Jump to content

tri pompi

Фен
  • Мнения

    43
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно tri pompi

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 1.01.1981

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Yambol
  • Интереси
    IT

Последни посетители

209 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги и вие ментори ,имам желанието да измисля "намеря"вариант за преминаване на трабата на аспуха от средното гърне към крайното над кардана ако има идей моля споделете идеи тук
  2. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    не ти ли загряваха дисковете с 2-3 ход??
  3. Продавам спирачна помпа за харви със спирачната течност в казанчето е.100лв. или заменям за inteli7 процесор-3та генерация.тел:0895768161
  4. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    Емич мерси за подкрепата,проблема идва отпреде някаде .Днес гресирах водачите но си бяха 6 точки не съм поръчал нови че ме домързя вече.Нямат луфтове спрямо външните накладки,плътно са прилепнали към диска.Педала като го напомпам се втвъдява леко но това идва от недостига на въздух на сервото.С два абс-а са я мъчили в сервиза и аз с два .Взех я от сервиза с навряно нещо в маркуча вакум за сервото:сигурно клапан или нещо ще го махна като имам време .Как са го набили незнам ама бая сакъ вкаран.Педала и той е за лек реглаж но не е фрапантно.Не знам какво да ти кажа вече,вързах предните на мястото на задните на абс-а пак е мек педала.8-те клапана на абс-а чаткат с по 5v на соленоидите .Изсмуках и хонда програмка ама нямам кабел още,през нея мога да тествам абс-а.Поздрави и така И така,много нещица свърших през изминалите дни но,в крайна сметка след смяна на предните накладки всичко си дойде на мястото и сега педала не стига до пода а е с ход към 5 см. до пълно втвърдяване.За малко размисли поствам снимка на "старите накладки" п/с Тази е най изтритата
  5. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    600 км. и навартях първия ден като я взех водачите не съм ги сменил само праховите им ман6они смених ,вика6 да ги сменя а?А за абс-а не знам какво да ти кажа такива свободни съчинения правя вече.Имам 2 абс-а..
  6. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    Хром ли ползваш?? Гоше това си е обикновен "тройник" няма нищо в него,траба с два входа и 2 изхода нещата май вървят към ти да излезеш прав .След затапването на абс,ми охлабва педала с пуснати предни колела.Със затапени предни и пуснати задни е камък.Трябва да пробвам и обратният вариант, но за жалост малко пострадах.Едно модераторче от оффроуд.бг ще ползвам да развива и завива и ще пиша пак.Купих пробки ще ги сменим утре,и ще ударя и едни стяги на предните спирачни маркучи да видя как е педала.М/у другото ми згабяса газовото на 3 дена чисто ново ,неще ни газ ни бензин ,ма тва друга тема : -) ,само ядове;поздрави и лека След обслужване на предни спирачни апарати:смяна на бутала и семеринги и тн. смених и 4-те пробки за обезвъздушаване по колелата .Ефекта е "НУЛА".Педала си е все мек и хваща доло .Със затапен АБС на изходите е камък,с пуснати задни и затапени предни пак .С пуснати предни и затапени задни омеква.Предните дискове и накладки са си в нормите ИДЕИ??
  7. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    ок сори не съм ги чел>
