Jump to content

V Kolev

Фен
  • Content Count

    27
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About V Kolev

Profile Information

  • Кара
    Хонда ХР-В
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Колега, за кой Сашо пишеш? Аз ползвах няколко пъти услугите на сервиз, чийто собственик се казва Сашо, обслужват предимно Хонди и се намира в бившия гараж на "Балкантурист" до КАТ. Останах доволен от работата им. Сподели , ако имаш оплаквания, че ми предстои смяна на масло и реглаж на клапани и милех там да ходя, та да имам едно на ум. Освен ако говорим за различни хора и сервизи.
  2. Аз имам говорители в страничните фабрично предвидени места - работещи. Понеже не съм капризен, ме задоволява качеството на звука от четирите говорителя - два в предните врати и два отзад - в страни от кората на багажника. Проверете си наличните. Успех!
  3. Няма и да намериш повече от два болта. Има и няколко щипки, но те се преодоляват след внимателно и силно издърпване назад ..... след като си свалил двата болта, разбира се. Безаварийно !
  4. Вдигаш задния капак и се показват по два болта за леви и десни светлини. Развиваш ги и остават 2 или три щипки/ни помня точно/. Със сила, но внимателно да не счупиш щипките издърпваш целия панел назад. Всичко вече ще е пред очите ти. Успех!
  5. Благодаря и на оги28б ! Пратил е отговора си докато аз съм писал моя. Ще се съобразя с предложенията. Ще се откажа от моята идея .
  6. Благодаря за предложенията! Аз фарове имам и си имат монтажни елементи за решетката. Въпросът беше дали не може да се мине само с кабели - от къде да се захранят ако е възможно съществуващите реле и предпазител да издържат допълнителния товар. Вярно, че на всички коли, които съм имал с такива фарова задни и предни светлини за мъгла се включваха отделно, но ако се налага ползване защо да не са едновременно. Освен това ще си спестя допълнителни кабели, ключ, реле и част от труда.
  7. Търсих из форума, но не открих отговор на въпроса ми и затова искам да питам знаещите. От известно време ми се върти идея - да сложа допълнителни фарове за мъгла на предната решетка, като ги свържа със светлината за мъгла отзад. Предимствата според мен са : има бутон на таблото, който включва задната допълнителна светлина, фарове за мъгла е добре да се включват заедно със задната допълнителна, като загасиш двигателя и те ще се гасят автоматично ..... И тук идват въпросите. От къде да свържа захранването на новите фарове, дали релето през което е захранена задната светлина ще издържи и двата нови консуматора, дали предпазителя /бушона/ за това захранване ще издържи ...... И така - с няколко думи - възможно ли е допълнителни фарове включвани от бутона за задната светлина? Ако някой го е правил или знае как да стане, моля да помага! Благодаря на отзовалите се знаещи !
  8. До сега проблемът не е открит . Според писаното по-горе от отзивчиви колеги притегнах и прегледах всички кабели около АГУ и не забелязах нищо разхлабено или прекъснато. После около 500 км не се прояви. Не знам какво да мисля -дали без да искам съм го отстранил или просто не се е проявил по друга причина. Продължавам наблюдението и при допълнителна информация ще я споделя тук. Благодаря за съветите и успешен ден на всички!
  9. Благодаря за отговорите! Явно ще търся сервиз за газ.
  10. Здравейте! Появи се странен проблем при работа на пропан-бутан. АГУ не е инжекцион. При тръгване всичко е наред – палене на бензин, след загряване преминаване на газ - при мен става като вдигна оборотите около 3000 , независимо колко е загрял двигателя, но аз изчаквам да се вдигне термометърът. След известно време – нелогично и неопределено 5, 20, 30 …. минути диодите на панела показващ количеството газ и на какво гориво работи в момента колата изгасват за секунда и после всичко светва – както при стартиране и продължава да работи на бензин. След форсиране до 3000 оборота отново минава на газ до следващо повторение на изгасване и преминаване на бензин. При изгасването на диодите арматурното табло се държи като при работещ двигател – не светват индикаторите както е при старта. Вероятно двигателят продължава да работи , но по някаква причина преминава от газ на бензин или се получава някакъв рестарт на АГУ /ако е възможно такова/. Моля, ако някой е имал подобен проблем да сподели опит с решаването му. Благодаря на отзовалите се и успешен ден на всички във форума!
