Jump to content

веселият роджър

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

25 Neutral

Относно веселият роджър

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    honda cr-v III 2.2i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

673 профилни разглеждания
  1. При мен: И при мен е така, хубавото е, че поне задния плафон свети нормално за сега...
  2. И при мен е така, когато температурата е под 5 градуса. Системата за допълнителен подгрев се включва, незвисимо дали е зададено AC Off. И мен ме дразни тежката миризма, която лъхва в началото. Чистих изпарителя на климатика с пяна, но нямаше голям ефект, като се стопли ще пробвам с друга марка пяна или ще я закарам в сервиз за климатици да почистят системата по-професинално.
  3. Може ли да дадеш линк и малко повече информация, че и на мен ми предстои тази интервенция.
  4. Бих искал да поясня, че колата е фактурирана за същата сума, на която реално е платена. Фактът, че от Ласерман карс се съгласиха да напишат фактура на реална цена ме подведе, че са сериозни. Разбира се имаше вариант да водим съдебно дело и да обикалям по технически експертизи, но като се има предвид състоянието на съдебната ни система и това че делото трябваше да се гледа в Перник, мисля че всички се сещате какъв щеше да е резултата, а и просто нямах нерви. В момента покупката на употребяван автомобил е руска рулетка и е така защото всяка повреда която собственика открива след покупката минава в графата „скрити дефекти за които продавача не носи отговорност“.
  5. Съжалявам за дългият текст който се получи, но ако този пост спести дори на един човек нервите, които похабих аз няма да е изгубено време. Кратката версия: Купувате си автомобил за над 20 000 лв., който според думите на търговците от Ласерман карс е: С един бивш собственик; Много запазен без забележки и скрити дефекти „абе виждал е снега само по върховете на Апенините“. Какво получавате всъщност: 1. Кола с трима предишни собственици. 2. Сменен двигател и охладителна система събирани от горублянските морги (двигателят е с изкривен колянов вал шлайфан некадърно и не качва масло в същото време радиатора е почти напълно запушен и колата прегрява при по дългo каране). 3. Преокабелено табло за да не свети чека на двигателя. 4. Подменен оригинален софтуер със специализиран автоджамбазки, който не отчита и не записва никакви грешки (при шофиране на къси разстояния и проверка с компютър няма никакви признаци за проблем това е и причината при проверка в сервиз преди покупката, да не бъдат открити съществени забележки); Колата умира след едва тридесет километра преход. Равносметката: За основен ремонт или смяна са: двигателят, турбината, демпферения маховик, радиатора, таблото и софтуера на колата. Дългата версия: Автомобила нововнос от Италия (ЦРВ трета генерация) е бил за смяна на мотор най-вероятно вследствие на запушване на DPF филтъра. Ласерман карс решават да го ремонтират юнашки, като започват с премахването на DPF, рециклират турбината, купуват нова водна помпа, антифриз… и всичко това го монтират на блок от ЦРВ втора генерация с дюзи от четири различни коли и изкривен колянов вал който шлайфат. Когато към така „чудесно“ ремонтирания двигател добавят и полузапушеният радиатор пета употреба, вече наистина достигат върха на автоджамбазкото ремонтно дело. След като тестват отремонтираната кола, горублянските специалисти установяват два проблема: Първият е, че двигателят не качва масло (т.е при шлайфа на коляновият вал „леко са го изтървали“) Вторият е, че автомобила прегрява т.