Jump to content

Alexa777

Фен
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

-1 Poor

About Alexa777

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 1.4 1998 г. Англичанка
  • Пол
    Женски
  • Място
    Смолян

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Точно жичкаджия ме посъветва да отида първо при автомонтьор за датчика, затова питам. Благодаря на всички за отговорите. Пожелавам на всички много безаварийни километри.
  2. Има ли смисъл да се сменя датчика на скоростомера като първа стъпка?
  3. Здравейте, Колата е Honda Civic 1.4 iS Англичанка. Имам проблем със скоростомера - не работи както трябва. При по-ниска скорост стрелката не помръдва и стой на 0, а при по-висока скорост показва некоректна скорост на движение. Примерно скоростомера показва 140 км/ч, а реалната скорост е 110 .
  4. Благодаря, ще пробвам от този производител, дано спрем теча с нея.
  5. Здравейте, Преди последната смяна на този гарнитура майстора изми двигателя. 2-3 месеца след смяната отново протече и се вижда, че двигателя е омаслен точно под капака на клапаните, затова мисле че е добре да смевим гарнитурата за 3-ти път като се надявам 3-тия път да случа на добра гарнитура.
  6. Здравийте, Преди 3 месеца ми смениха гарнитурата на капака на клапаните но отново се появи теч. Колата е Honda Civic 1.4 iS 90 к.с. Моля да ми препоръчате производител на качествени гарнитури за капак на двигателя.
  7. Делкото беше свалено защото имаше теч на масло. Сменени са лагер, семеринг и о пръстен. Освен това са сменени свещи NGK Френски за съжаление. После разбрах че старите са били Японски но новите бяха вече сложени. Освен това са сменени гарнитура на капака на цилиндрите и 2 семеринга на вала. Всичко това е направено заради теч на масло. Преди този ремонт колата вървеше перфектно и нямаше прекъсване. След този ремонт при запалване на студено се усещаше прекъсване, което първо усетих във скоростния лост, а също от вън се чуваше от гърнето. При движение губеше мощност. Откарах я на елкон при което са настройвали делкото и растоянието на новити свеши е било по-малко от необходимото. Направена е и диагностика с компютър, която е показала 1 грешка - богата смес в ламбда сондата. След тези настройки и диагностики при запалване на студен двигател пак се усещат прекъсвания но по леко от преди. Усещат се и леки вибрации във волана и цялото купе.
  8. Здравейте, След ремонт на делкото при запалване колата прекъсва и тресе. В движение се усеща вибрации в цялото купе и колата няма мощността която имаше преди ремонта. Сменени са свещите. Направена е диагностика на елкон но все още се усеща прекъсване. Моля за съвет.
  9. Здравейте, Продавам преден десен калник за Honda Civic 1998 г. Англичанка. Цена по договаряне. тел: 0895444577
  10. Благодаря Ви за съветите. Ще сменя задните тампони.
  11. Здравейте, Карам Хонда Сивик англичанка 1.4 , 98 г. хечбек. Забелязах, че на завоите е доста нестабилна. Минах тест за амортисорите, според който амортисьорите са ОК. Предницата е ремонтирана преди 1000 км. след което е направен стенд, но няма подобрение. Бихте ли ме посъветвали какво друго може да е причина за тази нестабилност на колата при завои. Дали смяната на амортисьорите ще оправи нещата или имате предположения и за други проблеми. Какви амортисьори бихте препоръчали. Благодаря Ви предварително.
  12. Здравейте отново,Нещата се оправиха след смяна на термостата. Тествах я и вече всичко е както беше преди да възникне проблема - застава си малко преди средата и заковава. Благодаря на всички за съветите.
  13. Антифриз има. Днес долях и малко масло, защото беше малко под минимума. Днес обаче ми дадоха друго предположение - за гърнето, че ако е запушено може и да е от него. А мойто задно гърне вътре всичко е лом, че дори скоро малко се смачка на самота крайно гърне последата. Може ли да е от гърнето проблема?Благодаря Ви за отзивчивостта.
×
×
  • Create New...