Jump to content

zmiata29

Фен
  • Мнения

    307
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

zmiata29 last won the day on Юни 9

zmiata29 had the most liked content!

Обществена Репутация

105 Good

Относно zmiata29

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 27.11.1964

Profile Information

  • Кара
    D16W1/K20A4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София и околноста

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Оф, да. Това го разбрах, но по трудния начин, нали съм със зимна и лятна кола, като се задържи едната без да се кара, клемата зеленясва и кристализира, не съм се сещал за калайдисване. Благодаря! Само трябва киселина да си намеря, че калайджиите в наща околия измреха.
  2. zmiata29

    HR-V ''99г. 4WD десен волан

    Цената пада на 2800 и пак има мегдан за пазарлъци, но на място.
  3. Аз, мога да се закълна, че плюсовата клема я бях затегнал, ама НЕ. Акумулатора, и на старото хонде правих медни втулки за клемите, щото бяха халтави и не даваха до добър контакт. Та, от едни медни фитинги за парно си резнах една втулка, надянах я на плюса и клемата се стегна идеално. Сега вече нямам VSA . Благодаря ви приятели!
  4. В неделя ще направя ревизия на всички кабели, защото от време на време ми свети мисфайър на 4ти цилиндър и подозирам,че не съм догледал някой цвят. Отделно има един кабел, който в инструкцията пише,че се вързва на плюс след котнтакт, а аз го вързах на дюзата на първи цилиндър, така беше вързана на старото хонде и проблем нямаше.
  5. Ако е от бенз. помпата, значи може да съм оакал нещо при свързването на кабелите на газовата.
  6. Ето, пак се появи, някакви предположения?
  7. Ех, че не снимах мерачката, та да ви събера погледите
  8. Днес по късно ще ровя, дава ми го като DTC. Мерачката е HIM.
  9. Аз не знам да имам ESP, може би от фейса на там има, но аз не знам.
  10. lateral acceleration sensor Колеги, какво е това и къде се намира, днес ми изписа, че е FIELD??? Honda HR-V 2002г.
  11. Ако питаш как най добре и удобно ще ти се получат нещата, свалят се: кората под бронята и самата броня. Лесно е, има клипове в тубата как се сваля всичко това, иначе нареждането на маркучите и скобите, ще ти е твърде неудобно. Като свлиш бронята помисли да си сложиш и мрежа на отворите отвътре, пази радиаторите от малки камъчета.
  12. Най вероятно зад дясната пластмасова кора в багажника, лесно се разглобява.
  13. Разрови английския ибей, във Варна има една фирма която им сменя питите, търси втора употреба изобщо разтърси се. Имай предвид, че слагането на резонатор, напасването, процедурите около лъгането на компа заради лабдата, ще ти излезе много малко по евтино от това да си сложиш нещо за модела което да е катализатор.
  14. Колега горещо препоръчвам да си намериш вариант с нов катализатор. Има достатъчно бюджетни решения! Остави евентуалните проблеми с прегледи и евростандарти, инвестицията в нов(рециклиран) катализатор е инвестиция в здраве.
×