Jump to content

Г.Писаров

Фен
  • Content Count

    61
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

26 Neutral

About Г.Писаров

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 06/13/1982

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик 7 1,4i; Хонда Акорд 7 2,4 Tourer; Хонда Varadero XL1000
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

265 profile views
  1. Провери ли дали имаш достатъчно течност? При Акорд 7 ако течността в казанчето е под половината - пръскалките не се пускат. Ако при осма е по същия начин - провери първо това. Грешно съм ти прочел поста - извини ме за спама
  2. За заводската кривина, поне при спирачните дискове на мотоциклетите, ми казаха, че се прави умишлено да връща накладките. Не знам дали и при колите също не е така. Не съм сигурен в твърдението си, понеже ми го е казвал приятел. Може и да е заблуда, макар да звучи логично
  3. Аз имам ръжда по веждата на задния калник. Ще боядисвам част от колата и ще правя и веждата. Приятел бояджия, с който се консултирах какво да предприема каза да сменям само веждата. Питах го дали да сменям калника - каза ми, че изключително много се усложнява процедурата. Не е невъзможно но е много трудоемко. Само като видиш, че трябва да се свалят стъклата и започваш да се замислял дали да се пробваш да сменяш цял заден калник, то даже не може да се каже калник, направо си е панел Както е казал @ceco_accord търси читав бояджия да може да ти направи същия цвят и боядисвай Ще ти излезе около 100 - 120 лв. Ако решиш да сменяш калника, който едва ли ще намериш точно в същия цвят и пак може да се наложи да пребоядисваш...... Кой знае каква цифра ще стане с толкова много труд, който трябва да се вложи
  4. Според мен е нормално от една седалка тапицерията да стои по друг начин, когато се сложи на друга седалка. Все пак различни г***ве са я мачкали 😂 и по различен начин се е деформирала. Но не знам дали ако колегата си вземе тези седалки за 85 лв. няма да могат да се изкарат читави сегментите, които са скъсани на неговата и да се пресадят. Може да има лека разлика в цвета но предполагам, че ще е минимална ако се сложи коренно друго парче кожа от тапицер.
  5. Има и 600 сс, които са с киловати за А2 категория. За разходите - масло и филтър - 100 лв., като тук може да варира нагоре и надолу в зависимост от марката на маслото. Сменя се на около 5000 км. Ако караш доста може за сезона да го смениш два, три пъти. Гражданска за година е 120 лв. На 4 вноски - колкото решиш да караш. Аз плащам 3 вноски. Данъка е в зависимост от населеното място. За Варна за 600 сс е към 110 лв. ако помня правилно. Прегледа е за две години - 30 - 40 лв. Гумите среден клас комплект са около 450 лв. Ако караш доста и в зависимост от стила на карани и те могат да се износят за един сезон. Задвижваща верига и зъбни колела около 200 лв. И те са си консуматив и от стила на каране и поддръжката зависи колко често ще се сменят. Комплект дискове за спирачки към 600 - 700 ле. Комплект накладки към 100 лв. Това са цени за среден клас. Другите разходи за поддръжка според зависи Ако имаш късмет няма да има драми. Ако се случи проблемна машина - ще си имаш финансови грижи Глезотийките, ъпгрейдите и оборудването за машината също са си разход и изкачат едно след друго 😂 Оборудването в зависимост от типа мотор може да е доста голяма цифра - ролбари, слюди, стойки с куфари - събира се четирицифрена сума, дори и втора употреба. Ако си се навил да вземаш малък мотор - да си знаеш - ще искаш все по - голям и по - голям. Така, че се замисли какво ще предприемеш. Може да се завъртиш в един кръг от купуване и продаване всеки сезон. Реши и какъв тип мотор искаш, кой ще ти е най удобен и подходящ за нуждите ти. Екипировка - нова каска среден клас 500 лв. Кожено яке втора употреба, читаво около 150 лв., кожен панталон втора ръка около 100 лв. Ботуши нови около 150 лв., ръкавици нови 100 лв. Покрай това има термо бельо ако ти е нужно, дъждобрани и т.н. Общо взето мотора си е скъпичко удоволствие, особено ако искаш всичко да си е в ред Успех в избора и търсенето И умната после
