Jump to content

stefanvo

Фен
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно stefanvo

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    non

Profile Information

  • Кара
    Хонда HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново
  1. Смяна на крушка на стоп

    Ами по-смело!Само не изкривяване стопа!Дърпай смело,откопчава се рязко!В студеното време пластмасата се чупи лесно!Ще се справиш
  2. Смяна на крушка на стоп

    Развиваш двата болта и дърпаш равномерно,силно.На щипки е.Откача се рязко.Крушките са безцокълни,малко скъпички.В Косер са най-евтини-около 4лв.. Успех!
  3. Здравей! До колкото знам, втората сонда е контролна и няма отношение към разхода. Чекът свети най-вероятно заради изгорял подгрев на сондата. Колата загрява ли нормално? Температурата на антифриза каква е? Имаш два датчика за температурата. Единия е за стрелката на таблото-той е информативен. Другият е за компютъра на колата. Той пряко влияе на разхода! Термостата как е?В това студено време, долният маркуч на радиатора трябва да е студен. Това е според мен.Щом сте видели грешката,би трябвало да видите и температурата на антифриза.Аз съм с HR-V 124 к.с. и разхода извън града е около 7.Средния ми разход,сега е около 9 в студеното време.11 е абсурден разход за извънградско! Това е от мен!
  4. Стъпково моторче няма,има клапан. IVAC.Регулира вакуума!Ако са го чистили значи го изключваш!Но мисля,че и датчика не е виновен.Нека по-запознатите кажат!
  5. Датчикът се намира под разпределителя на запалването(делко).Два са.Твоя датчик е този,който е близо до маркуча,който отива към радиатора.
  6. Влизам чак сега.Извинявам се за закъснелия отговор.Основно на Ромпетрол на изхода на Търново за Ст.Загора.Писах,че това е лятотоНе сегаТова лято,по северното Черноморие,доста обикаляне-Дуранкулак,Шабла,Каварна,Балчик-ходили сте по този край,предполагам!Равно е,пътищата са добри,Ромпетрол-и има доста,все пак Румъния е по-близо от Варна,дори!Не Ви ангажирам с моето мнение!И аз не повярвах отначало.Пълня си сам докато не прелее(образно казано)от гърловината на резервоара.Този разход е БЕЗ КЛИМАПредполагам се досещатеИзвинявам се,че не съм го уточнил в предния пост!Миналата седмица ходихме,жената и сина 10г.,до Копривщица-около 250км. в едната посока=500км.,даде ми 6.73л.с парно,малко повече от полвината.Карам с до 100км.,не обичам висока скорост,а и тази кола(лично мое мнение)не е създадена за състезания.А,гумите са Lassa Impetus 205/60/16 на 2,2 bar.ако има значение.Друго не се сещам.Маслото е 0W40 на Motul.Учили са ме да не ускорявам рязко и да се мъча да не се нервя ,когато съм на път.Това не означава,че успявам да го правя,но поне се мъча.Казвам Ви отново това са мои наблюдения и не твърдя,че трябва да е така!Не бих го писал ако не го бях видял с очите си.Между другото,когато търсих колата,четох на много места и форуми.Някъде видях,че руснаците имат постигнат такъв разход,но не знам къде е писано.Тогава и на мен ми се видя нереално при положение,че по книга и дават 7.4/100.Надявам се,че бях изчерпателен!
  7. Имам Харвито от 3г.124к.с.Минимума,който съм постигал е 6.2 извън града,много пъти!Сигурно на 100%!Смесено-лято 7.6,7.9,зима-8.5,9!Чисто градско,сега в големия сняг в Търново-10.4!Точно по книга!Газ нямам.Това е за бензин.
  8. Idle Air Control (IAC) valve на Honda HR-V

    Колега,намира се на много,така да се каже,терсене място!Погледни смукателните колектори,тялото на дроселовата клапа,намира се към купето.В него влиза букса с два кабела и две маркучета от охладителната система!Развива се що годе лесно,но аз не успях да измъкна едното маркуче и го чистих на място.Напръсках двата отвора със спрей за почистване на карбуратори,изчаках малко и издухах с въздух под налягане.Повторих тази процедура още веднъж.Излезе доста чернилка!При мен проблема беше,че като загрее и някой път като я изтърва и я угася,без да и подам газ не палеше!След почистването този проблем вече го няма.
  9. Горивен филтър на ХРВ

    Аз съм с V-TEC и горивен филтър в коша на двигателя няма!Доколкото съм информиран филтъра е на горивната помпа в резервоара!
  10. Болт на шайба на кол вал.

    Аз съм с Hr-v и ремъчната шайба е с шестограмен отвор 50мм.Трябва ти специален инструмент-шестограм с отвор за камъка и рамото на гидорията!Аз имах под ръка гайка 50мм и с един голям раздвижен ключ държах контра.Имай впредвид,че болта е лепен и тябва рязко да удариш чува се едно пукване и болта тръгва.После трябва да го лепиш отново,аз го направих с уплътнител за резби на Локтайд,но пак ти казвам,че това е за Hr-v!Дано съм бил полезен.
  11. Здравейте колеги!Имам харвито от почти година,проблеми никакви,това ме радва страшно много.Единствено което ме учудва е това-защо пали малко по-трудно когато навън е горещо или сега,когато е студено.Това го прави само при първо палене след това всяко следващо е нормално.Като подам леко газ пали веднага което ме навежда на мисълта за позацапан клапан на празния ход,но оборотите не играят и ECU-то ги регулира нормално според температурата на двигателя-започват от 1400 и падат до 650 и са стабилни!Отворих прословутия клапан на място-мръсничък е но мястото е толкова тясно,че не мога да откача маркучите на антифриза.Мисля да го напръскам със спрей за почистване на карбуратори,както е на маркучите,но незнам дали ще се получи. Моля за вашето мнение-според вас правило ли съм се насочил -да или не.Моля изкажете вашите предположения!
×