Jump to content

MegatroniC

Фен
  • Мнения

    202
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

30 Neutral

Относно MegatroniC

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz L12A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

3235 профилни разглеждания
  1. MegatroniC

    Маслото мирише на бензин

    Днес минавах преглед. Сетих се да помириша маслото, че бях чел темата преди време. Мирише си на бензин. Но по-интересното е, че като не е достатъчно загряла, мирише на недоизгорял бензин и през ауспуха. Миналата година, чистих ЕГР, пътищата му и дроселовата клапа. Излъсках ги до блясък. Беше ми светил чека и разхода докато карах така се бе вдигнал осезаемо. Тогава за сефте усетих, че отзад мирише на бензин като запаля. След като почистих, разхода падна, но пак е с едно 0,3-0,5л повече от како беше преди. От ауспуха мирише на бензин дооста по-слабо, но пак мирише. Дори на прегледа със сондата за отработени газове, отчетоха леко завишени показатели. Нямам нарушения в работата на двигателя, нямам грешки от компа. Чудя се, дали е нещо за настройка или да мина за едно ултразвуково почистване на дюзите.
  2. Тип HFC-134 a Количество 400-450гр.
  3. Моята камера е между огледалото и стъклото, почти не я виждам, понеже е от малките а вграденият й дисплей не ме интересува. Кабела минава под кората на тавана след това под гумата на гредата на вратата и от там под таблото от към пасажерското място. Там има удобно за закачане ръбче. Излиза до запалката, а там имам компактно 12V към 5V с USB и дисплей показващ температурата в купето и 12 волтовата линия. Мисля, че се е получило достатъчно елегантно.
  4. MegatroniC

    Нов член в дома ни

    Потропването е от дроселовата клапа, малко по-шумна е.
  5. MegatroniC

    табло на honda jazz

    Ако таблото ти е като на снимката от пост №23, има си отделна лампичка.
  6. MegatroniC

    Чип тунинг или РЕМАП - има ли смисъл ?

    Еб@си звяра е тоя 1.6 4х4 Направо съм потресен.
  7. MegatroniC

    Ляво странично огледало

    На един познат му сложиха миналата година, черни пластмасови небоядисани, така и не ги боядиса, а и не изглежда зле. Вързват се с черните бъмпери. Мисля че ги взима от някакъв сайт, ще го питам. Тук има само че грундирни http://www.avtosklad.bg/огледала/honda-jazz-2002-3-2008-10#menu
  8. Колега,  може ли снимките по почистването на всмукателните колектори, че нещо не се отварят?

     

  9. Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. Картинката не е много приятна за гледане Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети,
  10. MegatroniC

    Катализатор

    dandy, дали са й казали номера на грешката?
  11. MegatroniC

    Хонда Джаз

    Според моята книга Хайнес, веригата може да се регулира.
  12. Аз бих сменил и кондензаторите около въпросния волт регулатор. Дори и не надути, електролитните кондензатори пресъхват след време и пак създават проблеми. http://www.ebay.co.uk/itm/BA00AS-TRANSISTOR-ROHM-SEMICONDUCTOR-TO-252-5-/322170039592?hash=item4b02d4ad28:g:9SoAAOSwnDxUq8ET ~23лв. с доставката, доста е скъп.
  13. А как се стигна до счупването? Когато сваляш конзолата откачваш ли и жилата? Аз до сега все ги свалям, но тук чета, че други не го правят. Иначе това ми е първата кола, която ме притеснява като правя нещо да не счупя някоя пластмаса, всичко пластмасово по купето е супер крехко.
  14. До колкото разбрах, клапана се включва само при високи обороти, може би затова не съм го видял да работи на буксата понеже само я запалих и не съм давал газ, че със свален клапан бръмчи като мотофреза . Предполагам и тогава ще се появят управляващите 5V, като имам време тия дни ще проверя. Междувременно открих един добър гайд със снимки за почистването на пътищата: https://www.drive2.ru/l/6522773/ Виждам, че не е много сложно и ако имах условия където да я разхвърля бих се захванал сам.
  15. Днес, се хванах и почистих клапана. При свален клапан стартирах двидателя. От единия отвор духа а от другия смуче въздух, което ме накара да се замисля, че пътищата не са съвсем запушени. При мен проблема обаче се оказа друг. Когато клапана е закачен за външно захранване работи, когато е закачен за буксата - не. http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/11/SAA2E11K72100081801FAAT00.HTML На конектора между 4 и 6 имам 12V, но между 2 и 3 трябва да има 5V които обаче ги няма. Имам една молба, някой може ли да замери как е при неговата букса, дали ги има тези 5 волта на контакт?
×