Jump to content

Terje

Фен
  • Content Count

    251
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Terje last won the day on October 15

Terje had the most liked content!

Community Reputation

105 Good

About Terje

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord VII Tourer, 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    NA

Recent Profile Visitors

1310 profile views
  1. А провери ли, дали не записва някакви грешки? Мисля, така най-добре би се ориентирал какво точно се случва.
  2. Ето и моята поръчка: Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-ssv-sae-0w-30.html Вид и количество: RAVENOL SSV SAE 0W-30 1x5L Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-professional-engine-cleaner-300ml.html Вид и количество:  RAVENOL Professional Engine Cleaner 300ml; 1x300ml Линк: https://www.ato24.de/de/ravenol-scheibenfrostschutz-konzentrat-1-l.html Вид и количество:  RAVENOL Scheibenfrostschutz Konzentrat 1 L; 2x1L Стойност на поръчката: (55.95 + 9.99 + 2*2.99)*1.9775 = 142.23 * 0.8 = 113.78 лв. Начин на плащане: - Парите ще бъдат преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Малинова долина
  3. цените за black weekend във въпросния период ли ще станат ясни, или още сега за известни? Поне на страницата няма никаква информация за предстоящия период. Предвид и гъстотата на поръчките и това, че са през уикенда, ако плащането се направи по банков път, парите могат да пристигнат чак в понеделник, т.е. след края на периода. В такъв случай може ли да използва документ за извършен банков превод като доказателство?
  4. Повярвай ми, не греша! Имам същото оборудване и съм изпробвал всичко - и на теория и на практика. Ламарините са еднакви, просто има разлика в корите, които се слагат отгоре при различните оборудвания - дали ще е с патерица, нормална резервна гума или IMS. Т.е. има място и за стандарнта гума, но трябва да се извади и сета с компресора, а да се сложи директно в кората от първата снимка на Павел e абсурд.
  5. В 7-ма генерация, оборудвани с IMS (компресор и лепило), не са предвидени място за резервна гума - виждаш, че нямаш отвор през кората, за да стегнеш резервната гума за купето. Мястото там е предвидено за допълнителен товар/багаж. Имах същия казус, понеже моята дойде без компресор и доста време карах със стандартна гума като резервна, което наложи да махна както кората, така и стиропора. Скоро си набавих и патерица, която возя отгоре в багажника, а мястото под кората използвам за други неща. Някакси все още не мога да се прежаля, че мога да разчитам само на IMS-a, а и при дупка по-голяма от 5-6 мм или цепка, IMS-a няма да свърши работа. Не съм опитвал да спадна патерицата и да я татикам в пространството, а при нужда, да разчитам на компресора, но предвид, че е доста твърда гума, очаквам да не се получи. А иначе стандартната патерица за колата е със същия диаметър, като останалите гуми, просто е по-тънка.
  6. Според тълковния речник, "замервам" означава и "започвам да меря", т.е. има близко значение до думата "измервам", означаваща "вземам размери". И тук ако изобщо става дума за някаква грешка, то тя е лексикална, а не граматическа. Да не говорим, че еднакви думи могат да се използват по различен начин и да носят различно значение в отделните региони на страната, така че имайте уважение и към това. И ако някой е с очакването, че в автомобилен форум ще струи интелект, художествено богат изказ и граматически издържани постове, мисля, че се е пообъркал :). Тук е важно какво е казано, какво се пита, а не как е написано. П.С. и аз искам като спра на бензиностанцията на ми напомпЯт гумите, но в шоплука само ги помпАт... Все пак резултатът е един и същ - достатъчно налягане в гумите.
  7. Ето тук може да видиш какво значат маркировките на стъклото: https://carglass.ee/en/carglass/automotive-glass-marking-2/ Успя ли да направиш снимки при свалени кори/табло? Водата си намира път от невероятни места, които понякога са вън от логиката. Аз лично не смятам, че е от стъклото, защото тогава много вероятно е да се стича по самото стъкло отвътре. Ако говориш за кората на А-конзолата (гредата, която слиза към стъклото), в service manual-а, свален от тук намерих следните инструкции: Провери, дали тези инструкции са релевантни за твоята кола и ако смяташ, че сръчността ти е на нужното ниво и имаш подходящи инструменти и увереност, няма нищо лошо да опиташ. Алтернативно може да отидеш в Бултрако и да ги помолиш да ти свалят кората и да покараш така известно време.
  8. Terje

    F1

    Обективно погледнато си имаше избутване от Макс: спира по-късно и поради това не успя и да завие на време, както и се вижда от видеата от линка по-горе. Ако Хамилтън не беше реагирал, щеше да се получи Silverstone 2, само че с разменени роли и по-ниска скорост. Ако имаше контакт, със сигурност щеше да има наказание... А и Хорнер беше видимо притеснен, докато молеше Маси да ги остави да се състезават
  9. Понеже досега разчитах само на bg-mamma за информация, ето какво намерих набързо във FB Capacity in % BLEI-BATTERIE 100% 12.70 V 90% 12.50 V 80% 12.42 V 70% 12.32 V 60% 12.20 V 50% 12.06 V 40% 11.90 V 30% 11.75 V 20% 11.58 V 10% 11.31 V 0% 10.50 V ................................................................ Логиката е елементарна - който и акумулатор да разкачиш от клемите на автомобил, няма да покаже повече от 13V, както и със зарядно от 14V няма да постигнеш много повече. Не отричам, че с някакви допълнителни "инструменти" може да се постигне и по-високо номинално напрежение, но не и в обичайни условия със зарядни от магазина.
  10. @dandilov, разбира се, че не се заяждаш. Просто искаш да изтъкнеш колко начетен си, а останалите - колко са невежи... И вместо да използваш този пиперлив език, можеше да изтъкнеш аргументите си нормално.
  11. Най-добре да го остави до вдругиден, да вдигне до 17V... Напрежението е технологична специфика на батерията и не се определя от това, колко време се зарежда той. Със зареждането надали ще покаже по-високо напрежение от 12,8-13V.
  12. Дори и с минимален заряд, напрежението на акумулатора трябва да е малко под номиналната му стойност. @Emicha не знам какво ти мери уреда, но след 24 часа зареждане ако акумулатора е добре, не би трябвало да е 6V. Напрежението зависи от количеството заряд, но се изменя в границите (примерно) 11.5 - 12.6, но не и от 0 до 12. При напълно изтощен акумулатор, т.е. една крушка да таблото да не може да захрани, може напрежението на акумулатора да е 0, но в кратък момент след началото на зареждане, напрежението трябва да се вдигне около номиналната стойност.
  13. Нищо няма да дозареди. Дори и изтощен (ненапълно) акумулатор дава напрежение около 11+V и след около няколко минути зареждане, би трябвало да вдигне близо до 12. Ако след цял ден зареждане стои на 6V, значи има мъртви клетки. Наполовина зареден акумулатор не дава 6V, а пак 12V
  14. Определено опитай с поправка - има фирми, които разглабят фарове, полират рефлектори и стъклото и после се сглобява. Аз имах такъв проблем с единия ми фар и за сега е добре. Оказа се, че предишния собственик е правил настандартни отвори за провертрение, а и корпуса имаше някаква пукнатина. Фирмата, в която ходих, се намира в София, ако те интересува, мога да ти я изпратя на лично.
  15. Може и да няма следи по тапицерята на конзолата, зависи от къде влиза водата и как се стича. Може от мястото, където влиза да се стича по метала до тази тръба зад таблото, и от там - върху кората.
×
×
  • Create New...