Jump to content

V Kolev

Фен
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About V Kolev

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда ХР-В
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. До сега проблемът не е открит . Според писаното по-горе от отзивчиви колеги притегнах и прегледах всички кабели около АГУ и не забелязах нищо разхлабено или прекъснато. После около 500 км не се прояви. Не знам какво да мисля -дали без да искам съм го отстранил или просто не се е проявил по друга причина. Продължавам наблюдението и при допълнителна информация ще я споделя тук. Благодаря за съветите и успешен ден на всички!
  2. Благодаря за отговорите! Явно ще търся сервиз за газ.
  3. Здравейте! Появи се странен проблем при работа на пропан-бутан. АГУ не е инжекцион. При тръгване всичко е наред – палене на бензин, след загряване преминаване на газ - при мен става като вдигна оборотите около 3000 , независимо колко е загрял двигателя, но аз изчаквам да се вдигне термометърът. След известно време – нелогично и неопределено 5, 20, 30 …. минути диодите на панела показващ количеството газ и на какво гориво работи в момента колата изгасват за секунда и после всичко светва – както при стартиране и продължава да работи на бензин. След форсиране до 3000 оборота отново минава на газ до следващо повторение на изгасване и преминаване на бензин. При изгасването на диодите арматурното табло се държи като при работещ двигател – не светват индикаторите както е при старта. Вероятно двигателят продължава да работи , но по някаква причина преминава от газ на бензин или се получава някакъв рестарт на АГУ /ако е възможно такова/. Моля, ако някой е имал подобен проблем да сподели опит с решаването му. Благодаря на отзовалите се и успешен ден на всички във форума!
  4. Благодаря за отговора! Преди поставяне как балансираш ? Разбрах, че не държиш на размяна на местата на гумите. Ако е само баланс безплатно ли е? Явно при теб се получава. Безаварийно!!!
  5. Явно не сте разбрали въпроса ми. Разбира се, че компромис не трябва да има. И аз съм с 2 комплекта гуми , но само с 1 комплект джанти. Зимата със зимни и лятото с летни гуми и с достатъчно дълбочина на шарката на протектора. Струва ли си два комплекта джанти с гуми??? Аз от това се отказах. И сега на едни и същи джанти /при мен 16"/ пролет и есен слагам летни и съответно зимни гуми. При всяка смяна джантите се почистват, гумите се поставят на място различно от това предишния сезон и всичко се балансира. Ако имаш готов комплект в гаража и само вдигаш на крик и сменяш няма да са балансирани /според актуалното им състояние/ , не могат и да се разменят - освен предните със съответните задни, но не и лява страна с дясна /ще се обърне посоката на въртене/. Ето това ми е любопитно дали си заслужава - втори комплект джанти.
  6. Честито за придобивката на колегата Емулсия! Искам да те питам дали си правил някаква сметка на + и - от втори комплект джанти с гуми. Преди години , когато купих моето ХР-В и аз тръгнах да правя втори комплект, но моята "аритметика" не се получи. Аз карам с комплект гуми 3 сезона, с големи усилия 4 сезона. Освен това така гумите трудно се "въртят" по места . Монтираните за ляво не могат да се поставят от дясно. Може да се разменят само предна със задна леви и съответно десни. Не може да поставиш например джанта с гума, която е била предна дясна предишния сезон от ляво - задна или предна, може само задна дясна. Обаче гумите се износват различно и дори производителите препоръчват при следващо поставяне да се разменят местата, даже има и препоръчителни схеми на размяна. Освен това след един сезон каране вероятно има промяна в баланса от износване, удар на джантата в бордюр или дупка, паднала оловна тежест от предишен баланс ...... Та аз стигнах до извода , че не е оправдан втори комплект и се отказах да го правя. Извинявай, ако прецениш, че съм оспамил темата , но ми е интересно мнение на човек направил нещо от което аз съм се отказал! Успех на всички съфорумци! И още веднъж Честито !
  7. Колега, това подсилване на закопчаването дали не е опасно? Ако съм разбрал правилно тези укрепващи дейности може да попречат, ако /пази Боже/ се наложи възглавницата да сработи и да си изпълни функцията за която е монтирана.
  8. Имах подобен проблем. Трудно ускорява, на бензин е по-зле от на газ. Например на втора предавка , ако махна крак от педала на газта и колата върви чудесно и равномерно на нейните си ниски минимални обороти. Натисна ли педала на газта вместо да ускори, тя забавя , даже понякога видимо "забива" муцуната. При мен се оказа счупен, не развален , а физически строшен някакъв датчик - не съм сигурен как се нарича, но в сервиза ми обясниха, че е подобен на микрофон и според работата на двигателя измества момента на подаване на искра от свещите , май "аванс" се наричаше. При мен от счупения датчик вместо да увеличава изпреварването - го забавяше .... или нещо подобно. Съжалявам, но не съм много вещ в материята. Нека по-знаещите , ако могат да го дообяснят. За Пловдив мога да препоръчам сервиза, който ми оправи проблема, но за София не знам. И въпросният датчик не беше никак евтин - нещо като 400-500 лв. май беше и го чакахме около седмица за доставка. Успех ти желая!
