Jump to content

zmiata29

Фен
  • Мнения

    392
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

zmiata29 last won the day on Юни 9 2018

zmiata29 had the most liked content!

Обществена Репутация

122 Good

Относно zmiata29

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 27.11.1964

Profile Information

  • Кара
    D16W1/K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София и околноста

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. zmiata29

    Лош майстор.Моля за помощ!

    Подкрепям! Хубаво е все пак да предпазиш и други от този....... и да напишеш координатите му.
  2. Аз малко встрани, но пък се спазва генералната линия. Имах подобен казус, само, че за конски сили, записани в талона на колата. В Софийския Кат от 1ви до 5ти канал са с едни каталози(шваке), а от 6ти до края с други, в първите 5 колата ми се водеше 65коня, в останалите 98к.с. В действителност беше 62! А я бяха писали 98. Разликата усетих, чак когато отидох да си плащам данъка и се облещих на сумата -отказах да платя и отидох в Кат да се разправям. Отидох добре подготвен с нагледни материали за конете под капака ми, но мастити капитани отсякоха - искаме сертификат от представителството! Тогава още имаше такова на Дайхатсу и понеже колата беше купена от Англия, тука не можаха да намерят нищо за нея, та писаха до Япония. Отговориха! 62к.с. и със сертификата на каналите, мастите капитани позеленяха, но поправиха талона. Та, след като от представителството в БГ са ти дали тапия за Евро3, 10 ризи да си скъсаш пред ония, никой няма да ти смени талона и да пише Евро4!
  3. Като разпробиваш болтчето на палеца си подложи магнит, за да лови стружките и умната, бавно не бързай. После издухай цялото делко с компресор ако имаш възможност.
  4. Можеш да вържеш капачката с свински опашки, аз карах така бая време. Иначе, трите болта, бележиш акуратно в какво положение е в момента(чертичка), между главата и делкото, махаш капачката, без да разкачаш кабелите и запомняш положението на палеца(после ще ти е поле лесно при поставянето). После дърпаш делкото и дерзаеш. При връщането на място, намажи гумени О ринг с масло и карай.
  5. Понеже съм на тема смяна на горивни филтри и на двете ми коли, купих това Но видях,че в комплекта няма ето тази цедка Да питам мога ли да изпера само с обезмаслител или нова, че нова е на три семейства женския родител?
  6. Ето това корейче ще купя
  7. Добре, върнах го(отказах), а този дето е за 105 хорсове обезвъздушава ли се при смяна?
  8. Ша са гърмЯ! Тогава само това второто ли?
  9. Аз съм 105 коня, значи ли, че трябва да продавам онова от 1вия пост?
  10. zmiata29

    Купих си Харви :D

    Ето какво пристигна днес за моята предница
  11. Ти затова ли говориш? 16010-ST5-933
  12. https://www.ebay.co.uk/itm/Genuine-HONDA-PART-HR-V-In-tank-Fuel-filter-16010-S2H-930-1999-2005/222656516324?hash=item33d75cd0e4:g:hj8AAOSwXkRZyTaa:rk:64:pf:0 Ето още един, пусни му оферта за 30 и може да ти го даде за 30.
  13. 30 паунада, Ибей. последната. Благодаря!
  14. Приятели, в другата тема за масления филтър писах,че имам проблем с fuel metering too lean, чистих грешката с HDS, карах само на бензин и пак светна. Реших да почна от горивния филтър, купих това (16010-S2H-G00). Сега въпроса! Това не е ли и помпата заедно с филтъра или обратно и лесно ли се сменя? На CRV съм вадил кошницата от резервоара, ще ми се да е аналогично, щото там нямах някакви затруднения.
  15. https://www.ebay.co.uk/itm/CATALYTIC-CONVERTER-CAT-TYPE-APPROVED-OEM-QUALITY-FOR-HONDA-HA6027T/233014313922?fits=Car+Make%3AHonda|Model%3ACR-V&epid=26003792084&hash=item3640bc43c2:g:zA8AAOSwa~Fb9LjH:rk:115:pf:0 Ето един евтин катализатор, пише, че е до 2006г., въпреки, че на твоя май нищо му няма, намери едно средно втора употреба или ново и смени задното и Ша си караш и шси пеИш!
×