Jump to content

prissnr

Фен
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

prissnr last won the day on July 19

prissnr had the most liked content!

Community Reputation

32 Neutral

1 Follower

About prissnr

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2006 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    prissnr_85

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Трета година съм с Dunlop WinterSport. Сцеплението е добро на мокро и сняг, не се губи при ниски температури и са тихи. Препоръчвам.
  2. Здравей, някак не съм видял въпроса, съжалявам. Не, не се наложи нищо специално да правя със звука, просто вкарах буксите. Басът пак е изолиран на колоните под задното стъкло и звука е богат, както беше и преди. Изглежда усилвателя е след радиото, а не е вграден. Единствения проблем е, че има слаб бял шум, но се чува само между песните докато е тихо.
  3. За тампон можеш да провериш като на вдигнат капак наблюдаваш мърдането на двигателя. При запленен двигател някой да отпусне съединителя на първа и на задна, а ти гледаш - така ще можеш да се ориентираш кой тампон е скъсан ако евентуално е това. Само много внимавай да не стоиш пред колата и да е дръпната здраво ръчна, за да няма бели. Иначе за вътрешно каре, май единствения начин е да се свали. Някой сблъскал се може и да каже начин. П.П: Предния тампон на мен ми беше скъсан и диагностицирах по описания начин. НО нямах проблем с постоянно тракане, по скоро се чуваше при рязко потегляне и отпускане на газта. Успех!
  4. Пробвали ли сте със силиконови? Аз преди половин година взех някакви евтини “бананки” и силиконови пера, смених перата и за сега съм много доволен - чистят дъжд перфектно без скърцане и с мушичките горе-долу се справят. Между другото не всички чистачки стават за нашите акорди, защото ако захвата е прекалено голям рамената пречат на пръскалките.
  5. Ха! От това ли било. На мен температурата ми е забила на 28 и мислех, че има проблем с таблото, понеже на навигацията си ми я показва добре.
  6. Няма китайска навигация, на която да работи малкия дисплей. Освен това и размера на горния панел е различен. Трябва да го смениш с такъв без дисплей.
  7. Колебах се дълго дали да изразя някакво мнение, но ще го направя. Тези идеи с платени секции и постове ми звучат като загубена кауза. Може и да сработи. Първите няколко месеца. После ще се появи друг форум, който няма да ги има тези “екстри” и този ще обезлюдее, всичко тук ще е архив. Според мен трябва да се, да го наречем, стимулира критическото мислене у хората. Идеята ми е някакъв начин да се открояват едните от другите - например шрифта на Фена и другите с ценно мнение от практиката може да бъде тъмно син. Така мнението им ще се вижда и ще тежи. Пък разните “професори”, както някой ги нарече, след няколко провинения може да почнат да пишат в сиво. Решението е просто, вярвам, че ще е ефективно. И между другото, не виждам смисъл от това подмазване към Фена с цел да се смени решението му. Той много добре знае, че е добър майстор, както и онези, на които е помогнал. Това решение изглежда вече го е взел, може обаче да се помисли какво може да се подобри във форума, така че в бъдеще да си промени решението.
  8. Кола, кола, ама за много хора е най-скъпото имущество. Какво лошо има някой да се старае да не съкращава живота на иначе изстрадалата 15 годишна машина?
  9. Крушка копче аварийки - 2x 14v/50 MA T3 Крушки копчета интериор - 5x 14V/60 MA [T-1 3/4] Крушка номер - 2x W5W 12V 5W W2,1x9,5d Крушка габарити - 2x W5W 12V 5W W2,1x9,5d Longlife Крушка задна/мъгла - 2x 7440/T20 Тези са от личния ми "каталог"
  10. Проблема е разрешен За мое щастие се оказа не полуоска, каре, скоростна кутия, а нещо много по-евтино - лагер главина. След смяна на преден десен лагер звука и вибрацията изчезнаха. Бях много озадачен, защото нито имаше шум при вдигнато колело, нито луфт. Изглежда дори и най-малките несъвършенства вътре в лагера оказват голямо влияние. Благодаря на всички отзовали се Ако модератор прецени, нека заключи темата
  11. Да, прав си наистина има разлика, но тя е по-скоро отстрани. Би трябвало да пасне, просто да изглежда маааалко по-различно. https://www.carsguide.com.au/car-reviews/used-car-review-honda-accord-euro-2003-2005-13384
  12. Преди и след фейс разлика няма. На бронята на дизела има една черна пластмаса отдолу, може да си я махнеш, но ще останат дупки от щипките. Аз съм с дизелова броня. Свалих пластмасата и изрязах арки в нея за ауспусите. Сега изглежда по-добре.
  13. За 150км минати дори и с неподходящо масло (а Castrol 5W40 не е такова) няма как да създадат такива драстични проблеми. Какъвто и да е проблема, не е свързан с маслото, по-скоро е имало друг проблем с мотора. Все пак 400х км съвсем не са малко, дори и за Хонда. Надявам се да е решим и евтин този проблем. Просто изчакай майстора. Аз бих препоръчал да погледне веригата и клапаните.
  14. @ExpandWeiner забелязал ли си дали при палене притракваше двигателя? Да не би веригата да е била разтегната и да е презкочи някой зъб?
×
×
  • Create New...