Jump to content

crown_bg

Фен
  • Мнения

    2199
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

crown_bg last won the day on Май 16

crown_bg had the most liked content!

Обществена Репутация

243 Excellent

Относно crown_bg

  • Ранг
    Опитен

Profile Information

  • Кара
    Accord Tourer CM2 АТ 2003
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1747 профилни разглеждания
  1. Ще помоля модератор, или който има права, да смени заглавието като премахне датата. Нека за сега няма такава, докато не се получат 1-2 поръчки. В момента може би датата е подвеждаща за хора, които искат или се колебаят да вземат участие.
  2. Въпрос за датчик

    Vacuum Solenoid Valve - DENSO Air Intake Solenoid Valve 101362-4461
  3. Най-стабилни от доста време на пазара са Heyner/Alca.
  4. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Бях писал и аз по тази тема. Дадох за пример САЩ и Канада, където не са помирисвали 92, камо ли 95, 96 или 100. Колите им вървят по-добре от наще. И накрая, разбира се че горивото има значение, и то голямо, не само за мощността, но и за "живота" на ДВГ.
  5. Много ли са 200 000 км.за дизел?

    Лоста се бута надолу 1 степен само, за чистачките. Ако имаш автоматични фарове, на панела на средния въздуховод ще имаш до "пъпчицата" малко "прозорче" (сензор) през който минава светлина. Имаш ли такъв провери врътката за лоста на фаровете за надпис Ауто, и го нагласи така че да е вкл. Ауто-то, ако искаш автоматични фарове. Не мисля, че е спукан маркуча, по-скоро изваден, тоя маркуч така не се прокъсва/пука. Разглоби кората при пантите и виж откъде идва проблема. Това със стичането на водата, малко или много води до заключение, че алармата може да се вкл. заради 5-а врата. От водата може да се е окислила ключалката...
  6. Аз проблем нямам, така че и от космоса да съм все тая. То човек да не изяви желание да помогне. Хубав ден на всички.
  7. Съмненията ми са, че след като толкова леко се натиска едната, а другата не, дали 1-та не е стояла дълго време отворена постоянно...
  8. Като разглобиш задния плафон, целия от тавана, имаш ли стопени кабели?
  9. @kvd74 Да знам темата, доста интересна и обучителна е.
  10. Много объркано обясняваш, колега. Би ли обяснил коя функция точно не работи и на кои плафони. Ако не стига ток до задния плафон, как разбра че е кабел?
  11. @kvd74 Как би обяснил цитираното? На радиатора може да му е дошло времето, но нещо е провокирало събитието.
×