Jump to content

honda_fen_stz

Фен
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно honda_fen_stz

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Стара Загора
  1. Благодаря колега А може ли също така да означава, че е катастрофирал? Въпреки че не видях някакви следи от ремонти, но все пак не е трудно да ме излъжат! Иначе са 12 годишни дизели на по 150 000 километра по километраж, за които твърдят, че са реални! И цял ден да се опитват, немогат да ме убедят в това.
  2. Здравейте колеги Обмислям покупката на акорд 7 дизел преди фейса. Днес ходих на 2 огледа и на едната ми направи впечатление, че километража и оборотомера не работят плавно, а насичат. Това по принцип проблем ли е, и ако е, сериозен ли е? Също така и двете коли духаха здраво от капачката за маслото и пръскаха масло. Това нормално ли е за кола на тези години или се очаква сериозна повреда?
  3. Здравейте колеги. Карам сивик Д15З1 на който скоро му затегна водната помпа. Смених помпата, ангренажен ремък, но не иска да запали. Гориво има, искра предполагам има защото преди това нямах никакви проблеми със запалването. Ако имате съвети и предложения казвайте защото вече незнам от какво може да е. Поздрави
  4. Ми не знам колега, на този, който ми дадоха пише 92 градуса а на кутийката пишеше F20A3 до колкото помня. Чудя се само дали е A3 или нещо друго. Иначе моят проблем изчезна засега. Днес покарах малко из и извън града, стрелката си закова където трябва и не мръдна от там както и да карах и също така и на бензин и на газ.
  5. Ами в монета даже дърпа всичко от съда. Ама днес 2 пъти я разглобявах да сменя термостата и предполагам че може да е нямала вода в блока понеже радиатора го пълних. Преди 2 седмици правих тест за въглероден диоксид в радиатора и нямаше грам изгорял газ в охладителната система. Сега и доливам вода в разширителния казан и утре ще я разходя пак на бензин да видя как ще е. Дано се нормализира защото ако пак продължава май остава гарнитурата като вариант.
  6. Здравейте колеги Стрелката за температурата на водата постоянно играе като се натовари мотора и не мога да открия причината. С нов радиатор съм понеже прегря и спука стария, смених термостата 2 пъти понеже първият ми го дадоха за F20 на 92 градуса и днес сложих за D15 на 78 градуса, но проблема си остана. Колата се кара с обикновена газова и преди да спукам радиатора нямах абсолютно никакви проблеми. Благодаря предварително
  7. Здравейте колеги. Търся магазин за авточасти в София с ниски цени. Търся гарнитура за v-tec клапан на D15Z1. Благодаря предварително.
  8. Еми според думите на кратун е оборотомера...иначе не се връзва 2 еднакви мотора, с 2 еднакви кутии, да вдигат една и съща скорост на различни обороти и то от порядъка на 1700 оборота разлика. Според мен трябва да се закачи на компютър и да се види дали оборотите на оборотомера пасват с тези на компютъра и ако има разлика, поне да знаеш от каде ти идва проблема
  9. Днес мисля и аз да дойда ( не точно с хонда но пак е японка ). Дано да има повече хора днес че и времето е хубаво.
  10. Търсих инфо за тази аларма, но не намерих нищо съществено... Все пак кажи коя схема ти трябва: тази за датчиците каде да поставиш или на самото устройство? Мисля че мога да ти бъда от полза но нищо немога да ти обещая...
  11. И според мен ще е от турбината! Не се сещам за друго което да ти влияе на налягането...и то на обороти близки до тези, които ще я задействат!
  12. А мерси..ще взема и един приятел с мен за подкрепа!Надявам се нямате нищо против
  13. И аз мисля че проблема е в стягането! Ако не се лъжа имаше последователност за стягане на главата точно заради гарнитурата. Мисля че в програмата на BOSCH имаше указания как и колко да се стегне всеки болт! Успех!
×
×
  • Създай нов...