Jump to content

NikiG

Фен
  • Content Count

    374
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

NikiG last won the day on August 14

NikiG had the most liked content!

Community Reputation

96 Neutral

About NikiG

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 11/26/1975

Profile Information

  • Кара
    N22A1,L13Z1, YD22DDT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    None

Recent Profile Visitors

5690 profile views
  1. Добър избор, няма да съжаляваш. https://www.ebay.co.uk/itm/NEW-EBC-FRONT-AND-REAR-BRAKE-DISCS-AND-PADS-KIT-OE-QUALITY-REPLACE-PD40K820/253046510513?hash=item3aeabf53b1:g:YsAAAOSwTDpb9oUf&shqty=1&isGTR=1#shId 410 лв. за комплект. Тук наистина ли са на същата цена?
  2. Привет на всички. Проблема с огледалото е разрешен, дори признавам че стана много бързо и лесно. Всъщност не е "счупен/изронен стопер", а е счупено зъбното колело, което предава въртенето от моторчето към оста на огледалото. Колелото се пука между зъбците и на това място "червяка" приплъзва и мотора върти постоянно, защото електрониката не отчита че огледалото е вече отворено/прибрано. Както написах по-горе, колелцето не се продава отделно. Порових се малко в нета и открих че може да се ремонтира. Ето как става: 1. Сваля се кората за да се откачи букаста на огледалото. Лесно е, държи се на 2 винта и щипки. 2. Сваля се цялото огледало от вратата, за по лесна работа. 3. Маха се стъклото като на всички Хонди - първо се издърпва отдолу и са сваля. 4. Маха се цялата стойка с механизма от корубата и основата - 3 винта отдолу, под капачката и 2 вътрешни винта. 5. Сваля се капачето на механизма за прибиране - на щипки е. 6. Откачва се платката от мотора. Развиват се 2 винта и капачето, на което е захванат мотора се маха. Под него е зъбния механизъм, като зъбното колело с оста излизат много лесно. 7. Залепих колелото с двукомпонентно лепило за пластмаси, след щателно обезмасляване и подсушаване. Внимавайте да не попадне лепило между зъбците, но ако стане се отстранява с остър нож. 8. Сглобявате всичко в обратен ред и готово - имате работещо, прибиращо се огледало. Колко ще издържи - не знам, времето ще покаже. Направих 2-3 снимки, но мисля че ремонта не би затруднил никой що-годе сръчен човек. Поздрави и успех на всички.
  3. Преди няколко години сложих комплект дискове и накладки ЕВС Ultimax серията. Вече са на почти 100 000 км, като изхабих 2 комплекта накладки за това време и километри. В момента дисковетe са в учудващо добро състояние, износването е в рамките - около 1мм ръб. Не знам как е при другите Седмици, но при мен износването на дисковете и накладките е равномерно и еднакво отпред и отзад. Миналата есен в сервиз смазаха и почистиха апаратите, смених течността и най-накрая монтираха новите спирачни маркучи Хел (близо година отлежаваха, докато се наканя да ги сменя). Определено общия ефект от спирането след това се подобри. След това Монтирах новия комплект, естествено пак ЕВС. Приятно съм изненадан, че вече дори и базовата серия е с антикорозионно покритие по цялата повърхност. Към момента съм изключително доволен от спирането. Ако ще се сменят всички дискове и накладки, препоръчвам да се вземе целия комплект PD40K822 с доставка до България за 20 паунда. Кашона тежи 32 кг и с фирмите ще е към 65-70 лв. Поздрави и успехи на всички.
  4. Така, проблема е "локализиран" - счупен/изронен "стопер". Затова мотора не "разбира" че трябва да спре и продължава да работи, от там е и тракането. Като резервна част се продава целия комплект мотор или актюатор, заедно с механизма. Решения: 1. Нов/втора употреба актюатор или цяло огледало. 2. Цялостно разглобяване и "залепване" на супения стопер. Няма гаранция ще ще стане, преди да се разглоби цялото. 3. Изключване на буксата на огледалото, намираща се зад кората на вратата. Може да се изолират само пинове 3 и 8, така ще работи регулирането на огледалото и нагряването. Засега направих 3-ти вариянт, че заминавам на почивка и няма време за разглабяне. Като се върна ще се занимавам. Поздрави и успех.
