може и да има впечатление от първа ръка. https://www.mobile.bg/11552567243773399
  12. Това с боди кита моето неопитно око за съжаление изобщо не го забелязва При работещ двигател май не показваше никкави грешки по таблото, а съм чел тук, че при проблем с дистроника хората се оплакват от светеща индикация. Впрочем точно реакцията на търговеца ме провокира да попитам тук. След като ги видях 2те копчета и го попитах дали е с ACC, той доста изнервено повиши тон и каза "такава глупост за кво ти е, искаш да си избиеш зъбите някъде ли...". Другият проблем очевидно е с отварянето на багажника от дистанционното. Иначе търговецът е ок за тестдрайв и преглед в произволен сервиз. Ако някой все пак го устройва и не е толкова недоверчив като мен, може да се окажат дреболии забележките и. В тази връзка някой дали е запознат с цената на въпросния дистроник за 8ма генерация? За 7ма помня, че в една тема на съфорумец му бяха обявили почти 10К от Бултрако за подмяна, но тогава за модела е била твърде иновативна глезотия, докато при 8ма са си често срещани.
  13. Здравейте! 8ма генерация Акорд без дистроник имат ли двата бутона със същите картинки за следене на лента + дистанция? За по-ясно прикачих една снимка по-долу. Питам защото при 7ма ясно си личи на снимките от обяви, че ако даден екземпляр няма тези екстри, то двата бутона имат различни картинки сравнено с такива които са оборудвани с въпросните екстри. При 8ма тези два бутона са малко скрити и не излизат на снимки, ако продавачът изрично не реши да акцентира върху тях. Пиша в тази тема защото е свързано точно с оглед на един Акорд от обява, който нямаше дистроник и беше с релефната емблема, но имаше точно тези два бутона със съответните картинки. Още един въпрос за комби версията на 8ма - нали багажникът се отваря и затваря автоматично от копчето на дистанционото? Конкертната обява е тази: https://www.mobile.bg/11553696195770047
  14. https://cars.honda.bg/honda-obyavyava-den-na-otvorenite-vrati-v-sofiya/
  15. Имал съм такъв проблем, но на др.марка автомобил. Оказа се стъпковият мотор. Двигателят като достигнеше работна температура и на празен ход цялото купе потреперваше, все едно се опитваше да изгасне. На пуснат климатик спираше да го прави. Първоначално симтомите се проявяваха само на бензин, но в последствие и на газ се наблюдаваше същото поведение. Може да повториш чистенето на ст.мотор, ако не се е получило добре първия път. Успех с разрешаването на проблем!
×