Jump to content

hrisimow

Фен
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About hrisimow

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord VIII Tourer 2.4 AT Executive Facelift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

325 profile views
  1. браво, бива те в преговорите, дори и само с размяна на съобщения! На обявата автомобилът изглежда супер. Успех!
  2. абсолютно! Също и при последния рестарт, когато бяха наредени цели 3 на първа линия
  3. Ако става въпрос за фарове с би-ксенон?, там е само 1 ксенонова крушка за къси и за дълги. Има вероятност проблемът да е точно в механизма който променя потока светлина в самия фар. Ако долното определение е валидно и за нашите Хонди: тогава проблемът може да се търси около елетромоторчето превключващо къси-дълги в проблемния фар.
  4. При отварянето на темата за 7-ма, още в първия пост информацията е прецизно систематизирана и чак след това започва разводняването. Доката в тази за 8-ма има много ценни постове, но са рахвърляни из страниците. Предполагам това възпира модовете да я маркират като основополагаща тема. Все пак благодарсности на колегата @romborak за подсказката!
  5. Преди време бях търсил какви новости и подобрения има при фейслифта на 8 генерация: 1. Относно педалът на газта, един цитат от руски сайт / https://www.drive2.ru/l/5835539/ 2. По-добре шумоизолация, според друг сайт / http://hondawallpaper.blogspot.com/2011/12/2011-honda-accord-eu-version-honda.html 3. Автомобилът от обявата която е посочил авторът на темата, е с bi-xenon. Би трябвало също да има асистент за автоматично превключване на къси - дълги. P.S. Трябва си и за 8-ма една тема подобна на "Всичко за Акорд 7-ма генерация (2003-2008)",
  6. Това за бързото деградиране на гумите е умишлено изискване към Пирели във Ф1, за да може да има повече питстопове, което според проучвания се харесвало на феновете. Но е прав колегата по-горе, че ако човек не следи толкова изкъсо Ф1, наистина се създава такова впечатление у масовия потребител за гумите на Пирели.
  7. Предполагам, че са екстра, а не част от базовото оборудване. При мен началото на 2013 (facelift-executive) ги няма, въпреки наличието на вс. останали екстри.
  8. Аз взех моята от същата автокъща продаваща първата. Трудна работа е там пазарлъкът, но може да е оказало влияние, че от Бултрако не констатираха никакви същестевени забележки. Имай предвид, че на вноса от Швейцария не приемат банков превод, а само кеш! При теглене кеш от банка, банките слагат едни техни си такси. Така, че го включи в пазарлъка това, поне като си правят техните врътки, да не е за твоя сметка.
  9. Не си написал за кой град те интересува сервиз. Ако се съди по подписа ти, за София варианти спрягани из форума са: Бултрако (около 120-130лв), Юби Ко (около 50-60лв), Омбре, и т.н. FYI: В Бултрако история на хонди нов внос не виждат в системата си. Единствено има възможност да видят някакви километри, ако колата е минала сервизна акция за подмяна на дефетни въздушни възглавници. Поне при мен беше такъв случаят.
  10. Качените ръководства са все за 2008-2011. Някой дали има за фейслифтовите модели на 8-ма генерация? Знам, че разликите са малко, но все пак, ако се намери такова четиво за споделяне на български, ще е супер.
  11. И имат една екстра, която при Акорда много липсва през лятото - обдухване на седалките. Друг е въпросът дали върши някаква работа това обдухване, но поне звучи като яка глезотийка.
  12. На тази фейслифтовата осмица дори белият шев на скоростния лост не е мръднал
  13. Благодаря, повече от полезен отговор! Дори не ги предполагах тези неща.
×
×
  • Create New...