  6. Та още малко по темата за Евро категориите ама от друга гледна точка. Изгорели газове/вредни емисии и горивата които ползваме в България. Нагледен пример от преди ден, два. Малко главобол ми се образува покрай това, че изгубих предната табела на колата си. Наложи ми се да отида в КАТ и да вадя нови табели. Не си бях регистрирал газовото още и ми се наложи да правя едни врътки. Наложи ми се да минавам канал няколко пъти. Да поясня в КАТ Варна при минаване на канал се замерват вредните емисии. Ако не покриеш нормите - колата не се пуска в движение докато не се оправи. Първо минаване на канала на газ - резултати: Всичко е повече от перфектно. Следващо минаване след няколко часа е на бензин. Бензина е 95 от някаква си бензиностанция, десетина литра останал зареден преди около месец. Не държа много бензин в резервоара понеже карам на газ. Резултата: ....резултата е повече от плачевен... Няма начин да мина. Пуснаха ме с временен талон до отстраняване на проблема. Отивам на Елкон - замерва и той - същата работа. Според елконаджията проблема е неработещ катализатор. Катализатора ми е сменен с нов преди 5 к. км. Не е оригинален. Сложихме универсален, който уж е за този автомобил. Не знам марка. Викам си - Добре, явно карането на газ е издухало по някакъв начин катализатора, макар че майстора, който го слага каза, че е невъзможно. Даже се уговорихме да отида да ми сложи един под наем да мина канала в КАТ. Да - и такива схеми има и все повече ще има с тия Еконорми. Докато се прибера до вкъщи от елкона, ми светна чека и ми изкара и грешката р0420 - неработещ катализатор. Започнах да мисля от какво ще е - ламбда ли, кво ли. Накрая реших сутринта да заредя бензин и да поизпържа малко колата. Заредих 100 с разни там добавки - 20 л., та да се поразреди стария бензин. Газ по магистралата 160 - 180. Минах 50 км. Върнах се при елконаджията за ново замерваме и... О чудо, всичко е наред. Човека вика - Газ бързо в КАТ да минаваш, че не се знае до кога ще е така. По пътя за КАТ ми изгасна чека. Минах канала и резултата е: Всичко повече от перфектно. Та българските умници искат Еконорми и кво ли не, но ние зареждаме някакви горива, които не покриват Еконормите. Та да си знаете ако се сблъскате с такъв проблем по пунктовете за технически прегледи. Да пробвате с прясно гориво от бензиностанция където се предполага, че сипват що годе годно гориво. Извинявам се, че "малко" дългичко се получи
  7. Малко в страни от темата @niko75 като ти гледам обслужването, съвсем ясно си показва какво е да се кара предимно по хубави пътища.... Нямаш никакво обслужване на ходова част. Моята е нововноска - карам я от 6 м. в България - като я взех всичко беше супер стегнато. Сега вече чувам поскърцване и други дразнещи шумове от таблото. Тропане от ходова част, което още не мога да установя от къде идва. Преди седмица ходих при майстора - гледаха колата, пробваха но не намериха нещо разтропано по ходова част. Само остана да отида да ми проверят рейката. Те така - хубави пътища - много по - малко главоболия 😁
  8. Предполагам, че може и да има различя между 7 и 8 ма. Аз със седмица 2,4 автомат. 16 цолови 205/55 гуми - стандартни. На магистрала 120 км/ч - около 2500 оборота, 140 км/ч - 3000 оборота. Това е по километраж. По джипиес на 3000 оборота са около 135 км/ч. Витека кога се включва и дали се включва - идея нямам. Но с моя стил на каране едва ли съм стигнал оборотите в които се включва
