Jump to content

Ivanov Pl

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно Ivanov Pl

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    акорд 97 2.0ls 130hp
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Плевен

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Също ще съм благодарен, ако ме ориентирате кой от датчиците 1 или 3 подава инфо на ЕКУ-то за температурата на охл.течност. №2 знам че е за стрелката на таблото.
  2. Здравейте, за да не отварям нова тема пиша в тази. Имам следното чудене с моя акорд - 2,0 бензин, EU След загасяне на двигателя перката се включва по няколко пъти през различни интервали. Това нормално ли е? Има ли връзка с датчика на температурата,който подава инфо на ЕКУ-то /не този за таблото/ и добре ли е да го сменя. Поздрави!
  3. След днешното посещение при майстор добра и не толкова добра новина. 1. След раздвижване на ляв заден спирачен апарат ръчната "дойде". 2. Лошото е,че не се знае колко ще изкара и ще се наложи да търся друг. Разбрах че нов няма, така че ще бъде от морга или от колега. Ако някой има читав или знае от къде да намеря работещ ще съм благодарен. Колата е EU/UK Акорд 97 2,0 бензин, 96кв/130к.с.
  4. Да, преди по-малко от година са сменени задните накладки и впоследствие се появи пробелма. При смяната на накладките не е правено каквото и да е по хода на ръчната спирачка.
  5. Здравейте! Колата е Акорд 97 седан /европейска сглобка/, F20Z1. Въпросът ми е дали някой знае от къде се регулира нивото на което "лови" ръчната, тъй като при мен е почти в най-горно положение. Под него все едно я няма.
  6. След година развитие по темата Почистени са дросел, МПХ /iacv/ и е натегнат половин оборот eacv /ел.смукача/. Регулирани са клапаните. Сменени са свещите. Оборотите вече не играят,колата работи стабилно на място и на газ и на бензин. Благодаря за помощта, но като се връщам на това мнение с цитата се замислям - дали не са ми ниски оборотите на празен ход в момента или аз никога не съм ги виждал нормални и затова ми се струва така? Стрелката кове на първата черта под 1-цата, не знам там колко са. Двигателят е F20Z1, ако може някой да каже дали са нормални или да търся как да ги вдигна с винта?
  7. Да си отговоря Бушон 12 в двигателния отсег, 30А. Махнах го и се надявам да съм решил проблема завинаги. Дано няма нищо вързано друго на него.
  8. Здравейте! Пръскалките на фаровете започнаха да се включват сами от време на време. Най-интересното е, че го правят и на изваден ключ. На отделен бутон са /на централната конзола/, който ако откаче не променя нещата - пак пръскат сами от време на време. Имате ли представа на кой бушон са,за да го извадя?! В краката на шофьора се чува цъкане при пускането им. Дали не е реле. Може ли да ме ориентирате кое е? Благодаря на всеки помогнал.
  9. Извинявам се, но не намирам бушон с такова наименование в пуснатата по-горе схема.
  10. Бушон 8 при краката на шофьора е здрав /въпреки че за него не при мен не пише часовника/. Този в двигателния отсег не съм го свалял, тъй като смятам че ако е идгорял няма да работят доста повече неща.
  11. Здравейте! Някаква идея защо часовника над копчетата на климатика спря да работи? Осветление има като пусна фарове,но паказания-не.Трябва ли да разглобя всичко отзад напред и после нагоре по централната конзола да стигна до него? Колата е акорд 5-ца, европейска, ce8.
  12. Да споделя и нещо странно,което забелязах днес. Ако се покара колата малко на бензин /20-30км общо/, проблема изчезва и после си държи обороти при палене и си прехвърля на газ отново с нормални ниски. Сега се сещам,че като взех колата от предходния собственик,каза че я е покарал на бензин преди да ми я даде и тогава проблем нямаше. Появи се впоследствие и зачести, като се проявяваше и на газ,и на бензин. Сега отново карах на бензин малко и изчезна, тъкмо като ще ходи на майстор.😠 Дано докато иде се прояви пак...
  13. Колата е записана за реглаж на клапани и почистване на iacv. Корекция с модела - СЕ8 /не се9/ с мотор F20Z1. За него открих заводско хлабини на клапаните: смукателни - 0.24-0.28 изпускателни - 0.28-0.32 Това ще кажа на майстора да остави като хлабини.
  14. Благодаря и на двамата за помощта. За съжаление от линка не намерих моя модел акорд /СЕ9/ и не можах да се ориентирам за моторчето. Иначе имам снимка на двигателя и по-вдясно /гледано от преден ляв фар/.
×
×
  • Създай нов...