Jump to content

apokalipto

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

7 Neutral

Относно apokalipto

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda crv
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  1. Хора не се дъвчете за глупости. Да уточня, колата се продава на реставратор с цел вазстановяване, регистриране и каране след това. Но май няма да се разберем, то пак си настоява за договор без заверка пред нотариус. Но се съгласява да упоменем няколко свидетеля в договора за продажба, което честно казано не знам дали ме топли много. Човека си твърди, че си има хора в КАТ за тази работа. Хубав ден.
  2. Днес бях в КАТ за да се информирам направо от '' източника ''. Та служителката твърди, че вече се изисква въпросната нотариална заверка. Мисля, че е от тази година в сила. Да си знаете.
  3. Май ще отида направо в КАТ за да попитам, тук малко се обърках, един казва едно, друг друго. Благодаря на всички за мненията. Хубав ден. И специално благодаря на ''dandilov'' доста изчерпателно написано.
  4. Благодаря ти, че се включи толкова бързо. Човека, който желае да закупи автомобила ме уверява, че не е необходима нотариална заверка и видиш ли един вид ако минем през нотариус е необходимо плащане на данъци и застраховки за предишен период, което мен честно казано ме озадачи. Да разбирам ли че всеки един договор за покупко продажба с една заверка на подписите е напълно достатъчен и след това всичко което си посочил в реда, който си го описал ?
  5. 3дравейте, имам автомобил, който беше собственост на баща ми. Той се спомина преди няколко години. В семейството решихме колата да не се продава, да се бракува за да не се плащат излишни разходи (понеже няма да бъде ползвана) и след това да се съхранява в частен имот. От тогава са минали вече няколко години. Появи се човек, който иска да е купи и ми дава добри пари за колата и се замисляме дали да не го продадем, понеже да стои в гаража в крайна сметка ще имаме само една купчина ръждясало желязо след още някоя година. Но от тук излизат няколко въпроса. Той твърди, че трябва да направим само един договор между нас и това е всичко. Интересува ме този договор не трябва ли да мине и през нотариус ? И въобще как стоят нещата с продажба на бракуван автомобил. Искам всичко да ми е чисто и след време да си нямам разправии с институциите, кат и прочие и някой да ме търси понеже са направили някакъв гаф с колата. На талоните, които са продупчени си пише , че ще бъде съхраняван в частен имот- гараж. Въобще достатъчен ли е само един договор между нас, който не е минал през нотариус. Някой минавал ли е през подобна ситуация ? Благодаря предварително!
  6. Благодаря на всички, които писаха. В крайна сметка се оказа комутатор.
  7. Добър вечер, не центровка не е проверявана, знаем че е здрав само.
  8. Благодаря ти че се отзова и ми писа, ще видим какво ще излезе.
  9. Имаш предвид реле бензинова помпа, при мен е ето това на снимката!
  10. Честно казано не съм се заслушвал никога, утре ще проверя, днес тъкмо заредих акумулатора, че падна от многото опити. Но ако примерно е от нея, да речем че и изгоряла, тогава няма да пали въобще от първия път, а не да го прави избирателно. По скоро ме навежда да не би да има някаква допълнителна защита, която се включва и блокира подаването на токове към свещите ? Също когато ми запали колата при едни от последните ми опити, бая си понамирисваше на гориво, което говори че си подкачва нормално.
  11. 3дравей! Колата запали след като вече е бяхме дръпнали до нас, поработи 2-3 минути покарах е малко и след това пак не палеше. Сутринта е пробвах, врътнах запали от раз, поработи 2-3 минути, изфорсирах е на място няколко пъти и изгасна. След това, след няколко дена и няколко други проби, колата не реагира. Стартера върти, но до там. Относно свещите, не подават искра при опит да запалим двигателя. Всички крушки по таблото си работят, пробвах да направя диагностика с обикновена обд букса (няма друга за момента) която не установи проблем, не ми излиза никаква грешка.
  12. 3дравейте, порових се във форума и не видях някой да е имал подобен на моя проблем и затова реших да пиша. Собственик съм на Хонда ЦРВ 1 генерация 147 коня. Колата не иска да запали след като допуснах новобранска грешка и я изгасих на скорост. Гледахме я с мой познат... първо решихме, че може да е прескочил ремък или направо да съм го скъсал,но валовете си въртят. Установихме че не подава искра към свещите. Половината бушони са прегледани, както и бутона който спира подаване на гориво при евентуален сблъсък. Реле на горивна помпа си превключва при въртене на ключа, което предполага че не е изгоряло. 3а мое учудване, колата запали след като е бях дръпнал до вкъщи, но след има няма 2-3 минути не искаше да пали, същото се случи и на другия ден, сутринта поработи минута, две и след това вече нищо. Някой има ли някакви идеи, да се е сблъсквал с подобен проблем ?
×
×
  • Създай нов...