Jump to content

prissnr

Фен
  • Content Count

    60
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

prissnr last won the day on July 19 2020

prissnr had the most liked content!

Community Reputation

38 Neutral

1 Follower

About prissnr

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord 2006 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    prissnr_85

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Всички са така, включително и моя Акорд. По спомени едната гума е 1.7 и за 30к км няма видими щети по гумите (въртя ги). Ако стане много зле, вече може да помислиш за смяна на носачи.
  2. Няма проблем! С всички на газ е така, включително и моята. Има писано по темата. Причината е, че компютъра не взима постоянно информация от поплавъка, а смята на база моментен разход. Периодично се рестартира, май през 200км, също и при зареждане. Има начин да се излъже компютъра с допълнителен модул, но според мен не си струва. Дръж бензина около и над половината и няма да светва лампата. Едит: извинявай, като препрочетох поста, видях че всъщност проблема ти е друг.
  3. Това ключенце не е под кора. Намира се вътре в багажника от горната страна, някъде под третия стоп.
  4. Здравей колега. Преди време бях писал за опита ми с точно този вариант : линк Имай предвид, че това е за бензин. За дизел има някакви драми с климатика и не мога да помогна. П.П. Търсачката можеше да спести писането тук
  5. Не това е причината според мен. Спирачната течност е силно хидроскопична и абсорбира влага от въздуха. Щом капачката не уплътнява, е почти сигурно, че това се е случило. Спирачната течност е хубаво да се сменява през 2-3 години именно заради това, няма да сгрешиш ако я смениш сега. За вакуум може да си направиш експеримент с пуснати и спрени консуматори (климатик, подгрев на стъклата, фарове, т.н). При пуснати консуматори вакуума е по-силен и е нормално педала да поомеква, но не и да има разлика в спирането.
  6. Опаа. Ти ли си разбиращ? Аз като нерабиращ мога да кажа: имам китайска навигация и си заслужава на 100%. Ето тук има повече информация: П.П: Не пестя от гуми и спирачки
  7. Едно време не се караше с над 80. Не за друго, автомобила не позволява. Сега на магистрала е нормално да караш със 140, иначе си опасен
  8. Трета година съм с Dunlop WinterSport. Сцеплението е добро на мокро и сняг, не се губи при ниски температури и са тихи. Препоръчвам.
  9. Здравей, някак не съм видял въпроса, съжалявам. Не, не се наложи нищо специално да правя със звука, просто вкарах буксите. Басът пак е изолиран на колоните под задното стъкло и звука е богат, както беше и преди. Изглежда усилвателя е след радиото, а не е вграден. Единствения проблем е, че има слаб бял шум, но се чува само между песните докато е тихо.
  10. За тампон можеш да провериш като на вдигнат капак наблюдаваш мърдането на двигателя. При запленен двигател някой да отпусне съединителя на първа и на задна, а ти гледаш - така ще можеш да се ориентираш кой тампон е скъсан ако евентуално е това. Само много внимавай да не стоиш пред колата и да е дръпната здраво ръчна, за да няма бели. Иначе за вътрешно каре, май единствения начин е да се свали. Някой сблъскал се може и да каже начин. П.П: Предния тампон на мен ми беше скъсан и диагностицирах по описания начин. НО нямах проблем с постоянно тракане, по скоро се чуваше при рязко потегляне и отпускане на газта. Успех!
  11. Пробвали ли сте със силиконови? Аз преди половин година взех някакви евтини “бананки” и силиконови пера, смених перата и за сега съм много доволен - чистят дъжд перфектно без скърцане и с мушичките горе-долу се справят. Между другото не всички чистачки стават за нашите акорди, защото ако захвата е прекалено голям рамената пречат на пръскалките.
  12. Ха! От това ли било. На мен температурата ми е забила на 28 и мислех, че има проблем с таблото, понеже на навигацията си ми я показва добре.
  13. Няма китайска навигация, на която да работи малкия дисплей. Освен това и размера на горния панел е различен. Трябва да го смениш с такъв без дисплей.
  14. Колебах се дълго дали да изразя някакво мнение, но ще го направя. Тези идеи с платени секции и постове ми звучат като загубена кауза. Може и да сработи. Първите няколко месеца. После ще се появи друг форум, който няма да ги има тези “екстри” и този ще обезлюдее, всичко тук ще е архив. Според мен трябва да се, да го наречем, стимулира критическото мислене у хората. Идеята ми е някакъв начин да се открояват едните от другите - например шрифта на Фена и другите с ценно мнение от практиката може да бъде тъмно син. Така мнението им ще се вижда и ще тежи. Пък разните “професори”, както някой ги нарече, след няколко провинения може да почнат да пишат в сиво. Решението е просто, вярвам, че ще е ефективно. И между другото, не виждам смисъл от това подмазване към Фена с цел да се смени решението му. Той много добре знае, че е добър майстор, както и онези, на които е помогнал. Това решение изглежда вече го е взел, може обаче да се помисли какво може да се подобри във форума, така че в бъдеще да си промени решението.
×
×
  • Create New...