Jump to content

crown_bg

Фен
  • Content Count

    2832
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

crown_bg last won the day on March 17 2020

crown_bg had the most liked content!

Community Reputation

444 Excellent

1 Follower

About crown_bg

  • Rank
    Опитен
  • Birthday 11/21/1983

Profile Information

  • Кара
    Джаз 2011-2013, 1.4 i-vtec, MT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Неизвестно

Recent Profile Visitors

4730 profile views
  1. Този мисля е за диагностика. Парктроника не минава през Ром-а. Малката черна букса е захр., а другата е за дисплея. Чудя се дали ГПС само на фейса е на Ром-а или този твоят няма ГПС...
  2. За такъв тип електроника ти препоръчвам да търсиш аудио-видео сервиз. Занеси им ги разглобени. Не ти препоръчвам определен, защото не знам къде какво се случва в тая криза. Иначе, позлвал съм на Авител услуги за ДВД-то, свършиха работа, но не си бяха почистили, както горе-долу след всеки майстор не зависимо в коя сфера. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Предвид интервала на смяна на антифриза, определено бих предпочел да взема хондовски, не виждам какво се спестява за 4-5г. като си купиш не-хондовски.
  4. Колега, съветвам те да си купиш от БГ с гаранция и да ти го монтират в сервиз, от който ще ти дадат гаранция и за монтажа. В днешно време дали е китайско-китайско или марково-сделано-сглобено-в-китайско, поради огромните количества които се произвеждат качествения контрол е изключително занижен, въпреки това по-голямата гаранция е за предпочитане. Успех.
  5. Здравейте на колегите тук. Джаз 3-та генерация едва ли е гледал колегата, след като 2-ра ген. започва от 2008г. до 2013г. вкл. 1-ва ген. на Джаз е от 2002г. до 2008г. вкл. 3-та ген. започва от 2013г... Определено 2-ра ген. е по-добра от 1-ва, след като съм карал чисто нов Джаз 1-ва ген. 10г. със СВТ кутия. 2-ра ген. има по-тропаща коруба отвътре, но модела който аз карам е със спортно окачване и 16-ки джанти, спрямо 14-ки на 1-ва ген. Нещо по-важно, 2-ра ген. има повече обем в багажника и са махнали лостчетата на предните седалки с които пасажера отзад може да мърда седалката напред-назад (представете си дете как решава да си поиграе с лостчето при движение с висока скорост) - мои приятели са ми правили този номер докато караш с 50-60 да ти дръпнат или бутнат седалката... Относно икономичност - това е относително, но 2-рата генерация ми харчи по-малко спрямо 1-ва. И двете коли са стабилни, спират добре, лесно се обслужват и както всяка Хонда са дуракоустойчиви. Съвет към теб или който и да било друг, гледай купето да е здраво, всичко друго се прави и сменя, купе никой няма да тръгне да сменя...
  6. Само оригинални тампони, всичко друго е боклук, освен Единствената читава афтърмаркет марка по окачването за Хонда Акорд 7-ма - Hardrace.
  7. Благодаря колеги. В крайна сметка всех Юаса 5000 серията, модел 5054 - с него направо колата пали преди да завъртя ключа в сравнение със стария 😁...рабира се, само усещането е такова. Друго интересно, стария акумулатор си беше оригиналния, аз имах съмненияе че е сменяван - беше си Юаса, с ОЕМ парт номера щампован на него. Определено, откакто съм шофьор друг акумулатор освен оригиналния не е изкарвал толкова години без обслужване, така беше и на предния Джаз 1-ва ген. с Панасоник ОЕМ акумулатор, който изкара 10г.
  8. Мерси колеги, ще изчакам да минат почивните дни, че нищо не работи в момента като магазин/сервиз и ще проверя вариантите.
  9. Здравейте колеги! Дойде време за смяна на акумулатора на Джаза, но след измерване на габаритите му, в БГ има едва 2 варианта на читави акумулатори с този размер и двата са на Юаса (предвид малката гаранция от само 2г., спрямо Exide 3г. ми се иска Exide, но само 1 модел става и го няма в БГ ), останалите въпреки че пишат че става за този модел на Джаз - не стават, идват 3-4 см. по-дълги. В краен случай ще взема оригинален, но ми се искаше да взема по-добър за градско, та все пак някой намирал ли е читава марка акумулатор за този модел Джаз? И втори въпрос, някой знае ли откъде мога да намеря този модел на Exide - SX151R-EX - в БГ никъде не го намирам? Весели празници, каквото е останало, и Благодаря!
  10. Мога да ти дам старите ми Осрамки, така и нямам къде да ги слагам.
  11. Хваща окото, единственото което ме притеснява, е че е преди фейса а там имат проблем с ДВГ, губи масло доста над нормите. Има бюлетин за К24Z в Англия и САЩ, но не и в БГ. Мой приятел взе от Бултрако такава но комби и после с много оплаквания в Англия му направиха основен ремонт на ДВГ. Неприятното, е че не знаеш на каква бройка ще попаднеш. На колегата ми му губеше по около 1л. на 2000км., а преди ремонта беше стигнал 1л. на 1К км. От Бултрако излязоха със становище, че това е нормално 😀. Бих гледал фейс и следващата генерация, при положение че финансите позволяват.
  12. Имам останал чифт Осрам найтбрейкър лазер от Акорда и ще проверя какво пише на кутията. Но по-добре свети на тъмно от оригинал версията. Има фактор зрение, което е индивидуално за всеки.
  13. Лазер версията определено свети по-добре и има по-дълъг живот от обикновен Осрам, знам го от опит. И сменяването на ксенон крушка няма общо с Н1 смяна. Ксенон се сменя доста по-трудно. Оригиналния Осрам е 4350К., поне на модела 2003-2005г.
  14. Колеги, само да споделя че няма как да хванеш че е тампон, просто ръчкайки с щанги и какво ли не на канал, освен ако тампона не е леж/разпаднал се. Относно дали ОЕМ или друг, аз знам от опит че само ОЕМ ще свърши това, за което е предназначен. ОЕМ е светлинни години пред "другите" (изключвам тунинг афтърмаркет които са и по-скъпи от ОЕМ). ОЕМ тампони и гумени уплътнения се обработват със специални химикали, които предовратяват напукване и стареене на каучука, докато стои на склад, както и такива които запазват качествата му за мн дълъг период от време. Виждал съм с очите си за какво става дума.
  15. Всичко си работи както трябва, ако са спазени схемите за портване на Фейс навигация към тази Преди фейс 🙂.
×
×
  • Create New...