Jump to content

goldbyrk

Фен
  • Content Count

    875
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

goldbyrk last won the day on February 10

goldbyrk had the most liked content!

Community Reputation

191 Good

About goldbyrk

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    като луд
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    второ

Recent Profile Visitors

2517 profile views
  1. Спокойно, животът е пред нас!
  2. Продадена задна врата.
  3. На японката е скрит вътре в самата ключалка , вероятно и при теб е така. Не се вижда без да се разглоби.
  4. Разбира се че може, но в случая не се нарушава конструкцията. Същите отвори ги има и на задната плоча, даже още два. Идеята е вместо да се добавя дебела плоча на лицевата част, да се използва самата конструкция. Но и да остане така - захват само на лицевата част, не мисля че ще има проблем, все пак фабрично е точно така, дори монтажните планки са изнесени навън и встрани, което е по лабилно решение от моето. Реших все пак да пробия и предната част, гледайки снимките на скъсаните уши. Така ще е необходима повече от двойно по голяма сила за да се случи това, но....не и с тази щанга която съм ползвал. Все пак фабричната е 15 мм , а тази е 14мм. Има достатъчна еластичност , освен това и разстоянието до опорните тампони е по голямо при мен, което още повече разлага силите действащи върху магарето. Да не би да си решил да си правиш? Гледам че си с англичанка, незнам дали нещата са еднакви с японката отдолу. п.п. Ако може модератор да прикачи и снимките с чертежите в темата от предната страница, ще съм благодарен.
  5. Какво му е на твоето?
  6. Останали части: Всички стъкла, без челното стъкло, / / демонтирани / Нов воден радиатор Валео - малко употребяван. Шофьорска врата Ляв шенкел с главина и лагер Ляв стоп Уплътнения - всички са налични без на предният капак Моторчета и рамена чистачки. Някои интериорни пластмаси Салон в отлично състояние, без кори врати. Средно гърне ново Гърне на мястото на катализатора - ново
  7. След няколко стотин километра тестове, всичко е наред. Няма опиране или деформации. Челната заварка е най вече срещу набиване на влага и задържането и между рамената и щангата. Това което забелязах обаче, е това че щангата има известно движение ляво дясно в тампоните, което е логично предвид липсата на ограничителни втулки, които се виждат на предишното им местоположение. Това ще се реши лесно, с изработката на нови разполовени втулки, които ще се закопчеят с по две болтчета. Това ще застопори щангата в едно положение, като само ще лагерува в тампоните без приплъзване. Ето малко пресни снимки след тестовете. За себе си съм много доволен от резултата. Всичко може да бъде направено с подръчни материали много лесно. https://postimg.cc/gallery/t1xdonf4/
  8. goldbyrk

    Летни гуми

    Моята фабрично е с 185/60/14. 90кс
  9. Тази вечер на прибиране от работа, свих по един вълнообразен път за да тествам поведението на колата. Скорост от 80-130 . Най осезаема разлика в поведението и, има в комфорта на возене. Все едно се возя в Мерцедес Любопитно ми е да покарам същият хечбек, но с оригинална щанга. Подозирам че въпросният ефект, идва от това, че рамената при мен са доста по дълги и определено мисля че си изпълних целта, да повиша живота на големите тампони. Този лост играе и тая роля. Горе съм допуснал неволна грешка. Ако някой реши да повтори проекта, а аз силно му го препоръчвам....нека да фиксира рамената чрез щифт 6 мм и по желание, една лека челна заварка. Първоначалната идея при мен се измени и затова се получи малко странно решение с тия резби. Препоръчвам и вместо винкел като моя, да се изработят дъговидни рамена, от дебела ламарина 32 мм, като се спазят същите монтажни отстояния. Долната разпънка има прикапана гайка от лявата страна, която служи за контра при натяг или демонтаж .
  10. Днес завърших нещата и тествах. Като цяло съм доволен и определено има ефект. При много рязко завиване и клатене на волана бързо в двете посоки, се усеща все още клатушкане, но то е някак стегнато...еластично. Возията през дупки се подобри! Е, ще страдат биалетките На едната снимка са планките в завършен вид, с добавено ребро. Ако се занимавам отново с това, бих законтрил рамената със шплент Ф6, заедно с една тънка заварка в предната част, просто нещата се случваха в движение и са налице някои компромисни решения, чрез които всичко работи идеално https://postimg.cc/gallery/26ivgd57e/ А тук се вижда болтът който преминава през цялото магаре, като отдругата страна благодарение на него, ухото е пристегнато от две гайки една срещу друга. Заради тая процедура, се наложи да откача гърнето два пъти от единият тампон - пробиване и монтаж. Ползвани са гайки с назъбена периферия.
  11. Това е абсолютно невярно твърдение. Имал съм и двете.
  12. Смени гарнитурата на дросела и си вземи комп от 90 коньовата и ще стане работата. Втора ръка комп е 30-40 лв, но се появява друг проблем, с имобилайзера. Трябва да го закараш на сервиз, да разменят платките на имо-то в комповете.
  13. goldbyrk

    Основен ремонт D16Y3

    Някъде бях чел, че разходът на масло може да се дължи на повреден PCV клапан.
  14. В крайна сметка това се получи по въпроса с рамената: Първо се натяга стопорният винт М6, на дълбочина 5-6 мм. навътре в щангата. След това с лост са затегнати срещуположните гайки, а най накрая съм наварил предните гайки, рамена и щанга, без да е прекалявано със загряването и. Законтрящи шайби липсват . С тях беше зле работата....
  15. Прав си колега, това е решението http://krepej.eu/product/12982/shayba-f14-vs-very-strong-schnorr-tsink-zn.html След известно умуване, се отказах от допълнителните планки. Те хората вече са го измислили - стопорен винт. Ще ползвам стопорни винтове, които ще се навиват през рамената, до около 5 мм навътре в щангата, твърдостта ще е 10.9 С това техническите ми напъни свършват, остава сладката част
×