Jump to content

Petyo_ch

Фен
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Petyo_ch last won the day on June 11

Petyo_ch had the most liked content!

Community Reputation

3 Neutral

About Petyo_ch

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    mirka134

Profile Information

  • Кара
    Honda CRV III 2.2, 2009
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Споменаха, че проблема се получава от интервенции с акумулатора (подаване на ток) или откачане и закачане на букси при работещ мотор (дюзи примерно). Не виня никого, но съм сигурен че проблема се появи след първия сервиз и те знаеха за него, но отричаха да са го установили. Както и да е. Здраве желая на всички. Учим се от грешките си дори да нямаме доблестта да си ги признаем. Успех и благодаря.
  2. Да, но и много съм се блъскал като вълна в бряг на млади години. Смених Тойота с Хонда. На този етап клоня назад. Времето ще покаже.
  3. Сагата приключи (надявам се) с хепи енд. Оказа се софтуерен проблем с компютъра. Имам и един за продаване-здрав успешно клониран към моя. И в Бургас можело да се правят Хонди- с повечко нерви и средства, но.... Не без помощта на верни приятели. Помогнаха и тези постове: https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/722107-2008-Honda-CR-V-2-2-CTDi-ecu-issue https://mhhauto.com/Thread-Honda-CRV-2007-edc16-HELP https://www.digital-kaos.co.uk/forums/showthread.php/697797-Honda-CRV-2007-edc16-HELP Вярна се оказа и "диагнозата" на Митко Йотов. Точно това се е случило. Благодаря на отзовалите се. Покрай моя случай много сервизи в Бургас научиха по нещо за марката (на мой гръб, но ще бъде полезно за други). Наздраве и благодаря.
  4. Зеленото ключе се появява когато даде разрешение за старт. Когато не го дава - не се появява. Сега съм на вълна търсене на комп. секънд хенд и нямам време да правя друго. Доверявам се на момчето което работи с колата в момента. Та, в случай че на някой му се намира комп. със същия номер като на моя- да предлага оферта. Само компютър, без боша с имобилайзера.
  5. Да. Снимах бързо за да покажа какво светва при проверката. Лампата на маслото винаги ми е светвала в жълто при проверката и после в червено. На втората снимка остават лампите когато проверката е минала и чака да стартирам. На третата е когато няма да запали- на контакт. Тогава не минава проверка. Просто светва така. Не съм съгласен със софтуерен ъпгрейд, понеже проблема е пряко свързан с температурата на компа. Стояла ли е на слънце няма палене до като не постои поне 40 мин. с отворени прозорци. Затоплянето на компютъра доказва слупващото се. Охлаждането на компа води до разрешение за старт. Единственото нещо, което е непроверено е имат ли връзка елементите в таблото с разрешението за старт, както е във VAG групата. Ще попитам колегата с проблема в клапана на рейла, дали е имал аномалии с лампите, но не вярвам. За това и не съм се насочил към него.
  6. Днес сменихме главното реле с приятел с неговия. Неговата работи перфектно с моето реле. За моята утре ще има резултат, но мисля че е ясен. Според вас, къде е удачно да изпратя компютър за ремонт. Някой има ли впечатление от някъде. Ако ще е презапояване на пиновете-това е свършено. И всъщност кое е по-добре- ремонтиран (затоплян, презапояван или незнамси-кво си) компютър или такъв втора употреба с ключ и имобилайзер.
  7. Да много четох преди да пусна темата. Прочетох и за клапана. Но тук проблема е липсващите лампи за масло, акумулатор и др. при даване на контакт. Светнат ли пали. Ще проверят в сервиза днес и главното реле (извадено навън) и в случай че не е от него се ориентирам към ремонт (подмяна) на компютър.
  8. Здравей, Колата би трябвало да е с dpf. Аз я свалих от автовоза (лично) от Италия. От долу не личи да е махан и никога не ми е светвала лампата (но е карана в БГ едва 11 000 км.). Хващам я че през определен период от време включва разни консуматори излишно и предполагам че прави регенерация (хвана ли я, създавам ѝ нужните условия). Причината за мерене на излишното на дюзите беше че от време на време (веднаж на 700-800 км.) като се движа с ниска скорост на висока предавка при подаване на газ се чуваше метален звук (като от биелен лагер) в дясно. Отнема ли газта шума изчезва и не се появява скоро. Помислих че някоя дюза "пикае". До момента в който я дадох на познат да мери излишното гориво палеше до като я погледна.
  9. Здравейте съфорумци, Нуждая се от Вашата помощ по казуса, който се опитваме да решим. След като оставих хондата в сервиз за да и замерят излишното гориво в дюзите ми я върнаха с проблем, а именно не пали на всяко завъртане на ключа. Прави впечатление че когато не пали на контакт не излизат лампата за масло и акумулатор, не светва временно и лампата за dpf и подгрев. Сутрин в 99% от слуаите пали и мога да я карам цял ден до като не я изгася. След спиране и оставяне за 5 мин. не пали. Когато е паркирана на слънце не пали). След некачествена диагностика свалиха динамото и подмениха блока с диодите и четките- без резултат (в сервиза за подмяна са казали че диодния блок грее но не прави проблем). Когато не пали и я закачим с диагностика изписва p0602 (нещо свързано с комуникацията с компютъра). Приверени са двата блока с бушони, всичко е наред. Когато е на контакт и вадим и вкарваме буксата на главното реле (в двигателния отсек в кутията с предпазители от долу) след 5-6 цикъла дава разрешение за старт. Когато стоплим компютъра- не дава разрешение за старт (не светват тези лампи- върти и не пали). Презапоихме спойките на платката на компютъра, които отиват на пиновете. Без резултат. На първите 2 снимки се вижда какво се случва когато ще запали. На третата е положението в което не пали (но върти).
  10. И аз съм от две години с подобни дневни. Не съм ги запоявал и нямам никакви грижи. В началото бяха на дългите на мин.процент, но след дълго пътуване с приятели зад които съм карал и мнението им че ги дразни светлината ги преместих на късите. Няма ядове.
×
×
  • Create New...