Jump to content

Shorty

Фен
  • Мнения

    589
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

150 Good

Относно Shorty

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 23.08.1983

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer 2.4 Type S
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

10134 профилни разглеждания
  1. Термостата започва да отваря на 78 градуса и до колкото знам работи на две степени ,напълно отворен трябва да е около 90градуса,но маркучите ми се виждат доста горещи и надути,верно че има налягане,мерихме го със свалена капачка дава 1.3 бара малко ми се струва завишено,капачката е на 1.1,на какво нялягане трабва да работи системата в такъв случай.
  2. Не естествено,но доколото знам перката включва на около 95градуса и точно за това че чудя може ли да ги достигне на място при външна температура около 5-6 градуса за да разбера дали датчика който включва перката работи.
  3. Значи да не бързам да сменям датчик.А тресенето има ли го при вас.И в други акорди съм се качвал и пак има леко тресене ,но при мен като,че ли е повече или просто му обръщам прекалено много внимание и ми се струва,че се увеличава.
  4. Днес карах на бензин, цял ден и нямам проблеми не ми пропадат оборотите като изключвам от скорост ,явно или трябва да сменя бензиностанцията или да посетя газаджията.Лошото е ,че и след реглажа на клапаните тресенето, го има.И на бензин и на газ.Термостата отваря и двата маркуча са топли ,но перка не се включва.Колата не качва стрелката на температурата повече от нормално,та на вас в това време включват ли ви се перките като спрете на място.Лятото редовно по светофарите я чувах,но сега не иска.Дали е много студено или да сменям датчика дето е на радиатора.Като пусна Auto компресора включва и двете перки тръгват веднага.Значи перката работи остава датчика на радиатора,но да не сменям пак напразно искам да знам при вас сега като загрее добре колата пуска ли се перката за охлаждане на радиатора при изключен компресор.
  5. Точно с HDS го адаптирахме уж,но е същата работа.Четох,че дори и след обучение ,проблема си остава и май няма измислено решение,за това питам някой дали се е справил досега.
  6. А някой решил ли е проблема с оборотите след чистене на дросела,помня в някоя тема имаше линкове към руските форуми с някакви решения ,но не ги намирам в момента
  7. Джанти Акорд 7-ма ген.

    За ет-то съм съгласен ,но колегата се поправи за гумите защото 245/45/17 са доста различни от заводския размер и не са препоръчителни.Иначе има 2-3 модела оригинални джанти,които стоят много добре на акорда.Фаворити са ми type s 17-ските от преди фейс и екзекютив фейс 17-ски.Това са малка част от джантите, които според мен седят добре на акорд 7-ма ,като говорим за сток окачване
  8. Джанти Акорд 7-ма ген.

