Jump to content

Ceco85

Фен
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About Ceco85

  • Rank
    telliev
  • Birthday 12/24/1985

Profile Information

  • Кара
    Accord CW3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    ceco85

Recent Profile Visitors

1734 profile views
  1. За тези, които си мислят, че Закс и Люк е едно и също. Докоснах се и до двата съединителя и смея да кажа, че нямат нищо общо, не само визуално, но и като изработка Закса изглежда доста по-масивен, с по-дебели пружини. Освен това лагера на Закса е Nachi - Japan, а лагера на Люк няма марка. Закс: Люк: Прилагам снимки и на оригиналния маховик:
  2. Според мен и тук има забавяне, защото в момента, в който настъпиш, разхода ще е на макс независимо, че колата е на 4К оборота, а той всъщност се напълва чак, като колата стигне 6-7К оборота. Кажи си впечатленията после, като замериш запушването на катализатора и дали си заслужава водородното.
  3. И при мен моментния разход идва с леко забавяне. Аз не виждам как мигновено може да ти го изчисли, още преди да е "тръгнала" колата, след като настъпиш педала. Мисля, че е нормален известен delay. Да попитам.. След процедурата на водородното почистване, на колко % ти е запушването на катализатора сега?
  4. Съединител Sacsh, лагер Nachi - Japan. Някой има ли снимка на Люк да сравним?
  5. Не предлагат маховик на Закс. Само Люк. И Айсин има ама там цената е космическа.
  6. Нещо дочух, че ги правят в Турция и Китай тея Люк и са евтинийки нещо. Мненията за тях са двустранни. Мисля да сложа Закс. Разбрах, че са с по-високо качество. Благодаря на отзовалите се!
  7. Luk ли е? Оригинални не са ли Aisin?
  8. Не го намирам. Каква му е цената?
  9. Здравейте! Предстои ми смяна на съединител. Разгледах из нета и цените започват от 200 до 1500лв. Диапазона е много голям и ще се радвам на предложения за марка и цена. Благодаря!
  10. Аз имах подобен проблем с поставката за чашите. Отворих го и отдолу се държи на едно малко зъбче, което се износва. "Моделирах" го с една запалка и сега вече се затваря
  11. Според колегата от ТАЗИ тема, това е клапан на турбото.
  12. @Митко Йотов, не съм ги клатил ама са си паянтава работа да ти кажа. Имам чувството, че колкото по-нови са колите, толкова по-паянтави ги правят. Виж колегата с теча от тавана. Това е недопустимо, камоли за кола от този клас. Да не кажа, че си остават едни ръждилки. И за подобряване на ламарината не са помислили.
  13. Свалих бронята и намазах държачите със силикон. След една водоструйка и едни валяци след това вътре е сухо. Ще видим на някой голям дъжд. Благодаря на отзовалите се!
  14. @Ivailo Todorov, а тези рейки как се свалят?
  15. Mahle в Аутодок ти е 30 кинта. Аз за 1-ви път чета някъде да пишело да се слага Бош, като Mahle правят ОЕМ филтрите на тоя Акорд.
×
×
  • Create New...