  5. Здравейте колеги. От известно време имаме и Хонда Джаз 1,4/2010, кара я жена ми. Колата има електрическо отваряне и затваряне на страничните огледала с бутон. Тази сутрин дясното огледало се отвори, но май мотора продължава да работи, защото ясно се чува тракане. Същото е и като се затвори, продължава да трака. Дайте съвет как да отстраня проблема или къде да отида. Благодаря и поздрави.
  6. Здравей Чавдаре, бих искал да поръчам : Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-hjc-protect-fl22-concentrate.html Вид и количество: RAVENOL HJC- Protect FL22 Concentrate 1x5L Стойност на поръчката: 19.95*0,95*1,9675 = 37,30 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер* Благодаря.
  7. Преди няколко години сложих комплект дискове и накладки ЕВС Ultimax серията. Вече са на почти 100 000 км, като изхабих 2 комплекта накладки за това време и километри. В момента дисковете още са на колата и са в учудващо добро състояние, износването е в рамките - около 1мм ръб. Не знам как е при другите Седмици, но при мен износването на дисковете и накладките е равномерно и еднакво отпред и отзад. Миналия месец в сервиз смазаха и почистиха апаратите, смених течността и най-накрая монтираха новите спирачни маркучи Хел (близо година отлежаваха, докато се наканя да ги сменя). Определено общия ефект от спирането след това се подобри. Тия дни пристигнаха и новия комплект, естествено пак ЕВС. Приятно съм изненадан, че вече дори и базовата серия е с антикорозионно покритие по цялата повърхност. Малко съм озадачен, какво ще стане с покритието на диска, там където лягат накладките, ама като ги монтират ще си покаже. Поздрави и успехи на всички.
  8. Здравей Чавдаре, бих искал да поръчам : Линк: https://www.ato24.de/en/ravenol-longlife-ii-wiv-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL WIV SAE 0W-30 1x5L + 1х1L Стойност на поръчката: (29 + 6,8)*0,95*1,9675 = 67,2 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка (внесени на каса) в БАНКА ПИРЕОС БЪЛГАРИЯ АД Начин на получаване: - чрез Куриер* (ще изпратя данни на ЛС в близките дни) Благодаря.
  9. Закрепването на акумулатора направо кърти - много иновативно е реализирано. Дано не е използван същия метод и при "пейката"
  10. Привет. Проверих данък МПС в мойто интернет банкиране и излезе следното. Акорд 2.2, 2004 г. 103 кв по талон. Намам вписана категория в него - 118,40 лв. Не зная дали е отчетена 5% отстъпка ( 124,32 лв иначе). По калкулатора ми излезе 117,83лв като съм дал възраст 11-15г, и Евро 4 категория. Ако избера без категория - 162,02 лв. Излиза, че в община Столична, район Люлин смятат с Евро 4 за колата. Така, че по-добре изчакайте със смяна на талони и сертификати. Поздрави и успехи на всички!
  11. Привет. Ако охлювите на турбината са наред, защо не смениш само "сърцето"? https://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Accord-Civic-2-2-i-DTEC-150HP-110KW-782217-Turbocharger-Cartridge-CHRA/332926809545?hash=item4d83fbf5c9:g:xTkAAOSwiJZcB5Kx:rk:13:pf:0 Чисто ново - Гарет. По-добре от рециклирано. Успех!
  12. Привет на всички. Тази дивотия с екологичната компонента е "пълен те$ти$". Какво значение има количество вредни емисии с Евро нормите при положение че ги измерват на изминат километър? Който изминава повече км, замърсява повече без значение от Евро стандарта, нали? Тогава как трябва? 1. Добавка към горивото, като постоянна компонента - караш повече, зареждаш повече, замърсяваш повече, плащаш повече. 2. "Тол такса" за всички МПС-та. Не е логично да плащаш 97 лв винетка за 15 магистрални пътувания и за 250 такива, годишно. Това в момента е чист популизъм в изборна година, съмнявам се че ще има някакъв екологичен резултат. Лично мнение, без да засягам никой. Поздрави и успех на всички.
  13. https://cartax.uslugi.io/#София/СТОЛИЧНА За сега работи само в София. Поздрави и успех!
×
×
  • Create New...