Jump to content

zograffa

Фен
  • Content Count

    290
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

zograffa last won the day on July 25 2019

zograffa had the most liked content!

Community Reputation

154 Good

About zograffa

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III от вървящите
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

842 profile views
  1. Най-лесното и евтино е да се смени спирачната течност на съединителя.От там ако няма ефект вече се почва поред.
  2. 17 бона за 2007-2008г.😳😳😳 тея хора луднаха направо.Не съм следил скоро мобилета и подобни ама почвам моята да си я харесвам още повече.😜
  3. Моите за три години съм ги чувал само веднъж да се включат.Навън беше страшна жега и колата напекана яко,може и друг път да се е случвало,но не съм ги усетил.Иначе всичко си работи нормално,климатика духа студ и температурата не мърда.Въпроса наистина е интересен да споделят и други хора.А относно компресора,че включва и изключва постоянно,наред е,така си работи нормално.
  4. Като ти влезе някой в задницата,после не се чуди що тъй стана.Пък и модата им отдавна мина на тези селянии.
  5. Трябва да вдигнеш колата или на канал.В средата около картера,маркуч излизащ надолу(сочи земята).Може да си вземеш един спрей за климатици,да навреш сламката в маркуча,пръскаш и оставяш да изтече.
  6. Що не пробваш да изчистиш дренажното маркуче на климатика.
  7. Ето как изглежда оригинално според мен Ate.Меки са,не шумят и спират отлично.Тези са предни,но това намерих набързо,обърни внимание на пластините.
  8. Наскоро сменях накладки точно с АТЕ взети от Аутодок и поне пластините в комплекта нямат нищо общо с тези.Самите накладки не мога да разгледам подробно,но не е изключено да си попаднал на менте и дори размерите да не са точни и да хлопат.При мен пластините бяха с меден цвят и полирани,тази черна ламарина не вярвам да е на оригинални накладки.Това двойнолепящо го махни най-скоро да не стане работата по-зле,може да се разтече от температурата и да стане мазало дори по диска.Аз направо бих сменил комплекта накладки,не са толкова скъпи,друго,че тези не се знае дали ако са менте няма да смениш диска преди тях.
  9. Защо не свалиш колелото и провериш накладките,за 10 мин.работа е.Може ламаринените пластинки да не са закопчани правилно,понякога от ръжди и калпави майстори става.Накладките да се посукват и тракат.
  10. Хубава тема,само пропусни последното мнение.Ръчната не се натяга от купето,а от самите барабани.Става много лесно,има и клипчета,гумената тапичка на барабана е за това.
  11. По скоро би трябвало да е датчика на коляновия вал.Доколкото помня този на разпределителния не я гаси,но от него не пали,а коляновия и гаси и не пали.Така поне е при ваг групата,хондата предполагам е същата.
  12. Съжалявам колега,но повече не мога да помогна.Тук нещата вече опират до творчеството и фантазията на предишния майстор.Явно обаче не е бил толкова майстор щом се е налагало да пипа кабелите на фаровете.
  13. Модула се слага отделно и не е оригинален на колата.Аз на всички коли съм слагал такъв откакто е задължително да се кара на фарове.Обикновено го монтират около бушонното табло и представлява кутийка малко по-голяма от кибрит.Може да е закрепен някъде,а може и да е свободно висящ между кабелаците.Погледни дали има кабел вързан отделно за бушона на късите и по него ще намериш въпросния модул.
  14. Тази думичка ОЕМ е донесла много бонуси на търговци и сервизи.
×
×
  • Create New...