Jump to content

Cherrypielol

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Cherrypielol

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 8 2.4 Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. @JapCar сега виждам коментара - човека поддържа по няколко втулки и ги взима от стругар ( направени са по руските чертежи ), така че по-скоро "направих" и я смених
  2. Втулката е сменена и тропането се оправи - ако някой има същия проблем може да ми пише на ЛС и ще дам контакт на човека. За +- 30мин и 100лв я смени.
  3. @storish05 Звъннах на човека и се разбрахме да я сменим началото на Юли - ще пиша след като е сменена да видим дали има промяна
  4. @Митко Йотов в крайна сметка хванах работното време на бултрако и взех маслото от тях, но нямаха външен филтър.. Ще го сменя допълнително. Остава да намеря проблема с вибрацията утре и да мина през пловдив да търся втулка за рейка Вижда му се края
  5. Питах в бултрако за цени: 1320лв полуоска ( за 1бр. ) 672лв вътрешно каре ( за 1бр. ) 900лв рециклиране на рейка Ако е от полза на някого
  6. Сложих газта и разлика във вървенето не виждам, което определено ми харесва. Утре ще сменя маслото и филтъра на кутията. Остава тресенето при 40-50км/ч на 1850-2000 об/м - почти съм убеден, че е вътрешно каре ( от изчетеното до момента и симптомите )и утре ще го видят майсторите за луфтове и съответно ще го сменя ако има нужда. Прави ми впечатление, че ако върна предавка с перата докато има вибрация тресенето изчезва. Също така не е при всяко ускорение, за 1 седмица го е направило не повече от 10тина пъти за 2000км. Има и тропане по окачването и ще видим и ходовата част. Имам 2 въпроса: Понеже нямам време да ида днес до хонда и да взема оригинално масло за кутията, кое е най-високо качество от неоригиналните? Скоростната кутията може ли софтуерно да се рестарира? От време на време се държи странно при ускорение, всякаш бърка и връща 2 предавки и веднага вдига една на горе.. Но пък при плавно ускорение работи много добре. Ще драсна след като я взема от сервиза Поздрави
  7. @JapCar аз моите ги полирах дена в който я взех, ама са замъглени отвътре и не знам дали въобще могат да се полират...
  8. @JapCar о да, това със сигурност - 189к км, пълна сервизна книжка до деня в който я взех, една папка с бележки за гориво, обслужвания, фактури и т.н - Има разни малки детайли, които ме впечатлиха и ме увериха, че предния собственик я е поддържал - фолио зад номерата за да не се драска, стикери от вътрешната страна на вратите за да не се драска от нокти, оригинални крикове, аптечка и т.н. Малки неща, но се събират Колата цялостно изглежда изключително добре, с изключение на малко петно на лака и камъчета по предния капак, но е бял кахър. Вчера смених стопа за задната с този от десен волан за халоген и най-накрая са еднакви. Това е единственото нещо което ме побъркваше и при 7цата - как може да не са еднакви... Ще кача снимки малко по-късно
  9. @JapCar тъкмо видях коментара. Тази тема я отворих за мултимедията. Изчетох другите теми и като цяло виждам повече минуси и колко играчка е, но не видях препоръка за майстор и най-вероятно няма да се занимавам.
  10. @galin_k благодаря за информацията. Ще звънна на Авител да видя дали и кога могат да ми монтират парктроника. Тропането от рейката не ме притеснява толкова много, прави го на много гадни пътища ( засега ), като аз ги избягвам предимно. Имам късмет основите ми маршрути да са със сравнително хубави пътища. Ако започне да звучи на чупене ще им обърна повече внимание. За пружините отзад ще погледна като оставя колата за цялостна диагностика, но засега гумите изглеждат прилично, а са дот 19 @JapCar Аз съм с автоматик и определено исках да мина на автомат, пък и заради жената - не иска да чува за ръчни скорости и колкото и да е, все ще се наложи да ме прибере отнякъде. Аз от 5-6 години не съм карал кола без камера за задно и парктроник и ако трябва да съм честен осъзнах колко не мога да карам без елементарните удобства. Та тепърва ще видим с габаритите как ще се справям и се надявам да монтирам пактроника възможно най-скоро - взех оригинален, който само ще пищи. Още не знам дали направих правилния избор да сменя 7цата, но цената на тази беше твърде добра за да я пропусна, пък и ми харесва повече. Поздрави!
  11. Привет! Бившата ми постна 7ца 2.2 дизел я закарах при Иван в Бургас и за няколко часа си я взех с монтирана навигация. Сега взех седан 8ца 2.4 Type S без навигация и отново излиза същия въпрос - има ли някой който го е правил? Аз съм наясно, че с въображение и пари всичко се прави, въпроса е дали знаете за някой, който би се занимавал да я монтира и да прекара инсталацията?
  12. Това беше първата тема, която изчетох, благодаря!
  13. Здравейте! Преди няколко дни смених вярната ми дизелова 7-ца за 8-ма генерация 2.4 и към момента съм много доволен. Колата няма нищо общо с предната, много по-широка и удобна е, а пък аз съм си 1.90 към 120кг и разликата се усеща. Откъм "вървеж" съм малко със смесени чувства, но е нещо с което се свиква - до момента дори не се замислях при изпреварване, сега имам чувството, че карам електрическа Дачия. ( 20 сек за ускорение от 80 до 120 ). В кръга на шегата естествено При 7-цата за 110000хил. км съм дал точно 0 лв за ремонти - направо не ми се вярва докато го пиша. Нафта, масло и течност за чистачки, нищо повече Летвата е високо вдигната, но имам чувството, че тук няма да е точко така, хаха. Не помня кога за последно съм намалял за легнал полицай, релси или неравности.... Поразчетох се за основните проблеми и мисля, че един е на лице със сигурност - вътрешно каре. За 2 дни ми се случи не повече от 4-5 пъти да притресе при плавно ускорение около 30-40км/ч - като гледам колегите какво пишат, предполагам нещата натам отиват. Ще се прегледа окачването идната седмица и ще разбера. Притеснява ме и друго - потропване от предната част при минаване на много "крива" улица с много дупки и неравности. Като знам, че рейката също е проблемна, мирише ми на ремонт и там. При каране в градски условия, легнали полицаи и неравности с по-висока скорост не се чува нищо, но започна ли да лазя по дупките започва да потропва. Като го изключим това, към момента съм много доволен. Както споменах, няма нищо общо с предното поколение и определено ми допада как вози. Идната седмица слагам газ и ще добавя и впечатления след поне 10хил. км. Ще се радвам да споделите ака имате наблюдения относно неща с които трябва да се внимава, или е хубаво да се прегледат превантивно. И последно нещо, малко извън "представянето" - взех парктроник и сега трябва да намеря някой да го сложи... Някой да е чувал за жичкаджия, който се занимава? Трябва да се пробие бронята и да се върже. Не е заводски, т.е няма да излиза на таблото. Поздрави и до скоро!
×
×
  • Създай нов...