Jump to content

hEka

Фен
  • Мнения

    499
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

11 Neutral

Относно hEka

  • Ранг
    диване
  • Рожден ден 25.03.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Кара
    D14Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

8102 профилни разглеждания
  1. продаден, темата може да се трие
  2. Здравейте, Продавам ляв фар за Хонда Сивик 99 г. японка, фейслифт. Фарът е здрав, което може да се види от снимките. Единственият недостатък е, че пластмасата е зажълтяла от годините. гр.Пловдив контакт: ЛС Цена: 75лв
  3. hEka

    О2 сензор

    след 1585 прегледа отговор нема... затварятйте темата мистерията е разкрита
  4. hEka

    О2 сензор

    добрее този въпрос явно е сложен, да питам друго тогава. Може ли някой, да ми каже къде из компютъра или паметта му може да се открие този о2 сензор за евентуалното му софтуерно премахване ...схема диаграма или нещо, което може да помогне за откриването му. компира се води PHX-G11
  5. hEka

    О2 сензор

    Здравейте, имам нужда от информация за софтуерно премахване на работата на втората сонда, намираща се след катализатора. Става дума за д14з2. Приемам компетентни мнения изключващи похватът с отдалечаване или шапкосване на сондата, тъй като буксата и самата сонда са безвъзвратно отделени една от друга. Търся друг начин за скриване на грешката софтуерно или насилствено премахване от компютъра . Благодаря предварително за отделеното време!
  6. Необходимо е, откачиш ли акумулатора след това покарваш известно време докато си се обучи компа не бери грижа сама ще се оправи. Случвало ми се е до софия да ходя и след това пак да пада до 500об. Карай си колата и да не ти пука
  7. Фаровете не се свалят !!!/> Стига сте говорили глупости. Оня ден един колега със субаро беше тръгнал да си сваля фара заради габарита, който се явява като мигалка... навивате волана в желаната посока и отваряте подкалника... пъхате ръка и О чудо!!!/> вадите фасунката с мигача... вече 6год карам с американски тип мигачи, но оригиналните габарити съм ги разкачил
  8. ами да това ми казаха и в магазина, но дано сме го улучили мерси за мнението все пак ако има и някой, който да знае със сигурност нека пише
  9. ами фейс лифт е 98 края... в отпечатаната хартиика имаше и още писания след малко ще ги напиша и тях, че не са при менпс. това е изписано на стоковата разписка:VKBA 3246 / PDK1003 //R174,34/713 6170 40/7434
  10. Искам да питам дали съм взел правилният преден лагер главина понеже изкарава два за моя модел6г. японка 99г д14з2Взех лагер койо на скф на кутията пише това VKBA 3246 не знам дали това е достатъчно на лагера пише DAC4379WБлагодаря предварително
  11. Аз не мога да разбера как не може да повярвате, че 1,5 115коня харчи толко.... д14з2 е моята и макс тая зима ми даде 7,8 градско.... и да ви кажа чесно бих се учудил ако даде над 8.... колата я пълня докато почне да се показва бензина от клапата не до първо щракане, а сигурно до 15-то.... карам я почти до дъно демек до червено и пак я пълня, затова смятам че доста вярно я отчитам... на извънградско минимума, койми ми е давала е 5,8 при средно 100км/ч .... така че ДА вярваме си... на сичкото отгоре тва икономично 1,5 дава по малкък разход от 1,4 90коня....факт ...
  12. провери палеца, пробвай да форсираш рязко на място и виж дали го прави...
  13. hEka

    барче от 6-та на 5-та сивик

    Супер е станало откога чаках да го видя
  14. с изходящ колектор ще отпушиш високите обороти ... с всмукателя ще понавървява малко повече... за около 300лв тва е най-лесния начин да я съживиш, следващото ниво е в-тек глава, но си е голям филм и доста повече пари... всичко зависи от джоба и мерака ако имаш мерак и пара направо забивай друг мотор... д14 си е д14...
  15. виж си свещите, после кабелите и после палеца....
×