  11. Благодаря за отговора! Преди поставяне как балансираш ? Разбрах, че не държиш на размяна на местата на гумите. Ако е само баланс безплатно ли е? Явно при теб се получава. Безаварийно!!!
  12. Явно не сте разбрали въпроса ми. Разбира се, че компромис не трябва да има. И аз съм с 2 комплекта гуми , но само с 1 комплект джанти. Зимата със зимни и лятото с летни гуми и с достатъчно дълбочина на шарката на протектора. Струва ли си два комплекта джанти с гуми??? Аз от това се отказах. И сега на едни и същи джанти /при мен 16"/ пролет и есен слагам летни и съответно зимни гуми. При всяка смяна джантите се почистват, гумите се поставят на място различно от това предишния сезон и всичко се балансира. Ако имаш готов комплект в гаража и само вдигаш на крик и сменяш няма да са балансирани /според актуалното им състояние/ , не могат и да се разменят - освен предните със съответните задни, но не и лява страна с дясна /ще се обърне посоката на въртене/. Ето това ми е любопитно дали си заслужава - втори комплект джанти.
  13. Честито за придобивката на колегата Емулсия! Искам да те питам дали си правил някаква сметка на + и - от втори комплект джанти с гуми. Преди години , когато купих моето ХР-В и аз тръгнах да правя втори комплект, но моята "аритметика" не се получи. Аз карам с комплект гуми 3 сезона, с големи усилия 4 сезона. Освен това така гумите трудно се "въртят" по места . Монтираните за ляво не могат да се поставят от дясно. Може да се разменят само предна със задна леви и съответно десни. Не може да поставиш например джанта с гума, която е била предна дясна предишния сезон от ляво - задна или предна, може само задна дясна. Обаче гумите се износват различно и дори производителите препоръчват при следващо поставяне да се разменят местата, даже има и препоръчителни схеми на размяна. Освен това след един сезон каране вероятно има промяна в баланса от износване, удар на джантата в бордюр или дупка, паднала оловна тежест от предишен баланс ...... Та аз стигнах до извода , че не е оправдан втори комплект и се отказах да го правя. Извинявай, ако прецениш, че съм оспамил темата , но ми е интересно мнение на човек направил нещо от което аз съм се отказал! Успех на всички съфорумци! И още веднъж Честито !
  14. Колега, това подсилване на закопчаването дали не е опасно? Ако съм разбрал правилно тези укрепващи дейности може да попречат, ако /пази Боже/ се наложи възглавницата да сработи и да си изпълни функцията за която е монтирана.
  15. Имах подобен проблем. Трудно ускорява, на бензин е по-зле от на газ. Например на втора предавка , ако махна крак от педала на газта и колата върви чудесно и равномерно на нейните си ниски минимални обороти. Натисна ли педала на газта вместо да ускори, тя забавя , даже понякога видимо "забива" муцуната. При мен се оказа счупен, не развален , а физически строшен някакъв датчик - не съм сигурен как се нарича, но в сервиза ми обясниха, че е подобен на микрофон и според работата на двигателя измества момента на подаване на искра от свещите , май "аванс" се наричаше. При мен от счупения датчик вместо да увеличава изпреварването - го забавяше .... или нещо подобно. Съжалявам, но не съм много вещ в материята. Нека по-знаещите , ако могат да го дообяснят. За Пловдив мога да препоръчам сервиза, който ми оправи проблема, но за София не знам. И въпросният датчик не беше никак евтин - нещо като 400-500 лв. май беше и го чакахме около седмица за доставка. Успех ти желая!
×
×
  • Create New...