Jump to content

damyanu

Фен
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About damyanu

  • Rank
    Начинаещ

Contact Methods

  • Skype
    damyan.uzunov

Profile Information

  • Кара
    HR-V, 105к.с. , 1999г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Recent Profile Visitors

303 profile views
  1. Здравейте колеги! След изчистване на цялото нещо със спрей за спирачни дискове, веднага след това проблем нямаше, карах около 15км градско. Оборотите бяха много стабилни и на бензин и на газ. Следващия ден и всяко следващо палене проблема се върна. Сега подгрях двигателя, спрях го, откачих минуса на акумулатора, извадих бекъп бушона на харвито. След това върнах по местата и запалих,и проблема продължава, както може да се види от клипа: Рестарт На компютъра при работещ двигател ли се прави или не? Sent from my ASUS_Z01HDA using Tapatalk
  2. Здравейте, купих си следния модул с две дистанционни и възможност за вдигане на прозорците при заключване. Някой монтирал ли си е сам и може ли да сподели как, какво и къде се връзва? Благодаря! Sent from my ASUS_Z01HDA using Tapatalk
  3. Здравей колега при мен само това за крика се изкриви и не намирам тенекеджия който да го оправи. То намери ли? Къде? Sent from my Ektra using Tapatalk
  4. damyanu

    обороти HR-V

    Ще може ли линк/снимка към процедурата за почистване на дросела и МПХ на Харви 105 коня? В листа за обслужването пише да се регулират оборотите на празен ход на 200000км. Но предполагам първо е добре да се почистят тези части? Благодаря Sent from my Ektra using Tapatalk
  5. Е браво че си знаел какво да направиш.. Но непосветените горят Sent from my YD206 using Tapatalk
  6. Подмяна с какви? Медни или оригинални? Sent from my YD206 using Tapatalk
  7. Здравейте колеги! Моля ако някой знае къде мога да намеря тези части да съдейства че останах без спирачки :S Има варянт за медни тръбички, но казват че не са много сигурни на връзките и се вадели. Някой сблъсквал ли се е с този проблем и как го е решил? Благодаря! Sent from my YD206 using Tapatalk
  8. Можеш, но като няма бензин и изгори бензиновата помпа на нищо не може да запалиш после Sent from my YD206 using Tapatalk
  9. В космоса може да свети ако съвсем си я извъртял без да спазиш леглото в което влиза куплунга където я вкарваш. Иначе това е дадено за реглаж> HeadlightsReplacement (cont’d) 23-D-7 Side Turn Signal LightsReplacement Before adjusting the headlights:s Park the vehicle on level ground.s Make sure the fuel tank is full.s The driver or someone who weighs about the same should sit in the driver’s seat.s Load the trunk with the items normally carried.s Push down on the front and rear bumpers several times to make sure the vehicle is sitting normally.1. Open the hood.2. Adjust the headlights to local requirements by turning the adjusters.NOTE: As the outer lenses are made of a resin material, do not cover the headlights when they are turned on.1. ADJUSTER 1. Push the retaining spring and remove the side turn signal light.2. Remove the bulb socket from the light housing and replace the bulb.1. BULB (5W)2. RETAINING SPRING3. PROTECTIVE CLOTH
  10. Има го в ръководството, сега ще потърся снимките Sent from my YD206 using Tapatalk
  11. Да използвам и аз темата понеже съм в аналогична ситуация с оборотите на празен ход, също с обикновена ГУ. При по висока скорост забрави да не гасне като освободиш от скорост. При по ниска, много зависи как е настроена Газта, колко газ се подава. Също така и състоянието на въздушния филтър, свещите, кабелите на свещите, акумулатора, маслото в двигателя... Та за това исках да си регулирам оборотите от врътката която е показана в учебника. Картинката/скица е доста неясна с това което е на практика под моя капак. Та ако може някой който го е правил да посочи точно кое капаче се маха и къде се върти с отвертка? Благодаря! Sent from my YD206 using Tapatalk
  12. damyanu

    Повдигане на HR-V

    Аз не съм, но човека от който я купих я беше направил така и джантите наистина са изнесени от чероки, като сменях спирачните апарати се наложи да ги изшлайфам понеже опираха иначе. Вчера ми се удаде възможност да измеря разстоянието от земята до калника над гумата най високата точка на моето и на идентично Харви обаче без лайсни. На онова нямаше разлика между предния и задния просвет около 45см. На моето задния бе толкова а предния с 4см по ниско. Незнам дали самите пружини не са също сменени с по къси? Идеи как да проверя? Колко е дебела фабричната предна пружина? Sent from my YD206 using Tapatalk
  13. damyanu

    Повдигане на HR-V

    Здравейте, да повдигна малко темата. Аз отпред съм със фланци и колата спи на завоите. Струва ми се доста по-ниска от други харвита които съм виждал, но може би самите спойлери под вратите да придават тази илюзия. Някой може ли да сподели как си е повдигнал купето и какви са последиците. Също така последната зима когато вдигнаха колата за смяна на гумите, в задната лява пружина бе паднал ограничителя където удря гумения тампон. Явно ръждата му е дошла в повече, въпроса ми е дали е нужно да се кърпи купето и да се завари обратно или със слагането на буфер нещата ще са достатъчно сигурни. Благодаря на отзовалите се!
×