Jump to content

stefanvo

Фен
  • Мнения

    13
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно stefanvo

  • Ранг
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    non

Profile Information

  • Кара
    Хонда HR-V
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велико Търново

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. stefanvo

    Капе масло от двигателя

    Колега Emod! Извини ме,че оспорвам твоето мнение,но грешиш!!! Тече точно там,къдетобе капката,показана от колегата! Убеден съм,защото аз имах проблем точно от голямата семерина!!! Да,смених гарнитурата на картера-два пъти,с надеждата да се оправи! Но когато тръгнах на дълъг път от Търново до Смолян и легнах отдолу да видя какво става...! Мястото оградено от теб почти нямаше масло,но....имаше масло по кардана,дори!!!! Уважавам всички Вас,които се трудите този форум да съществува,но в този случай мога да споря с часове! Ремонта го извърших аз,лично,сам,с подкрепата на Бранко,на когото благодаря за съветите,но в този случай съм на 100% сигурен в твърдението си,че не е задължително капката да е на посоченото от теб място! Повтарям отново-уважавам професионализма Ви,но в случая съм убеден в твърдението си!!! Благодаря Ви!!!
  2. stefanvo

    Капе масло от двигателя

    Здравей,колега! Не искам да те плаша. Това е от голямата семерина на коляновия вал. Доста неприятна работа. Сваля се скоростна кутия,съединител,маховик и виждаш виновника. Това упражнение го правих,сега всичко е наред. Успех!!!
  3. stefanvo

    Смяна на крушка на стоп

    Ами по-смело!Само не изкривяване стопа!Дърпай смело,откопчава се рязко!В студеното време пластмасата се чупи лесно!Ще се справиш
  4. stefanvo

    Смяна на крушка на стоп

    Развиваш двата болта и дърпаш равномерно,силно.На щипки е.Откача се рязко.Крушките са безцокълни,малко скъпички.В Косер са най-евтини-около 4лв.. Успех!
  5. Здравей! До колкото знам, втората сонда е контролна и няма отношение към разхода. Чекът свети най-вероятно заради изгорял подгрев на сондата. Колата загрява ли нормално? Температурата на антифриза каква е? Имаш два датчика за температурата. Единия е за стрелката на таблото-той е информативен. Другият е за компютъра на колата. Той пряко влияе на разхода! Термостата как е?В това студено време, долният маркуч на радиатора трябва да е студен. Това е според мен.Щом сте видели грешката,би трябвало да видите и температурата на антифриза.Аз съм с HR-V 124 к.с. и разхода извън града е около 7.Средния ми разход,сега е около 9 в студеното време.11 е абсурден разход за извънградско! Това е от мен!
  6. Стъпково моторче няма,има клапан. IVAC.Регулира вакуума!Ако са го чистили значи го изключваш!Но мисля,че и датчика не е виновен.Нека по-запознатите кажат!
  7. Датчикът се намира под разпределителя на запалването(делко).Два са.Твоя датчик е този,който е близо до маркуча,който отива към радиатора.
  8. Влизам чак сега.Извинявам се за закъснелия отговор.Основно на Ромпетрол на изхода на Търново за Ст.Загора.Писах,че това е лятотоНе сегаТова лято,по северното Черноморие,доста обикаляне-Дуранкулак,Шабла,Каварна,Балчик-ходили сте по този край,предполагам!Равно е,пътищата са добри,Ромпетрол-и има доста,все пак Румъния е по-близо от Варна,дори!Не Ви ангажирам с моето мнение!И аз не повярвах отначало.Пълня си сам докато не прелее(образно казано)от гърловината на резервоара.Този разход е БЕЗ КЛИМАПредполагам се досещатеИзвинявам се,че не съм го уточнил в предния пост!Миналата седмица ходихме,жената и сина 10г.,до Копривщица-около 250км. в едната посока=500км.,даде ми 6.73л.с парно,малко повече от полвината.Карам с до 100км.,не обичам висока скорост,а и тази кола(лично мое мнение)не е създадена за състезания.А,гумите са Lassa Impetus 205/60/16 на 2,2 bar.ако има значение.Друго не се сещам.Маслото е 0W40 на Motul.Учили са ме да не ускорявам рязко и да се мъча да не се нервя ,когато съм на път.Това не означава,че успявам да го правя,но поне се мъча.Казвам Ви отново това са мои наблюдения и не твърдя,че трябва да е така!Не бих го писал ако не го бях видял с очите си.Между другото,когато търсих колата,четох на много места и форуми.Някъде видях,че руснаците имат постигнат такъв разход,но не знам къде е писано.Тогава и на мен ми се видя нереално при положение,че по книга и дават 7.4/100.Надявам се,че бях изчерпателен!
  9. Имам Харвито от 3г.124к.с.Минимума,който съм постигал е 6.2 извън града,много пъти!Сигурно на 100%!Смесено-лято 7.6,7.9,зима-8.5,9!Чисто градско,сега в големия сняг в Търново-10.4!Точно по книга!Газ нямам.Това е за бензин.
  10. stefanvo

    Idle Air Control (IAC) valve на Honda HR-V

    Колега,намира се на много,така да се каже,терсене място!Погледни смукателните колектори,тялото на дроселовата клапа,намира се към купето.В него влиза букса с два кабела и две маркучета от охладителната система!Развива се що годе лесно,но аз не успях да измъкна едното маркуче и го чистих на място.Напръсках двата отвора със спрей за почистване на карбуратори,изчаках малко и издухах с въздух под налягане.Повторих тази процедура още веднъж.Излезе доста чернилка!При мен проблема беше,че като загрее и някой път като я изтърва и я угася,без да и подам газ не палеше!След почистването този проблем вече го няма.
  11. stefanvo

    Горивен филтър на ХРВ

    Аз съм с V-TEC и горивен филтър в коша на двигателя няма!Доколкото съм информиран филтъра е на горивната помпа в резервоара!
  12. stefanvo

    Болт на шайба на кол вал.

    Аз съм с Hr-v и ремъчната шайба е с шестограмен отвор 50мм.Трябва ти специален инструмент-шестограм с отвор за камъка и рамото на гидорията!Аз имах под ръка гайка 50мм и с един голям раздвижен ключ държах контра.Имай впредвид,че болта е лепен и тябва рязко да удариш чува се едно пукване и болта тръгва.После трябва да го лепиш отново,аз го направих с уплътнител за резби на Локтайд,но пак ти казвам,че това е за Hr-v!Дано съм бил полезен.
  13. Здравейте колеги!Имам харвито от почти година,проблеми никакви,това ме радва страшно много.Единствено което ме учудва е това-защо пали малко по-трудно когато навън е горещо или сега,когато е студено.Това го прави само при първо палене след това всяко следващо е нормално.Като подам леко газ пали веднага което ме навежда на мисълта за позацапан клапан на празния ход,но оборотите не играят и ECU-то ги регулира нормално според температурата на двигателя-започват от 1400 и падат до 650 и са стабилни!Отворих прословутия клапан на място-мръсничък е но мястото е толкова тясно,че не мога да откача маркучите на антифриза.Мисля да го напръскам със спрей за почистване на карбуратори,както е на маркучите,но незнам дали ще се получи. Моля за вашето мнение-според вас правило ли съм се насочил -да или не.Моля изкажете вашите предположения!
×