Jump to content

iliuminati

Фен
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About iliuminati

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV MKII
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Svishtov

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Здравейте, въпрос !!! С какъв го заменихте? Втора ръка, нов китайски или оригинален?
  2. Благодаря, отново на всички имали "смелостта" да ми помогнат за отразяване и елиминиране на проблемите ми. Не се "хапете" един друг въпреки, че в спора се ражда истината Да кажа какво стана. Проверих по старомодният начин с почукването ....и дрънчи като празен кюнец. Явно без модерни средства за проверката също може да се установи. След това започнах да нареждам пъзела, а именно при запален двигател си мирише много хубаво на изгоряло дизелово гориво.......т.е. грешката е вярна!!! и проблема е в премахнат ДПФ и някой пишман майстор го е замазал. БТВ при МКII като работи имам една задушлива миризма от факта, че има ДПФ. Така, че за мен проблема е установен. Сега очакванията ми са да дадете някакви идеи за справяне с проблема, когато вие сте го имали, т.е. майстор или кой ви е оправил софтуерно проблема или сте си купили ДПФ, съответно и цена?!?!?!? И сега се повдига още един въпрос. Може ли заради премахването и софтуерно магеросване да имам проблеми със неконтролируемо забиване понякога около 3000 оборота и не винаги, а когато си поиска?
  3. "Ако си от Бургас, или наблизо - имам интерфейс и HDS, където се вижда има ли ДПФ и какво се случва с него. Sent from my TSD Octa A0520P using Tapatalk" Колега, далеч ми е Бургас, но благодаря за съпорта. Ако това лято ми се отдаде възможност ще звънна. Ще пробвам първо по български както казва georgi.mehana дали има някакъв шум, после ще преминем към технологиите При развитие ще пиша.
  4. И при мен светна днес при проверка на датчиците за круиз контрола на съединителя и спирачката. При откачане на буксите. След това светна явно е бил на контакт или Работеща. Четох за изчистване с акумулатора. Откачих + за 5 мин. Без ефект. След това го оставих да си свети и понеже опитвам да лекувам болка с круиза не му обърнах много внимание. Но при втория път откачих - и при палене някак изчезна грешката. Дано съм помогнал. Според мен Emicha е прав за предположение, че са забравили някой букса и от там е дало грешката.
  5. Колеги, имам още една същата само,че 2006г. Втората генерация пак дизелова. Там също има автопилот, който го ползвам със здраве и не само по магистралата, а където си пожелая( в градско с 50 км, извънградско, магистрала и т.н.). Та, смея да твърдя че знам как се ползва и ползвам редовно. На проблемният cruise control съдействам по същия начин. Днес прегледах, свалях, чистих датчиците на педалите ( съединител и спирачка) като пробвах и различни начини да видя дали изключва от някои датчик. Почти съм сигурен, че не е от тях (99%). Пробвах всевъзможни начини докато работи круиза натискам спирачка, после пак го включвам и работи, съединител и пак работи. Различни скорости пак така. Един път изключва когато е на баир. Друг път на равно, и надолу при спускане. При 45 км, при 70 тоже. Днес даже при един от възможните проби ми светна pgm-fi. Изчистих я тази грешка, но проблема с круиз контрола е същия. Нямам в момента налични Т30 за да го сваля модула да видя да няма някакви усуквания на лентовия кабел. И ми остава бъг в модула или софтуерен проблем. Някъде четох в някакъв американски форум за втора генерация, че имало някакво реле на круиза което може да прави проблем, но не откривам до този момент такъв при мен. Vespa изключва се със cancel после пак се включва и в един момент когато си караш то си решава и изчезва/изключва. Emicha това е друг подход за размисъл за ДПФа може и да си прав. Не съм го гледал и може вече да е мяу. Може би трябва да го закарам на някой да го види, че не са ми наясно. бТВ закачах я но недаде никаква грешка за круиза и майстора сподели ,че според него е лентов кабел. Ама за мен няма логика. При положение , че работи и без дупка да тръсне или да е мърдан волан или крак или какво и да е движение от моя страна просто си изключва. Борбата продължава.......ако има колеги със същия проблем моля, да коментират! Благодаря на отзовалите се.
