Jump to content

tri pompi

Фен
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно tri pompi

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 1.01.1981

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Yambol
  • Интереси
    IT

Последни посетители

86 профилни разглеждания
  1. Ремонт на спирачки на HR-V

    След обслужване на предни спирачни апарати:смяна на бутала и семеринги и тн. смених и 4-те пробки за обезвъздушаване по колелата .Ефекта е "НУЛА".Педала си е все мек и хваща доло .Със затапен АБС на изходите е камък,с пуснати задни и затапени предни пак .С пуснати предни и затапени задни омеква.Предните дискове и накладки са си в нормите ИДЕИ??
  2. Ремонт на спирачки на HR-V

    нещата май вървят към ти да излезеш прав .След затапването на абс,ми охлабва педала с пуснати предни колела.Със затапени предни и пуснати задни е камък.Трябва да пробвам и обратният вариант, но за жалост малко пострадах.Едно модераторче от оффроуд.бг ще ползвам да развива и завива и ще пиша пак.Купих пробки ще ги сменим утре,и ще ударя и едни стяги на предните спирачни маркучи да видя как е педала.М/у другото ми згабяса газовото на 3 дена чисто ново ,неще ни газ ни бензин ,ма тва друга тема : -) ,само ядове;поздрави и лека
  3. Ремонт на спирачки на HR-V

    Гоше това си е обикновен "тройник" няма нищо в него,траба с два входа и 2 изхода
  4. Ремонт на спирачки на HR-V

    Гена ,цилиндри и барабани са си ок.Течността е дот 4 и,колата няма рег. на спирачно усилие а само разпределител за към задните две колела.Само на канал работя и за изключен абс-от предпазителя съм на твоето мнение.Когато е при мен колата я карам с доста агресивно ползване на спирачките,сещаш се ,с моя модул по силно чукаше на педала сигорно на този са износени опръстените на буталата на помпата.Поздрави и успех и на теб Няма да омеква , а ще обереш луфт ако има и при натискане на педала, по бързо ще сработват - от там и педала ще го усещаш че хваща по-нагоре. И за да можеш да обезвъздушиш системата, трябва да обезвъздушиш първо помпата и да си сигурен че не смуче някъде от нея въздух. Ако е сигурно ,че няма въздух, че нямаш тези луфтове, че помпата и АВS които си сменявал са били читави, остава да има нещо свързано със сервото, или хода на педала. Дали нямаш прекалено голям луфт там и реално оста от сервото да прави празен ход, преди да стигне до леглото на буталото на помпата, а педала вече да е натиснат до средата. Обърнал ли си внимание, когато натискаш педала, дали се чува някакво леко съскане? Не знам при теб как е, но има такива при които този ход/луфт се регулира. Емич колата е пробвана и с друго серво ефект няма,а за хода на бутало-педал съм отговорил подробно в поста ми от 29.08.17 Поздрави Да това е последователността за по-лесно убезвъздушаване с абс
  5. Ремонт на спирачки на HR-V

    Емич гледах и луфтове м-у барабан и феродо,м-у цилиндри и клевиси всичко в нормите.Това с водачите ще проверя и ще пиша.А за ръчната на 2-ри зъб няма ефект в-у педала.То си мисля и че с дръпната ръчна увеличавам хода на задните цилиндри и по скоро трябва да умеква малко педала. Тапите не можах да калайдисам не ги знам от каква сплав са ,затова ги затапих с поксипол.Тези дни ще затапвам рамо по рамо и ще пиша пак резултата. Само забравих да ти кажа че и предните накладки са по учебник нови милиметър разстояние до диска е много .С асистент седя и ги гледам ,педала е до половината а те хич не са чули още.Чак яд ме хващаше..
  6. Ремонт на спирачки на HR-V

    Гоше благодаря ти за включването.Та D16-ката имат разпределител но той е само за :от абс-а за към задните две колела.На схемата е номер (18) за него ли ми говориш?? Искаш идеи - давам ти веднага. Първо, причината за това (този педал)е въздух, или казано иначе - някъде по системата се образува въздушна възглавница. Не е задължително там от където влиза въздуха да е омаслено. Горния цитат съм ти го дал,за да започнеш процедурата отново и то точно от там - нова пробка, нова тръбичка с нов и добре направен холендър, който да уплътнява добре. Започни точно с това колело и ако не се оправи, започваш поетапно, едно по едно. Провери и всички връзки на тръбичките, евентуално да няма изгнило някъде, пробките за обезвъздушаване също, защото може да не държат. Реално според мен, проблема е на 99% в някой, или около спирачните апарати/цилиндърчета. Играл съм го това,но на друга марка, където предните сп.апарати, бяха с по 3 пробки за обезвъздушаване на апарат. Една седмица игра, хиляди обезвъздушавания, тотално разглобяване и какво ли не, заради една шибана пробка за обезвъздушаване. Здрасти,Емич ако съм те разбрал правилно взима въздух от резбите на пробка или холендър и това при отпускане на спирачният педал.Това съм го обсъждал с колега по горе.Не мога да се съглася,че няма да избие спирачна през резбите или холендър при такт згъстяване.Но ще огледам .Благодаря за съвета всичко ми е от полза...Две глави мислят повече от една : -) без име.rar
  7. Ремонт на спирачки на HR-V

    Колата е при мен вече,днес прегледах маркучите както предлагаше стефан по горе но няма раздуване или балони идеи...?
  8. CRANK SHAFT PULLEY HONDA HRV 1.6 16V 4WD

    Здрасти,защо не потърси в бг. можеше да ти дойде по тънко.За D16W?? колко е .И да не си загубиш шпонката : -)
  9. Приятел на баща ми е представитела за бг. на ланди рензо ,но и аз ще съм със збирщайн .Само отпред ще е брс всичко ново до към 400лв. тоотала.+копче ново.Бутилка зарядно и траба зарядно и отдоло обаче си пуснах сам!!Иначе излиза много ...
  10. Ремонт на спирачки на HR-V

    Точно това съм решил да направя първо приятелю,ще сменя маркучите..
  11. Ремонт на спирачки на HR-V

    Аз физиката хич не я харесвах,каква ли ще е след 100 години ми е чудно.А с колата нещата хич не вървят на добре.Както беше писал един съфорумник: "забравих я как изглежда смениха една пружинка на абс-а и убезвъздушиха и се оправи".При мен само я забравих как изглежда.От един месец е в сервиз,момчетата бая труд са хвърлили .Тествали са с 2-3 помпи и 2-3 абс-а смяна на серво апарат реглажи на ръчни и колело по колело ,обезвъздушаване и НЕ ЩЕ И НЕ ЩЕ .Другата седмица ще ми я връщат.Някакви идеи от каде да я захващам.Само да не е в сектор-продава : -)
  12. Проблем с ABS

    няма кк
×