Jump to content

Terje

Фен
  • Content Count

    385
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

Terje last won the day on January 11

Terje had the most liked content!

Community Reputation

165 Good

About Terje

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord VII Tourer, 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    NA

Recent Profile Visitors

1628 profile views
  1. Добър избор, въпреки, че втората употреба са няколко пъти поо-евтини, винаги се крие риска да направи подобен проблем. Аз си направих миналия ден труда да проверя, но не успях да пиша в темата. Предлагат се рециклирани помпи за този модел, дори се продават и ремонтни комплекти за тях, но зависи какъв е бил проблемът при теб. Разликата между рециклирана и нова на Бош беше около 150 евро, така че по-добре нова от рециклирана, въпреки, че рециклираната си е почти нова.
  2. Защо? Може и на други хора от форума да е интересно освен на мен какви с аргументите зад тезата ти?
  3. @Cyreon, aз мога само да се възхитя на постижението, но наистина не само граничи с, а направо си е нереално.
  4. има, има! ако не е затворен добре се отваря порядъчно с доста сериозни последици за автомобила, а в зависимост от пътната ситуация може и да е живото-застрашаващо. Лично ми се е отварял преден капак с около 80км/ч и добре че беше на прав участък и имах възможност бързо да отбия в страни... @jt26, провери си болтовете на захващане на капака към пантите, ако всичко е притегнато, няма какво да се притесняваш, само гледай всеки път да затваряш плътно капака @Митко Йотов, Двигателя е с водно охлаждане, въздушната струя няма почти никакво влияние върху охлаждането, а капака на двигателя има предимно естетична функция и да ограничи достъпа на неоторизиран персонал. Дори и въздуха да има някакъв ефект, наличието на капак върху двигателя би задържало циркулацията на въздуха. Неслучайно най-новите коли имат тенденция закриват целия кош и да оставят отвор само за течност на чистачки. Вибрациите на двигателя, както и вихрите при висока скорост са причина за треперенето на предния капак и причината е в конструкцията.
  5. А колко е разхода на платформата, на която си качил колата при измерване на този разход ? Сериозно, аз и да го видя това, няма как да повярвам как тази 1.5т кошница може да се движи с толкова малък разход. Още повече ако използваш и темпомат. Явно имаш железни нерви да не натискаш педала на газта. Можеш ли да споделиш маршрута и разстоянието, за което си засякъл този разход?
  6. Така наречения torque steering, който е характерен за повечето автомобили с предно предаване, поради несиметричния дизайн на моделите с напречно разположение на двигателя, води до описаното от @ceco_accord поведение. Това ограничава и препоръчителната мощност на автомобилите само с предно задвижване на около 300 кс. Проблемни тампони на двигателя може да увеличават ефекта, като засилват разликата във въртящите моменти. Но това е само при рязко ускорение, и не е особено изразено в нормално управление на автомобила. В случая описан от @Pavel681 причината е по-скоро на друго място. Аз бих проверил също, дали спирачните апарати на някое от десните колела не задържа.
  7. Платната за движение, особено в междуселската мрежа, имат наклон на дясно с цел отичане на водата при валеж. Така че ако тегли слабо, може това да е причината, комбинирана с поомекнали амортисьори. Опитай да караш върху осовата линия на някой междуселищен път (евентуално и в насрещното) и виж дали има някаква промяна в поведението. Ако обаче тегли осезаемо, надали наклона на настилката ще е причината за това.
  8. В упътването за 7-ма генерация (не вярвам за 6-та да е много по-различно) е написано следното: Т.е. това е сигнал, който означава, че зареждането не работи. На предишната ми кола, когато алтернатора започна да здава багажа, тази лампа пресветваше - мъждукаше леко, докато накрая светна напълно. Тогава колата работи само на акумулатор и в зависимост от шофирането, може да изкара известно разстояние. Няма никаква логика, лапмата да светне, когато акумулатора се изтощи, тя тогава колата така или иначе вече няма да работи, а още повече че различните лампи ще запонат да светят при пада на напрежението, което акумулатора дава.
  9. Не си прав. Тази лампа (изобразяваща акумулатор) индикира липса на зареждане, т.е. трябва да светне, когато има проблем с алтернатора. А защо не свети, ако алтернатора не работи, е друг въпрос.
  10. Terje

    F1

    тинтири-минтири..., ако вярвате на всичко, което се казва на медиите... Имали са някакъв проблем, който не искат да се разгласява. Важното е, че е решен.
  11. Напълно логично, те две от четките са опирали направо на магия. Целия четкодържател ли се сменя, или само четките?
  12. Това е най-логичната диагноза, но понякога се оказва грешна. Затова исках да намеря начини, с които да се стесни малко вероятната причина. Често двата лагера показват сходни признаци, но с подходящо изпитание може се установи с по-голяма точност кой лагер е причината.
  13. Аз мислех да използвам на Ravenöl препарата, и го поръчах есента, но най-вероятно няма да го използвам, така че мога да го дам на някого на половин цена
  14. Имаш някакво допълнително оборудване, най-добре свали корите и се услушай пак. След като се появява когато не е на контакт, предполагам сигнализира, че оборудването не е в работен режим. Имаш ли контакт на предишния собственик, за да попиташ, или колата е нов внос?
  15. Terje

    F1

    @isullivan - след последното няма други състезания, това имах предвид.
×
×
  • Create New...