  6. Здравейте, отново! Сега към хроничните ни проблеми-проблема със шума отзад се оказа от гумите!!! Излекувахме го с нови такива. Проблема с автопилота на този етап остава. Проверих педалите, но не се подобриха нещата. Забелязах, че при каране на и натискане на съединителя или спирачка тогава изчезва. ако го откажа от бутона няма проблеми и после пак се стартира нормално. При каране на 3 или 4 скорост и преминеш директно на следваща скорост автопилота изчезва и докато не изгасиш двигателя за 1-2 секунди не може да тръгне отново. Това ме води до някаква версия за компютърен проблем, но ..... има вариант и за копчетата?!?!? Колеги някакви идеи?
  7. Здравейте, да се включат и аз със проблема с "автопилота". Преди седмица добавих към клуба още 1 бр. Ферхонден 3 генерация ЦРВ дизел. Имам и 2 генерация ЦРВ 2.2. много доволен от нея. Мислех, че окачването и двигателя са едни и същи, но имат разлика в окачването и различия може да се каже и подобрения. След щателна проверка и обслужване смених съединител+маховик, тампони, шарнири, заден десен лагер (съмнения за него от майстора), но остана шум отзад което ме навежда на мисълта, че ще има драма с дифа. Но на темата.....знайки как се ползва cruise control-а задействам го и тръгва.....след определено време сам се изключва!!!! След което не иска отново да се включи. Следейки постовете на колегите, при някой от тях изобщо не зацепва....при мен тръгва и изключва или изобщо не зацепва. Ако изгася двигателя и запаля отново понякога пак се ключва. Проверени са бушоните, надигах педали.....не става. Не съм пробвал да развивам бутоните на съединителя и спирачката както и да ги почиствам с контактен спрей, но ще пробвам. Ако не се реши значи минавам на варианта да е проблем на настройка, която софтуер о да има проблем! Имам ДПФ....така, че го изключвам като вариант да е от него. Просто четох някой колега беше писал че след смяна на съединител е получил този проблем. Ще пиша след проверка на педалите дали ще се оправи. Ако някой има идея и за шума е дифа, моля за помощ и коментари. Според "специалисти" не е от гумите. Аз имам една идея, която ще приложа за него и ще пиша ако стане. П.с. ако модераторите сметнат, че 2 проблем не е за тази тема да преместят поста. Извинявам се предварително.
  8. Колега, мислиш ли, че проблема е не е електрически, това възможно ли е да е до регулиране. Ще го направя това с клапаните.
  9. Здравейте, колеги! До тук оправих до някаква степен бакиите. Отидох при поредният ''майстор'', който я закачи и факта че колата не работи добре се констатира, че 4 цилиндър не работел добре, според този ''майстор'' проблема бил електрически та смених бобината на 4 цилиндър и нещата се нормализираха за 1 ден след което пак светна, но вече само като индикация не мигаше............смених и свещите и нещата се закрепиха, за сега, но ме претеснява факта, че при натискане на газта има едно закаснение и оборотите стоят ниски, съвет от ''майстор'' бе да си почистя стъпковото моторче, така и направих ама то само с почистване не става аз съм го почиствал 2 пъти вече.............и си мислех , че цялата работа с ниските обороти, светването на чек- а може да идва някъде от тия клапанчета в стъпковото.........т.к. е сързано с смесването на гориво и въздух (забравих да спомена, че само светването на чек-а изписваше грешка обогатено гориво) и от там си правя аналогията. Не съм спец просто следвам някаква логика...........ако някой има съвети да дава!!!Поздрави.
