Jump to content

goldbyrk

Фен
  • Мнения

    744
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

133 Good

Относно goldbyrk

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    като луд
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    второ
  1. Ако нямаш Ел захранване, провери модула за централното, който подава импулса. При мен преди години дефектира и си сглобих сам една проста и надеждна схемичка. Този модул е в шоф. врата.
  2. Намери си някой с ЦО и си вземи здрави чаркове от друго купе. Изпъване и китване не е добър вариант поне за мен
  3. Сложи крушка и ще разбереш.
  4. 2006 CRV i-CDTI - Family wagon

    Циганийка... С тия кръглите халогени...
  5. Продава се и този капак, който е лесно поправим без много кит. Цена 50 лв.
  6. Oсновен ремонт Д14А4

    Разбрахме се с Фена към края на лятото, да го посетя за ремонта. Аз предпочитам да не се уча на своята кола и за подобни ремонти посещавам сервизи. Не че няма такива добри и тук в Русе, но предпочитам някой който има опит и знае точно какви части да подбере, ще вложи малко повече време и внимание над нещата, а аз моята кола се надявам да я карам още дълго време евридей. За 4 години, съм и навъртял над 120К и би било чудесно да постигна безпроблемно още веднъж показанието на километража. Сега съм си купил цяла кола за части, че претърпях един глупав инцидент и ми е по изгодно сам да си я поправя, на която с удоволствие ще разгледам всеки един детайл, докато я разкостявам!
  7. Колата е с мотор Д14А3, все още в движение. Купил съм я за части за собствени нужди. До 10 дни ще започне цялостно разфасоване, като до тогава, могат да се свалят части предимно вътре от купето. Седалките са в перфектно състояние, гаражна кола. Изпускателната система е чисто нова, вместо катализатор има гърне, звука е тих, мотора гори доста масло, но пали от раз. по ходовата част, няма никакво тракане, има стабилизираща предна щанга, характерна за моделити от 98г. Няма климатик! Не е удряна! Всичко по колата е налично, освен преден капак и делко. Отделно имам още една предна броня без боя, в перфектно състояние и още една черна задна броня в добро състояние. Разполагам и с оригинален ляв ел фар на валео, в добро състояние. Джантите не са налични. Колата е с нови дискове и надкладки, няма вибрации при спиране. Нямам цел да забогатявам, търся цени нормални Телефон не оставям по лични причини, влизам достатъчно често във форума! При реален интерес, ще си дам и телефона, моля ръководството да се съобрази с това! Колата се намира в град Русе.
  8. Фарове

    Ти си с англичанка, разлика със сигурност има. При мен на хеча пасват перфектно, а пластмасата е по пластична и жилава от оригиналните! Имат леки конструктивни разлики с оригинала, като в минус е по афифното закрепване на крушката. При оригинала то е изпълнено върху метална планка, на която се закопчава скобата. Тук закопчаването става с телчица само в една точка и то в пластмасов зъб към рефлектора. А по силните крушки прецакват и оригиналните. Но оригиналните са си прегорели над крушката и с 55 ватови стандартни. Въпроса е колко години ще ме изкарат , без да се прецакат. Осветеността е много по добра от оригинала. Отдавам го на това че е защото просто е нов. С крушки на осрам найтбрейкър , нямам проблем със светлината дори с пожълтрлите стари фарове.
  9. Фарове

    как се прехвърлят моторчетата? Как са стъклата, матират ли лесно, рефлектора прегаря ли лесно, не знам колко време си с тях?
  10. Фарове

    Някой монтирал ли си е фарове на Депо? Отзиви? По принуда си купих два фара и... стават на пръв поглед.
  11. Oсновен ремонт Д14А4

    Дай цена, може и на лично.
  12. Oсновен ремонт Д14А4

    В това е проблема, че майстора ми е обикновен сервиз и няма много време и удобство да отваря и да седи колата да се пречка докато си намеря частите. Ще го питам дали 3 дни са му много, благодаря за предложението! Затова ми се искаше предварително да съм подготвен. Ти си ми бая далеко, но ако я оставя при теб, за колко дни ще ми я направиш?
  13. Oсновен ремонт Д14А4

    Аз двигатели не правя. Искам да си подбера частите и да отида при моя майстор.
  14. Oсновен ремонт Д14А4

    Горният сайт с общите поръчки, претендира за качество. Пълният комплект с гарнитурките, е ОЕМ, а лагерите като марка се оказва че са от много добър производител по чуждите форуми. Обаче гледам че ги дават различни размери от стандарт, през 0,25, 0,5 ,0,75. Кой размер да избера, или това става ясно чак като се отвори ДВГ? Дайте инфо от къде да си взема сегменти и лагери, без това ще се отваря, искам да стане като нова. Ако трябва и компресионните сегменти ще сменя, не вярвам да са много скъпи.
  15. Разхода на масло вече е литър на хиляда и ще се подготвям за ремонт. Тук от общите поръчки се загледах в сайта www.akr-performance.com и се спрях на следните части: https://www.akr-performance.com/p/oem-parts-cylinder-head-gasket-set-CHGS-01# https://www.akr-performance.com/p/dnj-crankshaft-main-bearing-set-std-standard-MB290 като въпросите ми са, дали има нещо което пропускам и другото ми питане е , какъв размер лагери да закупя?
×