Jump to content

V4st*r

Фен
  • Content Count

    126
  • Joined

Community Reputation

10 Neutral

About V4st*r

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    1990's Honda

Recent Profile Visitors

605 profile views
  1. Да се включа и аз. Пила не знам как се прави, ако изображението просто се инвертира, то това което е по-долу, е резултата 1) Автомобил – Honda Accord 1.6i бензин 1999 г.; 2) Масло – Yacco VX600 5W40; 3) Маслен филтър – Mahle или Knech (не помня); 4) Общ пробег на автомобила - 245705 км; 5) Пробег на маслото в момента на вземане на пробата - 880 км; 6) Цикъл (извънградско/градско) – 0/100; 7) Средна скорост - около 40 км/ч; 😎 Сезон на експлоатация – Ноември 2019 - Февруари 2020; 9) Моточасове – не зная; 10) Изразходвано гориво - не зная; 11) Kтм =.......; 12) Пробата е взета от напълно загрял двигател (15 мин след гасене) и се е сушила 24 часа на стайна температура; 13) Обем на налятото чисто масло при смяната - 3 л.; 14) Доливане на масло – не е правено 15) Други – предходни масла: същото, за горе-долу същите км и няколко месеца експлоатация (лято - есен), но чакаха старото масло (Lube GDI 5W30) да изстине преди да го източат, 100% градско, опитвам да избягвам светофарите, не я гася за кратки спирания до 10 - 15 мин. Капката съм я снимал с телефон, опитах да изкарам цветовете макс. близо до тези от листа, сравнявайки го с изображението на екрана edit: emod; добавена "пила".
  2. Цецо, а ти доволен ли си от Хондовското масло? Т. е. ако има течове, може би синтетик бленда на Хонда, ще да е по-добрия избор? А някой да е ползвал Honda ultra LTD 5W30 маслото? https://www.ato24.de/de/honda-ltd-sn-5w-30-4-l.html
  3. А лошо ли е ако има и минерално, в смисъл, ако има леки течове, това масло има ли преимущества / слабости спрямо PAO / Ester?
  4. И аз моля за мнения относно тези две масла, понеже са достатъчно евтини за да ми позволяват смяна и по 2 пъти годишно.
  5. Вземи си от Мосю Бриколаж две силиконови маркучета, едното по-тънко, за щеката, другото малко по-дебело за помпичката. Стотинки са. Не трябва да са много дълги, иначе трудно ще изпомпи, колкото щеката + още 5 см. Изчакай маслото да поизстине (защото маркучетата омекват доста) и ги сложи на една помпичка от душ гел или шампоан. И си изтачаш малко от маслото през щеката.
  6. А има и 5W30 с HTHS 3,7 - повече дори от 5-40 масло, това не е ли по-добрия вариант за задръстванията?
  7. Добре, но в таакъв случай не трябва ли да смятаме и стоенето в софийско задръстване, както и карането при горещина над 32° (според сервизната книжка на Хонда) също за тежък режим? И дали използването на "неекологично" масло няма връзка с не-членуването на Швейцария в ЕУ? И още нещо, не е ли точно HTHS-а на маслото фактора от който зависи предпазването на цилиндровите стени и сегментите? И ако е така, ако ще наливаме 5-30 не е ли по-добре да изберем такова 5-30 с по-висок HTHS?
  8. Само не ми е ясно от ЕРА как още не са ги погнали за такова "богохулство"
  9. Ravenol i Shell. Shell директно сравняват своето уж по-долно API SL масло с API SN i настояват че е по-добро: Shell Helix ultra.pdf
  10. Това не може ли и с един крик крокодил да се направи? Бтв, забелязвам, а се оказва че и Шел го пишат по техн. характеристики на маслата си, че по - старите API SL и BMW Longlife 98 масла май имат и по-добри характеристики:
  11. Значи за европейката, която по-бързо цапа маслото да не и търся специално high mileage?
  12. А с помпата на Ravenol, през щеката няма ли да стане? Последния път оттам си източих малко масло защото в Бош сервиз наляха в повече. Бтв, чувал съм че било добре нивото на маслото да е 2-3 мм под макса, по-малко масло горяли и т. н., има ли нещо такова?
  13. Ами добре, но щом е под 1,25 все пак не е твърде много? Или е? А какво мислиш за high mileage спесификацията?
×
×
  • Create New...