  10. Здравейте, колеги! Накратко да опиша моят проблем. От както сложих газ на Ферхондето все някакви проблеми имам с нея. Хонда ЦРВ 2.0 бензин 2004 (МК2) е модела. все предозирваше горивото и ми е светвал чека, но днес ново 20 почна да мига, колата започна да тресе като все едно работи на 3 цилиндъра(не че съм голям специалист по двигатели) но почна да не върви добре. Обърнах на бензин само Същатата работа, преди го лъжех като откача клемата на акумолатора и изчиствам грешката и се нормализираше, но сега номера не минава, имах някакъв теч в радиатора, който е някакъв китаец,( за уточнение е 2-ри такъв който сменям) и той протича, и се хващам в чудо вече. Съвтват ме разни майстори, че може да е гарнитура и да надува и за това да ми прави проблеми (но не се надуват маркучите), други казват, че е от капачката клапана към казанчето може да е заял(за това си поръчах нова капачка) , лично според мен е от китайският съ-брат, но нямам идея, сега се насочвам към гаража да видя този проблем с чека, ще проверя свещи и лулите дали има нагари някакви. Следваща фаза мисля да е смяна на кабелите т.к. лулите съм ги сменил преди няколко месеца и пак продалжава това. За моя хроничен проблем. За това, моля за коментари колеги ако има някой който се е сблъсквал с подобно нещо на неговото ЦРВ да сподели мнение и предположения ако има такива.Благодаря, предварително!п.с. щях да забравя водил съм я на няколко майстора разбирачи, които я закачаха на стенд и не откриха никакъв проблем при едният изчисти грешката само от натрупвнето на обогатената смес на горивото и каза трябва да ти я регулират тия дето са ти я слагали тоя газов инжекцион, а другият майстор който е по голям специалист така да се каже си игра 1 час и каза бубина смених бубина........ ала ето сега проблема продалжава. За протокола само газовият инжекцион е Тамона.
  11. Търся колеги с Хонда ЦРВ МК2. Има ли такива тук в форума? Виждал съм 2-3 по улиците там за това да видим дали ги има тук в форума ако може да си помогнем!
  12. Стига бе на мен ми искаха 135 и аз го отсвирих и си намерих за 70 лв. :)CRV-fen ми гаси си фаровете да не пръска
  13. Колега, много вероятно да е от настойката на ГИ. Каква марка е тя? Аз съм с ръчка и някаква латвиска уредба която много я хвалеха ТАМОНА мисля че се казваше и при мен претрисаше на 2-ра на ниските обороти някаде 800-1200 направо се нетраеше. Ходих при хората смениха ми дузите с по- големи и коригираха подаването и се пооправи вече. сега го прави много рядко, също съм си мислил дали не е нещо от оборотите на автомобила щото са доста ниски на празен ход 600-700 обр/мин( на бензин) незнам при вас как са иначе момчетата ги гласиха да работи по бензина и от там може да е идвала грешката, иначе 1 път като ми светна чека направо заора и почна да работи на 3 цилиндъра. Вторият път ми се случи като свърши газта и превключваше само на бензин - газ и тогава пак светна ама бях далече от тях да я прочетат грешката и ония ден имах 3 светване ама бях при тях да видят и се оказа обогатена смес сега карам добре е , но загубих вътака може би ще ида да я бутнат още малко да издуят да повървява на дългото Това мога да споделя с моята ГИ, но съм с ръчна скоростна кутия, но най- вероятно ако си я слагал скоро да е от това отивай при тях да ти я регулират.Колеги споделяйте вашите неволи тук кой какво е имал като проблем с газа !
  14. Хайде пак да впрегнем сили, за общото благо. Имам нужда от натягане на ръчната, но залягах и не видях никъде от къде може да стане и прецених, че трябва да се отваря таблото.
  15. Колега моторчето за праскалките е само 1 и се намира над другото което за чистачките! а това дето си го гледал и аз го гледах, но не съм електричар и по скоро е някави кондензатори поне така си го превеждам Значи, установих че не е само при включен джигател, но е необходимо да са включени светлините. Факт! Тествах и отстраних проблема при мен се оказа запушено моторчето при резервоара и вече работят безпроблемно Ако някой има въпроси относно праскалките да се обръща към мен спец съм Накратко да обясня какво направих: 1 - разкачих подкалника и разкачих и тествах маркучите отпред с крачна помпа няма запушено 2 - предвижих назад до моторчето при включени светлини работеше но не пръскаше за това го разтворих от резервоара продухах го и с една чаша тест пръскалките почнаха да пръскат и сглобих и както се казва на БГ ''well done''. chepho Защо с 300 зора си ги намерил? Питам защото и на мен дясното ми пръскало е отчупено и пръска с голяма струя и се случи да поизмокря невинен пешеходец.<br style="font-family: 'Trebuchet MS', candara, arial, verdana, tahoma, sans-serif; font-size: 14px; line-height: 21px; ">То това пръскало на винт ли е отдоллу захванато? Колега обясних ти в личното защо с 300 зора а иначе е захванато с една щипка и блокира изхода, ако се науча как да качвам снимки тук може и да кача малко
×
×
  • Create New...