Jump to content

cucy

Фен
  • Content Count

    305
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Neutral

About cucy

  • Rank
    Потребител
  • Birthday 07/15/1985

Profile Information

  • Кара
    HONDA CR-V II, дизел
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Божурище
  • Интереси
    Коли, мотори и всякакви машини с ДВГ.

Recent Profile Visitors

2370 profile views
  1. Здравей. Трябва да свалиш стопа, който е на няколко болтчета или гайки, които се намират под едни капачета от външната страна на стопа, като е отворена вратата на багажника. От там вече ще имаш достъп до кабели.
  2. Като го забелязах при мене си мислех, че е някакъв рядък и незначителен проблем, но като гледам явно го има при всички 2,2 дизел, но повечето хора не го забелязват или не търсят решение, защото поне според мойте наблюдение не е сериозно - колата никога не е загасвала, колкото и да са падали оборотите. И въпреки всичко ми се ще да разбера от какво е. И според мен няма общо с маховика, по-скоро с някой от датчиците на педала на съединителя ще да е, както е написал един от колегите, и то точно този за круиз контрола според мен, защото оборотите не се стабилизират докато си в движение, т.е. трябва скоростта да стане нула или да натиснеш съединителя. Между другото стабилизира се и като подадеш малко газ на празен ход, например над 1000-1200 и като върнеш газта вече е ОК.
  3. Не съм проверявал в Бултрако, защото не искам да имам нищо общо с тях. А и честно да ти кажа, съм сигурен, че тая шайба, няма да я сменя повече докато колата е при мен, каквато и да сложа. Между другото, независимо, че е от Бултрако, на нея няма да пише Хонда, ще е произведена от някоя фирма, която работи с Хонда, така, че за 130лв може да ти продадът шайба, която реално струва 50-60лв. По-лошото, е че няма и да разбереш нито на коя фирма е, нито дали са я сменили въобще. ;-)
  4. Шайбата реших да е INA - 110лв. А за майстора въобще не е база за сравнение щото е приятелче и ми взе само 40кинта. А в Хонда колко искат, че ми е интересно?
  5. Шайбата на алтернатора е, сменявай я и ще се оправи. И аз тези дни я сменях, майстора каза, че е бил голям гърч да го извади, но го е сменил. Вече трети ден, не се чуват странни шумове.
  6. MITE

    Не работи панела за огледалата.  Възможни причини. Бушона е здрав 

  7. MITE

    Колега от скоро съм собственик на хонда црв 2005год. Много четох за проблема с навигацията. Писал си че си сложил китайче. Въпроса ми е буксите на оригиналната навигация същите ли са като на китайчето или се преправя нещо?

    1. Show previous comments  7 more
    2. cucy

      cucy

      Бушон?

    3. MITE

      MITE

      Най напред това проверих 

    4. Пламен Георгиев

      Пламен Георгиев

      Не ! Китаеца има лилав кабел за камера

       

  8. cucy

    Двигател

    Колега, този двигател го слагат и на сивик и акорд, ако ще ти е от полза. Не е само на ЦРВ. Кода на двигателя е N22A1 или N22A2. По възможност търси втория, от каквато и да е хонда. Успех!
  9. cucy

    проблем

    Колега във форума има много исписано относно реглажа на клапаните на бензиновите мотори. Отиди да ти направят един реглаж, дори и да не е това проблема, ще си спестиш следващи ядове.
  10. Аз преди вереме карах едно рено, на него имах същия проблем. На студено нямаше проблеми, ама като позагрее и тругно включваше. Оказа, се че с времето пластините на притискателния диск са се прецакали и като загреят не можеха да отделят добре и хъркаше и трудно включваше. Към смяна на комплект съединител ми прилича.
  11. Наличието на черна утайка, може да е пак от маркуча. Смени го първо него, за да се изключи като вариант.
  12. Здравейте, колеги. След поредната проба грешка, за решаването на един проблем с хондето на бащата, ми хартиса една дясна полуоска от дизелова 2,2 мотор, Хонда Ф-рв, 2006г. При интерес пишете ми на лично или на тел.:0886001407 Цена 280-300лв
  13. Колега, има бутон за заключване на ел.стъклата да не се свалят. Виж дали случайно не си го натиснал. Като е вкл. точно така, не се свалят всички освен шофьорското.
  14. И като са превъртяли 2 или 3 и дай да режеме всичките 5. Може да се пробва да се развият поне тези, които не са превъртяли!
  15. А защо подяволите е било нужно да се режат всички шпилки? Не беше ли по-лесно просто да се опита да се развият и ако се скъсат, то щеше да стане същото, като и ако са отрязани?
×