Jump to content

VilioJDM

Фен
  • Мнения

    49
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно VilioJDM

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    Няма

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic EK3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово

Последни посетители

212 профилни разглеждания
  1. VilioJDM

    Потене на Стъклата

    Задължително ли трябва да свалям таблото ... голяма занимавка ли е ? И после след чука как я сглабям тая кутия ? И другото което е Какъв Антифриз да търся и наливам някакви препоръки за марки нещо или няма Никво значение ... стига да е син или зелен ....
  2. VilioJDM

    Потене на Стъклата

    Нямам климатик което означава да включвам парното на студено или нещо по средата но не топло ... ? филтър на купето възможно ли е да нямам защото така и него намирам... от дясно под пластмасата На чистачките имам направо дупка и се вижда перката на моторчето ...
  3. Здравейте колеги :] Имам страшно потене на стъклата на Сивик 6-та хеч японка '97 година също така и парното като че ли отслабна малко и вече не духа чак толкова топло .... като за японска кола .... Някакви идеи от какво може да се потят стъклата и миналата есен-зима беше същото, но за тази мисля да търся решение ! Предлагайте нещо :] !?
  4. VilioJDM

    Какъв е вашият лип ?

    Нас фейслифта стои много яко този Type R лип същият е и за преди фейса които предлагат но намене не ми харесва как стои ...
  5. Здравейте Както пише в заглавието "Какъв е вашият лип ?" Колебая се между Mugen и Type-R-а които е на пазара за сивик 96-98 (преди фейса) повече обаче клоня към Mugen, защото Type-R-a които е на пазара не е японския и по скоро прилича на липа на фейслифт .... на снимките мисля че се вижда разликата ....
  6. Направих генерацията преди малко :] От колектора излиза на 40мм след това имам къса тръба на 44мм която влиза във тръба 48мм вътр. , резонаторно гърне и от него до края само тръба 49-50мм вътрешно и крайно гърне FK Automotive със тапа ! Колата стана дооооста тиха и съвсем леко много леко си изгуби мощността във високите обороти да кажем към 6000 оборота се усеща леко умиране... но като се махне тапата и няма ядове върви колкото си вървеше преди (Демек Нищо :D ) Благодаря страшно много на всички !!! доста информация от темата ще си я запазя !!!! Още веднъж благодаря !
  7. И започвам голямото търсене на Гърне от ВТИ. Слагам един резонатор тръби на 50мм и пробвам квото стане .... Мерси много !!!! на всички
  8. Опитвам се да постигна приятно плътно бръмчене защото сега е на права тръба със един резонатор и крайно гърне ФК по отгоре има снимки ... и просто търся съвети как да го направя и да не я бутам повече Предлагат ми резонатор на място на катализатор средно гърне и крайно гърне комплект ... чисто нови ... да уточнявам ли че става въпрос за D15Z6 114hp EK3 ако изобщо има Някво значение
  9. Входът му е на 40мм изходите са два със ролетка ги меря към 40мм и те
  10. иначе колата я взех със Sebring крайно гърне, но както карах във високи обороти доста време на калояново и изведнъж промени звука все едно се издуха това гърне и го махнах най-вече заради ужасно грозния в стил Улук накрайник .... но със него колата определено бръмчеше доста по приятно ...
  11. вход/изход със тръбите които са заварени е на 50мм иначе отвътре стеснява малко което ще рече около 47-48мм най-вероятно това гърне ми го дадоха казаха че са го ползвали за крайно обаче гадно бръмчало и го сложили за резонатор .... аз ще купя два резонатора не ми е проблем но се чудя за крайно какво да сложа ....оригинално ли да търся ... да не да я спъна или пак някво спортно ... казаха ми че за крайно можело и резонатор да сложа от тези .... !? Резонаторното със външни отвори на ф50 или 55 мм да е !?
  12. Здрасти и благодаря за оказаното съдействие :] Тръбата с която завършват колекторите е на вътрешен размер 40мм... не съм ги свалял отпреде имали смисъл или да търся д16з6 ? подариха ми гърне което мисля да сложа точно където се вижда че е имало катализатор ..... предполагам!? след снадката Продължавам да си чета темата която ми сподели :]
  13. На колекторите тръбата е на 52мм външно,след това са рязали нещо и е на 45мм външно след това става на 53мм има един малък резонатор и след него до края е на 45мм Мисля да си купя тръби на 50мм вътрешно (тънко или дебело стенни е по добре?) ще купя още един резонатор по голям на размер http://unique.bg/резонатори/резонаторно-гърне-ф55-300-89.html ... незнам защо и крайното си остава пак това FK Automotive. Съмняваме че именно него трябва да сменя нооо ... или да поръчвам оригинално крайно гърне от Тех-КО ?? Благодаря предварително :]
  14. Мога да кажа само, че така без окачването(спортното) колата ми харесва много повече :))) сега ще търся и аз да правя генерация !! Браво братле така е уникат
×