Jump to content

cucy

Фен
  • Content Count

    432
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Neutral

About cucy

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 07/15/1985

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V II, 2,2 дизел HONDA CIVIC VIII 5D, 1,8 i-shift
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Божурище
  • Интереси
    Коли, мотори и всякакви машини с ДВГ.

Recent Profile Visitors

3816 profile views
  1. Рециклирай си го, ремонтния комплект е 15лв.
  2. Да, това е роботизирана ръчнаскоростна кутия. В никакъв случай като спираш не я оставяш на N. Все едно ако си с ръчна скоростна кутия да я оставяш на неутрална. Много ясно, че ше тръгне. Задължително я оставяш на А или R. Няма никакво значение, важното е да е на скорост, като за предпочитане е ако спирате под наклон, първо да дръпнете ръчната и тогава да включите на скорост, за да не е под напрежение кутията.
  3. Доста от частите още са налични. Ако някой има интерес да пише.
  4. За активация на опел и фолксваген със сигурност се прави, защото съм го виждал лично, при хонда софтуера не знам как е направен. Бутоните и лентовия кабел са най-лесното, което може да се монтира. А за датчици на спирачката най-вероятно ги има, защото моята е автоматик, бензин с -shift кутия. Има допълнителни кабели на волана за превключване на скоростите - отзад на лентовия кабел идват 15бр. кабела, като минат през него обаче отпред под еърбег-а излизат само 10бр., т.е. явно липсващите 5бр. отпред са за автопилота. Въпроса е обаче, че най-вероятно ще трябва да търся лентов кабел точно от такава с управление на скоростите от волана, за да са подредени кабелите в същия ред.
  5. Здравейте, доста порових, но не открих информация, възможно ли е да се монтира автопилот на хонда сивик, ако фабрично не е била оборудвана с такъв. Знам, че за опел и фолскваген е достатъчно да си монтираш лостчето от кола с автопилот и софтуерно да ти го отключат. Дали при хондите е същата процедурата, да си вземеш бутоните за волана, най-вероятно и лентовия кабел и след това само софтуерно да се активира. Дали някой се е ровил по темата и има ли информация дали това е възможно?
  6. Трябва и по символите на скоростния лост да се познават и според мен ако има 1 и 2, трябва да е стандартния автомат, ако е с S и L, трябва да е CVT.
  7. Някоя от вратите е пълна с вода. И аз го имах този проблем. Махаш тапичките водата изтича, измиваш ги и ги слагаш или изхвърляш.
  8. Здрасти колега. И аз имах същия проблем преди време. Оказа се че не е казанчето. Махни щипките на подкалника и ще видиш един маркуч захранващ пръскачкитр на фаровете, който минава точно отвътрешната страна по ръба на веждата на калника. Точно в средата има скоба, която беше протрила маркуча. Предполагам при тебе е същия проблем, защото и при мен точно така капеше при калобрана.
  9. Не вярвам проблема да е в това мехче. По скоро смени пак горивния филтър, кой знае какъв боклук е нафтата и е запушила филтъра с парафин и всякакви други гадости дето в студа се втвърдяват и не достига нафта.
  10. Здравей колега. Няма нищо по-скъпо в поддръжката на такъв двигател в сравнение, с който и да било друг, стига да е обслужван на време. Аз имам точно такъв сивик 1,8 бензин с роботизирана скоростна кутия, вече над две години, не съм имал проблеми с робота. Просто ще трябва да свикнеш с него, защото не е като конвенционалния автоматик. На моменти притриса, но само като е студена и като ѝ дадеш по рязко газ. Превключва малко дървено, като че се возиш при някой, който има книжка от вчера. Но като цяло се свиква и не е кой знае какъв проблем. Има тема във форума за тази трансмисия, прочети я има доста писано!
  11. Здрасти колега. Намери някой, който разбира от софтуер, да провери дали не са ти качили софтуер за такава кола, която е без ДПФ и затова да не прави сама регенерация. Иначе няма логично обяснение, дори да не успее да се самопочисти, трябва поне да се опитва!
  12. Височината и според мен зависи само и единствено от височината и твърдостта на пружините. Нали затова се слагат подложки под или над пружините, за да се "вдигне" колата. Амортисьорите служат само и единствено за погасяване на люлеенето, което се получава при преминаване през неравност. Също така ако си преведете от английски името на амортисьорите, ще си отговорите за какво служат. Ако промяната на дължината на стержена на амортисьора водеше до вдигане на купето, то тогава, най-лесно можеше да се навие едно удължение и готово, но е факт, че не се прави. При смяна на пружините има видима разлика във височината, защото материала, от който са направени е различен и още не е "уморен" от експлоатация в сравнение със старите.
  13. Така или иначе се счупила вече, както и моята и на повечето сивици 8-ма генерация, може да я залепиш с поксипол или някакво друго двукомпонентно лепило. Без да разглобявам нищо, защото е страшно приключение, дръпнах я леко, колкото да сложа от лепилото отзад, фиксирах с тиксо докато втвърди, и вече може би повече от година си е добре. Като се счупи пак, тогава ще го мисля.
  14. За фаровете потърси Веско от Божурище, добре работи, мога да дам инфо ако имаш интерес.
  15. Може да е ролката на алтернатора, при мен така го правеше от време на време.
×
×
  • Create New...