Jump to content

cucy

Фен
  • Мнения

    298
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

14 Neutral

Относно cucy

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 15.07.1985

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V II, дизел
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Божурище
  • Интереси
    Коли, мотори и всякакви машини с ДВГ.

Последни посетители

2041 профилни разглеждания
  1. Аз преди вереме карах едно рено, на него имах същия проблем. На студено нямаше проблеми, ама като позагрее и тругно включваше. Оказа, се че с времето пластините на притискателния диск са се прецакали и като загреят не можеха да отделят добре и хъркаше и трудно включваше. Към смяна на комплект съединител ми прилича.
  2. Наличието на черна утайка, може да е пак от маркуча. Смени го първо него, за да се изключи като вариант.
  3. Здравейте, колеги. След поредната проба грешка, за решаването на един проблем с хондето на бащата, ми хартиса една дясна полуоска от дизелова 2,2 мотор, Хонда Ф-рв, 2006г. При интерес пишете ми на лично или на тел.:0886001407 Цена 280-300лв
  4. Колега, има бутон за заключване на ел.стъклата да не се свалят. Виж дали случайно не си го натиснал. Като е вкл. точно така, не се свалят всички освен шофьорското.
  5. И като са превъртяли 2 или 3 и дай да режеме всичките 5. Може да се пробва да се развият поне тези, които не са превъртяли!
  6. А защо подяволите е било нужно да се режат всички шпилки? Не беше ли по-лесно просто да се опита да се развият и ако се скъсат, то щеше да стане същото, като и ако са отрязани?
  7. Джанти 17" на CRV-2 ген. 2005 2.0i

    Ако е фейслифт, размера е 215/65/16. Проверих и с 215/60/17 и излиза, че са съвместими и не би трябвало да има проблем да се кара с такива. Даже излиза, че са по-добре от 225/55/17.
  8. Трудно Палене на CR-V 2,2 dizel

    Здравей колега. Аз го имах същия проблем с паленето при топъл мотор. И при мен никой не успя да каже какво е точно. Но все пак установих, че влиза въздух в горивната система преди помпата за високо налягане и от там тя не може да направи необходимото налягане и датчика на рейла не отваря дюзите. Слагахме някакви уплътнения на модула за горивния филтър и симптома изчезна. Моя съвет е, да сложиш прозрачен маркуч от горивния филтър до ГНП-то. и като запалиш колата да видиш дали заедно с горивото има балночета въздух, които отиват към помпата. Ако има въздух, значи това е проблема, просто помпата не може да направи достатъчно налягане, когато има въздух в ситемата и колата не пали. Дано съм бил полезен. Успех.
  9. дпф

    И аз нямам... То зависи за коя страна е произведена и дали там е имало изискване за покриване на ЕВРО някое си там, за съответната година.
  10. дпф

    Здравей колега. Звъниш по телефона на Бултрако и по рамата ти казват има или няма. Поне това могат да свършат!
  11. Проблем със скоростите

    Аз на моята съм забелязал, че при студен мотор, трудно включвам първа скорост. Т.е. не, че не може да влезе, ама като тръгна да включвам и не влиза лесно както по принцип, а трябва да натисна малко повече и влиза, но няма никакви шумове, хръркане или нещо такова. За изключване не съм усетил да има проблеми. И това е само на първа и то като колата леееко се движи. Маслото съм го сменял преди 20тика хиляди с оригинално от хонда.
  12. ЗДрасти, можеш ли да ми пратиш схемата за навигацията по която си вързал камерата за задно виждане ? Не знам откъде да взема сигнал за смяна на екрана.

  13. Бушон за плафони

    Според мен е номер 6 от втората снимка.
  14. Пропадане на оборотите

    И при мене го прави, на дизел обаче. И не знам каква е причината, при ФРВ, пак дизел също го има. Нямам обяснение, но и не пречи засега.
  15. Задната чистачка ...

    Именно двата метални водача в самото перо са виновниците, чистачката да не бърше добре. Поиграйте си с тях и нещата ще заспят. Аз като си сменях задната чистачка, не намерих същия размер и си изрязах от по-дълга, и ефекта беше потресаващ, бършеше по-зле от старата. Като си поиграх малко с перото и водачите в него започна да бърше перфектно, не кривете рамото, това няма да доведе до нищо добро.
×