Jump to content

niki_honda

Фен
  • Мнения

    263
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно niki_honda

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София
  1. Продавам 2 броя зимни гуми в добро състояние. София, 0878131990
  2. Доста добре е за тия пари, но задължително обстоен преглед и закачане на комп. в някой читав сервиз.
  3. Няколко проблема

    Ясно. Нямам такива симптоми, значи вероятно не са за реглаж. Все пак питам, понеже колата ми е от скоро и искам да си я вкарам максимално в ред с всички обслужващи процедури. Другия ми въпрос е относно смяна на горивен филтър, как се случва това? До колкото четох е вътре в резервоара и трябва да се свали бензиновата помпа.
  4. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Човече, къде я караш тая кола че дава 10, то по каталог я дават 13 градско...как ги изкарвате тия разходи не знам. Аз не че се оплаквам от разход, 14 или 16 се тая ама ми е странно. https://www.carspending.com/bg/profiles/garyhobson/1008-honda-accord-2-4-i-vtec-ex 64 хил км проследени за последните почти 5 години Добре е, абе всеки сам си решава как да си кара колата дето се казва. Просто за мен лично не си заслужава такава кола да се кара пенсионерската и затова си я карам както си трябва. Наскоро смених и свещите с иридиеви на Денсо, пък да видим как ще е. Каня се да отида за преглед на катализатора да видим в какво състояние е.
  5. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Човече, къде я караш тая кола че дава 10, то по каталог я дават 13 градско...как ги изкарвате тия разходи не знам. Аз не че се оплаквам от разход, 14 или 16 се тая ама ми е странно.
  6. Няколко проблема

    Каква са симптомите, че колата е за реглаж на клапани?
  7. Акорд 7-ген - общи дискусии

    На мене на ръчка под 14 градско не ми е падало, пък не знам на автомата колко е хаха
  8. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Много добре си се насочил. Като цяло колата е много здрава. Има някои редовно срещани проблема описани в началото на тази тема, но те не са нищо страшно. Автоматика превключва много плавно и е супер приятен за каране. Водят го адаптивен и се настройва според стила на каране. Не бих казал, че губиш много мощност, а просто трудно цедиш двигателя, понеже сменя предавките по-рано. Много рядко отива във vtec-a, докато колегите с ръчни много често си го "ползват". Обслужването и като цяло ремонтите са с нормални цени. Запознай се каква е разликата между пре и фейс, така избора ще ти е по-конкретен. Затова е по-добре ръчката, то на тоя мотор ако не му ползваш витека не ти трябва тая кола реално...
  9. Акорд 7-ген - общи дискусии

    Аз имам от 2 месеца такъв акорд седан 2.4, но ръчка. Принципно по-добре си търси с ръчна, защото с автомата убиваш едни 20 коня от раз. Зависи какви са ти целите де, ако искаш да извлечеш максимума от динамиката на мотора това е. Ако държиш на по-мързеливото градско каране на автомата е ок, чел съм че автоматите са им доста здрави. Иначе мотора е много здрав и издръжлив. Обслужването се прави за 120-130 лв. - маслото и филтрите. До тук това, което аз съм сменил е задни дискове и накладки брембо - 120 лв. всичко. Предни тампони на носача по 24 лв. бройката и биалетки по 25 лв. едната. Тези неща ги смених още с покупката, защото си бяха за смяна, но на това окачване принципно това се троши най-често, другото е доста здраво. За разход на гориво, на мен под 14.5 градско в София не ми е падала досега, като е ясно че си я сръчквам от време на време. За извън града може да се свали и под 10 с приемливо каране. Мотора носи на газ перфектно, ако мислиш да слагаш. Общо взето това е.
  10. Не пречи поне да ги пробвам, пък ако не стане просто ще си имам резервен комплект колонки за предните врати.
  11. Type S е да с говорители в предните врати и басове на кората отзад. Идеята е да подобря разпространението на звука евентуално с колонките на задните врати, ако свирнат изобщо де...
  12. Насичащ километраж

    При мен също съм забелязал насичане само на километражната стрелка примерно, на тази на оборотите не. Принципно може да са го сваляли заради техническа повреда и в последствие при сглобяването, явно както се спомена по-горе да се създаде такъв проблем заради чувствителността на механизма. Не мисля, че това е някакъв кой знае какъв проблем. То аз почти и не гледам километража докато карам хаха
  13. Предполагам е така, но тогава защо имам заготовка и окабеляване с букса готова за включване на колонка? Реално идеята ми е да си ги вържа за постоянно и да си ми свирят 6 колонки.
  14. Намерих си 2 оригинални колонки и ще ги вържа тези дни и ще пиша за резултата.
  15. Снимката понякога има проблем с линка и не се отваря, затова ще напише че просто нямам задни колонки но си имам дупка и място за монтиране на такива. Букса също си има, та въпроса е ако си взема колонки дали ще свирне?
×