Jump to content

zograffa

Фен
  • Content Count

    225
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

zograffa last won the day on July 25 2019

zograffa had the most liked content!

Community Reputation

91 Neutral

About zograffa

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III от вървящите
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

538 profile views
  1. На тези километри едва ли съединителя е за смяна,по вероятно е около 200 000 да го смениш направо с маховика.
  2. Честито,бронята мисля,че е сменяна или боядисвана,но може и светлината да ме лъже.Леко е почнала да кляка отзад,но това лесно се оправя.Кожата на скоростния лост ако е оригиналната значи наистина е на малко километри.Кожените детайли не са им силната страна на японците.
  3. Тук си много прав за сервизите.Тиртиплия си признавам те.Наздраве.
  4. То монтирането е лесно,трябва обаче да си купиш подложки.Не вярвам в сервиза да имат налични.Вчера гледах в ОLX-а някой предлагаше,имаше предни и задни.
  5. Брех,тамън да кажа... ама съм с дизел и видях,че не може.
  6. Може да започнеш от биалетките,като най-лесен и евтин вариант.Аз не вярвах,че така може да тропа от биалетка ама си беше от нея.
  7. Има,при мен светва само средния при отваряне,отпред ако искам да свети го "стимулирам мануално",тва на елеганса.Ама не ми пречи хич.
  8. 118лв. за една гофрирана пластмаса,която доказано сдава багажа бързо.Луда работа.
  9. На мен,като ми писна да сменям и минах на Осрам,скъпо ама проблеми няма.
  10. Слагам ти един плюс за компенсация да спре дърленето.Сега ще чакаме снега ама я дойде я не.
  11. Вярно са тъпо измислени,ама те япончетата колко ръчички имат.На фейслифта са заменени с по-широки.Иначе това за един общ е добра идея.
  12. Не,няма да оставям темата"чиста".Няма защото утре някой може да набие една шапка пари в гуми (m+s) и после да е в канавката понеже си мисли,че си е купил зимни гуми,понеже е чел форума.СъчЕтанието не знам кой го е схванал,затова и прилагах цитати за да е всичко черно на бяло,точно и ясно.
  13. M+S - кал и сняг - това означение обикновено присъства при всесезонните гуми със самопочистващ се протектор и средно ниво на сцепление в кални или снежни условия. Това обаче не означава, че гума с такова означение е зимна. Всички зимни гуми са M+S, но обратното не е вярно! Означението M+S е резултат от автономното решение на производителя, НЕ се поставя от независима лаборатория след направени тестове. M+S могат също така да бъдат и летни офроуд или all terrain гуми. Накратко,m+s не значи нищо,който иска зимна гума търси върховете със снежинка.Не ми се влиза в спорове,това са фактите.Всесезонните гуми не им разбирам,но не съм чул някой работещ в сферата да ги похвали,това обаче не пречи хората да ги ползват.За мен са винаги някакъв компромис,дали от липса на пари,липса на място или просто мързел,но си несигурен,както лятото така и зимата.Това си е чисто мое лично мнение с което не искам да ангажирам никого.
  14. Тук не си прав.Точно обратното е,символа с трите върха и снежинка е означението за зимна гума.M+S или преведено "кал и сняг" се слага на много типове гуми и това въобще не означава,че гумата е зимна.Това е нещо,като рекламен трик за производителите,дори има чисто летни гуми с този символ и означава,че евентуално може да се движиш в кал или 1-2см. сняг.
×
×
  • Create New...