Jump to content

goldbyrk

Фен
  • Мнения

    793
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

150 Good

Относно goldbyrk

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    като луд
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    второ

Последни посетители

2219 профилни разглеждания
  1. Всички коли трябва да го имат, не само Хонда. Намира се на смукателният колектор, но чрез серия отвори дърпа газовете от картера с маслото.
  2. Оборотите играят ли, или пък да са станали по високи? И при мен съскаше и се оказа че дърпа от PCV клапана.
  3. PCV клапан е виновника. Някъде четох че е консуматив, който се сменя с всяка смяна на маслото. Дори много често се оказва че маслото изчезва не от сегменти, а именно от прецакан клапан!
  4. Появи се нов проблем с оборотите. Всичко бе наред, докато не забелязах че изведнъж празният ход застана на около 1200 об и реших днес да направя обучение на компа. След обучението оборотите започнаха да играят ритмично и на топъл и на студен мотор! Като загрее от 1200 до 2200, на студен 1600 - 2300. Правих няколко пъти обучение и нищо. Идеи?
  5. Акумулатора се предаде от студовете както и очаквах. След поставянето на нов, проблема с оборотите изчезна.
  6. goldbyrk

    Скъсан болт

    Имах същия проблем. Разпробих нов отвор и нарязах резба. Болтовете са М6 фабрично, нарязах с М8, защото първият път при пробиването отвора се разби. Все пак болта е по твърд от алуминия, така че това да се има предвид. Гумичките влизат плътно в М8, а болта се оставя толкова дълъг, че като се затегне до край, гумичката да не се деформира, а само да е добре притисната. За да не хвърчат излишно стружки, покрий с парцал, но и да напълниш главата със стружки, не е проблем, защото филтъра ще ги обере после.
  7. По принцип буксите изложени на атмосферни условия , се закопчават пълни с грес.
  8. "Пробвал съм ...........с цял дросел от безпроблемна кола - никаква разлика. Написал съм го в първи пост. " ... и в 11-ти... Това за пада на мощността има най - голяма логика до тук. Забелязвам, че акумулатора ми съвсем скоро ще бъде пътник.
  9. За сега не е пипан, но и до там ще стигна. Времето не става за работа... D14A4
  10. При положение че всичко е здраво - рейка. И при мен лопа от как я имам. Нито се увеличава нито намаля с времето.
  11. Пробвал съм не само с друго стъпково, а и с цял дросел от безпроблемна кола - никаква разлика. Написал съм го в първи пост. Аз съм с японски хечбек, не виждам мембрани никъде.
  12. Опитвал съм с обучаване на компа. Карам предимно извънградско на оборот.
  13. Появи се следният проблем. При достигане до макс 2000 об и натискане на съединител, оборотите пропадат до към 200-300 , след което се качват на нужното. При достигане на по високи обороти, с последващо изключване от скорост, проблема не се изявява. Получава се и при леко чукване на педала на газта, отново само до макс 2000 об. Като че ли по често се проявява при натискане на спирачка, но може и да няма връзка. Чистил съм перфектно стъпковото, пробвал съм и с цял дросел от друга кола без такъв проблем, но проблема си остава.
  14. Дъгата на фара е различна .
×