Jump to content

zmiata29

Фен
  • Мнения

    338
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

zmiata29 last won the day on Юни 9 2018

zmiata29 had the most liked content!

Обществена Репутация

115 Good

Относно zmiata29

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 27.11.1964

Profile Information

  • Кара
    D16W1/K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София и околноста

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Първо се изчеква пластмасата на прага - на предната и задната врата, после се издърпва гуменото уплътнение към колонката и ти се открива фронт за работа.
  2. Полуоската беше излязла с 5см, явно, че не е била щракнала зегерката, сега всичко е точно.
  3. Днес залягах в снега, разклатих полуоската, има някакво леко движение нагоре-надолу, във вътрешното каре. Утре щя влачим до сервиза за оглед и ще докладвам.
  4. Цената е отново 40лв. и е най изгодната на пазара, особено за тези ветробрани.
  5. Само да споделя, че в ибея има изгодни задни дискове, аз се възползвах. www.ebay.co.uk/itm/New-Genuine-Honda-CR-V-2-0-01-06-Pair-Rear-brake-drum-discs-42510-SMC-N02-B7/253823803491?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m1438.l2649
  6. Така, да обобщим. Колана се се сваля от колонката с все механизма и се носи в банята, разтяга се до край и слага се някакъв стопер за да не се прибира на ролката. "Платнената" част се топи в леген(гореща вода) с подходящ препарат(обезмаслител), колкото може по близо до механизма и се претрива(с постъпателно възвратни движения)на ръка или с мека четка. Упражнението се повтаря докато решите, че мърсотията си е отишла, следва плакнене до бистра вода и всичко на обратно в колата след като изсъхне.
  7. Е ако е скъсана не трябва ли да се разхлопа? Знаеш ли що тормоз видя докато кача един баир. но пък и аз не виждам ка ще се измъкне. Колата си влючва всички скорости и няма никакви паразитни шумове.
  8. Колеги, случи се нещо странно. Семеринг на дясната полуоска, пускаше масло, взех семеринг и в кварталното сервизче, пата кюта и го сменихме. Слизам от крика, подкарвам колицата, ама в една пряспа, като, че ли форсирах леко се чу едно изтупване. реших.че се включило задното. Карах около 500м. и спрях за малко, тръгнах, около километър след това колата почна да се форсира, но не вървеше, почна да намалява скороста. Минах на по ниска предавка. оборотите високи скоростта намалява. Реших, че е съединител.но скоростите си влизат идеално. Това което правихме е вадене и слагане на полуоска, дясна и смяна на семеринг. Някакви идеи? HR-V 2003та
  9. Пере се, но лятото.
  10. zmiata29

    Карета

    От двете, мисля, по добре е фебест, а най добре е да се изръсиш повечко пари за оригинални. Имам познат дето три чифта карета сменява и накрая си купи оригинални, в рамките на една година. С ОЕМските колата заспа.
  11. Този иБейския линк е с ОЕМ номера койте в българската обява дадена от колегата по горе.
  12. https://www.ebay.co.uk/itm/1x-OE-Quality-Replacement-Exhaust-Petrol-Catalytic-Converter-Type-Approved-Cat/191536342356?fits=Car+Make%3AHonda&epid=4017005426&hash=item2c9874a554:g:8FEAAOSwrklVBGI2:rk:6:pf:0
  13. Не се слага резонатор!!!! Купува се Катализатор. Ползват се се сайтове за афтърмаркет консумативи, някои са на цената на резонатора.като сметнеш и шмекерлъците около напасването и гасенето на грешки.
  14. Честита Коледа приятелю, аз, като минал достатъчно пъти "канала" с фарове на десен волан мога да ти кажа два начина с които се разбира лесно, че си с грешните светлини. 1. С машината която я имат(задължително) всички проверяващи. 2. На око, на определено отстояние от стена, се вижда доста отчетливо, триъгълния лъч който хвърля десния фар, точно в очите на насрещно движещия се. В КАТ, предпочитат втория начин, защото е по лесен и безпогрешен.
  15. Промоцията се превърна в Новогодишна! До 31.12.2018г.. Условията, същите. Останаха само три комплекта. Весела Коледа!
×