Jump to content

zmiata29

Фен
  • Content Count

    433
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

zmiata29 last won the day on June 9 2018

zmiata29 had the most liked content!

Community Reputation

136 Good

About zmiata29

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 11/27/1964

Profile Information

  • Кара
    HR-V D16W1/K20A4 CR-V ФАЦита
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София и околноста

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Днес, по светло ако я намеря в кашоните, ще ти наснимам здрава. Гледам си от София, даже мога да ти я дам да си дерзаеш и после да ми я върнеш.
  2. А какво му става на самия маркуч, затлачва ли се, стеснява ли се, какво му се рециклира та да не вие? Или вече като е рециклиран веднъж е направен по малък отвора и по трудно пропуска по гъстото масло...?
  3. Аз благодаря за съвета, но опит знам, че тия чарколяци, като лагери, биалетки, съединител, верига(ангренаж), все изтропват, когато най малко очакваш. Тогава купуваш нещо незнайно, скъпо и на бързо, щото колата ти трябва. Тази кола ми харесва и ме устройва и не мисля да я сменям скоро, дърт съм вече и ми мина мерака да менкам колите на половин година. А пък и като видиш червената табелка на кашончето( това явно е фетиш за мен) и цената за лагера е 20 пундака, на съединител 100, направо чупя всички прасета в къщи. Тези който са при мен са NSK.
  4. Аз да докладвам, дойде времето за смаяна на задния десен амортисьор, колата зае поза, изравни се спрямо пътя и спря да ходи на дясно. Преди смяната(както бях писал по горе), в задните арки имаше 3см. разлика във височината, а предните 1.5см.,изобщо цялата кола беше увиснала на зад и на дясно.
  5. Има ли някакъв "бабин" начин за установяване на увредения лагер? Оня ден сменяхме заден амортисьор и докато беше на подемника викам да преслушаме лагерите, а майсторчетата викат; то на тая кола трудно се разбирало, щото нали 4WD, казват, ослушвай се, ако уцелиш поне посоката, пък ще го мислим.
  6. Благодаря, понеже не е затупал тупана(слава богу), ще се поослушвам още време за ОЕМски.
  7. Аз колеги, отклоних малко пари от семейната хазна и реших, ей така, превантивно да си накупя разни чаколяци ОЕМски за CRVто 2006та. С изненада открих, че предните лагери (44300-SAA-003, 44300-SCA-E51) на Джаза 2001-2007ставт за задни на Црв то - купих ги. Купих и един преден 44300-S9A-003. Та, искам аз да попитам, понеже вече един месец не се появява нещо на сметка, ОЕМско, какво друго читаво(фирма производител) да търся освен NSK?
  8. Колега, играта с фаровете не е нещо с което е добре да се занимаваш ти. Има стендове за реглаж, не взимат скъпо, имаш и болтове за ръчна настройка , които те знаят къде са. Все пак и ние сме на пътя.
  9. На мен не свърши. Молих се като на поп, само да сложи едно ухо на мотора и Не! Даже и час си бях записал, щото без час не стаа😎
  10. Мога само да кажа: "софийските" майстори, а те са двама - трима, на Хонда, малко са си повярвали повечко и честно казано (от опит) претупват повечето неща. Не искам да обидя никой, не съм ползвал услугите на Фена и той ми е предпоследната надежда, последната(чисто физически контакт) е Бранко в Русе, градацията е е по критерии отдалеченост. Останалите "софиянци" "майстори" от ВАГ групата, и всякакви разбирачи, говорят общи приказки, представи си какво правят.
  11. Има една малка вероятност, при връщането на смукателния колектор да не е затегнат колкото трябва и да дърпа въздух. провери с динамометричен ключ, дори виж и металната част. Не знам колко нютона е там, но има литература - спази я!
  12. Аз само да попитам, въздушен филтър сменен ли е?
  13. Аз, подкрепям Drone, че трябва да са отделно, но инсталация няма, трябва да се прокарва нова.
  14. 4100, като добавям пръскалки за фаровете и договаряне😎
  15. Здравей, отваряш задната врата, отзад на седалото, ниско, почти до стелката на багажника, има ухо от материята на колана, но по тесен, дърпаш и буташ на горе, преди това си сгънал облегалото. Успех!
×
×
  • Create New...