е радиатора е запушен. Въпросните два проблема се визуализират почти веднага с всевъзможни предупредителни звукови и светлинни сигнали - на таблото светва чека, а борд компютъра индикира ниско налягане на маслото. Сега вече от ласерман карс са пред морална дилема, дали отново да направят ремонта качествено и да градят „некакъв си имидж“ или в духа на най-добрите горублянски традиции да хвърлят всички сили за прикриване на проблемите. Явно варианта с качествения ремонт идва в повече за автоджамбазките душици, които както всички знаем, изобщо не обичат разсипията. Решават на бърза ръка да преокабелят таблото с реленца за да не свети чека, а компютъра лекуват с модифициран софтуер, който не показва и не записва никакви грешки. Така подготвената „кола слънце“ продават на късметлия (мен) и го изпращат да пътува смело следващите 500 км. и колата наистина изминава… около 30. По време на тези километри рециклираната от ласерман карс турбина задира вследствие липсата на масло, новите лагери на коляновия вал започват да издават звук като от фуражомелка, а чисто новият антифриз става на парцали и почти завира поради запушеният радиатор и единственото, което спасява охладителната система и двигателят от взрив е аварийният режим и угасването на двигателя (всички тези щети се установяват в последствие след дълго обикаляне в различни сервизи „парче по парче от голям пъзел“). След този дребен и незначителен инцидент (по думите на автотърговеца), колата става с динамиката на 1,6 тонен трабант и така изминава следващите кратки като миг... 470 км. През всичките тези изпълнени с много положителни емоции часове, щастливият собственик на „колата слънце“ напразно се взира, ту в борд компютъра, ту в чека на таблото с надеждата да разбере какво точно се случва с тази кола. На всички негови съмнения, че колата прегрява и турбината се опитва да излезе през предният капак, от ласерман карс отговарят, че ако е имало сериозен проблем той щял да се индикира на таблото и „щом няма индикация най-много да се е задръстил горивния филтър и ето затова колата не върви“ или „резервоара е направил вакуум и с развиването на капачката всичко ще се оправи“. На фона на всичко това, факта че за отварянето на вратичката на резервоара се оказват необходими двама души (един да дърпа лостчето под волана и един с отвертка да напъва вратичката) е наистина дребен детайл, подобна дреболия съществува и при вградената навигационна система, която не чете дисковете с картите и изпълнява ролята на красив декор… Изводите от гореописаната случка за мен са, че е крайно време държавата да въведе регулации на пазара на стари автомобили подобни на германските. В германия освен че връщането на километражи е престъпление, а не задължение както го приема БГ автоджамбазина, също задължиха търговците предлагащи автомобили втора употреба да издават гаранция и ако има проблеми недоволния клиент връща колата или ремонта му е безплатен, което обуславя това, че на никой не му се сглобява кола от 2 тоталки или подобни Горублянски изпълнения. Отново искам да напомня, че преди покупката колата е проверявана в сервиз, но всички дефектите са добре замаскирани. Във всички документи Ласерман карс и нейният собственик Ласерманов се представлява от „Аутогруп ООД“ гр. Перник. Този факт, както и неотговарящия като номер двигател с този на табелката до шофьорската врата, предизвика за капак на всичко и много разправии в КАТ. П.С. Колата е в движение благодарение на Дидо (MIYAMOTO) човека прояви железни нерви, за което му благодаря. Сърдечно благодаря и на Тихомир за това, че успя да оправи проблемите с софтуера, както и на Мартин за ремонта на таблото.
  6. Оригиналният диск, който дойде с колата беше наистина много надраскан, пробвах с друг по нов навигацията си обнови картите автоматично (без да се налага Force Download) появи се часовника, но при опит за зареждане на картите излиза "DVD disc reading error". Най-вероятно самото DVD устройството е пътник. Някой знае ли какъв е номера на частта, коя от тези е?
  7. Навигацията е фабрична Honda 39541-SWA-E010-M1 (Alpine BB717P0 2VN0 Sat Nav Radio) ДВД диска с картите е нов, но при натискане на бутона Маp излиза съобщение "DVD disc reading error". Можете ли да препоръчате сервиз във Варна освен официалния? Проблема е само с DVD устройството което чете картите и се използва само за тях. Другото DVD устройство, което чете аудио дискове няма проблеми. Ето и примерни снимка на навигацията.
×
×
  • Създай нов...