Jump to content

Inazuma

Фен
  • Мнения

    15
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Inazuma

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Сивик 8 Сивик 10
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. За САЩ и Канада този вискозитет предполагам е свързан с дългите ,студени зими макар,че в южните части на САЩ е друго. По спецификация ще купувам ilsac gf 6.
  2. Здравейте .От скоро карам 1.5 турбо 182 к.с. ,изчетох доста за този мотор,за маслата ,които се препоръчват като вискозитет. Това,което казваш е точно така ,защото при този мотор има разреждане на маслото с бензин.Установих го веднага като смених маслото(0w30).След доста проби на щеката при студен мотор установих покачване на нивото и по-бързо стичане на маслото от щеката.Като беше ново маслото и извадя щеката се образуваше капка и бавно капваше,а след 500км примерно капката падаше почти веднага. Пробата винаги е на студен мотор.На другия автомобил с мотор 1.8 ,140к.с ,с масло сменено по същото време ,със същия вискозитет(0w30)капката се задържа все едно е ново маслото,т.е. няма почти никакво разреждане.Нивото на маслото не е променено. Избрах 0w30 за 1.5 турбо 182к.с. а не 0w20 както препоръчват,заради това разреждане с надеждата ,че така ще е по-добре на мотора . А това,че 0w20 има стабилен вискозитет е вярно.Щом го препоръчват за дадения мотор има защо.И сега мисля да сменя маслото точно с 0w20 за проба .Другият ми вариант е 5w30 гориво спестяващо с вискозитет при 100° доближаващ се до 0w20. Правилно ли разсъждавам ?
  3. От дистанция може само насоки да се дават... Ето няколко причини според мен: Включена функция за заглушаване,разкачена букса на медията(за говорителите),повреда в медията ,скъсани проводници на всички високоговорители(няма как да се случи).На 2019г Сивик имах неработещ заден говорител,причината бе прекъснат от ръжда кабел. На твое място бих разкачил акумулатора за няколко минути (ако няма да има някакъв проблем от това).Внимателно да разгледам менюто и да опитам да пусна аудио от ФМ източник,от телефон чрез usb връзка също. Добър сервиз за аудио истории не мога да препоръчам. Успех.
  4. Amsoil го ползват много в Америка и Канада . За първи път карам мотор 1.5 на Хонда с директно впръскване ,четох за всички особености на мотора.Препоръчват масло по АРI SM и ACEA C2 .Всяко масло над тези спецификации е добре дошло. Препоръчват вискозитет 0w20,0w30,5w30,10w30, като акцентират на 0w20. Дали 0w20 е напълно подходящо за нашия климат ,предвид високите летни температури ,или това няма значение? Или 5w30 също е добър вариант ?
  5. Препоръчайте марка двигателно масло ilsac gf 6a различно от Pakelo.
  6. Да не пиша нова тема ще попитам тук,на Civic 2019г( произведена във Великобритания) системата с датчици на джантите ли е ,или не? Не показва налягането на всяка гума.Следва ли да приема ,че няма датчици тогава?
  7. Здравейте . Търсих във форума,но не открих ползват ли членовете на форума отстъпка в някой магазин за авточасти ? Благодаря.
  8. Здравейте . Имал ли е някой проблем с гарнитурата на главата,да се е наложила смяна,за 1.5 турбо ?Питам,че гледам видеа с доста случаи в Америка .
  9. Дано да нямате проблема с маслото,че не е добре за двигателя .С ново масло съм,но мисля ,че е разредено вече.До сега нямам опит с бензинови мотори с директно впръскване ,но си мирише на бензин и е по-рядко . Винаги съм карал с премиум марки гуми като Бриджстоун,Континентал ,Гуд иър ,Мишлен ,но сега си харесах зимни гуми Платин и ще ги пробвам .
  10. Случаят вече е ясен. При първият тест имаше описаните проблеми ,които ме отказаха от автомобила,но собственика балансира предните джанти и направих втори тест.Нямаше вибрации,но остана бученето приличащо на лагер на главина.Въпреки това купих автомобила,защото прецених,че проблема не е сериозен и скъп . Днес монтирах джанти с гуми от друга Хонда за тест и няма никакъв шум,всичко е било от зимните гуми Нексен(не го очаквах).Установих ,че има нужда и от регулиране на сходимостта. Познах ,че не е удряна при огледа.Не купувам за първи път употребяван автомобил и до сега не съм имал проблем. Притеснява ме повече известния проблем с навлизането на бензин в картера и разреждането на маслото.Ще съм благодарен да споделите опит относно това. Благодаря на отзовалите се и безаварийни километри на всички .
  11. Да ,и това ме съмнява,защото виенето е като от лагер на главината.
  12. Здравейте . Правих пробно каране на Сивик 1.5 182к.с ,ръчни скорости с цел закупуване .При скорост над 110-120 км/ч. започва силно тресене и виене като от крива джанта,небалансирани или криви гуми.Джантите са 17",върви право като се пусне волана,не тегли на страни. Четох и за възможен вариант за износени карета на полуоска,износени тампони на мотор,скоростна кутия. На мен ми прилича по-скоро да е проблем с въртяща се част като полуоска или гуми.Всичко друго по автомобила е добре,не е удрян. Като го купя ще го огледам подробно,ще сменя предните джанти със задните за проба и ако остане вибрацията ще го закарам в сервиз за мнение . Четох в чужди форуми и там го има този проблем със силни вибрации,тресене и виене след около 100км/ч. Имам и Сивик 8 140к.с и там има лека вибрация при скорост 130км/ч ,но съм сигурен,че е от лош баланс ,или крива джанта. Някой от Вас имал ли е подобен случай със Сивик 10-та генерация? Благодаря .
×
×
  • Създай нов...