Jump to content

MegatroniC

Фен
  • Content Count

    207
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

29 Neutral

About MegatroniC

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz L12A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Recent Profile Visitors

3497 profile views
  1. Знам Ицо, казвал си ми за този сервиз, ама нали се занимават само с газови уредби. Ако отида само за един реглаж, дали ще ме приемат? Но ще пробвам да ида някой ден само да питам, пък да видим.
  2. След почти десет години, дали има промяна към добро в Бургас?!? На кой сервиз може да се разчита? Преди година и нещо когато търсих къде да изчистят EGR пътищата на джаза ме отпращаха от всеки сервиз в който питах. Накрая си ги изчистих сам. Сега ми се ще да се провери веригата и да се направи реглаж на клапаните, това сам е ясно че няма да мога. Дайте идеи къде да ида.
  3. Кой е този каталог?
  4. MegatroniC

    Чистачки за Jazz

    Как забравих, че имам Хайнес за модела. Като каза "документи" и се сетих. 20" за шофьора и 15" за пасажера. В момента съм с 21" (530мм) явно затова 380мм отляво ми изглежда, че ще е голяма.
  5. MegatroniC

    Чистачки за Jazz

    Trico-то изгоря от слънцето и взеха пак да дращят по стъклото. Хубави са, но в началото. Няма да ги повторя. Сега съм се спрял на Bosch AeroEco, но се чудя какъв размер дясна чистачка да сложа. Колата я взех с 360мм, но такъв размер тука не намерих. Като слагах trico купих 350мм, но ми малееше. Някой пробвал ли е с 380мм?
  6. Днес минавах преглед. Сетих се да помириша маслото, че бях чел темата преди време. Мирише си на бензин. Но по-интересното е, че като не е достатъчно загряла, мирише на недоизгорял бензин и през ауспуха. Миналата година, чистих ЕГР, пътищата му и дроселовата клапа. Излъсках ги до блясък. Беше ми светил чека и разхода докато карах така се бе вдигнал осезаемо. Тогава за сефте усетих, че отзад мирише на бензин като запаля. След като почистих, разхода падна, но пак е с едно 0,3-0,5л повече от како беше преди. От ауспуха мирише на бензин дооста по-слабо, но пак мирише. Дори на прегледа със сондата за отработени газове, отчетоха леко завишени показатели. Нямам нарушения в работата на двигателя, нямам грешки от компа. Чудя се, дали е нещо за настройка или да мина за едно ултразвуково почистване на дюзите.
  7. Моята камера е между огледалото и стъклото, почти не я виждам, понеже е от малките а вграденият й дисплей не ме интересува. Кабела минава под кората на тавана след това под гумата на гредата на вратата и от там под таблото от към пасажерското място. Там има удобно за закачане ръбче. Излиза до запалката, а там имам компактно 12V към 5V с USB и дисплей показващ температурата в купето и 12 волтовата линия. Мисля, че се е получило достатъчно елегантно.
  8. MegatroniC

    Нов член в дома ни

    Потропването е от дроселовата клапа, малко по-шумна е.
  9. Ако таблото ти е като на снимката от пост №23, има си отделна лампичка.
  10. Еб@си звяра е тоя 1.6 4х4 Направо съм потресен.
  11. На един познат му сложиха миналата година, черни пластмасови небоядисани, така и не ги боядиса, а и не изглежда зле. Вързват се с черните бъмпери. Мисля че ги взима от някакъв сайт, ще го питам. Тук има само че грундирни http://www.avtosklad.bg/огледала/honda-jazz-2002-3-2008-10#menu
  12. Колега,  може ли снимките по почистването на всмукателните колектори, че нещо не се отварят?

     

  13. Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. Картинката не е много приятна за гледане Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети,
  14. MegatroniC

    Катализатор

    dandy, дали са й казали номера на грешката?
×