-
Мнения
330 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
5
Г.Писаров last won the day on Януари 2
Г.Писаров had the most liked content!
Обществена Репутация
190 GoodОтносно Г.Писаров
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 13.06.1982
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик 7 1,4i; Хонда Акорд 7 2,4 Tourer; Хонда Varadero XL1000
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
3615 профилни разглеждания
-
Моята кола 7 ма серия обаче, я купих с инсталиран Parrot. Имаше изход за флашка, място за карта памет, може да се пуска музика от тел. през блутут и да се провеждат разговори. Качеството беше на добро ниво. Но точно Parrot не е бюджетен вариант. Свалих го понеже сложих Андроид медия. Нов мисля, че е на цената на една читава Андроид медия.
-
Ако не се лъжа, от темата за 8 - на ставаше въпрос за някакъв тампон. Не съм сигурен дали 7 ма има такъв.
-
Абе пак е нещо Пък нали говорят, че системата ще се върже и с другите страни от Европа. Тогава вече, ще е доста полезно
-
При мен имаше едно леко пукане при потегляне/спиране от недостатъчно стегнати болтове на "магарето". Разхлабваха го, за да могат да сменят тампоните на стабилизиращата щанга. При неравности не се усещаше. Само при потегляне и спиране. Не знам дали се влияело от сезоните, понеже бързо го открих.
-
Определено отварянето на двигателя за смяната на веригата, труда ще е най - малко 800 лв. Оригиналните части не са чак толкова скъпи. Миналата година сменях голямата верига с всички водачи, плъзгачи и обтегачи - цената беше около 650 лв. Ако се вземе и късата, и необходимите неща за нея, и евентуално, и зъбчатки - предполагам 1600 лв. за пълен комплект ОЕМ. Определено бих заложил на това, след като скъсах автърмаркет верига. Да цената и беше доста по - ниска но изкара около 35000 км. За щастие без други щети. Но два пъти като платих труд за отваряне на двигателя, се изравниха нещата. Така, че за пълен комплект вериги и карантия + труд си приготви към 2500 лв. За компресора и кондензатора - за щастие още не съм се сблъсквал и не мога да дам информация. ПС - сега погледнах - труда за смяната на веригата + реглаж на клапани + смяна на масло + махане на балансиращите тампони на покупките ми е бил 300 лв. При първата смяна на веригата ми беше 800, но тогава се правиха и други неща по двигателя. Пълния комплект вериги с труда може да ти падне и на около 2000.
-
Това ритане при смяната на предавките при тръгване, може да е и от други. Когато паркираш - смени първо на неутрална, дръпни ръчната спирачка, после пусни крачната, да обере наклона ръчната, ако има такъв и тогава мини на Р. Иначе кутията обира наклона и е под напрежение, тогава и рита, при смяна при първото потегляне.
-
Чак такива фини настройки се съмнявам да има. При запознаването ми с медията, не се сещам да съм срещал някакви подобни настройки, но ще проверя пак.
-
Замервал съм показанията. Китайската медия дава що годе реални градуси, както и преди това оригиналната медия. Не ми е дошло на ум да коригирам тази на километража. Може +/-3° по спомен. Знам го менюто. До колкото знам климатроника взема информация от вътрешния и външния сензор за температура. Поне колегите така коментират. Не мога да съм сигурен. Вече китаеца от кой сензор взема информация - нямам идея. Уж всички споделят, че след слагане на китайска медия, показанията на температурата на километража изчезват. При мен не се случи така 🤔
-
Трябва да го запомня това последното, че преди ден пътувах на дълъг път с колата. По едно време спря да се усеща хладен полъх от климатика. Беше нагласен на 23°, навън беше около 30°. Започнах да си играя с позициите на духане, силата на вентилатора и усетих, че вентилатора върти на макс но на клапите почти не се усеща движение на въздуха. Отказах се, реших че е някакъв проблем с клапите. Продължих с отворени прозорци, в следствие на което сега в къщи имам жена и дете със сополи Прибрах се, разтоварих багажа. Видях, че под колата се е образувала голяма локва, изтичаща от маркуча за конденза. Преместих и паркирах колата. Включих климатика и вече работеше както трябва. И аз съм с китайска медия от миналото лято. По симптомите и описаното по - горе предполагам, че се е случило нещо подобно. При пробата в паркирано положение на колата, бях отворил капака. Май компресора бачкаше постоянно. Преди с оригиналната медия още от включването на климатика се включваше и изключваше периодично в малък интервал от време. Като се сетя ще проверя пак как работи. Ако китаеца го управлява по този начин, предполагам че това е предпоставка за бъдещи проблеми с компресора, предполагам 🤔 Друго, което се сещам - колата е 2.4, бензин, фейслифт. Температурата, която изписва на километража е винаги с 10° по - ниска от изписаната на медията. Не знам дали и това не ошашква допълнително климатика, макар че буксата за управление е бучната в медията.
-
@katri71 я сподели какви са и тия усилени пружини от Маркони, че моето комби доста виси отзад. Не е разкрачено още но мисля скоро да търся пружини да го повдигна малко. Явно старите са доста меки вече и като сложа нещо в багажника, доста кляка.
-
Каква марка беше сложил? Да се знае какво да не купуваме
-
Цените на ГТП се увеличиха след въвеждането на директната връзка на пунктовете с агенция ли министерство ли, там каквото е. Уж заради въвеждането на хардуерни и софтуерни подобрения. Те нали тогава от пунктовете ревнаха, че трябвало да се вдигнат цените заради това. А инфлацията е 3 - 4 % само на заплатата и то ако имаш късмет 😁 Иначе в магазина май надминава 20 %
-
Да - Сивика е 2002 г., Акорда е 2007 г. Сивика е бензин и е каран само на бензин. Предполагам има катализатор - не съм се заглеждал отдолу, който със сигурност ще е оригинален. Акорда го взех с изтърбушен катализатор и сложих автърмаркет. Акорда се кара на газ. И двете коли по талон са Евро 4, и според годините им на производство в нормалния случай от ГТП би трябвало да излязат Еко 3 и двете. Виждал съм колеги да изкарват и Еко 4 с Акордите. Но така или иначе, определено има нещо сбъркано при определянето на нормите в България 😂 Ако имаш проблем с нормите на изгорелите газове, в СБА определено няма да те пуснат. Мен там започнаха да ме връщат година преди да ги вържат директно към агенцията или министерство ли е - не съм сигурен. Ако имаш съмнение - бягай на точното място
-
Да ползвам темата на колегата за въпрос относно гърнетата. Моето едното е оригинално, предполагам, понеже на него пише Хонда. Другото е автърмаркет, което вече много взе да дрънчи и скоро ще го сменям. Като гледах вътре в гърнетата със светлина - оригиналното е с тръба вътре, предполагам от край до край, понеже има извивка и не може да се види по - навътре. Автърмаркета е празно и се вижда входа от другия край. Въпросът е, кой от двата вида гърне е за предпочитане да се сложи, кое е по - ефективното?