Jump to content

cucy

Фен
  • Content Count

    412
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

39 Neutral

About cucy

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 07/15/1985

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V II, 2,2 дизел HONDA CIVIC VIII 5D, 1,8 i-shift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Божурище
  • Интереси
    Коли, мотори и всякакви машини с ДВГ.

Recent Profile Visitors

3074 profile views
  1. Сивик 8 си имат проблем с аудио системата като цяло. И моето радио преди няколко месеца започна да се чува едно пукане и после спираше да работи, като го включа правеше пак същото. На следващия ден не го правеше и от тогава не го е правило.
  2. А беееее, далече е от идеалната, ама става, свиква се и е дуракоустойчива. Трябваше да й сложат един двоен съединител, като на мерцедес и щеше да заспи.
  3. Колегата Rakeem е напълно прав. Единственото, което ще добавя, е че обучението трябва да се прави на студен и на загрял мотор. Защото аз направих само на топъл мотор и като е студена леко ми придърпва от време на време, но все не ми остава време да я закарам да я обучат и студена. Като загрее е супер, на моменти превключва като истински автомат. Ха-ха-ха
  4. Значи приготвяш още 3 хиляди над определения бюджет и чакаш да изпадне нещо, защото в момента се продават само 2 такива.
  5. Значи на традиционния автоматик може да му се е случило нещо неприятно ако не е обслужван навреме. На роботизорания няма какво да му стане дори и да не е сменявано никога маслото, защото е нормална ръчна кутия. При него проблема е, ако може да се нарече проблем, че се усеща превключването на скоростите и се налага веднъж годишно или по-рядко да се прави обучение, защото при мене като е много студено на студен мотор се усеща при тръгване леко претрисане, което не е нещо кпй знае какво, но дразни. Ако искаш може да направиме едно кръгче с мойта, за да видиш как е.
  6. Сивик 8ген. с нормална автоматична кутия под 11000лв няма да намериш. Докато с роботизираната, която е ръчна просто робот я управлява ги има и за около 8000лв. За маслото в автомата сигурно е около 5литна, но в робота е само 2литра.
  7. Ако предложиш добра цена може и да се договориме. 🙂
  8. Толкова ми харчи, само градско, аз я ползвам само за градско в София. Извън градско си бръмча с Црв-то. Най-много ми е стигала до 10л на 100км зимата и по сериозен трафик. Лятото стига до 7-8л на 100км. Но тя си е ръчка, просто компютъра сменя скоростите вместо теб.
  9. Така, първо сивик 8ма генерация, хечбек няма СВТ кутия, единствено хибрида мисля, но не съм сигурен. При сивик 8 вариатните са два - традиционен автоматик или роботизирана ръчна кутия(с която е моят). Пробвай преди да се хвърлиш да купуваш, защото сивика хечбек вози много твърдо, на повечето хора това не им допада. Роботизираната скоростна кутия е леко странна, но се свиква. С бюджета който си определил, няма да намериш традиционен автомат те започват от 11000лв и нагоре... Като разход ако вземеш 1,8 бензин, което е препоръчително, ще се върти около 8-9 до 10л/100км. Ако имаш въпроси съм насреща.
  10. Сори, мислех, че е същия, защото на баща ми на Фрв-то с 2,2 дизел е същия като на Срв2.
  11. Там е проблема, че от самия филтър дърпа въздух, сложи един или два опръстена и виж дали не е от там проблема.
  12. Въздух в горивото. При мен от горивния филтър дърпаше и не можеше да направи първоначалното налягане, за да запали, като запали вече нямаше проблеми. Сложих един гумен О=пръстен там където се навива горивния филтър и се оправи.
  13. Не знам дали има смисъл да се сменява горивния филтър на 1,8 бензин. Някои бензинови дори нямат филтър.
  14. Щом не пали при студено време, можеда е релето, което ги загранва.
  15. Може и на сивик 8, на моя точно така ми го обучи ключара, дава на контакт 5-6 пъти натиска бутоните и готово и чак след това включи компютъра да обучи и чипа.
×
×
  • Create New...