Jump to content

MegatroniC

Фен
  • Мнения

    202
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

30 Neutral

Относно MegatroniC

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz L12A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас

Последни посетители

3290 профилни разглеждания
  1. Днес минавах преглед. Сетих се да помириша маслото, че бях чел темата преди време. Мирише си на бензин. Но по-интересното е, че като не е достатъчно загряла, мирише на недоизгорял бензин и през ауспуха. Миналата година, чистих ЕГР, пътищата му и дроселовата клапа. Излъсках ги до блясък. Беше ми светил чека и разхода докато карах така се бе вдигнал осезаемо. Тогава за сефте усетих, че отзад мирише на бензин като запаля. След като почистих, разхода падна, но пак е с едно 0,3-0,5л повече от како беше преди. От ауспуха мирише на бензин дооста по-слабо, но пак мирише. Дори на прегледа със сондата за отработени газове, отчетоха леко завишени показатели. Нямам нарушения в работата на двигателя, нямам грешки от компа. Чудя се, дали е нещо за настройка или да мина за едно ултразвуково почистване на дюзите.
  2. Моята камера е между огледалото и стъклото, почти не я виждам, понеже е от малките а вграденият й дисплей не ме интересува. Кабела минава под кората на тавана след това под гумата на гредата на вратата и от там под таблото от към пасажерското място. Там има удобно за закачане ръбче. Излиза до запалката, а там имам компактно 12V към 5V с USB и дисплей показващ температурата в купето и 12 волтовата линия. Мисля, че се е получило достатъчно елегантно.
  3. MegatroniC

    Нов член в дома ни

    Потропването е от дроселовата клапа, малко по-шумна е.
  4. MegatroniC

    табло на honda jazz

    Ако таблото ти е като на снимката от пост №23, има си отделна лампичка.
  5. Еб@си звяра е тоя 1.6 4х4 Направо съм потресен.
  6. На един познат му сложиха миналата година, черни пластмасови небоядисани, така и не ги боядиса, а и не изглежда зле. Вързват се с черните бъмпери. Мисля че ги взима от някакъв сайт, ще го питам. Тук има само че грундирни http://www.avtosklad.bg/огледала/honda-jazz-2002-3-2008-10#menu
  7. Колега,  може ли снимките по почистването на всмукателните колектори, че нещо не се отварят?

     

  8. Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. Картинката не е много приятна за гледане Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети,
  9. MegatroniC

    Катализатор

    dandy, дали са й казали номера на грешката?
  10. MegatroniC

    Хонда Джаз

    Според моята книга Хайнес, веригата може да се регулира.
  11. Аз бих сменил и кондензаторите около въпросния волт регулатор. Дори и не надути, електролитните кондензатори пресъхват след време и пак създават проблеми. http://www.ebay.co.uk/itm/BA00AS-TRANSISTOR-ROHM-SEMICONDUCTOR-TO-252-5-/322170039592?hash=item4b02d4ad28:g:9SoAAOSwnDxUq8ET ~23лв. с доставката, доста е скъп.
  12. А как се стигна до счупването? Когато сваляш конзолата откачваш ли и жилата? Аз до сега все ги свалям, но тук чета, че други не го правят. Иначе това ми е първата кола, която ме притеснява като правя нещо да не счупя някоя пластмаса, всичко пластмасово по купето е супер крехко.
  13. До колкото разбрах, клапана се включва само при високи обороти, може би затова не съм го видял да работи на буксата понеже само я запалих и не съм давал газ, че със свален клапан бръмчи като мотофреза . Предполагам и тогава ще се появят управляващите 5V, като имам време тия дни ще проверя. Междувременно открих един добър гайд със снимки за почистването на пътищата: https://www.drive2.ru/l/6522773/ Виждам, че не е много сложно и ако имах условия където да я разхвърля бих се захванал сам.
  14. Днес, се хванах и почистих клапана. При свален клапан стартирах двидателя. От единия отвор духа а от другия смуче въздух, което ме накара да се замисля, че пътищата не са съвсем запушени. При мен проблема обаче се оказа друг. Когато клапана е закачен за външно захранване работи, когато е закачен за буксата - не. http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/11/SAA2E11K72100081801FAAT00.HTML На конектора между 4 и 6 имам 12V, но между 2 и 3 трябва да има 5V които обаче ги няма. Имам една молба, някой може ли да замери как е при неговата букса, дали ги има тези 5 волта на контакт?
×