Jump to content

Г.Писаров

Фен
  • Content Count

    95
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Г.Писаров last won the day on November 22 2021

Г.Писаров had the most liked content!

Community Reputation

51 Neutral

About Г.Писаров

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 06/13/1982

Profile Information

  • Кара
    Хонда Сивик 7 1,4i; Хонда Акорд 7 2,4 Tourer; Хонда Varadero XL1000
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Recent Profile Visitors

416 profile views
  1. Аз пък все си мисля, че светещия диод на таблото е от имобилайзера 🤔 Имам мотор Хонда и като махна ключа, така започва да свети диод на таблото. Няма аларма. Що се отнася до алармата на колата - и моята е с фабрична - няма звуков сигнал при заключване и отключване. Има светлинен. Четох някъде, че ако датчика на предния капак се прецака, колата се заключва но няма светлинен сигнал и не се включва алармата. Съмнява ме да са пуснали звуков сигнал при спиране и пускане на алармата, понеже звука е от клаксона. Ако звука е бил от клаксона, най - вероятно алармата е фабрична както са писали по - горе.
  2. @Митко Йотов благодаря Такава кола исках да имам Ако трябва да съм честен - исках да е 8 серия но тогава цифрата щеше да започва от там, където съм в момента Като цяло Акорда ми се стори най малкото зло, което може да ми се случи с изискванията, които имах 😁 Иначе искам колата ми да е в цветущо здраве и във вид, който ми харесва Затова си оправям нещата Надявам се в последствие колата да ми се отплати Ако вземе да ми прави някакви к****нски номера ще я махна А що се отнася по въпроса с жената - бъзикам се Все пак и тя е работила за тази кола Наистина няма да остане доволна ако знае всички цифри. Но какво да се прави Иначе за мой късмет съм попаднал на икономична жена за разлика от колата 😂 @electric28 нищо по различно не се вписва в талона. Просто трябва да влизаш в законовите изисквания. @CARPERA прав си, че не е редно. Но и системата е доста несправедлива. Докато чаках на канала доста дизели, които хвърляха огромни черни облаци минаха. Ясно е, че се гледат различни показатели на бензина и дизела но не мога да повярвам, че този черен облак е по - чист и здравословен от газовете, които изпуска автомобил на бензин или газ. Да не говорим пък сутрин като слезеш при колата си и видиш, че са ти резнали катализатора. Доста честа практика напоследък. И аз искам да съм изряден но ако ми се случи да ми гепят катализатора - или ще минавам с такъв под наем, когато ми се наложи или ще си взема катализатор и това: Когато ми е нужен катализатора ще го слагам, когато не ми е нужен го махам. Дълга тема за обсъждане с много гледни точки
  3. @electric28 В КАТ Варна нововноските ги закачат на газов анализатор. Другите закупени с български рег. ном. от друга област май и те минават през анализатора при пререгистрация. Ако не покрие изискванията не пускат. Както съм писал - издадоха ми временен талон за 1 месец. С този талон мога да се движа в рамките на града до отстраняване на проблема, в случая катализатор. От доста места чух, че май само КАТ Варна се правят на толкова стриктни 😤
  4. Здравейте Да се включа и аз в тази тема. За съжаление поста ще е доста дълъг Започвам от начало. Колата е 2.4, АТ, комби, 2007 г., 20400 км. по километраж. Купих я март 2021 г. - 8550 лв. Платформа - 120 лв., че е нововноска и е от други населено място. Регистрация през фирма, екотакса, табели, талон и ГО за 3 м. - 565 лв. Пожарогасител, аптечка, триъгълник и жилетка - 30 лв. И от тук започва голямата въртележка 😬 Първоначално обслужване - м.филтър- 8,30 лв., в.филтър - 22,83 лв., филтър купе - 17,17 лв. Пистов ремък - 40,75 лв., обтяжна ролка - 107,17 лв. Двигателно масло MOTUL 8100 X-CLEAN 5w30 - 6 л. - 120,77. Един литър ми остана. Антифриз 3 л. - 33,24 лв. Труд 50 лв. Общо - 460 лв. Колата се оказа с изтърбушен катализатор и от КАТ ми дадоха временни талони. Ходих на елкон - 30 лв. Нов катализатор с монтажа - 400 лв. Наложи се да вадя удостоверение за евро категория - 50 лв. Още едно минаване през КАТ за постоянни талони - 100 лв. Също така се оказа, че колата с издухана гарнитура на главата. Имаше проблем с нивото на антифриза. Не послушах майсторите и започнах с най - простите неща. Смених няколко капачки на радиатора - 50 лв. Смених радиатора - Nissens - 237 лв., термостат - 67,50 лв. През това време спря да ми се отваря вратата на багажника и задно ляво стъкло от конзолата на предната врата - 80 лв. ремонта и на двете. Връщаме се към гарнитурата, понеже предните интервенции не помогнаха. Свалихме главата - шлайф 25 лв., нови гумички за клапаните - 43 лв., измиване на главата - 6 лв., напасване на леглата на клапаните - 96 лв., транспорт - 5 лв. Гарнитура Elring - 92 лв. Тъй като беше отворен двигателя, смених ангренажните вериги и обтегачите - DNJ - 260 лв. Труд - 300 лв. Общо - 820 лв. Винетка - 97 лв. ГО за 6 м. - 151,35 лв. Каско за 3 м. - 128,37 лв. DRL модул и камера за заден ход с монтажа - 100 лв. Газова уредба