  9. Аз съм Акорд 7 бензин. От скоро съм с модул на дългите но нямам проблеми. Не правено нищо допълнително. С КарДрл. Даже днес, като се зачетох в темата гледах инструкцията на модула. Минималния волтаж, на който може да се настрои 12,7. Фабрично е сложен на 13 и нещо. Не го запомних. При мен волтажа е настроен, като дам на контакт да не се включват светлините. Чак като запаля и вдигне волтажа се включват. Не ми се налага да включвам допълнителни консуматори, за да работи постоянно. Не съм и замервал волтажа но имам волтметър на зарядното за телефона, който отчита около 14 постоянно. Момчето, което ми монтира модула спомена, че по старите модели на модула имали подобен проблем, като падне волтажа и започват да гаснат фаровете. Например, като дадеш мигач и фаровете започват да мигат и те. Познайте какво се случва в кръстовищата 😬 Сега този проблем бил отстранен. Това мога да дам, като инфо от скоро монтиран модул на седма бензин.
  10. Пластмаската на ръчката за пускане на седалката е много плътно набита в желязото. Както писах по горе - избутвай с нещо - все едно ползваш лост. Аз го направих с голяма отверка, не помня права ли беше или кръстатата, която ползвах за винтовете. Пъхнах я между двете железца (не се сещам как да ги наименувам 😁) и срещуположно започнах да избутвам пластмасата нагоре - първо единия край малко после другия, и така докато потръгне. Ползвах ръката си като опора за лоста. Гледах да не нанеса много щети. Е има май една две драскотини по пластмасата ама не ми пречи чак толкова 😁 Може и да има някакъв по професионален начин за вадене. С някакви клещи, от типа на керпеден, ама по - голям, които могат да подхванат добре пластмасата отдолу и лека полека да се издърпа. Предполагам така може да се избегне нараняване и надраскване на пластмасата, предполагам. Знам ли 🤔 Аз като се метнах, като стигнах до там вече бях се поядосал повечко и не ми дремеше дали ще счупя пластмасата 😂 Успех ти пожелавам
  11. Здрасти Пластмасата отгоре на лостчето се изважда нагоре. С отверка или нещо подобно като с лост се избутва - първо от единия край леко, после от другия край - и така докато излезе. Доста добре е захванато и трудно излиза. Но това ти е най - малкия проблем. Аз преди две седмици се мъчих да стигна до апаратите на коланите но ударих на камък - всичко свалих, което можеше по седалката като части. Но апаратите са под тапицерията. Не видях друг начин да се достигне до тях освен да се маха и тя. На гърба е хваната с нещо като метални скобички. Там вече се отказах и сглобих всичко. На теб за какво ти се налага да сваляш коланите? И като се справиш ако се справиш - ако не те затруднява опиши подробно процедурата - мисля, че ще е от полза и за други
  12. Аз моята от както я купих съм минал около 5 к. км. Не е много. Смесено каране. Градско по задръствания в жегите, магистрала без голямо юркане - около 130 - 140. Първокласни пътища около 110 - 120. До скоро я карах и с една неработеща перка на радиатора. Маслото е MOTUL 8100 X - CLEAN 5w30. Да чукна на дърво, още не е мръднало. Правил съм реглаж на клапани и напасване на леглата на клапаните, сменял съм и гумичките на клапаните. Може да си оказва влияние. Може да си попаднал и на калпаво масло. Колата е 2,4 автомат.
  13. Чукни в нета. Във Варна имаше фирма занимаваща се с чистенето на катализатори. Бях проверявал за мен. Но не стигнах до там и не знам колко е ефективно.
  14. Аз като като съм на място и завия волана на ляво или на дясно ми сменя звука. Казаха ми, че е нормално. А дали е така? Нямам идея. Някой може ли да каже, кое е нормално или не? Не съм сменял още масло на хидравликата.
  15. Ето и още малко яснота за какво ще се ползват въпросните стикери: https://www.autoclub.bg/sofia-two-zones-eco-stickers
×
×
  • Create New...