Jump to content

pspa

Фен
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About pspa

  • Rank
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Jazz
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Втората ме съмнява да е 2007-ма - няма халогени долу в бронята, страничните мигачи не са интегрирани в огледалата, няма климатроник ( все неща, които би трябвало да са стандарт за фейслифта след 2005-та). Ако игнорираме визкозитета на маслото, то като цяло собственикът се е постарал да я обслужи добре и да я стегне в добър вид. За съжаление не се вижда добре ВИН номерът и не мога да го проверя за годината. Първата уж е на малко километри (ако можат да се докажат - супер), като цяло ако имаш възможност е по-добре да вземеш 1,4 двигателя - нищо, че двата iDSI двигателя са на практика еднакви.
  2. Чисти ли се ЕГР, задължително се чистят и пътищата.
  3. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: PETRO-CANADA SUPREME SYNTHETIC 5W-30 4х1 L Стойност на поръчката: (4x4.95)*1,9675 = 39 лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване: - Лично в кв. Драгалевци
  4. Бензиновите двигатели, които се продават в Европа са 2 - 1,3 и 1,4 кубика съответно 78 и 83к.с. i-DSI. Общо взето какъвто уцелиш, двата двигателя са на практика еднакви, сполучливи са, но ако имаш възможност си вземи "по-големия". За какво да се внимава: 1. Гледаш (ако е валяло скоро) дали не се е събрала вода под резервната гума, защото уплътненията в задната част на автомобила са слабо място и след дъжд / интензивна пароструйка се събира там вода. 2. Първа предавка (за ръчните) трябва да влиза гладко, без да се озорваш. 3. Ако двигателят притриса от време на време и тресенето не идва заради някой разбит тампон, значи е възможно да сменяш ангренажна верига. Ресурсът ѝ е около 250-300к километра ако имаш възможност провери по ВИНа какви са реалните километри. 4. Спирачните апарати на задния мост гледай да работят добре, имаше разни истории, че можело да блокират и ако са износени буталата трябва да се рециклират. 5. Много хора имат проблем с радиото, гледай да работи. 6. ЕГР пътищата може да се запушат и да ти светне чек. Решението е почистване на клапана и пътищата и си "в джаза" 7. Задължително смени свещите като я вземеш - 8 са на брой по 2 на цилиндър, но са евтини (7-8 лева за брой), просто пази бобините (защото и те са 8 на брой). По поддръжката нещата са евтини като цяло, по окачването може би по-скъпо идват амортисьорите (150-250 лева за брой). Ако е италианка, може да се наложи да смениш някой друг тампон и/или амортисьор, но не е болка за умиране в сравнение с други модели или марки. Съединителят е евтин, дори да ти се наложи смяна, не е драма с цените. Разбира се, при възможност вземи фейслифтова с климатроник. Това са нещата за които се сещам за около година ползване.
  5. Слави (Мотобокс) в Овча Купел: Доста неща ми смениха по окачването и ходовата част на джазката, цените са разумни, доволен съм, но със записването може да е малко зор, защото обикновено слотовете са запълнени със седмици напред.
  6. Линк: https://www.ato24.de/en/petro-canada-supreme-synthetic-5w-30.html Вид и количество: Petro-Canada Supreme Synthetic 5W-30- 1x4L Стойност на поръчката 18.95*1,9675 = 37.29лв Начин на плащане: - Парите ще бъдат са преведени по сметка в ОБЕДИНЕНА БЪЛГАРСКА БАНКА АД Начин на получаване - Лично в кв. Драгалевци
  7. Това, което ми харесва на Sabaton е, че винаги си правят проучване на тематиката върху която е фокусирана всяка тяхна песен и внимават с историческите детайли. Например в "Бисмарк" се обръщат към кораба в мъжки род "He was made to rule the waves" (явно такова е обръщението в Германия) вместо с приетото обръщение в женски род (както е на английски език). Аз напоследък съм на вълна classic trance
  8. При мен (Хонда Джаз, 61 киловата) ще е с около 8 лева увеличението, което не е болка за умиране. Май най-засегнати ще бъдат тези, в чиито талони не е вписан емисионният стандарт и тези с по-мощните двигатели. От друга страна може мотивите на Столична община да са свързани с екологията, но явно не искат да приложат мерки, които да поощряват автомобилите с АГУ/метан, които не отделят толкова азотни и серни оксиди като останалите горива.
×
×
  • Create New...