Gladiator_BG
Фен-
Content Count
76 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
25 NeutralAbout Gladiator_BG
-
Rank
Потребител
Profile Information
-
Кара
Honda Jazz 1.4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Contact Methods
-
Skype
-
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
Здравей! може ли указания как се сваля EGR-a. Преди време сменях спуканата метална тръба, но като го видях къде е наврян отзад се отказах от опитите за сваляне. Стори ми се че и охлаждането му доста трудно ще се разкачи. Има ли някакви пинизи, с които излиза по лесно или трябва да се бърка зад двигателя с удължения на тресчотката? Мерак ми е да го проверя дали е задръстен. При мен средния разход е 8,5-9 нормално каране, като градското ми варира 11-12 с климатик. Същия мотор.
-
Добър майстор в Пловдив за климатичната система на Джазката
Gladiator_BG replied to mvarbanov's topic in Технически въпроси
Ако тръбите са наред прегледай съединенията. Два пъти системата изпуска фреона. На два пъти ремонт по 100лв заради гумичка от 50ст. Смачкано уплътнение на входа на компресора и скъсано такова на входа на радиатора. След като смених и радиатора заради окапали панели подмених всички гумени уплътнения. Добре е преди да се сложат да се намажат с масълце за да не стане беля при затягането. Ако изтърве отново сам си ги смени че "майстори" много - само иди да го напълят ... 450-470гр. мисля че побираше. -
Актуални карти за навигация на Акорд 8
Gladiator_BG replied to Nuclear's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Чудесно. Поздрави за начинанието. Чакаме резултата с нетърпение. -
Датчик за осветлението на навигацията
Gladiator_BG replied to Contraband's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
За да ти сменя дневен/нощен режим сама трябва позицията на лоста за фаровете да ти е на AUTO или когато сам си включиш фаровете. Изключение прави когато врътката в таблото ти е навита до край и така ти стои денонощно само дневния режим. Имаш общо 4 възможни избора за цвят на навигацията и ти сам си избираш кой да ползваш. Самия контраст на всеки един от двата режима можеш допълнително да си го регулираш след като натиснеш копчето в панела на радиото и след това с джойстика намаляш или увеличаваш. Нямаш датчик както в смартфона при повече/малко осветеност навигацията сама да увеличава/намаля светлината си. Надценяваш способностите й -
Актуални карти за навигация на Акорд 8
Gladiator_BG replied to Nuclear's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Тя статията е от февруари 2022-ра от тогава се чакат тези ъпдейти и видимо не са стигнали до никъде ... Последното инфо от сайта е март 2022г. Не искам да съм скептичен, но пускането на такава карта ми се вижда нереалистично. @Anastasifuneral ти ли си се заел да правиш нещо или чакаме на сайта. Защото в сайта пише че ще се продават (ако въобще стартира нещо) -
Датчик за осветлението на навигацията
Gladiator_BG replied to Contraband's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
@Митко Йотов Прегледах менюъла на навигацията ... такъв филм сама да се димира според осветеността в купето няма. Може дасменя нощен и дневен режим автоматичо но не и да димира осветеността във самите режими. С приоритет e копчето day/night на радиото. Ако от там е оставил само нищния режим, в менюто на навигацията дори да зададе друго мисля, че остава само това което е зададено от копчето. Съотвертно и идеята ми с датчика в огледалото издиша напълно Вероятно колегата си е решил проблема, но е забравил да пише как. -
Датчик за осветлението на навигацията