    Търси си оригинални 17-ски има няколко модела все някой ще ти хареса.На тая кола със сток окачване оригиналните стоят най-добре.Гумите задължително 225/45/17 друг размер 17-ска не слагай бягаш от оригиналния размер,а колата ти е с VSA и не мисля,че е подходящо да караш с размер различен от посочения от производителя.По-добре си вземи оригинални джанти за около 500 а останалите пари ,вложи в по-хубави гуми,тая Debica след първия сезон ще е за боклука.
  9. Баси то си имало тема за тая шитня,а аз колко нерви,грешни пари и ходения по всякакви майстори изхабих. Накратко, тресенето го има и при мен.Доста започнах да го усещам,когато застудя още началото на зимата. Интересното е,че преди това или го е нямало или не е било толкова силно изразено.Миналата зима,нямам спомен да ми е направило впечатление.Купих колата октомври 2016. Както и да е в началото на зимата започнах да го усещам това тресене,когато колата загрее.Когато запаля докато е над 1000 оборота е бетон.Паднат ли под 900 и се започва.Имам чувството ,че цялото купе трепери,даже волана ми трепери като го държа.Скоро след това започнаха и проблеми с оборотите на празен ход.Като изключа от скорост и падат доста претириса и се нормализират. Започнах с почистване на дросела.Свалих го почистих го добре,сложих го ,обезвъздуших и я закарах да ми го обучат ,защото разбрах ,че след сваляне и чистене иска обучение ,понеже е електронен(след това се сетих за проблеми с празния ход, които започват ,точно след тази процедура(в момента страдам от тях))"Монтьора ,който ми обучаваше дросела(с HDS) ,каза че дросела е обучен перфектно,но колата тресе и вариантите са два, клапани за регулиране или гарнитура глава,понеже по думите му "надувала маркучите".Отидох при друг монтьор да ми легулира клапаните,понеже се скарах с този ,с надеждата да се оправи тресенето и да не се окаже духнала гарнитура.Регулирахме клапаните,монтьора каза,че са били доста натегнати и ги е оставил леко хлабави и да отида пак след седмица да види как са.Да обаче колата започна да трака като дизел,а тресенето остана даже ми се струва,че леко се увеличи.Тук май трябва да вметна,че предния реглаж на клапаните ,го бях правил преди не повече от 13к км. и тогава монтьора,казаче са били перфектни.Тръгнах си със тракащите клапани да видя как ще се държи колата и продължих да търся под вола теле.Колата определено се поотпуши,вече ясно се усеща включването на втек клапана и колата откача.Да ама малко преди 6к оборота колата сякаш губи мощност и отвори ли клапана полудява.Това може да е нормално,незнам.Продължих с терзанията за тресенето и реших,че може да съм сипал кофти масло и от там да идва цялата работа,Тъкмо се засилих да го сменям(на 2000км. е от смяната).И хоп,ами не ми се включва перката за охлаждане на радиатора.Айде ново 20.Тръгнах от датчика,който я пуска.След няколко разговора с познати монтьори реших,че може и да е терностат.10-на км. градско каране и долния маркуч е студен,а горния твърд и пари.Викам си 100% термостат.Смених го ,същата работа.От вкъщи до работа сутрин ми е 7км.Колата уж е загряла,нарочно я рязах на прекъсвач,спирам долния маркуч студен.Държах я 20мин. на място ,перка не се включи и маркуча още е студен.Двама авери имам със същия акорд викнах ги и двамата днес до работа и на двамата не им се включват перките на място и долния маркуч по-студен от горния.Викам няма начин три коли с еднакъв проблем.Тресенето го има и при тях,но като,че ли малко по-слабо от моето.И така в момента смятам да отида да си ми регулират клапаните както си трябва ,след това ново масло защото още имам съмнения ,че сегашното е боклук,като го сменя ,ще пиша със сигурност ли е правило мизерии.Смятам да заложа на Бардал 5w20 + Sumolub добавка и да видим,какво ще се случи. Това е от мен,моля споделете в това време кога ви отваря големия кръг и кога включва перката за охлаждане на радиатора,без включен компресор,защото оставя ли я на auto веднага тръгват и дветве перки.
  10. Проблем с оборотите

    Това е следващото което мисля да направя,но реглажа го правих преди 12-13к км. и ми се струват малко км. за нов ,но ще се подсигуря да видим,дали ще има подобрение. Скоро сменях О-пръстенчето на бързата връзка на маркуча за ниското налягане на хидравликата. Поръчах си оригинално(размера му е 13x1.9)Виенето спря,но започна да тече точно от там където трябва да уплътнява тоя пръстен.След това си взех от магазинче местно 13x2мм О-пръстен и теча спря,но пък пак вие от време на време. Пиша ги тия неща понеже проблема с пропадане на оборотите започна горе-долу след тия манипулации.Дали е възможно на има нещо общо.
  11. От известно време колата като загрее и като съм на място усещам едно тресене от към двигателния отсег.Оборотите не се менят.От скоро обаче започна да ми прави мизерии,когато в движение изключа от скорост и настъпя спирачката да намалям оборотите падат до към 500 усеща се леко притрисане и след това се нормализират.На газ се усещат доста ,на бензин пак го има,но едва доловимо.Смених първо газовия филтър,същата работа.Днес свалих и почистих дросела ,пак същото.Утре ще ходя да ми обучат дросела,понеже съм с електронна газ и разбрах,че след сваляне и чистене е нужно обучение.Но и преди и след чистенето е едно и също.Нещо ме съмнява ,че проблема е в газта,но ще съм отворен и на други предположения.Колата е k24a3 type s с ръчни скорости.
  12. Ако паснат,ще е супер,ама на 3.0 е 28mm. дебел диска ,а нашите са на 25мм.Това не мисля ,че ще е голям проблем,само да паснат на съпорта,че съм с чисто нови дискове и не ми св иска да минавам на по-малки
  13. На купето дисковете и при 2.0 и 3.0 мотора са 282мм. на 2.4 7-ма ген. са 300мм. и аз се интересувам дали няма да опират в диска отвън спирачните апарати и дали ще паснат на дупките съпортите.
  14. Гарнитура за V-tec клапана

    .....и колата е???
  15. 2.0 мотора преди фейслифт нямат vsa ,ако търсиш задължително със такава система се ориентирай към 2.4.Обявата която си посочил е почти базов модел,но поне има круиз контрол,на който също държиш.За мен най-добрия вариянт за това което търсиш е 2.4 type s.Не е със всички екстри,но са напълно достатъчно. https://m.auto.bg/details/11516101944499721 Обърни внимание на тази обява с всички екстри е и е пресна
×