Jump to content

dindin

Администратор
  • Content Count

    2870
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

dindin last won the day on September 10

dindin had the most liked content!

Community Reputation

703 Excellent

About dindin

  • Rank
    СнегоХондка
  • Birthday 04/27/1982

Contact Methods

  • Skype
    dindin.leketo

Profile Information

  • Кара
    Honda CR-V 2005 5MT K20A4 + LPG Romano AIS
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Свиленград, Харманли, София

Recent Profile Visitors

5271 profile views
  1. А не, само Димо се разкайва. А аз ви пожелавам нови Хонди с ГОЛЕМИ батерии.
  2. В Крайова ботаническата градина е хубава.
  3. И аз се чудех дали бушон с по-голям ампераж не я дъни ... Ровя обаче в интернет, според хора по чуждите форуми няма отделен бушон за горивната помпа. Чуденката ми беше за ето тези, но май F/PUMP е за релето, а SNSR за някакъв датчик за климатика и помпата. ECU 30A Fuel pump. Alternator, ECM F/PUMP 20A Auto Fuel Cut Switch SNSR 10A A/CON, Fuel Pump
  4. Калибрацията си става и с копчето VSA OFF и кламер в пинове 4 и 9. https://acurazine.com/forums/3g-tl-problems-fixes-114/how-clear-abs-read-abs-codes-clear-vsa-light-912479/ Ако си с грешка 84-01 ще стане. Ако имаш друг проблем, с модул евентуално тея лампи няма да ги загасиш. Пробвал съм процедурката преди много време и си важеше.
  5. Ръчната може би? Всъщност не - ниско ниво на спирачна течност. Като тръгнеш рязко и се разклаща. Накладките за смяна ли са? И не на последно място - СНИМКА, иначе трябва да хвърляме боб.
  6. Бушонът колко ампера е и колко всъщност трябва да е според ръководството или описаното на капака на кутията?
  7. Егати... Ползваш тази процедура, нали? http://www.transpondery.com/remote_programming_instructions/honda-crv-remote-guide.html Пробвал ли си да програмираш само оригиналното и да го ползваш известно време само него?
  8. Да не смени акумулатора? Обучавал съм китайски ключ/дистанционно, още действа.
×
×
  • Create New...