Jump to content

RustyGun

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно RustyGun

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz L13A1, 2003
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

196 профилни разглеждания
  1. Наскоро преминах през подобна епопея. От Бултрако заявиха, че нямало подобна резервна част (ставаше въпрос за лявото огледало) в цяла Европа. След три месеца разправии се установи, че нямало... същия цвят. Към 380-400 лева беше цената и се чака две седмици доставка. Десни имали в изобилие, т.е. във всякакви цветове по тяхната логика. За лепене изобщо не се занимавах - пластмасата беше станала изключително чуплива и крехка, а и колата бе с каско.
  2. Погледни настройките от радиото. Ако е разпределен звука само отпред в купето, няма да свирят задните. Влиза се чрез натискане и задържане на дясното голямо копче за избор на честотата. Възможно е и да са заминали.
  3. RustyGun

    Вече в семейството на Хонда

    Доколкото си спомням го има писано вече във форума, но това е така, защото охладителната течност не е достигнала работна температура (а и няма стрелка за температурата, само два индикатора - студено/топло), та водачът да е с едно наум като потегля със студен двигател. Нормално е.
  4. RustyGun

    Вече в семейството на Хонда

    Възможно е дисковите спирачки да са били към по-скъп пакет. Моята е 2003-та, с барабанни, но с подгрев на страничните стъклата и четири ел. стъкла. В същото време на мой съсед, отново е 2003-та, с барабанни и ръчни задни прозорци, обикновени странични огледала. Лично наблюдение за спирачките - възможно е и да не съм прав.
  5. RustyGun

    Вече в семейството на Хонда

    Не, има и с барабанни. Поне тези в периода 2002-2006 г. След фейслифт-ът минават на дискови.
  6. RustyGun

    Ляво странично огледало

    Благодаря за информацията! Вече бях потърсил заместител, но въпросът ми е чисто технически - буксата на огледалото, закрепването към вратата на огледало от фейслифтовата версия дали се различава от преди фейс-а? Друг е въпроса, че за кола на 14-15 години няма вече налични огледала за подмяна с обогрев - Бултрако ми заявиха в прав текст, че такава част нямало в цяла Европа... защото не бил в моя цвят! В момента чакам да доставят в различен от на колата цвят, защото възможността да монтирам китайско огледало без обогрев не ми се нрави. Повечето служители са блажено незаинтересовани да си вършат работата...
  7. Здравейте, Преди два месеца някой ме зарадва с обърнато и отчупено шофьорско огледало. Аз, спокоен, че има каско, си заведох щетата и след двумесечно чакане тази сутрин ми съобщиха, че те такъв дзвер нямало в цяла Европа и не можели да ми сменят счупената конзола и стъкло с нови такива. Питането ми е: Възможно ли е да се постави на Джаз 2003-та огледало от фейслифтовата версия, т.е. дали буксите са един и същ стандарт? Че мигачът на огледалото няма да работи, хич не ми е проблем... Надявам се и в монтажно отношение, японците да не са прилагали изобретателност и да са променяли крепежа към вратата. Поздрави, RustyGun
  8. Веднага се набиват на очи лъснатия до блясък двигател. Чак маркучът на климатика ми се струва лъЗгав от силиконовия спрей на продавача. Няма толкова чисти пластмаси над бобините. На снимката от шофьорската врата ми се струва, че воланът доста светлее в лявата си част. Възможно е от светлината, но таблото е доста почерпено със силиконец, а салонът - твърде светъл, вероятно пран. Обявата е гръмка, с десетки удивителни... Ако сте в близост, погледнете я, но поне с едно наум.
  9. RustyGun

    Имам 2 проблема

    Здравей, В горният десен ъгъл над радиото имаш два бели бутона. Под най-десния пише CLOCK. Натискаш и задържаш докато не изписука и започне да ти премигва часовника на дисплея. След това го настройваш с бутоните 1, 2 като или задържаш, или ги натискаш еднократно. Когато въведеш желаното показание отново натискаш еднократно CLOCK. С това си готов. Таблото може да е с намалена осветеност. От врътката между скоростомера и нивомера на резервоара чрез завъртане надясно при включени габарити или къси светлини ще се усили осветеността. Съответно наляво ще се намали.
  10. Напълно съгласен с колегата над мен! Подмяна лагери на скоростна кутия, самите лагери, комплект съединител, масло и труд - 530 лева преди година. Бях само за смяна на лагерите на кутията първоначално, но като я свалиха подменихме и комплект съединител, че състоянието му беше такова след седмица-две отново да се повтаря процедурата демонтаж-монтаж. Та, най-добре да се погледне и неговото състояние и да се предвидят средства за евентуална подмяна на един път на всичко. Иначе ще се плаща двоен труд, което си е излишно, но всеки сам решава.
  11. Двете свещи работят една след друга, та ако едната даде фира, а другата - не, ще имаш осезаемо намаляване на мощността от дадения цилиндър, заради недоброто запалване и изгаряне на сместа. Сложи цял ред нови свещи и пробвай. Ако няма подобрение, вече се отива на бобини, а там е скъпо, но лечимо заболяване.
  12. При Балинови. И двете коли водя там. Работят добре и точно.
  13. RustyGun

    Машинки за колани

    В Тубата има клипчета как с WD40 впръскват през отвора за колана и след това раздвижват механизма закопчавайки-откопчавайки няколко пъти, докато започне да хваща. Не съм сигурен доколко ще е ефективно, но едното от средните гнезда на задната изобщо не хваща и силно се надявам да е клеясала пружинка.
  14. RustyGun

    Чистачки за Jazz

    Задната я поръчах от Ebay. След няколко опита се отказах да намеря заместител из Варна. Китайски боклук, но засега чисти добре.
  15. RustyGun

    Марка антифриз за Jazz 2002?

    Ако не се лъжа, по инструкция трябва да има течност в разширителния съд между деленията на мин. и макс. Но ме предупредиха да не очаквам течността, която се е разширила и напълнила съда да се изсмуче от системата след това, както е при повечето автомобилни системи. При добре обезвъздушена система трябвало да си остане на същото ниво или леко да се повиши. Определено доста се мъчих с обезвъздушаването и често вадих течност от казанчето, бълбукането си оставаше независимо колко наливах от радиатора и вадех от казанчето. След влизане в сервиз заради сегменти колата спря да бълбука, но я обезвъздушиха както трябва и ми обясниха, че Джаз-а имал проблеми с това. Както и ако си забелязал, че двигателят има едно леко тракане, уж като клапан, ама не е, но това е друг въпрос. Ако не спре да ти бълбука отиди при специалист. Ще си спестиш нервите и усилията.
×