Jump to content

VilioJDM

Фен
  • Мнения

    40
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно VilioJDM

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    Няма

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic EK3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово

Последни посетители

168 профилни разглеждания
  1. И започвам голямото търсене на Гърне от ВТИ. Слагам един резонатор тръби на 50мм и пробвам квото стане .... Мерси много !!!! на всички
  2. Опитвам се да постигна приятно плътно бръмчене защото сега е на права тръба със един резонатор и крайно гърне ФК по отгоре има снимки ... и просто търся съвети как да го направя и да не я бутам повече Предлагат ми резонатор на място на катализатор средно гърне и крайно гърне комплект ... чисто нови ... да уточнявам ли че става въпрос за D15Z6 114hp EK3 ако изобщо има Някво значение
  3. Входът му е на 40мм изходите са два със ролетка ги меря към 40мм и те
  4. иначе колата я взех със Sebring крайно гърне, но както карах във високи обороти доста време на калояново и изведнъж промени звука все едно се издуха това гърне и го махнах най-вече заради ужасно грозния в стил Улук накрайник .... но със него колата определено бръмчеше доста по приятно ...
  5. вход/изход със тръбите които са заварени е на 50мм иначе отвътре стеснява малко което ще рече около 47-48мм най-вероятно това гърне ми го дадоха казаха че са го ползвали за крайно обаче гадно бръмчало и го сложили за резонатор .... аз ще купя два резонатора не ми е проблем но се чудя за крайно какво да сложа ....оригинално ли да търся ... да не да я спъна или пак някво спортно ... казаха ми че за крайно можело и резонатор да сложа от тези .... !? Резонаторното със външни отвори на ф50 или 55 мм да е !?
  6. Здрасти и благодаря за оказаното съдействие :] Тръбата с която завършват колекторите е на вътрешен размер 40мм... не съм ги свалял отпреде имали смисъл или да търся д16з6 ? подариха ми гърне което мисля да сложа точно където се вижда че е имало катализатор ..... предполагам!? след снадката Продължавам да си чета темата която ми сподели :]
  7. На колекторите тръбата е на 52мм външно,след това са рязали нещо и е на 45мм външно след това става на 53мм има един малък резонатор и след него до края е на 45мм Мисля да си купя тръби на 50мм вътрешно (тънко или дебело стенни е по добре?) ще купя още един резонатор по голям на размер http://unique.bg/резонатори/резонаторно-гърне-ф55-300-89.html ... незнам защо и крайното си остава пак това FK Automotive. Съмняваме че именно него трябва да сменя нооо ... или да поръчвам оригинално крайно гърне от Тех-КО ?? Благодаря предварително :]
  8. VilioJDM

    Отново с Хонда Сивик

    Мога да кажа само, че така без окачването(спортното) колата ми харесва много повече :))) сега ще търся и аз да правя генерация !! Браво братле така е уникат
  9. Ами ако сложа крайно гърне оригиналното което е пак на права тръба ?
  10. Здравейте колеги :) имам бързо питане в момента съм на права тръба със крайно гърне ФК бучи страшно много ако я направя на ф50мм вътр. Със резонатор и пак това крайно гърне ще заглъхне ли искам да не бучи толкова то сега е страшно .... Благодаря предварително ! :))
  11. VilioJDM

    Проблем с Н4 лед крушки

    Незнам но ми звучи доста смешно
  12. Здравейте имате ли някакви мнения за дискове Hearth buss или Blueprint и накладки LPR ?! Какви използвате вие и доволни ли сте ограничил съм се до към 100кинта. Civic EK3 D15Z6 Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. VilioJDM

    XADO

    Civic EK3 d15z6 японка Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. VilioJDM

    XADO

    Ами 10х40 защото ако налея 5х40 ще го бута още повече а със 10-ка до смяната ми бута 1 л А добавката ще пробвам да спре да го бута ако не стане карай Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. VilioJDM

    XADO

    Така се казва добавката .... Sent from my iPhone using Tapatalk
×