Jump to content

Gladiator_BG

Фен
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About Gladiator_BG

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz 1.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Contact Methods

  • Skype
    -

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Имах същите притеснения за аербега и след основно търсене по БГ и англоезичните форуми се оказа, че ако джазката няма ключалка /бутон/ в жабката или от дясната страна на таблото /от страната към вратата/, то не може а се изключи - няма го като опция Има вариант да се декативира, като се инсталира допълнителен бутон и подходящ резистор, който да лъже системата за да не ти свети индикатора на таблото, но при такъв стар автомобил аз не бих го направил. ПП: ако го изключиш от буксата, мисля, че компа го засича като гръмнал и ти деактивира и останалите, докато не го смениш /включиш отново/ https://www.thejournal.ie/how-to-deactivate-passenger-airbag-3898314-Mar2018/
  2. Копчето за регулиране на фаровете. Тук нещата са елементарни. Прилагам само снимки и крайния резултат. - - -
  3. Здравейте, от начало мислех че бутона за огледалата, и този за нивото на фаровете фабрично не светят - но някъде из фб групите видях, че всъщност и те са осветени. Уикенда остана малко свободно време да се заиграх и намерих крушките. Ще опиша подробно как се сменят. 1. От страни на таблото се сваля капачето. Има дори гнездо в което да влезе права отверка за по лесно сваляне. 2. Бърка се в отвора и бутоните се натискат напред за да излязат. Имат "контри" които лесно поддават при натиск. 3. След като излязат и двата бутона съответно се разкачат от буксите. 4. На масата започваме съществената работа. 5. Сваля се с копчето за прибиране/подгрев. Това може би е най трудната част. Излезе с много от "мамата". 6. Бърка се в четирите пина с тънка права отвертка да се свали капачето 7. Крушката е запоена за платката. Съответно с поялник се подменя с нова 8. Крушката е малка, 6 милиметрова на 12V. Тук има възможност да се постави и светодиод на 12V и на практика да не се налага следваща подмяна, но внимателно трябва да се изчисли точната мощност, инъче ще свети драстично по - силно от останалите /тези по централната конзола/. Аз лично предпочитам да сложа същата като старата. 9. Всичко се сглобява по обратния начин. При огледалата с подгрев има допълнителна крушка /диод/ като подсветка на самия бутон. Тя няма смисъл да бъде заменена.
  4. Да, това беше първото и за сега единствено нещо което съм проверил. Буксите оказаха доста съпротива докато ги извадя. Уплътняват добре. Мисля, че не е от тях. Предполагам е нагоряла отпред и е вдигнала съпротивлението. Прави го само на студен старт. Така и така ще ги проверя всичките обмислям да смня и дифтунгите на инжекторие.
  5. Здравейте ... на N22B1 кой е 3-ти цилиндър изписа ми P16D1 та мисля да започна от свещта. Ако не е тя ще ръчкам контролния модул. Като застана СРЕЩУ колата /акорд 8/ от ляво на дясно ли да броя свещите или от дясно на ляво. ПП: четох по англоезичните форуми че оригиналните свещи се сменят на 150 000 мили, та за това не смятам да ги сменям всички на веднъж. Предполага се че са сменяни вече един път.
  6. Една бърза проверка на копчето над номера. Отваряш багажника, вадиш копчето, слагаш двете пипала на мултимера на двете клеми и някой покрай тебе започва да щрака ... имах същия проблем при една шкода. Друг се оказа проблема при нея но така изключихме копчето като потенциална причина. При мене не светят двете лампи от страни в багажника при отворена пета врата. Крушките са здрави. Не стига ток до тях. Идеи от къде да започна ?
  7. Чудесна тема. Помогна ми при локализирането на помпата. Единствения ми въпрос е защо да се сваля акумулатора? Аз перфектно си стигнах до пробката след свалянето само на филтърната кутия
  8. Темата ми стана интересна и изрових Data Sheet-a на двете течности - ATE DOT 4 SL.6 и Honda Brake Fluid DOT 3 Като изключим факта че Ate е с по високи температури на кипене - всичко останало ми се струва несъизмеримо. При ате се споменава за вискозитет, докато при Honda посочват плъсност. Ate посочват допустимо съдържание на вода, Honda дават стойност за киселинност. Изрових стара тема от ауди форума и явно има значение с каква плътност трябва да е течността.
  9. Според мен всички изброени би трябвало да стават, но нали хондаджиите са манЯци и слагат ор'гинал ...
  10. Добре. Разбрахме, че на колегата "по доброто спиране" ще трае около месец ... а на моя въпрос някой ще отговори ли? При автоматика когато има са два пИдала - спирачката до края ли да я натискам или да слагам някакви тухли от долу и да помпам на 50% от хода на пИдала ?!?
  11. Тук гледам някакви магии с тухла под педала ? Трябва ли да се натиска до долу или не ?
  12. Ползвах подобна - не е добре! Отначало тръгнаха едни балончета и си рекох "а чудесно - върши добра работа". Да ама след 200-300мл течност балончетата не спират. То се оказа, че взима въздух през резбата на пробката и така може да си помпам до безкрай. Не желая да влизам в спора, НО в сервизната ми книжка изрично пише да НЕ се ползва DOT 5 ПП: сега видях, че ДОТ5 е на силиконова основа и няма нищо общо с 5.1 При автомата се чудя дали да ползвам honda heavy duty dot 3 понеже на светофарите крака ми винаги е върху спирачката или да сложа обикновена ultra dot 4? Обезвъздушаването при автоматика предполагам е същото като при ръчката - просто помпаш педала и доливаш в казанчето?
  13. To това с митницата отпадна като вариант. В много редки слуачаи задържат такива пратки и то ако китаеца е скатал ДДС-то
  14. мегахерците могат да се видят на платката на оригиналния ключ. За старата джазка купувах такъв китайски ключ с дистанционно /двата бутона/. цялата работа ми излезе под 100лв. Комплект ключ -> 10-12$, нарязване -> 10лв, запаметяване на дистанционното -> сам си го запаметих, и сега идва момента с имобилайзера - копиране на оригиналния ключ /20лв/; запаметяване /позиция/ на нов транспондер -> 50лв. Това са цени преди 3г.
×
×
  • Create New...