Romano - 1720 лв. и антифриз 80 лв. при Мракони. Наложи се да взема още 2 л. антифриз Хонда - 32 лв. Смяна на четки, на моторчето, на едната перка, на радиатора, понеже не работеше - 30 лв. Полиетиленова стелка за багажник - 40 лв. Емулатор за нивото на горивото - 30 лв. - Маркони. Каско за 3 м. - 128,39 лв. Данък 229,92 лв. Загубих си някъде предния рег. ном. - нови табели и талони 76, 54 лв. Газовото още не беше регистрирано и се сложи да сваля газовата бутилка, за да мога да мина КАТ - демонтаж и монтаж по - 40 лв. Общо 80 лв. Имаше и друга драма и се наложи да правя замерване на изгорели газове - 10 лв. 4 бр. зимни гуми Sunfull SF 982 16" - 76 лв. за брой. Труд + нови винтили - 60 лв. Общо 364 лв. 3 л. трансмисионно масло Honda ATF за опресняване на скоростната кутия - 120 лв. Боя - преден капак и броня, десни калници и врати, задна броня и врата на багажника - 900 лв. Имаше доста дразнещи драскотини и ръжда по задния калник. Разбира се, се разтропа и рейката Втулки и семеринги за рейката - 180 лв., хидравлично масло Honda PSF - 2 л. - 88 лв. Заедно с този ремонт смениха и две биалетки CTR - 60 лв., два тампона стабилизираща щанга - 40 лв. Труд - 120 лв. Общо 488 лв. Пастиране на небоядисаните елементи и полиране на фаровете - 100 лв. Чистачки Lampa Raptor Hybrid - 34 лв. ГО за 6 м. - 138,52 лв. Каско за 3 м. 128,33 лв. Всичко общо за тези 9 - 10 м. от както имам колата - 16750 лв. Това е без горивото. Изминал съм 7100 км. Има още неща да се правят и купуват.... Тази година започваме пак Важното е да сме живи и здрави Ако жена ми случайно се добере до тези цифри от някъде - бройте ме труп 😂 След година пак ще пиша тук Дано е по - кратък следващия ми пост
  5. Аз съм с камера за заден ход и само едната светлина свети достатъчно за камерата. Но и без камера пак се вижда.
  6. Аз съм със 7 комби. Светлината ми за заден ход е една. Майстора, който ми слага ДРЛ модул ми каза, че може да се сложи и втора светлина. Трябвало да се вземе съответната светлина от кола с дясна дирекция и да се монтира.
  7. Провери схемата на бушоните, дали няма отделен бушон да вратата на багажника.
  8. Да - всички тия неща, който ние пишем са ОК. Но колегата казва, че има някакво щракане/чукане. Аз написах само моменти, когато може да има някакво, различно от гладкото превключване на лоста, и че няма такива паразитни звуци, като щракане/чукане.
  9. Това, че се усеща преминаването от D на R мисля, че е различно от това да се чува почукване. Аз съм с комби фейслифт. Усещам превключването на лоста по предавките само когато го местя веднага след запалване на двигателя. Предполагам е така заради поддържаните по - високи обороти докато е студен. Няма шумове от кутията. Само по "тежко" влизане на предавката и колебание на оборотите за секунда. Също така съм имал по трудно смяна на предавка, когато колата е била спряна на наклон и е оставена на Р преди да бъде опъната ръчната. Но пак няма чукане или други звуци от кутията.
  10. Предполагам, че няма да е от амортисьорите тогава. Пробвай и това, което е написал ceco_accord. Да провериш и те как са. Обаче каква е връзката със свалянето на корите и защо работи нормално тогава, като ги няма не мога да си го обясня. Провери да не да повлияват по някакъв начин на бутона, който е за затварянето на вратата, на самата врата 🤔
  11. Ако избипква като се самозатваря вратата, според мен няма да е от амортисьорите. Но ако се самозатваря без звук може да е от тях. Понеже, като я натиснеш да я затвориш без да ползваш бутон няма звук. Моята кола, като я купих се появи някакъв проблем с вратата. Отворих я с бутон. Вдигна се и след малко се самозатвори но издаде звук. После не се отваряше по никакъв начин освен отвътре през багажника, ръчно. Но имах и светещ чек на таблото. Закарах я на майстор и не си спомням какво беше - или прекъснат кабел или нещо с датчик но не се сещам.
  12. И аз трябва да сменям тампоните на носачите Преди месец правих рейка и ми казаха, ще всички тампони са нацепени. Още не са скъсани и може да се кара но трябва да се сменят. От сервиза ми казаха да вземам за носачите само оригинални тампони, понеже всичко друго което пробвали, даже и скъпи други марки за Акорда не били читави и бързо здавали багажа Дали е така - нека, някой запознат да сподели Че ще започва да се търсят тампони
  13. Аз съм с комби. Патерицата не се държи с нищо за купето. Просто се слага в легена, стиропор с оборудването се слага във вдлъбнатината на джантата и всички кори си застават на мястото. Аз така или иначе съм си я махнал вече. Имам газова бутилка на мястото. Нося си помпа и фитили. Ако се случи по - голяма дупка ще е греда. Но мисля да си взема карта СБА за пътна помощ. 50 - 60 лв. беше на година и ползваш и безплатен годишен преглед - супер оферта си е Решаваш си кардинално проблема 😂
  14. Благодаря Заради бебето и възможността да събира много багаж се насочих към комби За сега ни събира ама май на пролет ще взема и един куфар за покрива Да има място за всички 😁
×
×
  • Create New...