Gladiator_BG replied to Contraband's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Относно пускането и спирането на фаровете, съответно и осветлението по таблото съм напълно съгласен. Относно димирането на самата навигация (ако въобще има такава функция) според мен информация трябва да се взима от осветеността в купето, но такъв датчик вътре в купето има единствено в огледалото. При мен никога не се е димирала сама. Единствено при пускане на фаровете минава на нощен режим и съответно като ги изключа се сменя на дневния. Позицията на димиращата врътка за осветлението при максималната си осветеност /само дневен режим на навигацията/ не я коментираме. Не твърдя че горе посоченото е точно така. Това са моите виждания в случай че има опция да се димира навигацията сама. -
Почисване PCV клапан двигател R20A2 CRV3gen
Gladiator_BG replied to CARPERA's topic in CR-V 3та ген. (2007 - 2011)
@CARPERA При бензиновите мотори го виждам къде е, но при дизела не го откривам. Вероятно е недоглеждане от моя страна, но нека някой запознат с дизела да потвърди има ли го или го няма -
Почисване PCV клапан двигател R20A2 CRV3gen
Gladiator_BG replied to CARPERA's topic in CR-V 3та ген. (2007 - 2011)
В самурая го дават че става и за N22B1, но аз на диаграмата никъде не виждам такова нещо. При дизела как стоят нещата? -
Accord 8 - проблем с кормилната рейка
Gladiator_BG replied to Dominic's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Въпрос на който не успях да видя до сега отговора. На колко Nm се затяга гайката? Някой има ли сменена /стара/ такава? Бих разменил един хайнекен за нея ... обмислям да направя ключе самоделка - вероятно няма да ми излезе повече от 5лв. -
Accord 8 - проблем с кормилната рейка
Gladiator_BG replied to Dominic's topic in Accord 8ма ген. (2008-2015)
Здравей, тя самата гайка с втулката е около 15$, инструмента за развиване е по скъпичък. колебая се дали да си поръчам такава или да ползвам вариянта с втулка от CR-V. Tук се коментират цветни метали за употреба, а тази ми изглежда с пластмасова втулка ?!? Успя ли да я смениш и ако Да как се държи колата с новата? https://www.ebay.co.uk/itm/193767298184?hash=item2d1d6e5488:g:bbIAAOSwGIpfvtf8&amdata=enc%3AAQAIAAAA4NreSW1VH6UDfYE57%2BocahOfSLBH2YyvRZAL9Ucc%2Fkf7l3ahFv2u5bGj6j9KiNMj7elbuJl2lsZ8OVtP77dUGmS1m6tBL8tnCJAOTdRNfFBxwuAFuOq6xDcNIpLx9ZzbnOoFNpohLLpk5nGehesbOxOO%2BObXg1uW1bSHxs0JgKmr%2BGI0NVu205xa85tPzqCe49cMMPxxuqW%2FlMpgx35GkLCV7%2BoOOlVi4RMW4%2FnaEaCFZdfBkLbqe3dq3Ho4gOdhQIcPbEcnkE7uhe3rBtgMfni1Tdb2pJhUkZkD0toyXngM|tkp%3ABk9SR_bl9YCeYw -
Въпреки старата тема бих спорелил малко опит... като начало вместо да се трошат пари pro диагностики защо да не се вземе някой ELM327, който е достатъчен да се четат и трият грешки. Отделно може да се следят и живи данни. Нищо не може да кодира, Не чете АБС и други модули, но поне човек ще е спокоен че няма да "прецака нищо" с него. Имам и HDS, но ползвам едно такова тамагочи и до сега при четенето на грешки каквото е прочело тамагочито, същото е засякла и HDS. Тествал съм го на няколко японски автомобила /хонда, тойота, мицубиши, дайхатсу и др/ Силно съветвам хора със съмнения и притеснения как се работи с такава техника независимо аматьорска или професионална да прежалят 20-30-40лв и да си прочетат колата при специалист
-
Чудя се за такъв елементарен автомобил защо ви е толкова "специален" майстор ... Всеки който умее да прави леглаж на клапаните ще се справи и с джазката ...
-
Какви гуми/джанти да сложа на Jazz 2005, за да не вибрира по павета
Gladiator_BG replied to bobbyp's topic in Общи дискусии
На скоро се наложи да газя по отъпкан сняг с джазката и спаднах гумите до 1,8 бара и четирите ... возията стана значително по приятна. След като слязох в града още на първата бензиностанция ги напомпих отново на 2,3 ... все едно на картинг съм се качил То си е закон - за по добра возия малки джанти с високи гуми ... за гъзария - големи джанти с ниски гуми