Jump to content

didipov

Фен
  • Content Count

    181
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

didipov last won the day on December 16 2020

didipov had the most liked content!

Community Reputation

66 Neutral

About didipov

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA Accord 2.4 Tourer 2012
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    ppv

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Това че не си намерил сервиз/майстор е личен проблем и е свързан с проучване, консултация ... Това е въпрос на личен избор, но в предвид че са инвестирали време, средства в своето обучение ги разбирам напълно. Пак ти казвам имаш сериозен проблем обърни се към специалист, или ако си решил да ставаш механик с минимум средства и питане от тук от там, няма да ти се получи. Просто ще станеш част от "онези майстори". Успех!
  2. Ръдо, fenabg е прав (за кой ли път) ...интересен подход: ремонт на двигател чрез тема във форум и малко снмков материал и две три хвърляния на боба от форумния шаман, това е като да те лекува "джи-пито" през телефона. Опитва се ама сметката накрая ти я плащаш и пак не си ОК, щото боба е показал друга болежка, не твоята. За тая работа си има сервизи. Отиваш оставяш кола с проблем, обясняваш и чакаш да ти се обадят след като е ремонтирана, плащаш взимаш документ(фактура с описани дейности), сервиза си носи отговорност за извършената услуга... Крайно време е да се научим да уважаваме труда на другия и да търсим гаранции(права) при констатиране на предоставена некачествена услуга.
  3. Издърпваш буксата на габарита и с мултимер мериш имаш ли напрежение при изкл. габарит спрямо маса/шаси на някой от пиновете. След което вкл. габарита и пак мериш. Ако при изкл. габарит имаш напрежение на някой от пиновете ти трябва управление по минус; ако се появява след вкл. габарит: по плюс. Горния модул можеш да го свържеш в двигателния отсек(само трябва да му намериш кутийка), не е сложно.
  4. Не е задължително управление да се взима от късите светлини. Може да се вземе и от габарита, което в по-вечето случаи е по-удобно. Една от най-добрите реализации на пазара:управление по минус ; управление по плюс
  5. Както Митко Йотов по-горе писа "четеш евангелието като дявола". Щом е опресняване това означава че не можеш да източиш всичкото! Моето твърдение е че много зависи в какви условия ще отвориш пробката за източване(престоял автомобил, работил), колко време ще изчакаш с отвита пробка, разликата може да е 100-200 ... мл, а тези мл ще се отразят на показанията на щеката! Грешно е да се мери източеното масло и по него да се налива новото! Звънял си в Бултрако, отговорили са ти "от 3 до 3.5л или колкото изтечало", не ми е ясно каква друга информация очакваш да получиш.
  6. Колега lupo007 във форумите никой с нищо не е длъжен на никого. Ако има желание някой да отговори и помогне го прави, ако ли не ... Сега малко по същество: в твоя случай ти не сменяш а опресняваш маслото в скоростната кутия и поради тази причина няма кой да ти каже/напише точно колко ще източиш(това зависи колко време ще оставиш пробката махната ... да си капе маслото). Така или иначе маслото се проверява на загрят(достигнал работна температура) двигател и скоростна кутия-или казано по друг начин трябва да покараш малко за да провериш нивото на маслото. Не виждам никаква драма ако има нужда от доливане това да се направи през отвора на щеката, маслото е достатъчно рядко и ще мине без проблем ... а и най-вероятно ще става въпрос за няколко мл, които и със спринцовка от близката аптека ще ги вкараш в кутията
  7. Не мисля че е удачно да търсиш удобно за поставяне/боравене местенце на ключето, по простата причина че този който тръгне да краде колата познава инсталацията в детайли и не би се затруднил за няколко секунди да направи оглед за потенциални ключета. Търси нестандартно място ... помпите винаги се захранват през предпазител.
  8. За осмиците мисля че се предлагат 3 модела мултимедии в зависимост от оригиналната ... https://es.aliexpress.com/item/10000235225126.html?ug_edm_item_id=10000235225126&edm_click_module=item_detail&tracelog=rowan&rowan_id1=user_browse_remind_1_1_en_US_2021-01-09&rowan_msg_id=0357biz_search_product:3001:391c2691dbda462c9856eac1c408e99c_899830%24e3f5252a9be44ceabc079dbcf5ab8406&ck=in_edm_other
  9. То те все още не знаят кое как ще става ... а какво остава за нашите митничарчета. Ако все пак някой няма търпение или е попаднал на супер сделка от острова то следва да си подготви стандартните документи, както при внос от Китай: фактура, банково извлечение, митническа декларация, с разбити разходи (отделен транспорт) и чака ... да види колко ще му начислят. Не мисля че някой от гореспоменатите фирми ще продължи да вози(поддържа адрес в UK) ако ги задължат да представят документи за всяка една пратка в камиона....
  10. Ето още няколко опции: пренареждане на обд-то, а ако се налага диагностика се използва съответния преходник; преместване на обд-то, някъде другаде в купето(в алито има удължителни кабели), и като опция на оригиналната позиция си играеш да редуваш "+" с "-" по пиновете...само не забравяй да кажеш като отидеш в някой сервиз за диагностика да не го ползват че ще стане ...
  11. CARPERA, спри се бе човек, ако не можеш да бъдеш полезен на някого със знания, умения то поне не му "цапай" темата с излишни и безсмислени постове. След като си толкова добре запознат с agm батериите сменяй твоята с такава и се върни отново тук след година да ни съобщиш колко са скъпи и некачествени ... или как отново си попаднал на менте в бг.
  12. CARPERA, хубаво е човек да носи на "градивна критика". По отношение на AGM-а е необходимо да си актуализираш информацията ...извън търговските съобщения/реклами. Сега леко по същество: оловен акумулатор максимално зарядно напрежние:2,4 волта на клетка; agm: 2,25-2,30 волта на клетка. Сам си направи изводите когато замениш единия с другия какво ще се случва. Агм-а може да е първенец по отношение устойчивост на вибрации, ниски температури, ниско вътршно съпротивлени и висок стартов ток, но отстъпва по отдаване на продължителен постоянен ток, необходим за поддържане на някои определени функции .... на автомобила. Та тоя тип аку-та са подходящи ако има автомобила старт/стоп система, съответно "алгоритъма на заряд" е съобразен с гореизброените особености + още много други. За това и посъветвах колегата по-горе първо да провери с какъв акумулатор е предвидено да работи бмв-то и после да търси проблеми в алтернатор, релерегулатор...
  13. JHM, ако оригинално за вграждане в това бмв е предвиден agm акумулатор, то задължително трябва да сложите отново такъв и то с точните характеристики посочени от производителя. Всичко останало е съчинения на свободна тема и излишен разход на средства. Оловния и agm-a се зареждат и експлоатират при съвсем различни условия. Не можеш да махнеш единия и на негово място да сложиш другия(в двата случай им съкращаваш живота драстично). CARPERA физичните величини(в случая ток, напрежение) се измерват ... замерването е нещо друго(мятане на домати, яйца ... по нещо си).
  14. megamind, автокъщата е коментирана тук във форума ... има само положителни отзиви. Относно Бултрако...зависи на кой ще попаднеш, дали имат много работа, как са спали ... абе все условности. Гледай на място и преценявай.
  15. Тоя не се ли представяше като "кембо от хонда форума" (каквото и да означава това), който вкарва само добри, екземпляри от испания ...
×
×
  • Create New...