Jump to content

Draiman90

Фен
  • Content Count

    58
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutral

About Draiman90

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord CL9
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Русе

Recent Profile Visitors

370 profile views
  1. И аз имам вибрации при ускорение със още неясен произход за съжаление.Появяват се м/у 2500-3200/300 оборота на 2ра и 1500-2к на 3та(много слабо осезаемо).Не винаги са еднакво силни,понякога дори не се усещат.Смених вътрешните карета и двете за всеки случай,дясното имаше язви вътре лявото беше перфектно.Има подобрение след тази интервенция,защото преди вибрациите бяха доста силни и на по-високи обороти над 3к оборота и бяха на 2-ра 3-та че и 4-та понякога.Тампоните на ДВГ са ок,окачването е ок като изключим много леко нацепените тампони на носачите.Днес смених новото дясно каре марка SUMO със друго ново FEBEST+импровизирана грес състояща се от жълта грес и диференциално масло,пак има подобрение вибрацията намаля още но я има в същия диапазон не винаги.Карета SUMO ми ги препоръчаха самите майстори под претекст,че сменяли на доста такива коли само че дизелови и нямало проблеми досега,ей го е...при мен не се получиха нещата.Следващия етап е да върна оригиналното каре отляво със същия микс от грес и масло и да отида да запаля една свещ,щото друго не мога да измисля и аз и майсторите.Някой ако има свежи идеи и предложения отворен съм...
  2. Това и аз го забелязах,но когато е настроена на 22-23 градуса само(в краката духа топло)В момента в който набиеш на LO и явно затваря и започва да духа студено навсякъде.Искаш да кажеш,че крана който е над изп. колектор не затваря напълно и затова духа топло в краката?Това не се ли командва от втрешна клапа която е само за топло-студено До сега не съм обръщал чак такова внимание на това нещо.
  3. Малко ъп при мен,че не ми остава време да седна да напиша два реда.Днес отидох да търся 202 и ро мнение по въпроса след като чух какво ли не,като започнем от скоростна кутия(в което аз много се съмнявам) все си мисля че ако е кутия ще има някакви странични шумове виене и т.н. преминахме и през тампони на ДВГ(като нови били) и се връщаме отново към карета-полуоски.Установихме че дясното каре има луфт в шлица към опорния лагер и най-вероятно от там идва проблема(кофти изработка на карето).Вдигнахме колата на подемник изкл. VSA забих една 2ра и на спирачка със съответните обороти колата трепери да си такова таковата...Поръчах един фебест днес да видим с него как ще е,явно ще е проба грешка работата с тия афтърмаркет боклуци ама 7-800лв за каре няма дам и накрая да се окаже че шлиците на прътът от другата страна на опорния лагер да се окажат проблемни.Във раздела за 7ма ген има хора със същия проблем,без да има някакво адекватно решение или поне никой не е писал.Ако има начин да обединим темите,все отнякъде ще "изкочи зайчето"
  4. Там ми беше грешката,може би че не отидох Ама ще се науча...все някога За всичко си има втори път,че и трети...
  5. Е моята е ръчка,и леко почва да ме дразни с тия детски непоправими болести.Как па няма да дам 2 бона за оригинални полуоски или 1000лв за вътрешни карета.Да взема да си купя някой от така наречените "премиум" автомобили поне да знам що плача като дойде време за ремонт....Ти твоята излекува ли я с фебеста? Това с лагерите може и да е вярно...кой да знае,ама някак си не вярвам лагерите на трипода на моята кола да знаят кога съм на втора и кога на трета че да резонират Ще го мисля,цяла нощ ква ми е работата,няма да ме прави луд тая кола проста
  6. Днес взех колата,след смяна и на двете вътрешни карета с въпросните SUMO,по старите имаше видими язви(люспи) и на двете.Сменихме и левия горен носач да сме сигурни,че няма други "странични" фактори съответно и регулаж преден и заден мост.Резултата...по-добре,но не е префектно 😭 Вибрациите още ги има с разликата,че преди оборотния диапазон в който бяха се променяше и ги имаше на 2-ра,3 че дори и 4та понякога.Сега са единствено на 2ра между 2500 и 3200-3300 оборота и е доста слаба едва доловима.Тествах я на чисто нов асвалт,единственото което ми направи впечатление след едночасовото каране след ремонта е,че непосредствено след завой тресе повече отколкото като карам направо и подам газ на 2-ра.На 3та и нагоре НИЩО.че даже и на 1ва не се усеща.Започвам да подозирам скоростна кутия/дифернциал и от тук натаък май "тей ше кара"
