Jump to content

RustyGun

Фен
  • Мнения

    14
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно RustyGun

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz L13A1, 2003
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Имам 2 проблема

    Здравей, В горният десен ъгъл над радиото имаш два бели бутона. Под най-десния пише CLOCK. Натискаш и задържаш докато не изписука и започне да ти премигва часовника на дисплея. След това го настройваш с бутоните 1, 2 като или задържаш, или ги натискаш еднократно. Когато въведеш желаното показание отново натискаш еднократно CLOCK. С това си готов. Таблото може да е с намалена осветеност. От врътката между скоростомера и нивомера на резервоара чрез завъртане надясно при включени габарити или къси светлини ще се усили осветеността. Съответно наляво ще се намали.
  2. Напълно съгласен с колегата над мен! Подмяна лагери на скоростна кутия, самите лагери, комплект съединител, масло и труд - 530 лева преди година. Бях само за смяна на лагерите на кутията първоначално, но като я свалиха подменихме и комплект съединител, че състоянието му беше такова след седмица-две отново да се повтаря процедурата демонтаж-монтаж. Та, най-добре да се погледне и неговото състояние и да се предвидят средства за евентуална подмяна на един път на всичко. Иначе ще се плаща двоен труд, което си е излишно, но всеки сам решава.
  3. Двете свещи работят една след друга, та ако едната даде фира, а другата - не, ще имаш осезаемо намаляване на мощността от дадения цилиндър, заради недоброто запалване и изгаряне на сместа. Сложи цял ред нови свещи и пробвай. Ако няма подобрение, вече се отива на бобини, а там е скъпо, но лечимо заболяване.
  4. При Балинови. И двете коли водя там. Работят добре и точно.
  5. Машинки за колани

    В Тубата има клипчета как с WD40 впръскват през отвора за колана и след това раздвижват механизма закопчавайки-откопчавайки няколко пъти, докато започне да хваща. Не съм сигурен доколко ще е ефективно, но едното от средните гнезда на задната изобщо не хваща и силно се надявам да е клеясала пружинка.
  6. Чистачки за Jazz

    Задната я поръчах от Ebay. След няколко опита се отказах да намеря заместител из Варна. Китайски боклук, но засега чисти добре.
  7. Колеги, Днес сутринта се обадиха от Бултрако Варна, за да запазим час за подмяната на дефектната част. Оставих колата и след 20 мин. си взех колата обратно. Нямаше пръсти или следи от намеса по таблото или стъклата.
  8. Марка антифриз за Jazz 2002?

    Ако не се лъжа, по инструкция трябва да има течност в разширителния съд между деленията на мин. и макс. Но ме предупредиха да не очаквам течността, която се е разширила и напълнила съда да се изсмуче от системата след това, както е при повечето автомобилни системи. При добре обезвъздушена система трябвало да си остане на същото ниво или леко да се повиши. Определено доста се мъчих с обезвъздушаването и често вадих течност от казанчето, бълбукането си оставаше независимо колко наливах от радиатора и вадех от казанчето. След влизане в сервиз заради сегменти колата спря да бълбука, но я обезвъздушиха както трябва и ми обясниха, че Джаз-а имал проблеми с това. Както и ако си забелязал, че двигателят има едно леко тракане, уж като клапан, ама не е, но това е друг въпрос. Ако не спре да ти бълбука отиди при специалист. Ще си спестиш нервите и усилията.
  9. Марка антифриз за Jazz 2002?

    Здравей, И аз имах подобен проблем - този с въздуха в системата. Чуваше се в купето, някъде в таблото. Или малко антифриз, или лошо обезвъздушена система, или и двете. Ако не ти е финансов проблем сменяй целия антифриз. Моят е син в момента.
  10. Здравейте, При проверка в английския сайт на Хонда излязоха два проблема за моята Джаз-ка. Съответно: Recall jazz lighting switch Recall: front passenger airbag over pressurised Писах им във формата и до седмица ще им звънна напомнящо.
  11. Jazz размножаване

    Джазът е за ценители.
×