Jump to content

goldbyrk

Фен
  • Content Count

    913
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

goldbyrk last won the day on July 3

goldbyrk had the most liked content!

Community Reputation

197 Good

About goldbyrk

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    като луд
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    второ

Recent Profile Visitors

2686 profile views
  1. Какъв е смисъла от подобна замяна?
  2. Уплътнението не се реже с макетен нож. Най лесният начин е със тънка стоманена тел, или струна , като първо се пробива като с игла и се промушва отдругата страна . Теглят двама и става гладко и лесно. Така се спестява и свалянето на всякакви лайсни и кори. Като се стигне край таблото, се поставя подложка да не се нарани.
  3. Като се прибера тази вечер ще ти го напиша. Добър избор. Богата гама от цветни частици. На слънце цвета им се сменя като на хамелеон
  4. Моята е черна но е 6-та хеч. Устройва ли те?
  5. Само дето няма кой да го направи професионално.
  6. Аз сменях моето. Оригинално не намерих, а и оригиналните са надрани от чистачките , което се вижда нощно време от фаровете насреща. Взех си Пилкингтън, с монтаж 240 лв. Много добра изработка, оригиналното даваше повече деформация по ъглите и странично погледнато . Малко по тънко е от оригинала и по лесно цъфти от камъчета, но пък ако се наложи лепене, за разлика от оригиналното става незабележимо. Като цяло съм доволен.
  7. Продадена лява врата и седалките.
  8. Друго сменя ли се? Съединител, полуоски и т.н?
  9. Ами то ако трябва да сме точни и за няколко дни не става ако иска да е като хората. Най методът е пясъкоструй, или киселинно обработване до гол метал. След това изкърпване и грундиране, а защо не и горещо поцинковане преди това... Ако иска обаче да съхрани наличното за по дълго време, без да изглежда джиджаво...отдолу.. , само нафтосване с грес. Най евтино и трайно. Ще надживее и бояджийската работа... След процедурата, се кара по сух прашен път. Тази защита стопира всичко за доста дълъг период. Препоръчвам процедурата и около акумулатора и рогата.
  10. Има логика в олиото. И то като нафтата не задържа боклуци. Всъщност между двете чисто химически разликата не е огромна. Като карах шосейка, смазвах веригата само с нафта. Не полепват боклуци както с масло или грес. Отмива се трудно. За гумени и пластмасови части, се ползва силиконо- тефлонова грес.
  11. Далеч от продуктите на Боди... Антикор също не е най доброто. На гол метал - полиуретанови грунд. Иначе аз си мацам грес със нафта под ръба, както и окачването. Трае 2-3 години преди да се отмие. Кухините се парафинират има спрейове.
  12. И на мен така ми казаха, но истината се оказа друга. Опитай следното. Пусни колата назад по инерция и рязко опъни ръчната. Ако задницата подскочи нагоре, значи са отървали.
×
×
  • Create New...