Jump to content

sotim

Фен
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About sotim

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Благоевград

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Някой, има ли точна информация какъв размер (ccm) са дюзите на Хонда ХР-В 105 кс. D16W1, че навсякъде в интернет ми попада различна информация
  2. Започни от най-простото. Провери тръбичката за отводняване на конденз. Остави колата да работи на място с пуснат климатик и гледай дали капе вода под нея. Ако, не капе най- вероятно тръбичката е запушена. Има достъп до нея от двигателния отсек. Може да пробваш с въздух под налягане или с по-тънък маркуч да я отпушиш. Съвета ми е, дори да капе от тръбичката пак да прокараш тънък маркуч през нея, защото много пъти се затлачват боклуци в нея и пречат на нормалното оттичане.
  3. Здравейте, някой може ли да качи подробна Ел. схема с цветовете на кабелите по двигателя или поне да ме ориентирате, коя е буксата за MAP сензора, от тези на снимката.
  4. Тази капачка, най-вероятно е от средата на горното легло на пружината. При положение, че е паднала явно имаш доста корозия там. Не е лошо да свалиш пружината и да огледаш леглото. Ако не се лъжа в тази капачка се опира гумения ограничител в средата на долното легло на пружината.
  5. Моля, споделете според вас кой вариант за посоката на ключовете на сегментите е по-добър при Д16 двигатели.
  6. То и аз се надявам на този вариант, само със сегменти и евентуално лагери. Просто сега съм разглобил всичко и се чисти до заводски вид, та не ми се иска, ако спестя от хонинговане да правя тази операция още веднъж. За това е и въпроса ми. Ако трябва да съм честен, още не съм мерил цилиндрите за елипса, но от факта, че си личи в някаква степен стария хонинг се надявам да пропусна момента с ремонт на блока. И един съвет към тези, които са решили да изчистят двигателя до първоначалния му вид. След доста опити и препарати, стигнах до извода, че най-бързия и лесен начин за почистване на нагари и маслени отлагания е чрез използването на прав шлайф и телени четки, чак след което се преминава към химията. Разбира се, по заводски полираните повърхности избягвайте този метод.
  7. Задължително ли е възстановяването на хонинга при смяна на запекли сегменти, при положение, че си личи в някаква степен стария хонинг и няма драскотини по цилиндрите.
  8. Правя основен ремонт на моето HR-V с двигател D16W1. Към момента съм приключил с тенекиите и съм свалил двигатела. Предстои ми подмяна на сегменти и ревизия на останалите компоненти, като съм подготвил всмукателен колектор и V-tec глава. В бъдеще има вариант за турбина и Speeduino. Въпроса ми е при пололжение, че сега имам лесен достъп до маслената помпа, има ли нужда да я модифицирам или заменя с друга за да мога да осигуря налягане за V-tec главата и турбо в последствие.
  9. Винаги на скорост, спирачка само преди завоя.
  10. Колата много ми харесва, но предпочитам да е постоянно зацепена. По-предвидимо поведение.
  11. Съгласен съм, че спира добре, но знаете какъв е проблема с барабанните спирачки (Температурата). Другото е, че не ми трябва голям двигател за да ги запаля, достатъчно е по-бързо спускане по дълъг планински път.
  12. Здравейте, от скоро имам Honda HR-V 4x4, но ми се иска да подобря две неща по колата: - първо искам да попитам дали има лесен вариант (bolt on) за замяна на задните барабанни спирачки с дискови. - второ, съществува ли комплект или някакъв друг начин за блокиране на дисковия механизъм за разпределяне на усилието между предния и задния мост и ще има ли такава интервенция последици върху скоростната кутия и поведението на колата в завой.
×
×
  • Create New...