  8. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    Гена ,цилиндри и барабани са си ок.Течността е дот 4 и,колата няма рег. на спирачно усилие а само разпределител за към задните две колела.Само на канал работя и за изключен абс-от предпазителя съм на твоето мнение.Когато е при мен колата я карам с доста агресивно ползване на спирачките,сещаш се ,с моя модул по силно чукаше на педала сигорно на този са износени опръстените на буталата на помпата.Поздрави и успех и на теб Няма да омеква , а ще обереш луфт ако има и при натискане на педала, по бързо ще сработват - от там и педала ще го усещаш че хваща по-нагоре. И за да можеш да обезвъздушиш системата, трябва да обезвъздушиш първо помпата и да си сигурен че не смуче някъде от нея въздух. Ако е сигурно ,че няма въздух, че нямаш тези луфтове, че помпата и АВS които си сменявал са били читави, остава да има нещо свързано със сервото, или хода на педала. Дали нямаш прекалено голям луфт там и реално оста от сервото да прави празен ход, преди да стигне до леглото на буталото на помпата, а педала вече да е натиснат до средата. Обърнал ли си внимание, когато натискаш педала, дали се чува някакво леко съскане? Не знам при теб как е, но има такива при които този ход/луфт се регулира. Емич колата е пробвана и с друго серво ефект няма,а за хода на бутало-педал съм отговорил подробно в поста ми от 29.08.17 Поздрави Да това е последователността за по-лесно убезвъздушаване с абс
  9. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    Емич гледах и луфтове м-у барабан и феродо,м-у цилиндри и клевиси всичко в нормите.Това с водачите ще проверя и ще пиша.А за ръчната на 2-ри зъб няма ефект в-у педала.То си мисля и че с дръпната ръчна увеличавам хода на задните цилиндри и по скоро трябва да умеква малко педала. Тапите не можах да калайдисам не ги знам от каква сплав са ,затова ги затапих с поксипол.Тези дни ще затапвам рамо по рамо и ще пиша пак резултата. Само забравих да ти кажа че и предните накладки са по учебник нови милиметър разстояние до диска е много .С асистент седя и ги гледам ,педала е до половината а те хич не са чули още.Чак яд ме хващаше..
  10. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    Гоше благодаря ти за включването.Та D16-ката имат разпределител но той е само за :от абс-а за към задните две колела.На схемата е номер (18) за него ли ми говориш?? Искаш идеи - давам ти веднага. Първо, причината за това (този педал)е въздух, или казано иначе - някъде по системата се образува въздушна възглавница. Не е задължително там от където влиза въздуха да е омаслено. Горния цитат съм ти го дал,за да започнеш процедурата отново и то точно от там - нова пробка, нова тръбичка с нов и добре направен холендър, който да уплътнява добре. Започни точно с това колело и ако не се оправи, започваш поетапно, едно по едно. Провери и всички връзки на тръбичките, евентуално да няма изгнило някъде, пробките за обезвъздушаване също, защото може да не държат. Реално според мен, проблема е на 99% в някой, или около спирачните апарати/цилиндърчета. Играл съм го това,но на друга марка, където предните сп.апарати, бяха с по 3 пробки за обезвъздушаване на апарат. Една седмица игра, хиляди обезвъздушавания, тотално разглобяване и какво ли не, заради една шибана пробка за обезвъздушаване. Здрасти,Емич ако съм те разбрал правилно взима въздух от резбите на пробка или холендър и това при отпускане на спирачният педал.Това съм го обсъждал с колега по горе.Не мога да се съглася,че няма да избие спирачна през резбите или холендър при такт згъстяване.Но ще огледам .Благодаря за съвета всичко ми е от полза...Две глави мислят повече от една : -) без име.rar
  11. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    Колата е при мен вече,днес прегледах маркучите както предлагаше стефан по горе но няма раздуване или балони идеи...?
  12. tri pompi

    CRANK SHAFT PULLEY HONDA HRV 1.6 16V 4WD

    Здрасти,защо не потърси в бг. можеше да ти дойде по тънко.За D16W?? колко е .И да не си загубиш шпонката : -)
  13. Приятел на баща ми е представитела за бг. на ланди рензо ,но и аз ще съм със збирщайн .Само отпред ще е брс всичко ново до към 400лв. тоотала.+копче ново.Бутилка зарядно и траба зарядно и отдоло обаче си пуснах сам!!Иначе излиза много ...
  14. tri pompi

    Ремонт на спирачки на HR-V

    Точно това съм решил да направя първо приятелю,ще сменя маркучите..
×