Jump to content

Shorty

Фен
  • Мнения

    628
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

155 Good

Относно Shorty

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 23.08.1983

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 2.4 Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

10548 профилни разглеждания
  1. Тези на снимките се евтини китайски крушки,нямат нищо общо с Osram!
  2. Извинявам се за оффа,ама колега аз с класа ще поддържам с по малко пари.Някои цифри са направо шокиращи.Явно някои "майстори" не познават парите.
  3. Моето комби е от Швейцария и няма грам ръжда отдолу,даже се и продава,ако имаш път към Пловдив ела го виж.
  4. Ами виж си цокъла на лупата,предполагам различаваш H1 от D2S.
  5. Много се извинявам и благодаря на колегата,че ме е поправил.Наистина имах предвид Honda ATF масло.
  6. Смени маслото,но задължително с Honda MTF.3 литра ще ти стигнат.Точиш старото и сипваш новото.Това си е вид опресняване,не е пълна смяна,но ще помогне със сигурност.
  7. Откачи акумулатора за 5-10мин. , ако след закачането му още ти свети tail gate провери за прекъснати кабели.Ако и кабелите са ок вече е по-сложно.Има отделен компютър за вратата на багажника,може и само моторчето на маханизма за отваряне да се е предало, както беше при мен.При много ниски температури вратата блокира автоматично с цел да не се прецака нещо по механизма,затова просто я рестартирай ,чрез откачане на акумулатора.След това давай по-реда който съм ти писал.
  8. Аз не съм сигурен кой номер беше бушона,ще проверя и ще пиша.Иначе пак тук го бях прочел в някоя стара тема тоя пиниз с бушона и при мен свърши работа,но ще погледна точно кой беше.Иначе аз съм преди фейс комби type s сигурно има разлика в бушониерта ,на тия дето са напомпани с повече екстри.
  9. Това с ваденето на бушона е най-лесния и безболезнен начин.Направих го малко след като взех колата,защото първо хаби ненужно много течност и второ най-ме дразнеше,че пръскаше върху капака всеки път като искам да си изчистя предното стъкло.Иначе аз съм с комби с ксенон и моето казанче събира близо 7л. (мисля, че беше 6,8л.) и преди ми свършваше за нула време,а сега го пълня и забравям.Даже напролет като сипах лятната течност преди седмица долях концентрат зимна и събра към 3л. и малко та значи е било казанчето на половина още пълно.
  10. Горивния филтър с какъв го смени?
  11. Провери дали всички врати са заключени.Ако ти е прецакана някоя от машинките на централното(актуатор) , което си е масов проблем,алармата няма да се включи защото колата не е заключена.При мен стана така когато не работеше машинката на предна пасажерска врата,добре че я хванах на време.Та пробвай първо дали всички врати са заключени и след това търси проблема другаде.
  12. Светло сивите са вече боядисани ,ще кача снимка другата седмица и са с цена 400лв.Качвам снимки на графитените ,всяка по отделно да се видят забележките по боята. 18" гумите са продадени. 215 65 16 Милелините-260лв. за 4бр. 205 55 16 Гудиъра 100лв. за двете.
  13. При положение ,че по технически характеристики и сметнато при идеални условия на 2.4 автомат комби му дават 14.3/100 градско незнам как ги докарвате тия разходи.Или засичането ви е грешно или трябва да гасиш двигателя и да караш по инерция през половината път.Не,че нещо ама до сега не съм имал кола която да ми гори по-малко от заводските показания.Винаги са ми горели повече и то с доста.Чак толкова нервен шофьор не съм, но 1-ва и 2-ра си ги изцеждам доста често, а знаем, че там разхода е най-висок.
  14. Аз ако моя гори толкова градско, ще черпя всеки ден.2.4 комби ръчка ,ми дава от 17,5 до 21 на 100 газ градско в Пловдив.Незнам какъв по-нисък разход очакваш от тоя кораб.Това не е Сивик макар и сивик с 1.4 да ми е харчил по 10-11 газ в Пловдив , явно си има значение стила на шофиране,но по-нисък разход не очаквай!
×