Jump to content

MegatroniC

Фен
  • Мнения

    195
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

MegatroniC last won the day on Ноември 13

MegatroniC had the most liked content!

Обществена Репутация

30 Neutral

Относно MegatroniC

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Jazz L12A1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Бургас
  1. Здравейте отново. Нека споделя аз до къде стигнах. След като тази грешка и светещия чек (нищо че го чистих отвреме навреме) ми "бъркаха" в здравето. Захванах се сам с ремонта, понеже не знаех на кой да я поверя тук. Купих спрей за почистване на карбуратори MOTIP и се метнах в джаза. Трябва да се знае, че без хубаво гедоре с различни удължители по-добре да не се започва. Аз през годините съм се оборудвал с един комплект Michelin и един Topex ..., така че остана само да намеря подходящо място на което да я разхвърля. Ето малко снимки от процедурата След като развих 3 малки болтчета пред колекторните тръби, придържащи сноп тръбички и кабели. Стигнах до 3-те болта и 2-те гайки държащи колекторните тръби за блока, мястото е доста ограничено и както казва руснака, трябва да имаш пръсти на пианист. Малката тресчотка нямаше сила да лашне болтовете, а за голямата нямаше място, така че в играта влезе доброто старо руско гедоре от достолепния Москвич на баща ми. Картинката не е много приятна за гледане Ето го виновника, запушен до неузнаваемост: Я да видим какво имаме тук, ... гарнитурка от ламарина. Видях в иБей, че се продава като консуматив но цената ме спря. Все пак е от ламарина, не е като тази при клапана, която обезателно се сменя пък и струва 7-8 лв. Тя също се нуждае от сериозно чистене. След цял флакон 500гр спрей, малко бензин, много псувни и търкане: Почистих и дроселовата клапа: Сглобяването мина като по учебник. Цялата работа ми отне около 5 часа. Като голяма част от времето мина в почистване на нагара, много трудно се чисти м@мк@ му. Резултата е - осезаемо по-тих двигател, а разхода извънградско падна от 6 на 4,6л. Сега се надявам, скоро тая лампа да не я виждам да свети,
  2. Катализатор

    dandy, дали са й казали номера на грешката?
  3. Хонда Джаз

    Според моята книга Хайнес, веригата може да се регулира.
  4. Аз бих сменил и кондензаторите около въпросния волт регулатор. Дори и не надути, електролитните кондензатори пресъхват след време и пак създават проблеми. http://www.ebay.co.uk/itm/BA00AS-TRANSISTOR-ROHM-SEMICONDUCTOR-TO-252-5-/322170039592?hash=item4b02d4ad28:g:9SoAAOSwnDxUq8ET ~23лв. с доставката, доста е скъп.
  5. А как се стигна до счупването? Когато сваляш конзолата откачваш ли и жилата? Аз до сега все ги свалям, но тук чета, че други не го правят. Иначе това ми е първата кола, която ме притеснява като правя нещо да не счупя някоя пластмаса, всичко пластмасово по купето е супер крехко.
  6. До колкото разбрах, клапана се включва само при високи обороти, може би затова не съм го видял да работи на буксата понеже само я запалих и не съм давал газ, че със свален клапан бръмчи като мотофреза . Предполагам и тогава ще се появят управляващите 5V, като имам време тия дни ще проверя. Междувременно открих един добър гайд със снимки за почистването на пътищата: https://www.drive2.ru/l/6522773/ Виждам, че не е много сложно и ако имах условия където да я разхвърля бих се захванал сам.
  7. Днес, се хванах и почистих клапана. При свален клапан стартирах двидателя. От единия отвор духа а от другия смуче въздух, което ме накара да се замисля, че пътищата не са съвсем запушени. При мен проблема обаче се оказа друг. Когато клапана е закачен за външно захранване работи, когато е закачен за буксата - не. http://www.hondafitjazz.com/manual/A00/HTML/11/SAA2E11K72100081801FAAT00.HTML На конектора между 4 и 6 имам 12V, но между 2 и 3 трябва да има 5V които обаче ги няма. Имам една молба, някой може ли да замери как е при неговата букса, дали ги има тези 5 волта на контакт?
  8. Айде, "честито" и на мен: https://s26.postimg.org/q8isx13m1/IMG_2701.png Светна памБата днес. На снимката може да се види, изминах 26км така. Проблем в хода не усетих, но на място лееко се чува промяна в звука на двигателя. Изчистих грешката и всичко се въна по старому. Сякаш компа влиза в някакъв сервизен режим. Ясно ми е, че пак ще светне чета дори и да изчистя клапана (както съм решил). И ще трябва да се почистят и пътищата. Някой има ли идея, кой в Бургас може да го направи?
  9. Джанти за Джаз 2002ра

    Тук има обсъждано доста за джантите на Джаз http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=83075&hl=%D0%B4%D0%B6%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%B8
  10. Чистачки за Jazz

    Реших си проблема със задната чистачка вчера. В мосю Бриколаж намерих силиконови пера за 5.49лв. Комплект 2 броя по 610мм. Извадих си старите резнах си от тези и работата заспа. Чистят перфектно и безшумно , даже остава за още една смяна.
  11. Според мен, произведените преди 2004 - нямат. Както знаем има някои различия, като странични мигачи с оранжев цвят , ключалка на багажника и т.н. Може светлинната сигнализация при отключване/заключване да е едно от тях.
  12. @Васил Димитров, панела "пада заедно с радиото и врътките, след това може да откачи и самото радио от него. Виж клипа на предната страница. Има ли някой с проблем на радиото и година на производство след август 2004-та?
  13. Чистачки за Jazz

    Идеи за задна чистачка?
  14. Моите си ги рязах аз от 4-5мм гумен лист. Не съм ги купувал.
  15. Аз няколко месеца след като я взех, направих това: http://www.hondafitjazz.com/ring.html Има съвсееееем леко подобрение в предницата, но пък не отнема нито време нито средства да се направи и изпробва, че да те е яд от резултата.
×