
Terje
Фен-
Content Count
385 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
6
Terje last won the day on January 11
Terje had the most liked content!
Community Reputation
165 GoodAbout Terje
-
Rank
Потребител
Profile Information
-
Кара
Accord VII Tourer, 2.4
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
NA
Recent Profile Visitors
1628 profile views
-
Теч от горивната помпа, 2.2 дизел
Terje replied to Dzhandzhev's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Добър избор, въпреки, че втората употреба са няколко пъти поо-евтини, винаги се крие риска да направи подобен проблем. Аз си направих миналия ден труда да проверя, но не успях да пиша в темата. Предлагат се рециклирани помпи за този модел, дори се продават и ремонтни комплекти за тях, но зависи какъв е бил проблемът при теб. Разликата между рециклирана и нова на Бош беше около 150 евро, така че по-добре нова от рециклирана, въпреки, че рециклираната си е почти нова. -
Защо? Може и на други хора от форума да е интересно освен на мен какви с аргументите зад тезата ти?
-
@Cyreon, aз мога само да се възхитя на постижението, но наистина не само граничи с, а направо си е нереално.
-
има, има! ако не е затворен добре се отваря порядъчно с доста сериозни последици за автомобила, а в зависимост от пътната ситуация може и да е живото-застрашаващо. Лично ми се е отварял преден капак с около 80км/ч и добре че беше на прав участък и имах възможност бързо да отбия в страни... @jt26, провери си болтовете на захващане на капака към пантите, ако всичко е притегнато, няма какво да се притесняваш, само гледай всеки път да затваряш плътно капака @Митко Йотов, Двигателя е с водно охлаждане, въздушната струя няма почти никакво влияние върху охлаждането, а капака на двигателя има предимно естетична функция и да ограничи достъпа на неоторизиран персонал. Дори и въздуха да има някакъв ефект, наличието на капак върху двигателя би задържало циркулацията на въздуха. Неслучайно най-новите коли имат тенденция закриват целия кош и да оставят отвор само за течност на чистачки. Вибрациите на двигателя, както и вихрите при висока скорост са причина за треперенето на предния капак и причината е в конструкцията.
-
А колко е разхода на платформата, на която си качил колата при измерване на този разход ? Сериозно, аз и да го видя това, няма как да повярвам как тази 1.5т кошница може да се движи с толкова малък разход. Още повече ако използваш и темпомат. Явно имаш железни нерви да не натискаш педала на газта. Можеш ли да споделиш маршрута и разстоянието, за което си засякъл този разход?
-
Така наречения torque steering, който е характерен за повечето автомобили с предно предаване, поради несиметричния дизайн на моделите с напречно разположение на двигателя, води до описаното от @ceco_accord поведение. Това ограничава и препоръчителната мощност на автомобилите само с предно задвижване на около 300 кс. Проблемни тампони на двигателя може да увеличават ефекта, като засилват разликата във въртящите моменти. Но това е само при рязко ускорение, и не е особено изразено в нормално управление на автомобила. В случая описан от @Pavel681 причината е по-скоро на друго място. Аз бих проверил също, дали спирачните апарати на някое от десните колела не задържа.
-
Платната за движение, особено в междуселската мрежа, имат наклон на дясно с цел отичане на водата при валеж. Така че ако тегли слабо, може това да е причината, комбинирана с поомекнали амортисьори. Опитай да караш върху осовата линия на някой междуселищен път (евентуално и в насрещното) и виж дали има някаква промяна в поведението. Ако обаче тегли осезаемо, надали наклона на настилката ще е причината за това.
-
В упътването за 7-ма генерация (не вярвам за 6-та да е много по-различно) е написано следното: Т.е. това е сигнал, който означава, че зареждането не работи. На предишната ми кола, когато алтернатора започна да здава багажа, тази лампа пресветваше - мъждукаше леко, докато накрая светна напълно. Тогава колата работи само на акумулатор и в зависимост от шофирането, може да изкара известно разстояние. Няма никаква логика, лапмата да светне, когато акумулатора се изтощи, тя тогава колата така или иначе вече няма да работи, а още повече че различните лампи ще запонат да светят при пада на напрежението, което акумулатора дава.
-
Не си прав. Тази лампа (изобразяваща акумулатор) индикира липса на зареждане, т.е. трябва да светне, когато има проблем с алтернатора. А защо не свети, ако алтернатора не работи, е друг въпрос.
-
тинтири-минтири..., ако вярвате на всичко, което се казва на медиите... Имали са някакъв проблем, който не искат да се разгласява. Важното е, че е решен.
-
Понякога сутрин не иска да запали все едно и пада акумулатора
Terje replied to h5rov's topic in Accord 7ма ген. (2003-2007)
Напълно логично, те две от четките са опирали направо на магия. Целия четкодържател ли се сменя, или само четките? -
Това е най-логичната диагноза, но понякога се оказва грешна. Затова исках да намеря начини, с които да се стесни малко вероятната причина. Често двата лагера показват сходни признаци, но с подходящо изпитание може се установи с по-голяма точност кой лагер е причината.
-
Аз мислех да използвам на Ravenöl препарата, и го поръчах есента, но най-вероятно няма да го използвам, така че мога да го дам на някого на половин цена
-
Имаш някакво допълнително оборудване, най-добре свали корите и се услушай пак. След като се появява когато не е на контакт, предполагам сигнализира, че оборудването не е в работен режим. Имаш ли контакт на предишния собственик, за да попиташ, или колата е нов внос?
-
@isullivan - след последното няма други състезания, това имах предвид.