Jump to content

zograffa

Фен
  • Content Count

    106
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

zograffa last won the day on July 25

zograffa had the most liked content!

Community Reputation

21 Neutral

About zograffa

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III от вървящите
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

195 profile views
  1. Предполагам е точно заради температурата,дизела е по-"студен" мотор.Интересно и защо няма предвидена ревизия за филтъра,не вярвам да не са се сетили.На дизела не е нужна такава,да не излезе,че това е тунинг аксесоар само за тях.
  2. и какво точно опазват тези 15 кила за да ги мъкнеш под мотора.Ако е за колегите с бензинови мотори при които кора въобще липсва и искат да имат такава за да не цапат двигателя ги разбирам.Обаче не съм убеден,че ако избумкаш един камък с почти два тона кола дори и с 5км/ч ще опазиш картера с ламарината.Дори може да се получи обратен ефект,като при любимите на много хора булбари.Мислят си че ще ги пази от удар,но после им става ясно,че самия булбар е нанесъл много повече щети по колата.
  3. Там пък,като те видят с единичката за основен ремонт и като се трогнат,ще се надпреварват да те обслужват и да се стараят,особено едната любезна дъщеря.
  4. Има един тампон,намира се от дясно до пробката за масло.Отговаря точно за движението на мотора напре-назад.Най-вероятно той е скъсан,ако си с дизел само оригинален около 250лв.
  5. Не слагай нищо в маслото,разгледай общите поръчки и си вземи едно хубаво масло.Приятел си скапа мотора на субаруто от добавка хадо.Всичко вътре беше оплескано от някаква червеникава лепкава гняс.
  6. В момента летните ми са нови Бриджстоун аленза и са доста тихи.Дават ги 70db. на зимните Мишелин латитюд дават 72db. смятам,че разликата е напълно нормална спрямо летни-зимни,но на практика ще видим резултата.
  7. Най-накрая някой знае за кой тампон става въпрос.Това не е тампона на скоростната кутия,хванат е за картера и моста и отговаря за движението на мотора напред-назад.Колкото изкара толкова ще взимам направо нов от чужбина когато се наложи.Смяната е за 10 мин.
  8. Може самите кухини в гумената част да се запълнят с полиуретан,но трябва след изсъхване да остава много мек и еластичен иначе се губи смисъла на самия тампон.Възможно е вибрациите да станат още по-големи.
  9. Интересно е,че всички които видях включително и моя са скъсани на едно и също място.По скоро мотора го тегли напред защото сцепването при всички е в тази посока. Митко Йотов,говорим за различни тампони,може би и за различни мотори.Тампона се вижда и сменя само ако си под колата. Емич,часта която се къса влиза в нещо като кутия в самия мост и е затворена от всякъде,дори свален тампона изглежда здрав докато не го напънеш с отвертката.
  10. Няма за бензиновите има около 50лв. Различен е не се лъжете,тяхния е с три болта и има две планки(уши) от страната на мотора.
  11. Пускам темата понеже може да е полезна на някой.Става въпрос за долния заден тампон,който се намира до пробката за масло.Досега на няколко CRV-та които съм видял винаги е скъсан(уточняваме,става въпрос за дизел).Скъсана винаги е широката част,която се захваща за купето и докато не се свали това не може да се разбере.Смяната е елементарна,развиват се два болта 17 и 19 и с малко наместване и повдигане на двигателя с щанга се изважда.Тампона е този на снимките,да не се бърка с този за бензиновия модел,който се предлага афтърмаркет,този е само оригинален на цена около 250лв.Симптомите са леки вибрации в купето и силно притрисане при гасене да мотора. Сега циганията,която сътворих сигурно няма да се хареса на никой,но предвид цената на тампона реших да опитам да го поправя в случая залепя.Знам,че не се прави така,но досега 3 месеца резултата е налице,ако се скъса отново ща не ща ще купувам нов.Може би резултата е добър заради лепилото,което използвах,цената му обаче е около 40лв.за 20г. имах го купено от преди.Тампона се изчиства идеално на скъсаните участъци,аз ползвах изопропилов алкохол,напъва се с отвертка и се изцежда в самия процеп.
  12. Ама пък лятото,като граняса колко хубаво ще мирише
  13. На всички коли съм пръскал през дренажа и проблеми съм нямал никога.Пролет и есен по една процедура е достатъчна.Естествено спазвам правилото да спра компресора 5-6 минути преди гасене.
  14. Вкарай шлауха на спрея в дренажния маркуч,колкото по-навътре по-добре.
×
×
  • Create New...