Jump to content

Valdimor

Фен
  • Мнения

    59
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно Valdimor

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    CR-V III 2.2i-CTDI N22A2 09г.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

287 профилни разглеждания
  1. Дядо Коледа си отиде, последна седмица и офертата отлита!!!!!
  2. Пояснение: От монтьорите на БУЛТРАКО знам, че SACHS ги вземат от LUK и ги опаковат със тяхното лого . Проверих това и се оказа вярно, на маховика пише произведен от LUK.
  3. Кормилна рейка

    Пропуснах нещо важно,а именно: 1.Ремонтният комплект от БУЛТРАКО струва 120 лв. 2.За работа - 250 лв. 3.Един л. масло-38 лв. ОБЩО- 408 лв.
  4. Кормилна рейка

    След поставянето на добавката нямах никакви проблеми, напълно спря теча, но ме притесняваше това, че вискозитета на добавката е много различен от предписаният от производителя, което не е добре, изобщо не се променяше нивото, без значение колко е загрял двигателя и колко км съм изминал и за това сложих ремонтният комплект, който бях закупил предварително и вече 1500 км всичко е ОК! Постави ми го Слави от овча купел. Много колеги го знаят , но за тези които сега разбират за него, ще кажа следното: НЯМА в София друг като него. Не случайно е бил толкова много години в БУЛТРАКО. При него ходя вече няколко пъти и винаги съм бил много доволен - изключителен специалист. НИКОГА и за нищо на света не бих отишъл другаде, без значение какъв е проблема и колко ще чакам, защото колегите го затрупват с работа. Тел. му е: 0899 744 385. Оценката ми за него е напълно реална, защото имам добра техническа култура по ДВГ , което съм завършил, както и работил много години.
  5. Разход на гориво CR-V III 2,2 CDTI

    Засичане- само при пълен резервоар и след това допълване. Винаги съм карал по агресивно, защото все бързах за накъде, като тръгвах все в последния момент. Газ, спирачка при максимално възможната скорост според терена. При това каране никога не ми е падал разходът под 10.5, но преди 5 месеца се наложи да платя доста солидна глоба и от тогава вече не бързам и разходът никога не ми е минал по вече от 8.5 . Празен до Поморие и обратно при скорост 100-110 е около 6.3 , а при 130 - 7.5 до 8. Разходът по каталог никога не може да се постигне защото се измерва при съвсем други условия, нямащи нищо общо с нашите.
  6. В магазините цената на маховика варира от 1450 до 1550 лв, а на съединителя е 550-600 лв. Тел: 0884 606 577, или на лични.
  7. Добавка за хидравлика

    Аз имах същия проблем, за който някъде във форума бях писал и търсех помощ, като мислех ,че теча ми е от дясната страна на рейката, но се оказа ,че теча е от кормилния прът и маслото стичайки се се бях заблудил . Нямах никакво чукане и ли тропане , а на 500-600 км. доливах по около 20- 40 мл. След много умуване купих от Бултрако един ремонтен комплект ( семеринги ) за 120 лв, но ми се наложи спешно дълго пътуване, нямах време за ремонт и затова сложих добавка МАНОЛ .Резултатът, че течът спря, а маслото не мърда от горната граница. Преди това със оригинално масло на ХОНДА след продължителен преход се разширяваше и минаваше със около 6 до 8мм над максимума, което не знам кое е по доброто и дали е нормално това разширение. Добавката я взех от едни складове на ф-ма АУТО ОИЛ във ж.к. Люлин гр София, които се намират на около 200-300 м след БУЛВАРИЯ от лявата страна идвайки от центъра, а срещу тях има магазин за акцесоари където я продават на същата цена от 8 лв, а в магазин на бул. Сливница 173, преди моста на захарна фабрика се продава на цена от 10 лв. Ще карам така докато отново протече, след което ще слагам новите семеринги.
  8. Проблем с DPF

    Не съм имал никакви проблеми, а съм изминал вече 10000км. и най интересното при техническият преглед пожелах да ми кажат реалните стойности на измерените газове- бяха в нормата. Това е за сега, а за в бъдеще- дано не се промени.
×