  9. Не са задължителни като аптечка, пожарогасител ..... и др. , които трябва винаги да си ги разнасяме в багажника. Задължителни са обаче в участъци от пътя , на които са въведени временни ограничения - например планински проходи. Там дори целогодишно стоят знаците - при сняг с вериги. Често през зимата на изхода на Чепеларе към Смолян стои патрулка и ако не поставиш вериги , не минаваш нататък. Няма санкции, просто се връщаш. Ако слушате новините за пътната обстановка, съобщават : по пътя Батак - Доспат и Гоце Делчев - Катунци ЗАДЪЛЖИТЕЛНО с вериги.
  10. Време е да споделя развитието на проблемите / и тяхното решаване/ Колата беше десетина дни в "бокса". Сменени : Сегменти, Клапани, Лагери, Гарнитури на глава/картер/капак клапани, Свещи, Ангренажен ремък /ролки/водна помпа, Масло, Маслен филтър, Въздушен филтър, Антифриз, ..... и може да пропускам още нещо. Шлайф на главата. Сега върви чудесно, не загрява, не прелива антифриза, звучи почти като нова. След 3 000 км ще сменям масло , регулиране на клапани, преглед на свещи и до тогава няма да я напъвам /не че въобще някога напъвам кола/ . Дано дълго да е в това състояние. Минал съм само около 500 км след сервиза и не смея още да се зарадвам на добрите резултати. Успешно и безаварийно ежедневие на всички във форума !
  11. Благодаря за разясненията! Ще търся изход от ситуацията. Ако стигна /а вероятно на там отиват нещата/ до смяна на гарнитура на глава, дали ще се повиши след това и разходът на масло , който сега е 1,5 - 2 л на 10 000 км? Дали смяна и на сегменти ще подобри разхода на масло? Така и така ще се прави ремонт, дали да не включа и сегменти? Май въпросите станаха много, но явно един отговор води до следващ въпрос. Все пак говорим за "пълнолетни" коли.
  12. Благодаря за изчерпателните отговори! Като казваш, че на "високи обороти" ще е бедна сместа, какви обороти са "високи" за ХР-В ? Аз не съм екстремен шофьор и над 4000 оборота май никога не съм минавал. При мен на прав и равен път на пета предавка 100 км/ч са при около 3200 оборота. По нашите пътища не си позволявам повече от 120 , с някои изключения 130 км/ч. Така, както е настроена АГУ не съм усетил липса на мощност при моя начин на шофиране / която би трябвало да е резултат от бедна смес , или бъркам ? /
  13. След доста тестове резултатите са следните: След дълго каране - над 100км -при различни условия на пътя с пълен радиатор до капачка и разширителен съд пълен до средата между мин. и макс при старта - антифризът прелива през капачката на разш.съд При същите условия , но с антифриз в радиатора на ниво 2-3 см под капачката и празен разширителен съд при старта - антифризът пълни разш. съд почти до капачката , но не прелива. Извод - голяма амплитуда в нивото на антифриза между студен и загрял - вместо около половин разш. съд - цял. Във всички случаи стрелката на термометъра не помръдва от нормалното - първата 1/3 на синята зона. Може би нещата ще отидат към гарнитура на глава, все се надявах да се размине за сега, но май не останаха други непроверени възможни причини.
  14. Благодаря за подробните отговори! За проблем три , ако има значение - след като се появи ток и запалих , установих, че часовникът се е нулирал и стъклото на шофьорската врата беше "забравило" че е автомат. Всъщност часовникът показваше 1,00 - няколко пъти съм свалял акумулатор и после винаги показва 1,00 , а не 0,00 , както на други коли. Като казваш, че на "високи обороти" ще е бедна сместа, какви обороти са "високи" за ХР-В ? Аз не съм екстремен шофьор и над 4000 оборота май никога не съм минавал. При мен на прав и равен път на пета предавка 100 км/ч са при около 3200 оборота. По нашите пътища не си позволявам повече от 120 , с някои изключения 130 км/ч. По проблема със загряването : Смених отново капачката на радиатора с нова от поредния магазин, оставих на поработи на място без капачка на радиатора и с отворено кранче на парното. После сложих капачката и покарах около 20 км. на доста стръмен път, като настъпвах колкото позволяваше пътят и завоите. Този път не изхвърли антифриз. Само нивото в разширителното казанче беше се вдигнало от средата между мин. и макс. - до 2/3 над макс. Не знам толкова качване дали е нормално, но не преля. Сутринта беше се върнал антифриза до средата между мин. и макс. Дано и други четящи темата имат полза от обмена на информация и дадените мнения и съвети! Успешен и по-хладен ден на всички !
  15. Благодаря за отговорите! Ще търся решения и ще пиша за резултатите ...... когато има такива!
×
×
  • Create New...