  7. И аз съм в клуба на тресящите,само че със 7ма генерация.Утре ще сменяме каретата,може би и двете,ще се реши по време на ремонта.При мен вибрациите са в повечето случаи м/у 2500 и 4к оборота,в редки случаи над 3к до към 4500.Препоръчаха ми карета SUMO,понеже сервиза който ще извършва ремонта правят доста хонди само че дизелови и казаха че като марка държали.За последните две години откакто ги ползват не са имали рекламация,а дизела си се напъва повече от бензина в ниските.Като цена са дори малко по-евтини от фебеста 160-170лв са двете и бяха много убедени че са по качествени от фебест,та ще видим тия дни какво ще се получи.
  8. Това с изминаването на някаква дистанция звучи малко подозрително.Радара кога сработва,веднага след контакт или след вдигане на определена скорост ,или след някакво време за "опознаване" на обстановката.Има ли някакъв начин да промениш ъгъла на радара примерно по-надолу сиреч към асфалта или обратното,временно естествено И друго се сетих,след като полирахте фаровете и емблемата фолио слагахте ли?Радара нали праща сигнал напред и ако има нещо се отразява и се връща към него,или греша?Изивнявам се за предположенията на сляпо ама може пък да го измислиш случайно измежду многото приказки И друго ми хрумна,понеже преди няколко месеца продадох НОВ дистроник за ауди,че редовно заминават човека каза,че трябвало да мине калибрация след като се монтира.Да му настроят точния ъгъл към пътя.Като си го ръчкал да не се е разместил нещо,знам ли
  9. Сваля се плафона(целия) и ще видиш как Не е сложно.Копчета или от морга или цък
  10. По принцип звучи най-логично,аз четох и в другата тема и то не остават много варианти.А тоя модул малко съмнително да му се е случило нещо,до сега май никой не е ревал от такова нещо,поне не съм срещал.Тоя кабел е страшно ****** При мен симпмтоматиката беше едно към едно като при теб.Един път е някъв ужас всичко е объркано като бутони,един път все едно никога не е имало такова нещо.Без никаква последователност,не се влияе от дупки,топло студено и т.н.Може би единственото нещо което влияе по някакъв начин,но не съм на 100% сигурен е позицията на волана съответно кабела.
  11. @Ivan_Ch А каква е грешката която записва,само една ли е?Иначе за кабела поогледай за executive facelift на части без значение дизел или бензин и даже може да им искаш рама и да сравнявате номера и т.н.Все ще излезе нещо.А относно пробега,не смятам че км са чак такъв критерии.Годините не можем да ги връщаме както километража На мой познат скоро му протече маркуча на хидравликата,колата е на 100к км 100% и пак шурна въпреки,че навсякъде пишат след 200 и прочее.
  12. По инфо от Бултрако 2016 е била на 200к,в момента не питай на колко е Но са около 250 +/- Като цяло доста запазен екземпляр,но явно такъв ми е късмета Той беше в много начален стадии,от време на време ми се бъркаха бутоните за аудиото както съм писал по-нагоре и нищо друго.Всичко останало свързано с него си работеше,но не ми се чакаше да стане по-зле. @Ivan_Ch Забравих да снимам моя кабел ама няма значение,не е същия 100%.Има няколко пина по-малко от твоя.Захватите са еднакви,само броя на пиновете е различен. Заиграх се с japancars-a и ми се струва,че всички фейсови са или с e41 или e51 според оборудването.При пре фейс няма толкова голямо значение явно,щото моя донор е type s както писах в предния пост,но при фейс явно тоя LKAS играе роля Поне можеш да търсиш и к20 на части,само да е екстрова.Даже дизелите executive и те са със същите номера,поне според japancars.Ако има някой колега със дизел фейс и LKAS да сподели какъв номер му излиза по рама,поне да се разшири обхавата на търсене На теб по рама само тоя номер ли ти излиза (77900-SEA-E51)
  13. Малко up по темата.Проблема беше в лентовия кабел 100%.Взех "нов" стар от колега със type s 04' на части и всичко е ОК.Кабелите са абсолютно еднакви въпреки,че моята кола има подсветка на бутоните на волана заводски,а неговата не.Всичко тръгна без никаква нужда от допълнителни адаптации и т.н.Та @Ivan_Ch ако исакш метни ми една рама на л.с. или номера на твоя кабел който е 77900-SEA-E51 според мен и да "оправим" и твоята Някак си ми се струва,че просто трябва да намериш една 2.4ка фейс на части и ще си решиш проблемите.Даже и на 2.0 executive дава същите номера(77900-SEA-E51 или 77900-SEA-E41 който е като моя)
  14. Повече от полезни ми бяха Да преценя,че изобщо няма да се хвана с това нещо,щото ако го докарам до насипно състояние като тебе ще му е за последно доколкото се познавам.Благодаря много за съдействието...ще чакам,и ще търся междувременно ако излезе нещо втора ръка.Ако не нов някой ден и толкова
  15. Аз волана съм го сменял,че моя беше с махагон 🤮 Иначе е идея това където го казваш,само не знам самия скапан лентов кабел дали има писти и за празните пинове...ама то едва ли някой може да го каже това 😔 Аз по снимки водях че има свободни места за пинове на кабела,ама дали има свободни пинове е друг въпрос,като ми дойде музата и остане време ще разглобя за пореден път,да видя каква е ситуацията...
×
×
  • Create New...