Jump to content

slacker

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

10 Neutral

Относно slacker

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    x

Profile Information

  • Кара
    Accord CL9 K24A3 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София, Плевен

Последни посетители

287 профилни разглеждания
  1. Привет, колеги, това ли е парт номерът на въпросния потенциометър? 37971-RBB-003 Sensor Assy., Accelerator Pedal
  2. Бих искал 6л. (1x5л. и 1х1л.) от това https://www.ato24.de/en/ravenol-vollsynth-turbo-vst-sae-5w-40.html 1 х €34,95 + 1 х €7,89 = €42.84 или 80.07лв. с отстъпката. Ще ти донеса парите лично, като дойда за маслото от предната поръчка.
  3. Намирам противоречива информация относно това дали мога да сложа 225/45R17 гума на 7j джанта, вие как мислите? Стоковите джанти 17ки за Акорд 7 пак ли са 7j, с какъв размер гуми препоръчва производителя да се карат?
  4. Здравей, Чавдаре, Бих искал да поръчам: 4 броя Honda ATF DW-1 0.946L - 4 x €12.99 = 97.12 лв. с отстъпката 1 брой RAVENOL DXG SAE 5W-30 5L - 1 x €48.95 = 91.50 лв. с отстъпката Маслен филтър за колата от инфото ми дали има сайта? Нещо не мога да се ориентирам. Парите (общо 190 лв.) ще дойда да ти предам лично в понеделник или вторник ако е удобно. Поздрави.
  5. slacker

    Проблем с ABS и VSA

    При мен светнаха същите тези лампи веднага след смяна на спирачната течност, угасих колата, запалих отново и бяха изчезнали. Час по-късно светнаха пак, повторих процедурата и оттогава не съм ги виждал вече повече от половин година, така и не разбрах какъв им беше зорът.
  6. Разбира се, че не пречи, за това и не се нагърбих да правя изводи в предходното си мнение. Аз самият карам същия акорд със спукана дистроникова емблема, най-вероятно в следствие на удър, но колата си е повече от прекрасна. Все пак да поразмишляваме Aко колата е излязла с АCC от завода, едва ли някой би се разделил с тая екстра за да я направи "по-хубава" посредством Тype-S решетка, за мен това по-скоро би било индикация за удър, тук го има и варианта дистроникът просто да е спрял да работи, но това също не оправдава сменената решетка. Ако колата е излязла без АСС, то шансът да е била по-сериозно ударена е по-голям, тъй като в този случай са подменени решетката и воланът. Не ангажирам никого с мнението си.
  7. Нещото, което ми направи впечатление, е ,че колата има бутон за дистроника на волана (АЦЦ), но емблемата не е дистроникова, а обикновената релефна. Това може да означава, че воланът или предната маска с радара са били подменени.
  8. Привет, интересуват ме цените на следните 2 части: 28600-RCL-004 28600-RCR-004
  9. Привет, https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html - €5.99 https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html - 5l - €39.15 https://www.ato24.de/en/ravenol-teg-sae-10w-40.html - 5l - €25.95 71.09 * 1.9675 = 139.87 - 10% = 125.88 + 2 * 1.5 = 128.88лв тотал? Превеждам 130 ако всичко е наред със сметката. Поздрави
  10. Пробвах Д3 режима за няколко километра градско снощи, не знам дали си въобразявам, но мисля, че е колата се движи по-плавно на него, ще събирам още впечатления. Въпреки това, падането на оборотите от клипчетата, които качих, си го има. Благодаря за предложението.
  11. В началото на Октомври звънях на Слави за диагностика на АТ, почистване на дроселова клапа и смяна на антифриз. Каза ми, че е зает почти целия месец и да се чуем към края за да се доразберем. Звъннах му на 22ри Октомври, понеделник, предложи ми да ме вземе още същата седмица, но часът не ми беше удобен и се разбрахме за следващата събота сутрин (4ти Ноември), около 10 часа. В уречения ден и час бях в сервиза и всичко беше наред. Човекът е много точен, според мен, отговаряше на всичките ми въпроси и освен за нещата, за които се бяхме разбрали да свършим, ми прегледа окачването, всички течности и ми настрои блутут телефона напълно безплатно. Въпреки забавянето от около месец след 1вото ми обаждане (заради което и аз имам вина), опитът ми е много позитивен и със сигурност ще посетя пак.
  12. Придърпване и неплавно движение усещам и аз, както казах, най-ясно изразено е при шофиране в натоварени градски условия, като го усетя започвам да зяпам оборотомера. Ако беше само заради движението на стрелката едва ли щях да го мисля толкова. Четох теми тук за рефлаш, не знам дали е удачно се прави ако целя само изчистване на тоя проблем, без да съм сигурен от какво е точно.
  13. Благодаря за информацията, колега. Това, че е възможно да е нормално въобще не ме успокоява, тъй като откакто го забелязах погледът ми седи само в оборотомера докато карам Намерих 2 клипа в телефона, които са снимани преди да почистим дроселовата клапа, на първия давам газ до около 1700 оборота, отпускам педала напълно, оборотите падат до 800, след което се връщат на 1100. https://www.youtube.com/watch?v=_qxFqdJhGus На втория клип правя упражнението 3 пъти подред https://www.youtube.com/watch?v=3U_jYIpM45g
  14. Мисля, че на студен двигател не се проявява. За IACV-то трябва да го питам, но съм почти сигурен, че чисти само дроселовата клапа.
×