Jump to content

hpt

Фен
  • Мнения

    22
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

4 Neutral

Относно hpt

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 10.07.1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://adminbg.eu
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Кара
    CR-V Eexecutive - 2010, Land Cruiser 120 - 2009, Lancia Lybra 2.4 jtd - 2001
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна
  1. Колега, замерванията от производителите се правят в така наречените идеални условия и затова не им вярвам напълно, а само ги ползвам за ориентир . Важен фактор, както знаеш е задкормилното устройство и стила му на каране. Разхода на баща ми винаги е по-нисък от моя. Според мен нямаш проблем.
  2. Дневни светлини на CRV III

    И ако обичаш на 30%, иначе ще заслепяваш!
  3. Това което си написал, само по себе си ти дава ясна посока от къде да започнеш със смяната. Няма значение дали е ОК или не, ти отиваш на диагностика, профилактика или нещо друго, а той, ако е свестен не трябва да я кара през пръсти, та дори и за едно болтче отвито на задната броя (образно казано). Нямам автомобил на ГАЗ, но аз бих се консултирал и с някой друг газаджия. Някой препоръчан и истински свестен, заинтересован и компетентен. Успех!
  4. sttekata, в нормалните европейски държави двигателят се води резервна част, какъвто е и затова не пишат номера на двигател. Хората там в Белите Държави ( с главни Б и Д) са честни и разчитат на истинността на декларацията, която издава производителят или съответния негов представител. А после, ако има пререгистрация се гледа старият талон. Да може да има манипулация, но се прави и сверка по номер на шаси, а ако те хванат, че си модифицирал без да си декларирал и минал съответните органи има големи глоби и затвор! Учудва ме, че в КАТ в България си минал метър без да видят набития в блока номер. Jaccomo, както писах и по-горе двигателя, еко нормата и т.н. се гледат според шаси номера на конкретния автомобил.
  5. И аз задавам същия въпрос, но с идея за диагностика, евентуално настройки и т.н.
  6. Смяна ксенон ЦРВ3

    На кой фар? По принцип се сменят лесно. Сменял съм и на ляв, и на десен. При левия е малко по-сложно, защото има пластмаси за сваляне (зад капачката), но определено броня не се сваля. Капачката на фара се завърта, то ясно се вижда на къде и колко, има улей на фара и изпъкнала част на капачката. След като свалиш капачката, бъркаш и завърташ баласта, на има няма четвърт оборот откопчава, после крушката е закрепена като стандартните със скоба. Има и кабел за масата /виж снимките/. Най-добре е да се снабдиш с две нови крушки и да смениш и двете, аз поне така направих. Но докато ми пристигне Филипса от Германия, бях сложил една китайска (без марка) и сега я държа за резерва.
  7. Дам.... Тази, която е в профила ми, е производство 2010, дизел, автомат. Купувана е от споменатия по-горе представител на Хонда в Бургас - Апостолов.
  8. Това, което обясних е реален случай от преди месец с автодиагностика, която внесох през DHL и един смартфон, който дойде през пощите. В подробности не мога да изпадам, ясно ви е защо. Иначе по този начин, мои познати внасят чипове за видеокарти за лаптопи и други компоненти, но те декларират по схемата до 150 евра. Явно зависи какво ще внасяш и т.н. Но спирам до тук, че много се разводни темата.
  9. А би ли дал повече информация от къде и за колко?Аз за момента поръчах един от Китай за тест.. 20-тина лева.
  10. Извинявам се за оффтопика, но... само да ви дам един "акъл". Преди да поръчате от китаеца се разберете с него да го декларира за максимум 15 долара и още по-важното е да се разберете с него, да направите 2 транзакции : една за 15 и другата - за останалата сума. После за митница, разпечатвате тази, с която сте купили продукта за 15. Втори вариант е, ако не искате да сте много нагли , правите същата процедура, НО едната от сумите (тази, която ще декларирате), не трябва да надвишава 150 Евра. Така ще платите само ДДС, но не и мито.
  11. Имах подобен проблем с Cruiser-a. Оказа се, че когато са монтирали парктроника (оригинален е), са вкарали кабелите в задната греда, после като излизат кабелите, правят чупка и се бяха протъркали и правеше същото, но на заден датчик. Той сигнала си е пак вид напрежение. Но определено кабелите са добре "опаковани". Въпроса е къде е проблемът?
  12. Поставяне на Ксенон

    1. Когато ни оферираха нашето Ц(С)еРеВе, ксенона беше само завиващ. 2. По принцип или за нашия модел говориш? Защото аз обяснявам по принцип, иначе си търся лупи, за да сменя моите и да стане БИ-Ксенон.
  13. Поставяне на Ксенон

    Да повдигна малко темата, но с цел изясняване. Виждал съм CR-V-та с ксенон H1 (не оригинален) и понеже крушката стой зад лупа, заслепяване няма. Оригиналният ксенон е с D2S крушки и лупите "завиват". Това, за което говори sredez403, не е точно така, тези на който им се движат пластините (ламаринките) вътре са БИ-ксенон или БИ-халоген, т.е. когато електромагнита дръпне пластината лупата, светва в режим дълги.
  14. При мен е преден ляв. Няма значение от времето и влагата. Свалях подкалника, стигнах до него. Нищо му няма, нито на датчика, нито на кабела. Имам съмнение, че някъде кабела е протрит и "омасява".....
  15. Дневни светлини на CRV III

    Явно в Бултрако не им се занимава да сменят firmware, защото преди 2 години ни инсталираха модул, който пуска дългите на 30%. Купи си един модул и си го инсталирай сам. Аз лично дооправях след тях, защото връзките, които бяха направили бяха хлабави и дори веднъж дневните не стартираха. Няма нищо сложно, модулите си имат схеми. Друг вариант е да пробваш това http://www.ebay.com/itm/High-Power-7440-T20-Switchback-White-Amber-LED-Bulbs-For-DRL-Turn-Signal-Lights-/231749531838?hash=item35f55938be:g:bs0AAOSw5cNYbU5Q&vxp=mtr или нещо по-евтино. На едната кола имам такива и съм доволен. Мисля, да пробвам и на CR-V-то с такива, че съм решил да сменя сегашните лупи (заводски ксенон със завиване) с биксенон, а там дългите ще трябва да са свободни, т.е. да няма напрежение към тях.
×