Jump to content

cucy

Фен
  • Мнения

    295
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно cucy

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 15.07.1985

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V II, дизел
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Божурище
  • Интереси
    Коли, мотори и всякакви машини с ДВГ.

Последни посетители

2005 профилни разглеждания
  1. И като са превъртяли 2 или 3 и дай да режеме всичките 5. Може да се пробва да се развият поне тези, които не са превъртяли!
  2. А защо подяволите е било нужно да се режат всички шпилки? Не беше ли по-лесно просто да се опита да се развият и ако се скъсат, то щеше да стане същото, като и ако са отрязани?
  3. Джанти 17" на CRV-2 ген. 2005 2.0i

    Ако е фейслифт, размера е 215/65/16. Проверих и с 215/60/17 и излиза, че са съвместими и не би трябвало да има проблем да се кара с такива. Даже излиза, че са по-добре от 225/55/17.
  4. Трудно Палене на CR-V 2,2 dizel

    Здравей колега. Аз го имах същия проблем с паленето при топъл мотор. И при мен никой не успя да каже какво е точно. Но все пак установих, че влиза въздух в горивната система преди помпата за високо налягане и от там тя не може да направи необходимото налягане и датчика на рейла не отваря дюзите. Слагахме някакви уплътнения на модула за горивния филтър и симптома изчезна. Моя съвет е, да сложиш прозрачен маркуч от горивния филтър до ГНП-то. и като запалиш колата да видиш дали заедно с горивото има балночета въздух, които отиват към помпата. Ако има въздух, значи това е проблема, просто помпата не може да направи достатъчно налягане, когато има въздух в ситемата и колата не пали. Дано съм бил полезен. Успех.
  5. дпф

    И аз нямам... То зависи за коя страна е произведена и дали там е имало изискване за покриване на ЕВРО някое си там, за съответната година.
  6. дпф

    Здравей колега. Звъниш по телефона на Бултрако и по рамата ти казват има или няма. Поне това могат да свършат!
  7. Проблем със скоростите

    Аз на моята съм забелязал, че при студен мотор, трудно включвам първа скорост. Т.е. не, че не може да влезе, ама като тръгна да включвам и не влиза лесно както по принцип, а трябва да натисна малко повече и влиза, но няма никакви шумове, хръркане или нещо такова. За изключване не съм усетил да има проблеми. И това е само на първа и то като колата леееко се движи. Маслото съм го сменял преди 20тика хиляди с оригинално от хонда.
  8. ЗДрасти, можеш ли да ми пратиш схемата за навигацията по която си вързал камерата за задно виждане ? Не знам откъде да взема сигнал за смяна на екрана.

  9. Бушон за плафони

    Според мен е номер 6 от втората снимка.
  10. Пропадане на оборотите

    И при мене го прави, на дизел обаче. И не знам каква е причината, при ФРВ, пак дизел също го има. Нямам обяснение, но и не пречи засега.
  11. Задната чистачка ...

    Именно двата метални водача в самото перо са виновниците, чистачката да не бърше добре. Поиграйте си с тях и нещата ще заспят. Аз като си сменях задната чистачка, не намерих същия размер и си изрязах от по-дълга, и ефекта беше потресаващ, бършеше по-зле от старата. Като си поиграх малко с перото и водачите в него започна да бърше перфектно, не кривете рамото, това няма да доведе до нищо добро.
  12. Бушон за плафони

    Здравей колега. Мисля, че трябва да е 17.
  13. То проблема не е в самия бутон, а в основата, и няма как да се разменят, с лепене не става - много е миниатюрно и тясно. Поне при мен е така.
  14. Или разтегната верига. При мен да дизела ми изписва същите грешки, но не знам защо... Предполагам, че е разтегната верига.
  15. Навигация

    Колега, тука ще си трябва некой "спициалист". Ще трябва да се проследяват кабели и да се наставят. Трябва да стане, но ще падне голямо търсене и наставяне. Хубаво, е че имаш и буксите от новата. А като размер ще се побере ли в дупката на таблото?
×