Jump to content

crazy_to80

Фен
  • Мнения

    57
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно crazy_to80

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 4.04.1980

Profile Information

  • Кара
    HR-V 4x4 124 k.c.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Враца/Варна

Contact Methods

  • Skype
    crzy_to80
  1. колега с ДОТ4 и аз сърбах попарата и със съидинител и спирачки(мек педал ,пропадане на педала,сълзене на помпата на съидинителя)! Колеги ме посаветваха "Хонда -ДОТ3" , и 5 години без да сменям помпи и гумички ,карам без проблем! Лично аз си взех Бош ДОТ 3 ,беше в ламаринена тубичка 500 мл. разфасофка
  2. колега пробвай с запушен или натрошен катализатор!Минах по този път!
  3. Колега,ламбда сондите в какво състояние са? С горива ЕВРО 4 100 000км. живот,а с нашите по БДС незнам!
  4. дълга база 4х4 124к.с. летни 205/60/16 ,бензин Н-98 /ромпетрол/ средна скорост 100к.ч. 6.5/100. В града около 10/100
  5. Моето е на бензин v-tec AVD Варна в града 10-11 извън града при 90 -100 км.ч. около 7.5 с 95 на Ромпетрол. Най-малко ми даде при комбинацията 98 с ликомоли (спид) Варна-Стара Загора под 6.5
  6. Ремонтен комплект то Prelude 88-92 г. (буталото с гумичките о пружината) ,но външния корпус на помпата е различен. Това намерих в руските сайтове,моята помпа се оправи след смяна на спирачнара течност ,но само с на bosh спря теча
  7. http://old.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=16561,16562,16563,16564,16565,16566,16567,16568&npl=17S2H01&_nplgrp=2&nplblk=M__0100На позиция 5 ти е дадена тапата,но несъм сигорен че имаш втори венец на деференциала по каталжен номер дават два модела болтове за монтиране на венеца към деф. касетата,пробвай да махнеш дапата и погледни дали имаш венец.Ако си решил сериозно да се занимаваш с това,вземи скоростна кутия от ЦРВ и я прехварли в кожуха на твоята кутия,хем ще вземеш втория венец и раздатката за кардана , хем 5-та предавка ще ти е по-дълга за по-голям комфорт при шофиране на големи разтояния.Аз лично съм започнал проучване на ХРВ-то да му хакна Б18 или Б 20 матор :plane:/> по скоро б20а3,но коша нещо ни малее а и изкам да си запазя 4х4 системата
  8. здравеи креизи имам един вапрос по повод харвито каде точно се намира капачката за кардана на скоростната кутия мн ще сам ти благодарен ако ми отговориш на този вапрос и благодаря предварително

  9. здравеи креизи имам един вапрос по повод харвито каде точно се намира капачката за кардана на скоростната кутия мн ще сам ти благодарен ако ми отговориш на този вапрос и благодаря предварително

  10. здравеи такато виждам че си мн наясно с хрвито може ли да те ползвам за консултант в моито начинание ако е удобно разбирасе :)

  11. На ХРВ-то деференцияла е изцяло на хидро-механичен принцип и няма връска с електрониката на колата,работи си самостятелно.Като пари за части незнам колко ще струва,но ще работи.За какво ти е 4х4 колата става по-мудна,кардана и дафа и тежат.Зимата се кара малко като "Жигула" ,ако подадеш повечко гас в завоя и ти зацепи задния мост колата тръгва с вратите напред,а и лятото на асвалт ако решиш да се изтеглиш бързо на старт моста те спъва веднага.Предимството е че зината когато другите се мъчат да потеглят и боксуват ти потегляш без проблем.
  12. Колега хрв е пригодено фабрично за заден деференциал.Трябва ти само кардан, деференциал,главина за скоросната кутия и задни полуоски.На скоросната кутия има тапа отзат от към купето там се монтира главината за кардана (по каталожен номер излиза същата като на црв ),кардана и висящия лагер (само хрв ),за деференциала си има фабрични отвори,задните глашини имат тапи избишат се и се монтират задните карета (полуоски само хрв).Неодходимите части можеш да вземеш от всяко хрв без начение 3/5 врати,ръкка/автомат всичко е еднакво.
  13. Колега,карам същата количка и страдах от същия проблем.Между 2500 и 4500 об. конете ходеха на паша.Разхода ще го оправиш като си сложиш катализатора или изключиш втората ламбда сонда софтоерно,иначе лошо за джоба.Ровех из нета и всички казват различни неща, но са съгласни с едно,компа работи нормално само с две ланбда сонди и катализатор иначе авариен режим и разход на гориво.Другото е че компа е самоубочаващ се,тоест като го караш в града с 50 км/ч на 4 предавка тои така се учи да си прави сместа оптимално икономична.Ако искаш да върви изкарваш колата и почваш да я газиш мъжката 50-100 км. гасиш двигателя и повтаряш същото шофиране,слет това се прескачаите там с когото искате.
  14. Значи,ангренаж оптяжна и водна помпа,ясно!Благодаря за съвета.
  15. Днес се прибирах от Враца,4 човека ,багаж и климатик.Но при излизане от Плевен при изкачване на баира забелязах че стрелката за темперетурата започна да показва загряване на двигателя,по-притиснителното е че загряваше неравномерно стрелката пулсираше.При излизане от Бяла,там направо подпрях червената зона на темперетурата и стрелката все така като започне да минава нормална темп. започва да пулсира и на равното изсипва темп. рязко до нормална.На магистралата след Шумен я настъпих и забелязах че грее и над 4000 об. при 150 км/ч. двигателя пак му кипна чайника.Антифриз не изхвърли.Някакви идей
×
×
  • Създай нов...