Jump to content

goldbyrk

Фен
  • Content Count

    920
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

goldbyrk last won the day on July 3 2019

goldbyrk had the most liked content!

Community Reputation

200 Excellent

About goldbyrk

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    като луд
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    второ

Recent Profile Visitors

2894 profile views
  1. Следите се пастират, ако лака не е до дъно. Боядисването с преливане, е когато се прави частично нанасяне на боя, върху предварително подготвена и добре изшкурена зона, като преди нанасянето на боя, се пръска с грунд, или шприцкит. Трябва да се зястъпят на мъгла Старият и новият лак. След добро изсъхване се пастира зоната на застъпване. Трябва си малко практика или да се види.
  2. Аз карам 5 години Сивик 6 хеч. Навъртял съм и почти 200 000. Преди 80 000 отваряхме мотора че буташе масло. Хич не я жаля. Не признавам легнали полицаи и дупки. Яко газ. Чак сега смених задни амортисьори и предни носачи и главини! Мотора го прави фена, според който ремонта ще ме изкара към 100 хилки преди ново отваряне, но аз не му вярвам, защото въпреки редовния тормоз и наближаването на тоя пробег, няма индикации за ремонти. Още тогава каза да сменя капачка и палец, а аз ги смених преди месец. Даже вчера махнах свещите дето той ми ги сложи преди две години , френско ngk ,което уж давало фира. По моята кола са сменени много неща, но защото я поддържам винаги в отлично състояние. Смените са по скоро интериорни. Механиката си е все още стоки. Единствено стартера дава индикации за нов. Мисля че с моето каране като стил и пробег, малко коли ще устискат, затова и не бързам да я сменям, макар че вече съм дърт за такъв клас автомобил. Рядко може да се намери автомобил включващ под една шапка толкова преимущества - трудно гние, гори малко - бяга много, трудно се чупи. Разбира се, малко екстри има, особено за сегашните стандарти , но каквото съм могъл съм го направил - Седалки прелюд, волан тайп Р от 7- ма, Отзад кожен салон в същия десен, оригинални халогени, подсветка по бутони и жабка, плавнозагасващ плафон, интервал задна чистачка, туниговано фабрично радио с удвоена мощност и блутут модул, задна стабилизираща щанга, редена скоростна кутия, прибираща поставка за кафе с подсветка в тон с основното осветление, централно заключване.. и т.н и т.н. Никога не съм жалил пари за части, винаги търся най доброто, по възможност оригинални. Дори си купих втора за части, сега само вадя и слагам.... Абе стари коли са вече. За музея и за фенстване.... https://postimg.cc/kRqw1y6V
  3. Аз ползвам на TRW дискове и накладки вече 2 години, над 80 000 км. и нямам никакви грижи
  4. Имам от японски хеч, но незнам дали е същото.
  5. Обикновено тече от стоповете, но би могло да е и от друго място. Аз съм със 6-та хеч и освен от стпоповете, ми влизаше вода и от отдушниците, които се намират зад бронята, а корите ги скриват.
  6. Да бе, ама има някаква грешка. Трябва му комп от А4, а не А3
  7. Какъв е смисъла от подобна замяна?
  8. Уплътнението не се реже с макетен нож. Най лесният начин е със тънка стоманена тел, или струна , като първо се пробива като с игла и се промушва отдругата страна . Теглят двама и става гладко и лесно. Така се спестява и свалянето на всякакви лайсни и кори. Като се стигне край таблото, се поставя подложка да не се нарани.
  9. Като се прибера тази вечер ще ти го напиша. Добър избор. Богата гама от цветни частици. На слънце цвета им се сменя като на хамелеон
  10. Моята е черна но е 6-та хеч. Устройва ли те?
  11. Само дето няма кой да го направи професионално.
  12. Аз сменях моето. Оригинално не намерих, а и оригиналните са надрани от чистачките , което се вижда нощно време от фаровете насреща. Взех си Пилкингтън, с монтаж 240 лв. Много добра изработка, оригиналното даваше повече деформация по ъглите и странично погледнато . Малко по тънко е от оригинала и по лесно цъфти от камъчета, но пък ако се наложи лепене, за разлика от оригиналното става незабележимо. Като цяло съм доволен.
  13. Продадена лява врата и седалките.
×
×
  • Create New...