Jump to content

626

Фен
  • Мнения

    420
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

626 last won the day on Май 14

626 had the most liked content!

Обществена Репутация

334 Excellent

Относно 626

  • Ранг
    братчед

Contact Methods

  • Skype
    kkrasko

Profile Information

  • Кара
    колело с алуминиева рамка / D13 Dual Carb+
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Казанлък
  1. Олекотени джанти и гуми!?

    Вярно, че темата е адски стара, но трябва да се активираме и по често да ползваме форума. Показвам джанти с параметри като на колега по горе но малко по-леки. 14'' BSA тегло - 5.8 с чисто нови зимни гуми 175/65 - 11.9 ( мерено на 2 кантара, другия показа 11.8) интересното е, че различните марки гуми, тежат различно и то понякога с над килограм днес теглих и желязна 13-ска с изтрита лятна 175/70, която тежеше 12.5 което доста ме изненада
  2. Отново с Хонда Сивик

    Днес монтирах задна горна разпънка и отидох да покарам малко планинско и разбрах едно, Хонда не е просто кола, Хонда е начин на живот. п.с. добре че е форума, да си качвам снимки и да си водя дневник
  3. Отново с Хонда Сивик

    Преди около 2 години монтирах генерация на ф55 и ефект имаше по скоро във високите, като цяло небях доволен, днес монтирах оригнинална генерация на ф50 с 2 резонатора оригниално гърне и неможах да повярвам какво се случи, колата утихна и взе да върви много повече, цяла вечер си раздавах газ, направо съм изумен, хора неси правете експерименти с големи генерации няма смисъл.
  4. Отново с Хонда Сивик

    С нови фарчета
  5. сложих нови летни гуми, втора ръка
  6. Отново с Хонда Сивик

    С летния комплект, Енкей Хонда джанти.
  7. Отново с Хонда Сивик

    Едва ли има Сивик от тея години с катализатор . Благодаря за въпроса .
  8. Отново с Хонда Сивик

    Скоро не съм писъл, вече е с 4 широки железарки 6J-предни, 7J-задни, амбър мигачи и т.н...... все козметични изпъления .
  9. Отново с Хонда Сивик

    Още една мечтана част, колекторче с термолента. Обаче не всичко се оказа така хубаво, колектора нов, но се оказа в адски окаяно състояние, навсякъде имаше осенъци, трябваше да се наваря, да се полира вътре, да се изправя на фреза, гарнитурите бяха изрязани на криво, адкси се разочаровах, но с някой лев стана в топ състояние.
  10. Привет на знаещите, вдигам тази тема за да не правя нова. На моето д13 2 карба и генерация външно на Ф55( с колектор от д16з6 с изрязън изход на 2-ката да пасне на генерацията ф55), ще слагам спортен колектор 4-2-1 от тези китайските 200/250 лв. ОБАЧЕ гледам че изхода на повечето колектори е Ф48, това стандартно на всички колектори 4-2-1 за "Д" серия ли е така или просто съм попаднал на такива. Мисълта ми е такава, че ако колектора излиза на Ф48 а генерацията ми е Ф55 не се ли обезмисля цялата гимнастика (знам, че генерацията ми е голяма за моя мотор, но вече е сложена с нея ще се кара) Дайте ми акъл Благодаря
  11. Д13б2 един мега проект

    Чудесна тема, ще е следя с интерес. Лека работа желая и отново поздравления за мерака.
×