Jump to content

slacker

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно slacker

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    agshahd

Profile Information

  • Кара
    Accord CL9 K24A3 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

117 профилни разглеждания
  1. Привет, интересуват ме цените на следните 2 части: 28600-RCL-004 28600-RCR-004
  2. Привет, https://www.ato24.de/en/honda-psf-0-354-l.html - €5.99 https://www.ato24.de/en/ravenol-dxg-sae-5w-30.html - 5l - €39.15 https://www.ato24.de/en/ravenol-teg-sae-10w-40.html - 5l - €25.95 71.09 * 1.9675 = 139.87 - 10% = 125.88 + 2 * 1.5 = 128.88лв тотал? Превеждам 130 ако всичко е наред със сметката. Поздрави
  3. Пробвах Д3 режима за няколко километра градско снощи, не знам дали си въобразявам, но мисля, че е колата се движи по-плавно на него, ще събирам още впечатления. Въпреки това, падането на оборотите от клипчетата, които качих, си го има. Благодаря за предложението.
  4. В началото на Октомври звънях на Слави за диагностика на АТ, почистване на дроселова клапа и смяна на антифриз. Каза ми, че е зает почти целия месец и да се чуем към края за да се доразберем. Звъннах му на 22ри Октомври, понеделник, предложи ми да ме вземе още същата седмица, но часът не ми беше удобен и се разбрахме за следващата събота сутрин (4ти Ноември), около 10 часа. В уречения ден и час бях в сервиза и всичко беше наред. Човекът е много точен, според мен, отговаряше на всичките ми въпроси и освен за нещата, за които се бяхме разбрали да свършим, ми прегледа окачването, всички течности и ми настрои блутут телефона напълно безплатно. Въпреки забавянето от около месец след 1вото ми обаждане (заради което и аз имам вина), опитът ми е много позитивен и със сигурност ще посетя пак.
  5. Придърпване и неплавно движение усещам и аз, както казах, най-ясно изразено е при шофиране в натоварени градски условия, като го усетя започвам да зяпам оборотомера. Ако беше само заради движението на стрелката едва ли щях да го мисля толкова. Четох теми тук за рефлаш, не знам дали е удачно се прави ако целя само изчистване на тоя проблем, без да съм сигурен от какво е точно.
  6. Благодаря за информацията, колега. Това, че е възможно да е нормално въобще не ме успокоява, тъй като откакто го забелязах погледът ми седи само в оборотомера докато карам Намерих 2 клипа в телефона, които са снимани преди да почистим дроселовата клапа, на първия давам газ до около 1700 оборота, отпускам педала напълно, оборотите падат до 800, след което се връщат на 1100. https://www.youtube.com/watch?v=_qxFqdJhGus На втория клип правя упражнението 3 пъти подред https://www.youtube.com/watch?v=3U_jYIpM45g
  7. Мисля, че на студен двигател не се проявява. За IACV-то трябва да го питам, но съм почти сигурен, че чисти само дроселовата клапа.
  8. Моля, изтрийте тази тема, тъй като погрешка съм постнал 2 пъти. Актуалната е тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=105715
  9. Здравейте, колеги, Отскоро съм собственик на Акорд 7, 2.4 бензин, автоматик, колата е страхотна, но има нещо, което ме притеснява. При потегляне и последващо пълно отпускане на педала на газта, оборотите падат рязко, след което веднага се стабилизират. Най-осезаемо е в градски условия, при движение в задръстване, когато отпускането на газта е последвано от натискане на спирачка. Обяснявам си, че падането на оборотите се случва когато колата изключи от скорост (поправете ме ако греша и автоматикът не работи по този начин). При извънградско каране проблемът почти не се усеща. Колата си има сила и всичко, само тоя дроп на оборотите ме дразни. Ще се опитам да кача клип, тъй като не съм сигурен, че успявам адекватно да обясня за какво иде реч. Ходих на диагностика, колата не беше записала никакви грешки, майсторът изчисти дроселовата клапа и я обучи, но почти няма подобрение. Идеи? Поздрави
  10. Здравейте, колеги, Отскоро съм собственик на Акорд 7, 2.4 бензин, автоматик, колата е страхотна, но има нещо, което ме притеснява. При потегляне и последващо пълно отпускане на педала на газта, оборотите падат рязко, след което веднага се стабилизират. Най-осезаемо е в градски условия, при движение в задръстване, когато отпускането на газта е последвано от натискане на спирачка. Обяснявам си, че падането на оборотите се случва когато колата изключи от скорост (поправете ме ако греша и автоматикът не работи по този начин). При извънградско каране проблемът почти не се усеща. Ходих на диагностика, колата не беше записала никакви грешки, майсторът изчисти дроселовата клапа и я обучи, но почти няма подобрение. По колата съм обслужил почти всичко веднага след като
×